OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DERS BİLGİLERİNE ERİŞİM
Advertisements

ŞAHİN AKDAĞ.
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
ELEKTRONİK KAYNAKLAR İÇİN KATALOG TARAMASI
1.Adım: Bölgede dağıtıcı yetkisi olan kişi Bilgi Edinme Başvuru Bilgileri sekmesini seçerek giriş yapabilir.
BİLGİ VE HABERLEŞMESİNİN ÖNEMİ
Okul Web Sitesi Yönetim Paneli
İşletim Sistemi Temel Bilgiler
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
Şerife duran bilmeceler
BİLMECELER.
EXCEL FORMÜLLERİ Hazırlayan Kağan GÜL.
SES İ M REH İ N denizin durgunlu ğ u öyle bir vuruyordu ki. suskunlu ğ umu yüzüme.
Öğrt. Gör. Dr. Ahmet Cengizhan Dirican
İNTERNET ADRESLERİ Ahmet SOYARSLAN biltek.info.
AKVARYUM UYGULAMASI KOMUTLARI.
Kullanım Haklarına Göre Yazılım Türleri
Öğrt. Gör. Dr. Ahmet Cengizhan Dirican
Başlat menüsü ve öğeleri
 DANI Ş MAN Ö Ğ RETMEN DUYGU KÖKSAL KOTAN  ÇALI Ş TIRICI YASEM İ N KOCAMAN.
ADRES DEFTERİM.
Master in Advanced European and International Studies.
Daire Grafiği.
OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI
Dört Mum.
Microsoft Office Picture Manager
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
NOT GİRİŞİ.
Word Programı Genel Bilgileri
TOP SEKTİRME UYGULAMASI
TOP SEKTİRME UYGULAMASI-2
DRAMA.
Windows 3-B Çevirme'yi kullanma.:Windows 3-B Çevirme, aralarında hızlı bir şekilde dönmenizi sağlamak için pencerelerinizi üç.
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
İNTERNET TARAYICI (WEB BROWSER) PROGRAMLARI
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ ERİŞİM SAĞLANAN WEB SİTESİNDEN KULLANICI ADI VE ŞİFRESİ İLE SİSTEME GİRİŞ YAPABİLİRSİNİZ. KULLANICI ADINIZ.
KESİRLERLE TOPLAMA İŞLEMİ
İNTERNET VE İLETİŞİM.
MERKEZ BİRİM ve valİlİkler İçİn dosya paylaşimi
LABİRENT UYGULAMASI KOMUTLARI.
İstanbulkarta oy vermek için İstanbulkarta oy vermek için « Directorate General Of IETT » işaretleyiniz.
WİNDOWS-7 KİŞİLEŞTİR MENÜSÜ
Göğüşhan KILIÇ twitter.com/gogushan_kilic OLMAYA HAZIR MIYIZ?
INTERNET EXPLORER TEMEL İŞLEMLER GOOGLE ARAMA TEKNİKLERİ
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
1- İnternet Sağlayıcınızdan adresine giriniz. 2- Sitemizdeki sayfalardan Arşiv butonuna tıklayınız.
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
TOPLU MAİL GÖNDERİM PROGRAMI ATOMIC MAIL SENDER KULLANIM KLAVUZU.
PROGRAMLAMA VE SCRATCH.
Mesut Doruk Atışkan Tuba Keskin Sevde Şişman Şen Levent Altınkaynak Ümit Altınkaynak.
TOPLUMSAL HAREKETLİLİK
DEÜ B İ LG İ İ ŞLEM DA İ RES İ FORMS & REPORTS YAYıNLAYıCı YAŞAR DEREL İ.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 1 MODÜL : WEB TASARIM. HTML 2.
PHP'de Program Denetimi
Senel Akbas 21 nisan 2015.
Düzgün ve Doğru Yapacağız, Adam Gibi Adam Olacağız.
Cihazın arayüzünde menülerden network altında wireless a tıklanır.
GÖRSEL PROGRAMLAMA DİLİ:
C# WINDOWS UYGULAMASI HAZIRLAMA ADO.NET SUNU6-SET UP OLUŞTURMA SAVAŞ TUNÇER
WEB TASARIMI BOOTSTRAP KULLANIMI SAVAŞ TUNÇER
SAYIN KAT MALİKLERİ/SAKİNLERİ YÖNETİM KURULUMUZUN ETİMESGUT BELEDİYE BAŞKANI SN. ENVER DEMİREL İLE YAPTIĞI GÖRÜŞME SONUCUNDA, SİTEMİZDE ÇÖP KONTEYNER’İ.

PINAR KARTALO Ğ LU.  Belirli sayıda i ş lemlerin tekrarlanması için kullanılan döngülerdir. for döngüleri ba ş langıç ve biti ş de ğ erleri arasında.
Tikveşli Android Tablet Kurulum
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama
KONU: Ü-SESİ KELİME SUNUSU
Etkinlik Adı: Bilgisayardaki çocuk bana benzesin Etkinlik Kazanım: Kendini Tanıyabilme, Başkalarıyla ilişkilerini başlatabilme Etkinlik Gün: 2 Etkinlik.
YAZI KARAKTER ANAL İ Z İ GOTHAM FONT:. Gotham, yirminci yüzyılın ba ş larındaki en ba ş arılı yazılardan biridir. Gotham, oldukça yüksek x uzunlu ğ una.
Sunum transkripti:

OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI KOMUTLARI

Uygulama Yönergesi 1- Sahneyi okul sitesinden  Olta ile Balık Tutma uygulama adıyla indirebilirsiniz. 2- Oltanın 5 adet kostümü vardır, boşluk tuşuna basılınca olta atılacak ve sonra ilk kostümüne dönecektir. 3- Balıklar su içerisinde hareket edecekler fakat kahverengi standın içinden geçmeden ona çarpınca geri sağ tarafa döneceklerdir. 4- Olta balığı yakalacağında balık parası değişkeni 15 artacaktır ve balık ekrandan kaybolup 3 sn bekledikten sonra tekrar görünür hale gelecektir. 5- Zaman çubuğumuz 5 derecelik açıyla dönecek ve sarı yuvarlağa değdiğinde oyun sonlanacaktır. Bu sayede uygulama 72 sn süresinde çalışmış olacaktır. 6- 1 ve 5 yazan bonus toplarımız aşağıdan yukarıya doğru hareket edecek, beyaz bölüme çıkmayacaktır. Olta 1 i aldğında 1 para, 5’i aldığından 5 para kazanılacaktır.

Olta komutları

Balık komutları

1 ve 5 bonus para komutları 1 balonunda para değişkeni 1, 5 balonunda 5 artacaktır.

Zaman çubuğu Zaman çubuğu 5 derecelik dönme hareketi yapacak ve Sarı noktaya değdiğinde uygulama sonlanacaktır.

Stratch indirme https://scratch.mit.edu/scratch_1.4 adresinden windows yazan yerden indirilebilir. Eğer dil Türkçe çıkmazsa yandaki menüden Türkçe yapabilirsiniz.