Yalçın BONCUK Yazılım Satış Uzmanı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla Hazırlayan:Metin CEYLAN.
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
DOĞAL SAYILAR.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAKIM TALİMATLARI B.E.Ü
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
Dördüncü Grup İkinci Harf B sesi sunumu Mürşit BEKTAŞ.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
BESLENME ANEMİLERİ VE KORUNMA
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
DOĞUM VE SAĞLIK: DOĞUM SAYISI SAĞLIK DURUMUNU ETKİLİYOR MU ? Amaç Annelik kadının varoluşunda ona bahşedilen bir duygudur. Anneliğin birçok getirisi olduğu.
RUHU ŞAD OLSUN.
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖLÇÜM VE DENETİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Katsayılar Göstergeler
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
ÇOK DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARDA
Proje Konuları.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla ? Boş (?)
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

Yalçın BONCUK Yazılım Satış Uzmanı yalcinb@support.com.tr

Sunuşun içeriği Sunuş Gündemi Mavi Cam A.Ş isimli sanal bir firmada ortaya çıkan bir sorunun tarifi ve bu soruna yönetim sistemlerinin getirdiği çözüm önerileri ve bu sorunun çözümüne e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı ile nasıl otomasyon sağlandığı örnek olay üzerinde incelenmesi.

Genel Tanıtım Türkiye’nin cam sektöründe lider ve uzmanlaşmış olmayı amaçlayan Mavi Cam, hedeflerine ulaşırken köklü ve sağlam temellerinden güç almaktadır.

Arge Departmanı Yöneticisi bir DÖFİ maili alır. Arge Departmanı yöneticisi Merve hanım aynı konuda Mavi cam müşterilerinin sıklaşan şikayetleri üzerine başlatılmış bir DÖFİ açıldığına ilişkin mail alır.

Müşteri şikayeti inceleme DÖFİ görev atama Merve Hanım, müşteri şikayetlerini sistemden inceleterek gerekli raporları temin eder. İnceleme sonrasında Dilay Hanım a düzeltici faaliyet ataması yapar ve inceleme ister.

Süreç akışı ve performans kriteri analizi Dilay Hanım, Cam Ambalaj Üretim Süreci nin süreç akışını ve performans kriterini inceler. İnceleme sırasında hedefin altında kaldığını farkeder.

Döküman inceleme Dilay Hanım süreçte yaşanan sapmanın döküman içeriğinde olabileceğini düşünür ve ilgili sürecin dokümanını inceler.

Süreç denetimi İncelemeler sırasında tasarım değerlendirmelerinin yeterli olmadığını gözlemler. Emin olmak için üretim sürecinin denetimini yaptırır.

Döküman Revizyonu Dilay Hanım denetim sonrasında Cam Ambalaj Üretim Süreci nin dokümanında gerekli revizyonların yapılmasını (sistem üzerinde) ilgili bölümlerden talep eder.

Müşteri şikayetleri kapama Müşteri şikayetlerinin atandığı kişiler sorunun tasarım sürecinin yanlış yönetilmesinden kaynaklandığı görerek gerekli süreç iyileştirmelerini yapar ve şikayetleri kapatırlar. Müşterilerin memnuniyeti sağlanır.

Müşteri memnuniyet anketi Dilay Hanım gerekli incelemeler sonrasında düzeltici faaliyeti başarıyla kapatır. Müşteri memnuniyetini ölçmek üzere yeni bir anket düzenler. Gelen bir şikayet, krize dönüşmeden hızlı ve etkin bir şekilde firmanın menfaatine çevrilmiş olur.

II. Bölüm: Yönetim Sistemleri Yazılımı Kavramı ve Yönetim Sistemlerinin Otomasyonu 14

Sunuşun içeriği No Sunuş Gündemi 1 Yönetim Sistemi Olgunluk Seviyeleri Nelerdir ? 2 Yönetim Sistemi Otomasyonu Nedir ? 3 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Haritası ve Modülleri Nelerdir ? 4 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Lisanslama ve Abonelik Çözümleri Nelerdir ?

Zorunluluklar ve fayda beklentisinin bir araya gelişi Daha çok satış Daha çok gelir - kar Daha çok müşteri İhracat Koşulu Kaliteli ürün hizmet Müşteri tatmini Devlet ihalesi şartı Müşteri baskısı İhracat koşulu Rakibin almış olması FAYDA BEKLENTİSİ ZORUNLULUKLAR

Yönetim Sistemi olgunluk seviyesi yolculuğu var ! Siz Neredesiniz ? 1.Seviye : BELGE 2.Seviye : MANUEL 3.Seviye :YAŞAYAN 4.Seviye : YAYGIN 5.Seviye : GLOBAL

1.Olgunluk Seviyesi : Yönetim Sistemi Kuruluşu ve Belge Alma Kurumunuzda yapılan faaliyetler, tekrar gözden geçirilir. Faaliyetlere yönetim sistemlerinin gerektirdiği yeni faaliyetler eklenir. Dokümante edilir. Eğitimler verilir Anketler ve ön denetimler yapılır. Belgelendirme denetimine gidilir. ve BELGE ALINIR.

