PRESENTATION The aim of Mersin University Tarsus Technical Education Faculty is to train teachers for the Vocational and Technical High Schools which.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

ULUSLARARASI EĞİTİM SİSTEMİ
DE NASIL VERİLİR ? DİPLOMA EKİ ÇALIŞTAYI
GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
Journal Use Reports Süreli Yayın Koleksiyonu Geliştirmenizde Güçlü Karar Destek Hizmeti - Kasım
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Everyday objects ● Possession
A GAP YEAR PLAN Bir ara / boş YIL PLANI
1 2 HE in General …………… EM…………… EM Projects …………….. VenueVenue MEU KYK Info on EM in General Yüksek Lisans ve Doktora Programları İçin Hareketlilik.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
Engelli Dernekleri Federasyonu
ORTAK PAYLAŞIM ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ
Son Sınıf Tıp Öğrencileri & Yaşam Boyu Öğrenme Murt, Çekmecelioğlu, Önal, Yavuz
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DÖNEM BAŞI İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIFI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
I ASİMO I ASİMO PREPARED: CENGİZ MURAT TEKİNBÜĞRÜ English Course Presentation TURKEY Mechatronics Engineering at SAKARYA UNIVERSITY PREPARED: CENGİZ.
YURT DIŞINDA ÖĞRENİM Ertan Pekşen KOU Müh. Fak Jeofizik Müh. Bölümü
U LUSLARARASI Ö ĞRENCI DEĞIŞIM VE UYGULAMALI SEKTÖR EĞİTİMİ P ROGRAMLAR I.
FUTURE PERFECT TENSE.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
EĞİTİM FAKÜLTESİ. ULUSLAR ARASI AKREDİTASYON HAZIRLIKLARI Prof. Dr. Firdevs KARAHAN Dekan V.
Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü ++ Bilişim Enstitüsü C ++ Nesne.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
MAKİNA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ ABET HAZIRLIKLARI Makina Mühendisliği Bölümü Lisans Eğitimi Ölçme Değerlendirme Komitesi (LEÖDK) Mühendislik Fakültesi Sunumu.
Diferansiyel Denklemler
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SÜMEYYE KARABOYUN İÖP-1
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
PERSONaL QUALITIES (KİŞİSEL ÖZELLİKLER)
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Geliştirilmesi Projesi Improving.
Bu proje Avrupa Birliği ve Tu ̈ rkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Technical Assistance for Increasing Primary School Attendance Rate of.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
Genel Bilgilendirme Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Kurum Koordinatörü 07 Ekim 2009 Tanışma Toplantısı.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
BEYPAZARI DISTRICT DIRECTORATE FOR NATIONAL EDUCATION ‘’Acadmy of New Possibilites’’
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
DISCUSSION
Students social life and join the social clubs. BARIŞ KILIÇ - EGE DÖVENCİ IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Uluslararası Standartlarda Akredite Danışmanlık
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Handwerkskammer koblenz ( koblenz Esnaf ve sanatkarlar odasi)
In addition to this our company includes expert doctors and professors as advisors and researches high technology and new devices in the field of medicine.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. THE LIFE OF MUSTAFA KEMAL.
University of Pennsylvania English Language Programs
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
Milli Eğitim Bakanlığı Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
TARTIŞMA ABSTRACT METHOD SONUÇ GİRİŞ ÖNERİLER BULGULAR
Studies for Improvement and Development of Vocational Education
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Before the Battle of Çanakkale. Why a Front in Çanakkale was Opened? In the summer of 1914, the war continued in Europe with all its intensity, and by.
EĞİTİM FAKÜLTESİ Akademik Yılı Genel Kurul
Imagine that you are a teacher and you are taking your 20 students to England for the summer school.
UNIT 6 Future Perfect.
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
Sunum transkripti:

PRESENTATION The aim of Mersin University Tarsus Technical Education Faculty is to train teachers for the Vocational and Technical High Schools which are connected to the Ministry of Education. The lessons which are given at the faculties also include Technical Educational teaching and learning processes in the enterprises. So, in addition to being appointed as a teacher, our graduated students are employed in public and private sectors relating to their fields. Studies as to the innovation and improvement of education and instruction given at the faculty are carried out. Although Mersin University Tarsus Technical Education Faculty is a faculty which has been founded lastly among the 22 Technical Education Faculties and which started education programs in , and which gave its first graduates in 2006, all of the students graduated from Computer and Electronic Teaching Undergraduate programs passed KPSS and almost 90 percent of them were appointed to teaching. Students graduating from the Designing and Construction Programs took part in private and public sectors regarding their field. For this reason and because of the fact that there is an application of double major program in our faculty, the faculty is preferred by the students first and it comes third among the Technical Education Faculties in 2006–2007 academic year.

From academic year, condensed English program has been started. In the first six semesters, foreign language lesson is for almost ten hours in a week throughout 4 years’ license period.English language learning which lasts for 700 hours in total is done. Its aim is to provide the students’ perfect sufficiencies in English language. Its secondary aim is to form communication between the students and the foreign professors or associate professors who will come by the exchange of lecturer in the extension of the project. Our faculty has completed one international project in the extension of Leonardo Da Vinci. Moreover, it is trying to constitute the lecturer and the student exchange project with Education Faculty Berufspaedagogik Department at Hannover University. In extension of this project, firstly, in the beginning of 2007, definite number of student’s flow will be provided. The movement of lecturer from Hannover will follow this. Lecturers from Hannover will provide academic support to the programs of technical fields in a limited time.

