HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR-2012 www.muratguner.net.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
POLİNOMLAR TANIM: P(x)=anxn+an-1xn a2x2+a1x+a0 biçimindeki ifadelere reel katsayılı bir bilinmeyenli polinom denir. anxn, an-1xn-1, ... , a1x+a0.
Advertisements

MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
MATEMATİK.
PARABOLLER.
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
Birinci Dereceden Denklemler
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
1 ÖMER ASKERDEN EMLAK KREDİ İLKÖĞRETİM OKULU UZMAN MATEMATİK ÖĞRETMENİ AKSARAY ÜNİTE: HARFLİ İFADELER VE DENKLEMLER KONU:HARFLİ İFADELERİ ÇARPANLARA AYIRMA.
Batuhan Özer 10 - H 292.
1.BELİRSİZ İNTEGRAL 2.BELİRSİZ İNTEGRALİN ÖZELLİKLERİ 3.İNTEGRAL ALMA KURALLARI 4.İNTEGRAL ALMA METODLARI *Değişken Değiştirme (Yerine Koyma)Metodu.
ÇARPANLARA AYIRMA.
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
1.Dereceden 1 Bilinmeyenli Denklemler
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
2.DERECE DENKLEMLER TANIM:
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
DENKLEMLER. DENKLEMLER ÜNİTE BAŞLIĞI X kimdir neye denir,neden gereksinim duyulmuştur.Bilinmeyeni denklem kurmada kullanırız.Bilinmeyen problemlerde.
Birinci Dereceden Denklemler
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
ÇARPANLARA AYIRMA Bu power point projesi çarpanlara ayırma metodları
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
ÇARPANLARA AYIRMA.
TRİGONOMETRİ KAYNAK:LİSE-2 Matematik Ders Kitabı
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 6.SINIF
MATEMATİK 1 POLİNOMLAR.
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
Çarpanlar ve Katlar ÇARPANLAR.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK DERSİ KONU : DENKLEM ÇÖZME SEMİH YAŞAR
İSMAİL EKSİKLİ Öğr. No:
Çarpanlara Ayırma.
DİERANSİYEL DENKLEMLER
CEBİR CEBİRSEL İFADELER Cebirsel ifadelerde toplama ve çıkarma işlemi
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK DENKLEMLER.
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Yeşilköy Anadolu Lisesi. TANıM (KONUYA GIRIŞ) a, b, c gerçel sayı ve a ¹ 0 olmak üzere, ax 2 + bx + c = 0 biçimindeki her açık önermeye ikinci dereceden.
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
ÇARPANLAR ve KATLAR.
ÇARPANLARA AYIRMA Konular Örnekler.
Günay DOĞU Şefika AKMAN Emel GÖLGE B.Görkem ŞAHİN
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
Sunum transkripti:

HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR

İÇİNDEKİLER KAYNAKÇA148 RASYONEL İFADELER İN SADELEŞTRİLMESİ125 İKİ YA DA DAHA ÇOK POLİNOMUN ORTAK BÖLENLERİN EN BÜYÜĞÜ (OBEB) VE ORTAK KATLARIN EN KÜÇÜĞÜ(OKEK)121 DEĞİŞKEN DEĞİŞTİRME YÖNTEMİYLE ÇARPANLARA AYIRMA112 TERİM EKLEYEREK VEYA ÇIKARARAK ÇARPANLARA AYIRMA110 AX 2 + BX + C VE X 2 + BX + C BİÇİMİNDEKİ POLİNOMLARIN ÇARPANLARA AYRILMASI99 ÖZDEŞLİKLERDEN YARARLANARAK ÇARPANLARA AYIRMA 20 GRUPLANDIRARAK ORTAK ÇARPAN PARANTEZİNE ALMA YÖNTEMİ12 f( x ) =ax 2 + bx + c FONKSİYONUNUN ALACAĞI DEĞERLERİN İŞARETİ VE İKİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ EŞİTSİZLİKLER7 f(x) = ax +b FONKSİYONUNUN ALACAĞI DEĞERLERİN İŞARETİ VE BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ EŞİTSİZLİKLER4 BİRİNCİ VE İKİNCİ DERECEDEN POLİNOMLARIN ÇARPIMI VEYA BÖLÜMÜ BİÇİMDE VERİLEN EŞİTSİZLİKLERİN ÇÖZÜMÜ7 RASYONEL İAFEDENİN BASİT RASYONEL İAFADEERLİN TOPLAMI OLARAK YAZILMASI 142 RASYONEL DENKLEMLER140

ÖRNEK

TANIM

ÖRNEK

TANIM

ÖRNEK

Neden  < 0 olmalıdır? Çünkü; kökte işaret değişir

ÖRNEK

SAKIN HA!

– + + –

ÖRNEK

1993- II ÖRNEK

AT! GİTSİN!

ÖRNEK

x + 2  x 2 – x – 1 < x + 7 eşitsizliğinin gerçek sayılardaki çözüm kümesini bulunuz.