2.Olgunluk Seviyesi : Manuel Yönetim Sistemi Yönetim sistemlerinin aşağıda belli başlıları sayılan faaliyetleri elle yürütülmeye çalışılır Süreç Yönetimi Denetim Yönetimi İyileştirme Yönetimi Müşteri Şikayetleri Yönetimi Doküman Yönetimi Anket Yönetimi Kalibrasyon Yönetimi Bu olgunluk seviyesi iki farklı durumla sonuçlanır Manuel sistem işletilemez ve sistem kağıt üzerinde kalır Otomasyon / yazılım desteği arayışına girilir

3.Olgunluk Seviyesi : Otomatize Yaşayan Yönetim Sistemi Daha önce var olan ancak sistematik olarak yapılmayan ya da yönetim sistemleri ile gelen birçok faaliyete yazılım desteği sağlanır.

4.Olgunluk Seviyesi : Yaygın Yönetim Sistemi Yönetim sistemlerine Kurum yerel ağından (LAN), Kurum geniş alan ağından (WAN) ya da intranetinden erişilebilmeye başlanır. Lan

5.Olgunluk Seviyesi: Global ve engtegre yönetim sistemleri Kurumun yönetim sistemleri tedarik zincirini kurar; Tedarikçiler ile Denetim Doküman paylaşımı İyileştirme çalışmaları Anket ve öneri sistemleri Müşteriler ile Anket ve öneri sistemi vb faaliyet paylaşımları yapılır

Sunuşun içeriği No Sunuş Gündemi 1 Yönetim Sistemi Olgunluk Seviyeleri Nelerdir ? 2 Yönetim Sistemi Otomasyonu Nedir ? 3 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Haritası ve Modülleri Nelerdir ? 4 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Lisanslama ve Abonelik Çözümleri Nelerdir ?

Yönetim Sistemleri Yazılımı Otomasyonu Nedir ?

Sunuşun içeriği No Sunuş Gündemi 1 Yönetim Sistemi Olgunluk Seviyeleri Nelerdir ? 2 Yönetim Sistemi Otomasyonu Nedir ? 3 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Haritası ve Modülleri Nelerdir ? 4 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Lisanslama ve Abonelik Çözümleri Nelerdir ?

e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Modülleri

e-isoftPROPER Süreç Yönetimi e-isoftPROPER, ile MS Visio destekli bir ortamda ana, alt, detay vb süreçlerin çizimleri yapılabilir ve dinamik izlenebilir ya da word, excel de oluşturulmuş çizimler statik olarak izlenebilir, Süreç kimlik bilgilerini tanımlanabilir, Süreç performans kriteri girilerek veri izlemesi ve güncellemesi yapılabilir, Süreç iyileştirmeleri izlenebilir, Süreç kalite ve destek dökümanları incelenebilir, Süreçlerdeki performans değişimleri izlenebilir, grafikler ve raporlar ile yayınlanabilir, ERP uygulamaları ile entegrasyon sağlanabilir,

Verilerin grafik sunumları alınır... Verilerin Datalarını Excel ortamına aktarır...

e-isoftDOC Kalite Dökümanları Yönetimi e-isoftDOC, kalite dokümanlarının, hayat çevrimindeki hazırlama, görüş alma, onaylama, yürürlüğe sokma, dağıtım, saklama ve iptal adımlarını bilgisayar ortamında gerçekleştirir ve arşivler, Sistemde oluşan tüm görevler mail ile kullanıcılara iletilir, görevler bölümünde görev tamamlanana kadar listelenir, Sistemde tüm formlar güncel olarak yayınlanır,

Dok. Arama Sonrası gelen Sayfa “Doküman izleme Sayfası”

e-isoftAUDIT İç Denetim Faaliyetleri Yönetimi e-isoftAUDIT, ile çeşitli periyotlarda yaptığınız iç denetimlerinizin planlanmasını, uygulanmasını ve sonuçlarının değerlendirilmesini sağlar, Taslak denetim planı hazırlamaya yardımcı olur, doküman yönetim modülü üzerinden dolaştırarak kesinleştirir ve denetim sonuçlarına ait raporları hazırlar, Denetçiler kendilerine ait denetim planına ulaşıp inceleyebilir, bu planı raporlayabilir, Denetim sonrası cevapları girip uygunsuzluk varsa iyileştirme başlatabilirler.

Denetim matrisi Soru onaylama Denetimin planını gösterir Denetimin planı oluşturur Denetimin hangi stratejiye göre (Süreç/Bölüm Bazında) yapılacak

Soru cevapları girişi yapılır Soru listesi kontrol edilebilir Denetimle ilgili Dokümanlar incelenebilir

Soru rehberi kontrol edilebilir Soruların çıktısı alınabilir.