Up to now in our Faculty,2 projects are completed and 2 projects are still being worked in national scale.Tarsus Technical Education Faculty is in a campus enviroment which is in a distance about 6 km to Tarsus City Centre.The Tarsus County,which has a vision of developed country;extended to 6 thousand B.C;in addition to historical wealth and foreign tourism opportunities ;is a high industrial potential centre in East Mediterranean region. THE OBJECTIVES OF OUR FACULTY To educate teachers to Vocational and Technical High Schools in formal and informal statues Forming education in learning and teaching process which depends on Technical and Vocational education in enterprises. To acquire vocational expectations which is on logic and transformation of adults’ education and forming the education. The comparisons of Vocational Education in E.U norms. To develop the consciousness of enviromental protection in vocational education. The research models about the effects of transformation and innovation. To develop the qualities of the lecturers of the vocational and educational standards inE.U.

Yours respectfully Prof. Dr. Y. Gürcan ÜLTANIR Dean The strategical plan belongs to the term of ,occured with the participation of all Academic and Management staff in our faculty will have constructive assistances at Education and Instruction studies executed in our faculty.I all thank to Academic and Management staff which assist for the organization of the plan.

Mersin Üniversitesi Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi’nin amacı Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Mesleki ve Teknik Liselere öğretmen yetiştirmektir. Fakültede verilen dersler işletmelerdeki Teknik Eğitim ile ilgili öğrenme ve öğretme süreçlerini de kapsamaktadır. Böylece mezun olan öğrencilerimiz Öğretmen olarak atanabilmelerine ilave olarak Kamu ve Özel sektörde alanları ile ilgili işletmelerde istihdam edilebilmektedir. Fakültede verilmekte olan Eğitim ve Öğretimin yenilenmesi ve geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılmaktadır. Mersin Üniversitesi Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi 22 Teknik Eğitim Fakültesi içerisinde en son kurulan, öğretim yılında hayata geçen ve ilk mezununu 2006 yılında veren fakülte olmasına rağmen, Bilgisayar ve Elektronik Öğretmenliği Lisans Programlarından mezun olan öğrencilerinin tamamı KPSS sınavını kazanarak, ortalama %90’nı öğretmenliğe atanmıştır. Tasarım ve Konstruksiyon Programından mezun olan öğrenciler, alanlarıyla ilgili özel sektörde ve kamu kuruluşlarında görev almışlardır. Bu sebepten ve fakültemizde çift anadal uygulamasının olması sebebiyle, öğrenciler tarafından öncelikle tercih edilmektedir Öğretim yılında Teknik Eğitim Fakülteleri arasında öğrenci tercihlerinde 3. sırada yer almıştır. SUNUŞ

öğretim yılından itibaren yoğunlaştırılmış İngilizce programı başlatılmış olup, ilk 6 yarı yılda haftada 10 saate yakın yabancı dil dersi olmak üzere 4 yıllık lisans süresince toplam 700 saatlik bir İngilizce dil öğretimi yapılmaktadır. Bunun amacı öğrencilerin İngilizce dilindeki tam yeterliliklerini sağlamaktır. Bunun yan amacı ise, projeler kapsamında gerçekleşecek öğretim elemanı mübadelesinde gelecek olan yabancı profesörlerle / doçentlerle öğrenciler arasındaki iletişimin kurulmasıdır. Fakültemiz, Leonardo da Vinci kapsamında bir adet uluslar arası projeyi tamamlamıştır. Bunun dışında Hannover Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Berufspaedagogik Bölümü ile öğretim elemanı ve öğrenci mübadelesi projesini oluşturmaya çalışmaktadır. Bu proje kapsamında ilk önce 2007 yılı başında Fakültemizden Hannover’a belli sayıda öğrenci akışı sağlanacaktır. Bunu ise, Hannover’dan öğretim elemanı akışı takip edecektir. Hannover’dan gelecek öğretim elemanları sınırlı bir süre içerisinde teknik alandaki programlara akademik destek sağlayacaklardır.

Fakültemizde şu ana kadar ulusal ölçekte 2 proje tamamlanmış 2 proje ise halen devam etmektedir. Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi, Tarsus İlçe merkezine ortalama 6km mesafede kampus ortamı içerisindedir. Tarsus İlçesi, İsa’dan önce 6 bin dönemlerine uzanan gelişmiş bir il görüntüsüne sahip olup, tarihi zenginliklerin ve yabancı turizm olanaklarının yanı sıra Doğu Akdeniz yöresinin endüstri açısından potansiyeli yüksek bir merkezi niteliğindedir. Fakültemizin Hedefleri Formal ve informal kapsamda yer alan mesleki ve teknik liselere öğretmen yetiştirmek, İşletmelerdeki teknik eğitim ve mesleki eğitimle ilgili öğrenme ve öğretme araştırmalarına dayalı öğrenme ve öğretme süreçlerini biçimlendirme eğitimi vermek, Yetişkinler eğitimi ve üstüne eğitimin biçimlendirilmesi ile ilgili mantık ve dönüşümler hakkında mesleki beklentiler kazandırmak, A.B. Standartlarında mesleki eğitim karşılaştırmaları, Mesleki eğitimde çevre koruma bilincinin geliştirilmesi, Transfer ve yenilenme etkileriyle ilgili model araştırmalar, A.B. Mesleki eğitim standartlarında öğretim elemanlarının niteliklerini geliştirme,

Fakültemizde tüm akademik ve idari personelin katılımı ile ortaya çıkmış olan dönemine ait stratejik planımızın, Fakültemizde yürütülen Eğitim ve Öğretim çalışmalarımıza olumlu katkıları olacaktır. Planın oluşturulmasında katkı sağlayan, Akademik ve İdari personelimize teşekkür ederim. Saygılarımla Prof. Dr. Y. Gürcan ÜLTANIR Dekan

11

12

13

14

15

16

17

18 Akademik Personel Sayıları

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31