TÜRKİYE HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ.  Pilot read-back süreleri  Frekans dinleme problemleri.(Çağrıya cevap vermeme veya frekans değişikliğinde.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Advertisements

RUNWAY EXCURSİON PİST DIŞINA ÇIKIŞ KPT.PLT GÖKDEN GÜREL.
SAİT FAİK GÜLŞEN Dış Ticaret Uzmanı
TÜRKİYE’ DE ÇEVRE SORUNLARI
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
Daire Başkanı Dr.Ünal HÜLÜR.
25.Nisan  İlaç Takip Sistemi İkinci Faz’ın canlı kullanıma geçişi esnasında karşılaşılan sıkıntılar.  Mayıs.2012 Ankara İ.E.G.M. toplantısında.
Annem İşte, Ben Öğretmenimle Güvende
25.Nisan  İlaç Takip Sistemi İkinci Faz’ın canlı kullanıma geçişi esnasında karşılaşılan sıkıntılar.  Mayıs.2012 Ankara İ.E.G.M. toplantısında.
HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ
TÜRKİYE DE ÇİĞ SÜTÜN TOPLANMASI VE KALİTESİ
Şehir Trafiği Yönetiminde Dinamik Sistemler ve Konya Büyükşehir Belediyesi Örneği R.Çağrı YÜZBAŞIOĞLU.
Chapter 8: Deadlocks (ölümcül kilitlenmeler)
PAZARA GİRİŞ ENGELLERİ
DİADER ÖZEL DİYALİZ MERKEZLERİ DERNEĞİ
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
ICAO LEVEL 4.
DHMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HAVA SEYRÜSEFER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
2014 Sezonu Genel Değerlendirme Kuzey Ege İlleri Mavi Bayrak Koordinatörlüğü.
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
Hazırlayan: 6/A Sınıfı Kaynaklar: İnternet
Repeater –Bridge- Gateway Nedir?
Havayolu Gelir Yönetimi: Akademi Pratiğin Neresinde?
Sağlıkta İnsangücü Çalışma Grubu Raporu Dr. İ. Serdar ARDA.
AFET VE ACİL DURUM HABERLEŞME HİZMET GRUBU
TRAFİK SORUNU Çözüm.
Hava Dünyamızda ki hava karışımı; % 78 Azot % 21 Oksijen
Faktoring : Gelişen Finans Sektörü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Bilgisayar Kullanımı Etiği ve The British Council Selma Aslan.
4NCÜ BÖLÜM HAVA KAİDELERİ (RULES OF THE AIR -ANNEX 2)
“Alarmnet Güvenlik Sistemleri ile artık güvendesiniz!”
11.BÖLÜM SAHA KONTROL HİZMETİ (AREA CONTROL SERVICE /ACC)
10. BÖLÜM ALTIMETRE AYAR USULLERİ
PİLOTLUK Pilot, yolcu veya yük taşıyan hava taşıtını (helikopter ve uçağı) kullanan kişidir.
Karbon Ayak İzini Azaltmanın Yolları 1
5.BÖLÜM HAVA TRAFİK HİZMETLERİ
Kobitsa Grup Ortak Satın Alma Faaliyetleri 1 Copyright © Kobitsa Grup| Tüm Hakları Saklıdır.
Havacılıkta Emniyetle İlgili Faktörler
12.BÖLÜM YAKLAŞMA KONTROL HİZMETİ Ayrılan Uçak ( Departing Aircraft ): Kalkış yapacak olan bir uçağa verilecek olan kleransta; a)Kalkış için serbest kılındığı.
3NCÜ BÖLÜM HAVA ARAÇLARININ UÇABİLİRLİĞİ - (ANNEX 8)
HAVACILIK SİGORTALARI
SAFFET ÖZTÜRK AIM ŞEFİ GENEL MÜDÜRLÜK. Genel özellikler Her chart kendine özgü fonksiyonu ile ilgili bilgileri içerir. Aynı zamanda, güvenli ve hızlı.
PAZARA GİRİŞ ENGELLERİ ve ÇÖZÜM YOLLARI. Pazara Giriş Engeli Nedir ? Pazara giriş engelleri; tarifeler, tarife dışı tedbir ve diğer idari uygulamalardan.
PAZARA GİRİŞ ENGELLERİ ve ÇÖZÜM YOLLARI. Pazara Giriş Engeli Nedir ? Pazara giriş engelleri; tarifeler, tarife dışı tedbir ve diğer idari uygulamalardan.
Türk hava sahasında performans yetersizliği nedeniyle kontrollü hava sahalarında uçamayan VFR yabancı tescilli hava araçları kontrollü yolun yol minimasına.
TAIMA.
UCK 474 UÇAK MOTOR TASARIMI Yrd.Doç.Dr. Onur Tunçer İstanbul Teknik Üniversitesi GÖREV ANALİZİ.
ETKİLİ İLETİŞİM DERSİNE HOŞ GELDİNİZ Haftalar Yrd. Doç. Dr. Selim EMİROĞLU.
USKAF MAYIS 2016 KOCAELİ Nuh Zafer CANTÜRK Kocaeli Üniversitesi Hastanesi Başhekimi SAKİD Başkanı SENATURK Başkan Yardımcısı.
AKINTILI SULARDA SEYİR (AKINTI SEYİR)
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
DEPO ZEMİN KAPLAMALARI
KURUMLARARASI ANLAŞMALAR
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
SHOULD EXPLANATION   *Should öğüt ya da tavsiye bildirmektedir. Bir kişiye öğütte bulunurken kullanılmaktadır. Yapılmasının iyi olmayacağını söyleyebilmek.
HAVA K İ RL İ L İĞİ. BGHKJ GTÖYJÖF.
SEYRÜSEFER
KONUŞMA BOZUKLUKLARI.
ACİL SAĞLIK HİZMETLE Rİ-1 GIRIŞ VE DERSİN TANITıMI ÖĞR. GÖR. YUSUF GÜNER.
HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ISPARTA TİCARET VE SANAYİ ODASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KÜRESEL ıSıNMA Sunan: M. Eren İÇİN. KÜRESEL ISINMA NEDİR? Küresel ısınma, atmosferde ve okyanuslarda yaşanan ısı artışı ve bunun yol açtığı iklim değişikliklerinin.
Avukat Mesleki Sorumluluk Sigortası
SHOULD EXPLANATION   *Should öğüt ya da tavsiye bildirmektedir. Bir kişiye öğütte bulunurken kullanılmaktadır. Yapılmasının iyi olmayacağını söyleyebilmek.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