Döfi açılabilir

DÖFİye ulaşılabilir

e-isoftDÖFİ İyileştirme Faaliyetleri Yönetimi e-isoftDÖFİ, ile çalışanlarınız ya da müşterileriniz tarafından tetiklenerek yaratılmış düzeltici ve önleyici faaliyetlerin (döfi) açılmasını, ilgili kişiye atanmasını ve faaliyetin sonuçlandırılarak raporlanmasını sağlar. Böylece süreç mükemmelleştirme faaliyetleriniz bilgisayar ortamında gerçekleşir.

DÖFİ’yi işleme koymak

İşlem Tamamlandı Onayı

DÖFİ durum özet raporu

DÖFİ Termin Durum Raporu

DÖFİ Termin Durum Raporu (Bölüm Bazlı)

e-isoftCCARE Müşteri Şikayetleri Yönetimi e-isoftCCARE, ile iç ve dış müşterilerden gelen şikayetlerin / önerilerin toplanması ilgili kişilere atanması ve şikayetlerin takibinin yapılmasını sağlar. Çözülemeyen, sık tekrarlanan, yöntem hatalarından kaynaklanan vb şikayetler için iyileştirme başlatarak kurum içinde sürekli iyileştirmeye katkıda bulunur.

Müşteri Şikayetleri listesi

Müşteri şikayetleri dış müşteri istatistiği

Müşteri Şiksyetleri memnuniyet raporu

e-isoftANKET Anket Yönetimi e-isoftANKET, Kurumun politikalarını, tutumları, yönetsel kararları veya ihtiyaç duyduğu bilgiyi saptamak, ölçmek ve analiz etmek üzere oluşturacağı anketlerin esnek bir sistemde kurulmasını ve yönetilmesini sağlar. Oluşturulacak anketler tiplere göre (İç müşteri, dış müşteri ve tedarikçi) çeşitli versiyonlarda oluşturulabilir ve sonuçları raporlanır.

e-isoftCAL Kalibrasyon/Bakım Yönetimi e-isoftCAL, Sisteme ölçüm araç ve cihazların (ÖAC) tanımlanması, kalibrasyon/bakım periyotlarına ilişkin veri girişlerinin yapılmasıyla, belirlenen sıklıkta kalibrasyon/bakım planı ÖAC sorumlusuna görev olarak gelecektir. ÖAC sorumlusu görev gereği kalibrasyon/bakım işlemlerini gerçekleştirerek sonuçları sisteme tanımlar. Sistem bu bilgiler doğrultusunda çeşitli raporlar üretir.

Sistem Uygulanan ve Okunan Degerler arasındaki farklara baglı olarak sonuçları son sütunda görüntüler.

sonuçların dogrulugu kontrol edilebilir, (YAZDIR) butonuna basılarak ilgili Kalibrasyon Seritifikası incelebilir.

Sunuşun içeriği No Sunuş Gündemi 1 Yönetim Sistemi Olgunluk Seviyeleri Nelerdir ? 2 Yönetim Sistemi Otomasyonu Nedir ? 3 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Haritası ve Modülleri Nelerdir ? 4 e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Lisanslama ve Abonelik Çözümleri Nelerdir ?

e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Lisanslama Yazılımın lisansı firma tarafından satın alınır ve yazılım firmanın sunucusu, veritabanı ve intranet/internet çıkışı üzerine kurularak kullanılması sağlanır.

e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Aboneliği Support Yazılım web sunucularında barındırılan e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı’na müşteriler abone olurlar ve internet üzerinden yazılımı dünyanın heryerinden kullanabilirler. Internet

Abone olmanın avantajları risksiz ön donanım yatırımı istemez ön veritabanı yatırımı istemez ön işletim sistemi yatırımı istemez ön yazılım satın alma yatırımı istemez

Abone olmanın avantajları ekonomik düşük toplam sahip olma maliyeti düşük ön yatırım bedeli ihtiyaç olduğu oranda kullanım ihtiyaç olduğu sürece kullanım

Abone olmanın avantajları yaşayan 7 gün x 24 saat çalışır durumda bir sistem verileri sürekli yedeklenen bir sistem acil durum / felaket önlemleri olan bir sistem

Abone olmanın avantajları yenilenen sürekli güncel versiyon sürekli yenilenen / gelişen yazılım sürekli artan modül sayısı ve içeriği

Abone olmanın avantajları güvenli yüksek veri gizliliği yüksek iletişim gizliliği teknik sorunlarda 0 veri kaybı

Abone olmanın avantajları özgürlükçü istendiği an web deki kullanımdan yerel ağa geçilmesi ister satın alma ister abone olma avantajı internetin bulunduğu heryerden servise erişim

Abone olmanın avantajları erişilebilir masaüstü bilgisayarlardan erişim notebook ve laptoplardan erişim cep bilgisayarlarından erişim cep telefonlarından erişim

e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Ülke Temsilcilikleri e-isoft9000 Satış Kanalı e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Ülke Temsilcilikleri

e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Bölge Temsilcilikleri e-isoft9000 Satış Kanalı e-isoft9000 Yönetim Sistemleri Yazılımı Bölge Temsilcilikleri

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

Seçilmiş Referanslar

SORU / CEVAP TEŞEKKÜRLER...