TÜKETİM DAĞITIM ÜRETİM.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Arz ve Talep Barış Serkan Kopurlu.
Advertisements

GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ
Strateji Tasarımı İlker acar.
İŞLETME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
TÜKETİM MALLARI BilişimLife.net.
Bilinçli Tüketici Hikmet SIRMA.
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
BÖLÜM VI ÜRETİM YÖNETİMİ.
FİZİKSEL DAĞITIM KANALLARI VE PLANLAMA DAĞITIM İŞLEMLERİ VE SÜREÇLERİ
MALZEME MALİYETLERİ Malzeme Maliyetlerinin Ayrımlanması
MALİYET MUHASEBESİ Genel Açıklamalar
İŞLETME YÖNETİMİ.
CÜMLENİN ÖĞELERİNDEN ‘ÖZNE’
İŞLETMELERDE PAZARLAMA YÖNETİMİ 1
Arz ve Talep Barış Serkan Kopurlu.
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
5.Sınıf 4.Ünite ÜRETTIKLERIMIZ
CİN ALİ İNTERNETTE ALIŞVERİŞ YAPIYOR
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Gerçek Eşyalar ve Modeller Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
KÜÇÜK İŞLETMELERDE PAZARLAMA İŞLEVİ VE YENİ PAZARLAMA YÖNTEMLERİ
No Konu Ürettiklerimiz
CELAL AVŞAR ORTAOKULU EKMEK İSRAFINI ÖNLEME PROJESİ
Pazarlama Giriş 1 1.
SEDAT KAYA ÖN KAPUT YAN BAĞLANTI PARÇASI PROF.DR.KERİM ÇETİNKAYA.
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
Hazırlayan:Asuman Ezgi
İŞLETMELERDE MALİYET MUHASEBESİ UYGULAMALARI
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
MALZEME MALİYETLERİ Prof.Dr. A. Vecdi CAN.
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Keskin.
GENEL İŞLETME İŞLETME EKONOMİSİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE İLİŞKİLİ OLDUĞU BİLİM DALLARI.
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
PAZARLAMA. PAZARLAMA NEDİR? Pazarlama; “Müşteri ilişkilerinin, işletme örgütü ile ortaklara yarar sağlayacak şekilde yönetilmesi amacıyla, müşterilere.
3/4/20161www.egitimcininadresi.com. İnsanlar çok çeşitli ihtiyaçları vardır. Bu nedenle başka insanların ürettiği mallarda gereksinim vardır.
Ders:Sosyal Bilgiler Konu:Üretimde Tüketim. Üretim Nedir Üretim Nedir Üretim, insan ihtiyaçlarını karşılama özelliği olan malların çoğaltılması yani üretilmesidir.
Öğr.Gör Seda AKIN GÜRDAL
KAL İ TE VE VER İ ML İ L İ K. Kaliteli ve daha verimli üretim ancak standardizasyon ve sürekli kaynak iyileştirilmesi (Makina,Teçhizat,İnsan, vb.)ile.
İŞLETME YÖNETİMİ-I Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO.
10- İŞLETMELERİN SINIFLANDIRILMASI Ekonomik İşlevleri (Faaliyet Alanları) Açısından İşletmeler Mal ve hizmetlerin üretilmesi, depolanması, taşınması.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ Tedarik Zinciri – Temel Kavramlar
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
İŞLETME BÜTÇELERİ Bu sunudaki değerler “file:///C:/Users/kullanici/Documents/%C4%B0%C5%9Fletme%20B%C3%BCt%C3%A7eleri%20(Do%C3%A7.%20Dr.%20R.%20%C4%B0.%20G%C3%B6kbulut).pdf”
Pazarlama Giriş 1 1.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI
ÜNİTE 2: ÜRETİM YÖNETİMİ.
SPOR PAZARLAMASI Nuran KANDAZ GELEN.
İşletme Yönetimi.
MALZEME MALİYETLERİ Prof.Dr. A. Vecdi CAN.
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
Pazarlama İlkeleri.
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
TÜRKİYE’NİN ENDEMİK BİTKİLERİ AD: SERDAR SOYAD: AYHAN SINIF: 10-B NUMARA: 233.
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
Akademik Yılı Güz Dönemi Sistem Analizi ve Tasarımı I Dersi
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Sunum transkripti:

TÜKETİM DAĞITIM ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM

ÜRETİM Mal ve hizmetlerin fayda sağlamak amacı ile biçiminin, yerinin ve adedinin değiştirilmesine üretim denir. Örneğin, fayda sağlamak amacı ile buğday  tohumunu ekip büyüterek çok sayıda buğday elde etmek, buğdayın biçimini değiştirip un ve ekmek haline dönüştürmek, ekmeği fırından alıp satmak amacı ile pazara (bakkala, markete) taşımak birer üretim faaliyetidir. 

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM DAĞITIM

DAĞITIM Üretilen mamullerin tüketicilere ulaştırılması ile ilgili çabaları kapsar. Yani dağıtım mamulün üreticiden alınıp tüketiciye ulaşıncaya kadar geçirdiği işlemler, kararlar ve davranışlarla ilgilidir. Teslimatı yapılacak ürün, gazete, eşya, hediye gibi gönderilerinizin toplu halde adresinizden alınmasına, barkodlanmasına, poşetlenmesine ve adrelerine teslim edilmesine dağıtım denir. 

TÜKETİM

TÜKETİM

TÜKETİM

TÜKETİM

TÜKETİM

TÜKETİM

TÜKETİM Üretilen mal ve hizmetlerin; gereksinim ve isteklerini karşılamaları amacıyla insanlar tarafından kullanılmasıdır.  Üretilen ya da yapılın şeylerin kullanılıp harcanmasıdır. Mal ve hizmetlerin insan ihtiyaçlarını karşılayacak biçimde kullanılmasıdır.

OKUL : AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ FAKÜLTE : EĞİTİM BÖLÜM : SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ AD : EMİNE SOYAD : YALÇIN SINIF : 3 NUMARA : 20110956078 DERS : MATERYAL TASARIM DERSİN KONUSU : ÜRETİM-DAĞITIM-TÜKETİM DERSİN HOCASI : SERKAN ŞENDAĞ KAYNAKÇA : http://sosyalbilgiler8.tr.gg