DERS ÇALIŞMAK BİR ZEVKTİR.. DERS ÇALIŞMAK BİR TERCİH İSE !

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇATALCA İMAM HATİP VE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Advertisements

“BAŞARININ YOLLARI” Nereye gideceğini bilmiyorsan, hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yoktur.
BAŞARI ZAMANI İYİ KULLANABİLME VE
BAŞARI ZAMANI İYİ KULLANABİLME VE
İÇ DÜNYAMIZI TANIYALIM  Mutluluğumuz için çalışır.  Neyin doğru olduğunu bilmez.  Verdiğimiz mesajlara göre hareket eder.  Hayatımızı devam ettirecek.
İLETİŞİM ve DOĞRU ANLAŞILMA
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
BAŞARI VE MUTLULUK Ramazan BERKEBAN Psikolojik Danışman
Öğrenme Menüleri ÖĞRENME HEDEFLERİ AÇISINDAN bir yandan öğrencilerin konuya bağlılığını sağlarken bir yandan da SEÇİM yapmalarına olanak tanımak önemlidir.
PROJENİN ADI: GENÇ YAKLAŞIMLAR PROJENİN KONUSU: PARALARINI AMAÇSIZ VE HESAPSIZCA HARCAYAN GENÇLERİN ÖNEMSEMELERİ GEREKEN DAVRANIŞ BİÇİMİ TASARRUF.
Verimli Ders Çalışma.
BAŞARI ZAMANI İYİ KULLANABİLME REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ VE
Çalışmayı Öğrenmeye , HOŞGELDİNİZ.
ERK İSG&İK – –
HAYIR DEMEYİ ÖĞRENME.
SINAV dergisi DERSHANELERİ
MOTİVASYON MUCİZE DEĞİLDİR
ÇOCUK HAKLARI.
Çocuğun başarısını yükseltmede ailenin rolü
Verimli Ders Çalışma Teknikleri OSMAN ATİLA.
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
PEER SUPPORT TEAM.
Planlı Çalışma Nedir? Zamanı israf etmemek ve en sağlıklı şekilde değerlendirmek için her etkinliği planlayarak yapmak gerekir. En kullanışlı çalışma.
ÖZGÜRLÜK.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEM ve TEKNİKLERİ
Test Tekniğinde Başarılı Olmak İçin Altın Kurallar.
Ş enel KARAMAN Psikolog. Biz öğretmenler, öğrencilerin kendilerini iyi hissetmelerini sağlamaya; başarılı olmaları için kendi öz kaynaklarını harekete.
2014 YGS VE LYS İÇİN MOTİVASYON SEMİNERİ
H A Y L E Ğ İ T M GÜCÜ Hamdi ÖZDUMAN
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
NASIL BAŞARILI OLUNUR?.
WEB  PREZİ PREZİ  FACEBOOK  GOOGLE DRİVE  WEBSPARATİON  SKYPE SKYPE.
BAŞARILI ve BAŞARISIZ İnsanlar
VERIMLI DERS. İ N S A N I N 1.MESLEĞİNİ, 2.ÖZEL HAYATINI 3.AİLESİNE SAĞLAYACAĞI İMKANLARI 4.TOPLUMDAKİ YERİNİ B ELİRLER.
Düzenli uyku ile gelen başarI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
1,2,3,4-A SINIFI VELİ Toplantısına HOŞGELDİNİZ..
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
PROJENİN ADI: GENÇ YAKLAŞIMLAR PROJENİN KONUSU: PARALARINI AMAÇSIZ VE HESAPSIZCA HARCAYAN GENÇLERİN ÖNEMSEMELERİ GEREKEN DAVRANIŞ BİÇİMİ TASARRUF.
Buluş Yoluyla Öğrenme.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri MEHMET EKİCİ
MOTİVASYON Fatma Nur İSPENOĞLU
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ.
Ders Çalışma Teknikleri.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
Sunar.
Girişimlerde Mühendis-Tasarımcı İlişkisi Yrd. Doç. Dr. Pınar Kaygan ODTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü.
VERİMLİ VE PLANLI DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ NİHAT HASPOLATB.MUSTAFA YAĞMUR Rehb.ve Psi.Dan. Rehb.ve Psi.Dan.
ETKİLİ ÖĞRENME VE VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi BÖLÜM 9 EKONOMİ OKURYAZARLIĞI Küçük çocuklar, her gün karşılaştıkları için ekonomik kavramların farkındadır.
Verimli Ders Çalışma. Başarılı insan amaçlarına, belirlediği zaman diliminde ulaşır…
VERİMLİ VE ETKİLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ SUNUMU
Alaşehir Selahattin Zuhal Barutçuoğlu Rehberlik Servisi.
ZAMANI ETKİLİ KULLANMA
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA VE YÖNTEMLERİ
VERİMLİ VE ETKİLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
Sizce beden eğitimi ve sporun amaçları nelerdir?
MALAZGİRT MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
AİLELER ÇOCUKLARINI NASIL DESTEKLEYEBİLİR?
İnsanı belirli bir amaç için harekete geçiren, istek, arzu, güçtür.
İLETİŞİMİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER
İnsanı belirli bir amaç için harekete geçiren, istek, arzu, güçtür.
Mesleki Rehberlik.
İnsanı belirli bir amaç için harekete geçiren, istek, arzu, güçtür.
Sunum transkripti:

DERS ÇALIŞMAK BİR ZEVKTİR.

DERS ÇALIŞMAK BİR TERCİH İSE !

 Yapmak zorunda olduğunuz için yaparsınız.

 İstediğiniz zaman yaparsınız.

 Ders çalışmayı; gezme, tv seyretme, dinlenme vb. etkinlikler arasında bir seçenek olarak görürsünüz.

 Çalışmaya uygun bir tavır takınamazsınız, kendinizi hazır hissetmezsiniz.

 Çalışmanın gerekli olduğuna kendinizi ikna edemezsiniz.

 Ders çalışılmayı yapılmasa da olur bir etkinlik olarak algılarsınız.

 Bir türlü verimli ve başarılı bir çalışmayı başaramazsınız.

 Veeee………. Hedefinize ulaşamazsınız.

Ders çalışmak bir inanç ise

 İstediğiniz için yaparsınız.

 İsteseniz de istemeseniz de yaparsınız.

 Ders çalışmayı zorunluluk olarak görürsünüz.

 Ders çalışmaya uygun bir tavır takınırsınız.

 Sarsılmaz bir inançla çalışmanız gerektiğine inanırsınız.

 Ders çalışmayı hedefe ulaştıracak bir etkinlik olarak görürsünüz.

 Her zaman verimli çalışmayı başarırsınız.

 Veeeeee…….. Hedefinize ulaşırsınız.