GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sesinden Tanıyabilir miyiz ?
Advertisements

RESİM VE ÇOCUK Çocuğun bize kendisini yansıtmasını ve olaylar hakkında duygu ve düşüncelerini ifade etmesinde, yalın bir anlatım aracı olan.
“SINIF ARKADAŞIM AİLEM”
Eski zamanlarda adına hatıra defteri denen bir oluşum vardı
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
3.GRUP VİLDAN KARABAŞ IŞIL ÖREN HABİBE YALILI BÜŞRA KOCABOZ.
GEOMETRİK CİSİMLER S.BAYHAN.
GÖRSEL SANAT ETKİNLİKLERİ
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ
ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR
HAZIRLAYANLAR Muhammet TOKAY Oktay YÜZLÜ Tolga KABAKCI Yusuf ZORBA
ATATÜRK TAKVİMİ (GÖRSEL SANATLARDA BİÇİMLENDİRME)
ÜÇÜNCÜ BOYUT ( Origami ile piyano yapımı)
MADDENİN HALLERİ GRUP MUALLİMLER.
KONUŞMAYI BAŞLATMA VE SÜRDÜRME AMAÇ: Sözel İletişimi başlatabilme ve sürdürebilme DÜZEY: 2. Sınıf ve üstü SÜRE: 45 Dakika MATERYAL:
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
Günümüzden 2000 yıl önce İtalya’nın Pompei Bölgesi’nde insanlar,evleri süslemek amacıyla bu tarzda resimler yapmaya başlamışlardır. O yıllardan biraz.
Varlıklardan farklı olanı söyleyiniz
ANNELER GÜNÜ ETKİNLİKLERİ
SANAT TARİHİ.
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
EŞ SESLİ KELİMELER.
DE Ğ ERLER İ M İ Z Kazanım: De ğ erlerini fark eder. 9. Sınıf 21 nolu kazanım etkinli ğ i.
TARAYICI (SCANNER).
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
KOLAJ ÇALIŞMASI KAPLUMBAĞA YAPIMI
Grup 14 Etkinlik: Parmak Boyası Ek Etkinlik : Kitap Ayracı
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
YARDIM ETME Amaç : Öğrencilerin yardım etme duygularının geliştirilmesi Düzey : 1. sınıf ve üstü Materyal: Yazı tahtası,kalem,fon kağıdı Süre.
"e" sesinin verilmesi 1- Canlandırma, tekerleme, şarkı, hikaye vb. etkinliklerle “e” sesi hissettirilmelidir. (Örneğin e bebeğim e ee eee) TEKERLEME Lale.
Bu sunumumu “Yoldan çıkmak istemeyenlere” ithaf ediyorum... Feridun ÖZHAN
HAZIRLAYAN: MEİ MELİSA CHEN
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
DEĞERLER EĞİTİMİ KONAK RAM 2014.
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ
PSİKOMOTOR AKTİVİTELER
Büşra KOCABOZ Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf 2
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
PENGUENLER SINIFI KASIM AYI AİLE KATILIMI
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
KONU : YÜZÜMÜZ NE ANLATIYOR KAZANIM :
Çevremizdeki Canlılar
BALKAN ÜLKELERİNDE BAŞIBOŞ KÖPEK POPÜLASYONUNUN KONTROLÜ HAKKINDA OIE BÖLGESEL FARKINDALIK KAMPANYASI BALKAN ÜLKELERİNDE BAŞIBOŞ KÖPEKLER Öğretmenler için.
BİR KEDİ GÖRDÜM SANKİ..
My Colorful World.
Ders 13 Okuma-yazmaya hazırlık becerileri
KÜÇÜK SANATÇILAR ÖYKÜ YAZIYOR
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
YILDIZ SINIFI OKULUM VE BEN Tarih/Sayı: Ekim 2017/1
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
TC. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ANABİLİM DALI RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI 6.SINIFLAR İÇİN KOLAJ TEKNİĞİ.
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Bugün neler öğreneceğiz?
Sağlık Bilimleri Fakültesi

Sağlık Bilimleri Fakültesi
Başlık Düzeni Alt Başlık
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
Sunum transkripti:

GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ ASLI ÇETİNEL ELİF KARAKAŞ SELİN ERDOĞAN

EN SEVDİĞİM CANLI MALZEMELER Resim kağıdı Dergi ve kitaplardan kesilen bitki ve hayvan resimleri ya da sticker Oyun hamuru Renkli herhangi bir tür boya Malzemeye göre yapıştırıcı ve makas UYGULAMA Çocuklara, en sevdikleri ağacın, çiçeğin, hayvanın hangisi olduğu ve sebebi sorulur. Çocukların, doğa ile ilgili duygularını, düşüncelerini, gözlemlerini arkadaşları ile paylaşmaları istenir Çocuklara resim kağıdına istedikleri bir resmi çizmeleri söylenir. Daha sonra resmi oyun hamuru ve diğer resimlerle bir bütün oluşturacak şekilde tamamlamaları söylenir .

KAZANIMLAR 1. Doğada gezi yoluyla edindiği izlenimlerini paylaşır.   3. Doğayı, doğal yaşamı sevmenin, ona saygı duymanın önemini ifade eder. 5. Doğa ile ilgili duygu ve düşüncelerini görsel olarak ifade eder. 7. Evini, odasını, okulunu, sınıfını düzenli ve temiz tutmanın önemini kabul eder.

KUŞ MAKETİ MALZEMELER Resim kağıdı, siyah ve kırmızı fon kartonu Makas, yapıştırıcı, delgeç Küçük gözler Kuşun parçalarının kalıpları

UYGULANIŞI