Getting you there. Fortis Bank Türkiye MediaCat Felis 2009 Ödülleri Sinema Medya Kullanımı Ödülü ve Büyük Ödül.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Advertisements

Açıkhava Reklamları Yarışması katılım koşulları
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
3 Ekim 2005 GfK TürkiyeCustom ResearchSuper Brands 2005-Türkiye 1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ KONFERANS VE SERGİ SALONU
Başarı FIRSAT ile Başlar!
2. KIRMIZI BÖLGE SONUÇLARI ÖZEL SAYI No 190.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
AEP Medya Alanı Eğitim İçeriği İncelemesi
Serdar GÜNİZİ TBD İstanbul Finansal Şirketlerde Teknoloji Nereye Gidiyor ?
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
1 TÜRKİYE TRİATLON FEDERASYONU 8 EYLÜL 2013 BALIKESİR AQUATLONU TRİATLET BRİFİNGİ TRİATLET BRİFİNGİ.
Artık Avon Temsilcilerine Avon’la Grup içi İletişim Bedava !
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
Yeni Medya’nın Etkileri İsmail Hakkı POLAT Kadir Has Üniversitesi İlkbahar İstanbul.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
İşletme & Tarım Bankacılığı Gökhan ERTÜRK İşletme ve Tarım Bankacılığı Grubu - Genel Müdür Yardımcısı 4 Mayıs İstanbul.
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
SALAH BİRSEL
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
1 TÜRKİYE TRİATLON FEDERASYONU 7 EYLÜL 2013 YAŞ GRUPLARI İSTANBUL TRİATLONU TRİATLET BRİFİNGİ.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
19-22 Aralık’ta Antalya’da yapıldı Yılı Ulusal Konferansı.
BİYOGRAFİ NEDİR? , BİYOGRAFİ ÖRNEĞİ,
VAKKO’NUN TARİHÇESİ 1934 yılında Vitali Hakko’nun “Şen Şapka” adlı küçük dükkanıyla ortaya çıkmıştır. Vakko'nun tarihi, bir bakıma, Cumhuriyet sonrasındaki.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
T.C ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İç mİmarlIk İç Mimarlık Nedir? İç Mimar Olmak İçin Gereken Özellikler
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETIM UYGULAMASI IÇIN PLANLAMA.
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
“YETİŞKİNLERİN OYUN OYNAMA ALIŞKANLIKLARI” ARAŞTIRMASI
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
VI. LIONS TİYATRO ÖDÜLLERİ. LIONS TİYATRO ÖDÜLLERİ “Halk Jürisi”nin Seyrederek; Başarılı olarak değerlendirdiği Yönetmen Mehmet Birkiye, Gece Mevsimi.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
 Tema seçilip konu belirlendikten sonra film öyküsünün özetlenmesidir.  Konu hakkında yapımcı ve yönetmeni aydınlatır.  Zaman ekonomisi açısından önemlidir.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
XII. TEKNOLOJİ ÖDÜLLERİ TANITIM TOPLANTISI Deniz Bayhan Teknoloji Ödülleri Yürütme Kurulu Üyesi Üyesi.
Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri Sistem & Veri tabanı Yönetimi Bilgi Güvenliği Uygulama Geliştirme Kurumsal Bilişim Hizmetleri Analiz IT Altyapı İş.
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
4006 B İ L İ M FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI. TÜB İ TAK Bilim Fuarı TÜB İ TAK Bilim ve Toplum Dairesi Tarafından Yürütülen Bilim Fuarları Destekleme Programı.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
powered by Biotekno Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım JetSMS TC Numarasına SMS.
UZAKTAN EĞİTİM DERSLERİ SİSTEMİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ TEKNİK BİLİMLER M. Y
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Sinema Ve Televizyon Bölümü
Biyografi Nedir? Ünlü bir yazarın, oyuncunun, bilim insanının, profesörün, tarihçinin kısaca önemli insanların hayatını başka.
UZAKTAN EĞİTİM DERSLERİ SİSTEMİ
TEST.
Sunum transkripti:

Getting you there. Fortis Bank Türkiye MediaCat Felis 2009 Ödülleri Sinema Medya Kullanımı Ödülü ve Büyük Ödül

FORTIS BANK TÜRKİYE "ACİL KREDİ" SİNEMA MEDYA KULLANIMI İLE FELİS BÜYÜK ÖDÜLÜN SAHİBİ OLDU. 4. Mediacat Felis Ödülleri’nde "Fortis Acil Kredi SMS ile Başvuru" sinema reklamı “En İyi Sinema Medya Kullanımı” ödülü ve kategori birincisi 19 projenin arasından sıyrılarak oy çokluğuyla “Büyük Ödül” almaya hak kazandı.

YENİLİKÇİ MEDYA STRATEJİSİ: Fortis Bank Türkiye, bu uygulamayla sinemada reklam kuşağında yayınlanan diğer tüm reklamlardan ayrışarak, salondaki izleyicilerin reklama odaklanmalarını ve reklamla interaktif bir ilişki kurmalarını hedefledi.

YARATICI UYGULAMA: Reklam kuşağı sırasında açık tutulan salon ışıkları, kolonlardan gelen elektrik kesilmesi efektiyle birlikte bir anda kapanır. Salon ve perde bir anda kapkaranlık kalır. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra mikrofona yapılan bir test üflemesiyle sinema elektriğinin borçtan dolayı kesildiğini belirten ve izleyiciden özür dileyen anons girer. “Ama korkmayın, KREDİ boşluk T.C. Kimlik Numaramızı yazdık, 3787’ye yolladık. Cevabı 5 dakika içinde gelir. Ah iste, geldi bile... Kesmeyin elektriği...”... şeklinde devam eden anonsun bitişiyle salon ışıkları yeniden açılır ve "Fortis Acil Kredi" ürünüyle ilgili başvuru yönlendirmesi perdede yer alır.

YARATICI UYGULAMA :

HEDEF KİTLE: B, C1-C2 SES, Kadın-Erkek SONUÇ: 4-5 Mayıs tarihleri arasinda kişi SMS yoluyla kredi başvurusu yapmıştır.

KÜNYE: Reklamveren: Fortis Bank Türkiye Kurumsal İletişim ve Perakende Bankacılık Grubu Ürün Yönetimi Reklam Ajansı: Gram İstanbul Müşteri İlişkileri: Xavier Schoonjans, Nihal Demirbilek Reklam Yazarı: Berkay Özay Sanat Yönetmeni: Çiğdem Kurt Çağlayan Takım Lideri: Hasan Yaşar Yaratıcı Yönetmen: Tarık Akın, Nurcan Yıldız

Getting you there.