242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS 407 251/206/146 202/227/233 141/129/123 Secondary colors 114/181/204.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayanlar: Berrin Önürme Makbule Özge Özen Esma Erdoğan
Advertisements

ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
.com İletişimde Kökten Çözüm...
KURAN’IN ANLAMI İLE BULUŞMAK ARAŞTIRMASI
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
INTERNET SUNUMU.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
Google Analytics Nedir?
Chapter 5 Learning Objectives
Dünya Ekonomisine İlişkin Göstergeler
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
HTTP’yi (istemci tarafı) kendi kendinize deneyin
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
8 İKİNCİL DEPOLAMA CHAPTER
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAKIM TALİMATLARI B.E.Ü
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
TÜRKSAT “iletişim her şeydir” ULUSLAR ARASI UYDU OPERATÖRÜ NEJAT DÖĞER UYDU HİZMETLERİ KURUMSAL ÇÖZÜMLER DİREKTÖRÜ.
IP Adresleme Mekanizması - Adres Sınıfları ve Altağlar Sistem Adresi ve Ağ Adresi Kaynaklar: Ilker Temir, Yrd.Doc.Dr. Sirin Karadeniz, Rize Univ.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Sosyal Hizmet Uzmanı Nesrin Şahin Bulunmaz
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
1 © 2006 IASC Foundation, all rights reserved. IASB’ın KOBİ’ler için Muhasebe Standartları Projesi Paul Pacter IASB Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletme.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
BPR152 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - II
Çerez(Cookie) Kullanımı Oturum Yönetimi
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Mevcut Durum ve Gelecek Vizyonu 18 Temmuz 2012 Sakarya
 2006 Pearson Education, Inc. All rights reserved. Görsel C# ile Windows Programlama Güz 2009 (5. Hafta)
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Primary colors R 0 G 39 B 118 R 0 G 161 B 222 R 60 G 138 B 46 R 114 G 199 B 231 R 201 G 221 B 3 R 146 G 212 B 0 Eylül 2014 / Ankara MUHASEBECİLİK MESLEĞİNİN.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
English version 1.0 © Unaico All Rights Reserved. İnsanların karşılaştığı yer.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Isınma, Güvenlik ve Barınma
MTA Genel Müdürlüğü verilerine göre toplam 15
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Bu derste şunları öğreneceğiz: –CheckBox es kullanımı.
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Faiz Hesaplama Uygulaması Amaçlar Bu derste öğrenilecekler:
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Amaçlar Bu derste öğrenilecekler: –Uygulamaları “method”
BİT’in Gizlilik ve Güvenlik Boyutları
Risk, Kazanç ve Sermaye Fırsat Maliyeti
33 CHAPTER TEMEL UYGULAMA YAZILIMLARI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 3-2 Uygulama Yazılımları Temel Uygulamalar Genel amaçlı.
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
KFC Snack Box Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır haberler.com PV :
HONDA CR-Z Proje Önerileri. PV : imp/ ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Şubat raporundan.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
BİT’İN GİZLİLİK VE GÜVENLİK BOYUTLARI
Basic Application Software © 2013 The McGraw-Hill Companies, Inc. All rights reserved.Computing Essentials 2013.
BİT’in Gizlilik ve Güvenlik Boyutları.  Bilgi; verinin, işlenerek karar verici için anlamlı ve kullanışlı hale gelmesidir. Veri ise, işletme içinde oluşan.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Virüsler ve Diğer Zararlı Yazılımlar
BİT’İN GİZLİLİK VE GÜVENLİK BOYUTLARI
Sunum transkripti:

242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204 PMS 148 PMS 7458 PMS 7457 PMS /79/75 PMS /166/143 PMS 487 © 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved MediaMind Turkiye 2012 MediaMind Adjusted Unique

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Adjusted Unique ▸ MediaMind metodolojisi ile kampanyanın tekil erişimini ölçmek mümkün! ▸ Reklamın başarısını ölçmek için kişi başı erişim maliyetini bilmek gerekir. ▸ MediaMind teknolojisi ile duplike tekil erişimler belirleniyor ve rapora yansımıyor. ▸ Bu istatistiksel metod, Media Rating Council (MRC) tarafından onaylı ve IAB ölçüm standartları ile de uyumludur.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Geleneksel metod nasıl çalışıyordu? ▸ Kullanıcı cookie bazında belirlenir; eğer cookie yerleştirilmemiş ise yeni bir tanesi yerleştirilir. ▸ Ancak cookie kullanıcı tarafından kasıtlı olarak silinmiş ya da bloklanmış ise bu fazla ölçümleme olarak rapora yansır. ▸ Bu duruma yol açan diğer sebepler: Kullanıcı cookie’leri siler. Kullanıcı cookie’leri bloklar (bu nedenle cookie birden fazla sayılır). Kullanıcılar zaman zaman birden fazla tarayıcı kullanır. Kullanıcılar bazen birden fazla PC kullanıyor olabilir.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Örnek ▸ Iris - cookie’leri hiç bir zaman silmiyor ▸ David – her zaman cookie’leri siliyor Impressions Cookie ID time DavidIrisDavid Iris ABC D David cookie siliyor

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved İyi (sayılabilir) çerez nedir? Gösterim gerçekleşti Cookie bu haftadan önce mi yaratıldı? Hayır Cookie’yi yok say Evet Cookie tekil kişi hesaplamalarına dahil edilecek (good cookie) ▸ Cookie 3 – geçersiz cookie ▸ Cookie 4 – geçersiz cookie ▸ Cookie 2 – geçerli cookie

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Tekil kişi raporları Adjusted Unique dışındaki diğer"unique" metrikler: Unique Impressions Unique Clicks Unique Expansions Unique Video Viewers Unique Dwelling users Adjusted Unique datası tüm rapor kırılımlarında (banner, banner alanı, site, kampanya), ve tüm zamanlar bazında ölçülebilir (hafta, ay, ve toplam).

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Rapor örneği ▸ Bir raporda sayılan cookie’lerin sayısı 313’ün altında çıkarsa bu sayı raporda kırmızı olarak görünür.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Teşekkürler!