TÜRKİYE HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ

 Pilot read-back süreleri  Frekans dinleme problemleri.(Çağrıya cevap vermeme veya frekans değişikliğinde diğer konuşmaları bloke etme)

 Sürat tahdidi uygulamasında yaşanan problemler

 Anlaşma mektupları ve bazı ATC kurallarının bilinmemesinden doğan ve frekansta yaşanan polemiklerin yarattığı sıkıntılar ( Trafik devir usülleri, devir noktaları, ayırma minumumları, sürat tahditleri vb)

 Zaruriyet halleri haricinde dahi kişisel taleplerle frekans yoğunluğu yaratmak (Direk rota, optimum seyir seviyesi)

 CTOT uygulamalarında yaşanan problemler. ( Taxi time, delay msg, CTOT’ye uygunsuz kalkış talepleri)

 Meteorolojik oluşumlardan kaçınma manevralarında yaşanan problemler

 Minimum Diversion Fuel  Minimum Fuel  Low on Fuel  Yakıt kritiği bildirimlerinde ortak bir terminolojinin olmaması

 Yasak ve tahditli sahaların ve limitlerinin bilinmemesinin yarattığı problemler.

 ATC’ye müdahale ( Sıralama sorgulama )

 ACAS-TCAS sisteminin verilerine göre ATM işleyişine müdahale etme girişimlerinin yarattığı problemler

 ATC kuralları içinde karşılanması mümkün olmayan talepler (VMC Descent)

 THY’nin 2013 yılı için uygulamaya koyduğu çağrı adı sisteminin yarattığı problemler

 Pilot reaksiyonları ( Kalkış, iniş, dönüş,alçalma,tırmanma )

 Pilotun yapması gereken deklerasyonların telefon aracılığıyla yer personeli tarafından yapılmasının yarattığı problemler

TÜRKİYE HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ You fly, We care. Tesekkürler