MARKA ŞEHİRİSTANBUL. Dünya Değişiyor... Neden Marka Şehir?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
Advertisements

© 2011 IFRS Foundation 1 IFRS for SMEs Konu 2.5(b) Test ve Tartışma Varlıklar Bölümler 14 &15.
ETCF II Project is co-funded by the European Union and the Republic of Turkey The Contracting Authority This Project is implemented under the partnership.
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
A GAP YEAR PLAN Bir ara / boş YIL PLANI
Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Remarketing with Google. Target customers who are already showing interest in your business.
Cem Fotoğrafların bir kısmı Ali Bora ‘ya aittir.Kendisine teşekkür ederiz…
Engelli Dernekleri Federasyonu
Kırsal Kalkınma Destek Ekibi EU Turkish Cypriot community support Doğu Mesarya Bölgesi Yerel Kalkınma Stratejisi Hazırlanma Süreci Serdarlı, 01 Nisan 2011.
KATAR T.C. Doha Büyükelçiliği Ticaret Müşavirliği
Ankara, Kasım 2010 Eurasia Capital Partners Türkiye’de Girişimcilik Nasıl Desteklenmeli? TOBB Girişimcilik Kongresi.
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
AB Bilgi ve İletişim Teknolojileri Politika Destek Programı BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKA DESTEK PROGRAMI ( ) 2011 YILI İŞ PROGRAMI.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ
Bölgesel Kalkınma: Türkiye’de olmayan nedir? Güven Sak Ankara, 8 Eylül, 2006.
Emerald Management eJournals Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi 08 Nisan 2011 Mine Tonta Tel:
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
ANKARA’DA SA Ğ LIK TUR İ ZM İ Ankara Valili ğ i İ l Sa ğ lık Müdürlü ğ ü Dr. Dursun AYDIN (Sa ğ lık Müdür Yardımcısı)
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
(c) Copyright 1 KURUMSAL KAYNAK YÖNETİMİ VE İŞ İSTİHBARATI STRATEJIK VE İŞLEVSEL PLANLAMA TEKNOLOJİSİ.
Sıfat Cümleleri Which, whose, where
BODRUM YAT İMALATI İŞ KÜMESİ ROTASINI ÇİZİYOR PROJESİ
ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİ (AHP)
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
YUNUS EMRE.
Bölüm 9. Yatırm Fonu (Hedge Funds) Yatırım fonu, aktif şekilde idare edilen ve her zaman mutlak iyi bir getiri sağlamayı hedefleyen, yani piyasa inse.
EKO KULÜP ECO CLUB.  Bu çalı ş manın uzun süreli olması için okul yönetimiyle konu ş up, ENKA STORE’un önünde sürekli kalacak bir.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to say phone numbers in Turkish.
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
COSTUMES KILIKLAR (KOSTÜMLER)
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
Environmental pollution Traffic Infrastructural problems Unconscious employee Urbanization and industrialization Lack of financial sources.
TÜRK ODA GELİŞTİRME PROGRAMI II SUNUM İÇERİĞİ :  PROJE FAALİYETLERİ  PROJEDEN ELDE EDİLEN KAZANIMLAR  PROJENİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ  YENİ EŞLEŞTİRME.
MUSIC FOR COMENIUS BROTHER HOOD NEVER ENDS BROTHERHOOD NEVER ENDS…. *We are not going to give up yet *It's time for us to make our move *We fed up with.
Mobil Devletten Ne Anlamaliyiz?. Mobil Devlet mGCI hakkinda mDevlet Kim icindir ve eDevlet Iliskisi? Vatandas icin mDevlet Kamu Sektoru Icin mDevlet Stratejik.
Page 1 | Confidential and Proprietary Information Haksız Rekabetle Mücadelede Uluslararası Uygulamalar Prof. Dr. YMM. Cemal İBİŞ Marmara Üniversitesi IFAC.
Nasa programs for students.
LITERARY TRANSLATION 2 Week 5. In-class translation workshop.
GREETING MANNERS AND POLITE WORDS EMLAK KREDİ BANKASI İLKÖĞRETİM OKULU İstanbul(Bakırköy) SELAMLAMA VE KİBAR SÖZLER.
First Conditional Sentences. LOOK AT THE EXAMPLES If the weather is fine, we’ll play tenis If I have enough money, I’ll buy the car If it rains, we’ll.
CHAPTER Section 1.1 What Is Entrepreneurship? Section 1.2 Characteristics of an Entrepreneur Introduction to Entrepreneurship.
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
2 ND INTERNATIONAL THERMAL HEALTHCARE TRAVEL SUMMIT SEPTEMBER 2017 PAMUKKALE UNIVERSITY CONGRESS & CULTURE CENTER PATRONAGE: MINISTRY OF ECONOMY.
Uluslararası Standartlarda Akredite Danışmanlık
In addition to this our company includes expert doctors and professors as advisors and researches high technology and new devices in the field of medicine.
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
BAGS TO DO İN YOUR CİTY “ŞEHRİNDE YAPACAK ÇOK ŞEY VAR”
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Celtic-Plus Proposers Day 22 September 2016, Istanbul
Celtic-Plus Proposers Day 23 November 2016, Leuven
W O R D A M G E U FOR N I T 1.
Chapter 1 (Bölüm 1) The accounting equation(muhasebe denklemi) and the balance sheet(bilanço)
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
PUANLAMA ÖNERİSİ *Öğrenciler iki gruba ayrılır. Her iki gruba da baştan 1000’er puan verilir. *Birinci grup yarışırken “GAME 1“ açılır. Öğrenciler her.
Future: I will/shall & I am going to. Structure: Subject+will/shall+verb(base form)+object.
SUPERB OPPORTUNıTY FOR YOU ıN TURKıYE ıT ıS TıME TO ıNVEST ıN TURKEY! GRANTS CONSULTANCY THROUGH THE USTA CONSULTANCY SERVICES We provide application and.
Organizational Communication
introducing Elementary
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Feminism, unlike the idea of ​​ mankind, is a trend that is prioritized to bring gender inequality to the agenda. The notion of feminism, which is not.
Imagine that you are a teacher and you are taking your 20 students to England for the summer school.
PREPARED BY: 9-B STUDENTS. Sumerians, who laid the foundations of great civilizations and the world cultural heritage, emerged to the st The Sumerians.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
Sunum transkripti:

MARKA ŞEHİRİSTANBUL

Dünya Değişiyor...

Neden Marka Şehir?

AT Kearney – Global Cities İ ndex 2012: 37/66 PwC / PFNYC – Cities of Opportunity 2012: 24/27 The Economist / Citi - Global City Competitiveness 2012: 74/120 Qatar Financial Centers Authority - Global Financial Centers Index 2011: 71/75

Control your own destiny or someone else will... Kaderinize kendiniz yön verin, yoksa başkaları verecektir...  Jack Welch Control your own destiny or someone else will... Kaderinize kendiniz yön verin, yoksa başkaları verecektir...  Jack Welch

Marka Şehir Nedir? DÖRT ANA UNSUR SERMAYE (CAPITAL) N İ TEL İ KL İ İ Ş GÜCÜ (SKILLED WORK FORCE)TUR İ ST VEYA Z İ YARETÇ İ (TOURISTS) YARATICI SINIF (CREATIVE CLASS)

GİSP Faaliyetleri 1.Marka Şehir Toplantısı 1  Aralık Marka Şehir Toplantısı 2  Nisan Marka Şehir Toplantısı 3 (ERTELEND İ )  Haziran PFNYC (Partnership for New York City) Görüşmesi  Eylül 2013, NY

PFNYC  We are a private, independent and not-for-profit civil society platform made up of business leaders, professionals and entrepreneurs committed to Barcelona and its future.  Our mission is to make Barcelona one of the most attractive cities in the world for business and talent. To do this we provide practical solutions to improve the overall competitiveness of Barcelona and implement these under our leitmotiv of “make it happen".  Berlin Partner for Business and Technology is Berlin’s corporation for investment promotion and location marketing.  As a public-private partnership, the corporation is supported by powerful partners – 236 companies and scientific institutes are currently part of the “Berlin-Partner Network.”

Marka Şehir Toplantısı 2 1.Genel Kurul 2. İ zleme Komitesi 3.G İ SP Çalışsın... 1.Uzun Vadeli Hedef: İ stanbul’un Rekabet Gücünü Arttırmak için Çalışacak Geniş bir ‘Özel Sektör Birlikteli ğ i’ 2.Marka Şehir: 4 Ana Unsur 3.Marka Şehir De ğ erlendirme Kriterleri 4.Organizasyon ve Strateji

Organizasyon 1.Yatırım Komisyonu – Sermaye Çekme Potansiyeli Yatırım Ortamının İ yileştirilmesi, vs. 2.Yaşam Kalitesi Komisyonu – Nitelikli İ şgücünü Çekme Potansiyeli Altyapı, çevre, sürdürülebilirlik, vs. 3.Turizm Komisyonu – Ziyaretçi Çekme Potansiyeli Konaklama Kalitesi, Yeme- İ çme Olanakları, vs. 4.Kültür-Sanat-Spor Komisyonu – Yaratıcı Sınıfı Çekme Potansiyeli Sosyal ve kültürel yaşam, spor alanlarındaki imajımız, vs.

Organizasyon – devamı... 5.Ekonomi ve Strateji Komisyonu Ekonomik Güç, Global Entegrasyon, Demokrasi vs. 6.Demografi ve Beşeri Sermaye Komisyonu İ nsan Kayna ğ ı ve Kalitesi, Teknolojik Olanaklar, vs. 7.Tanıtım ve Pazarlama Komisyonu Tanıtım Stratejisi, Materyalleri, vs.

Stratejik Yol Haritası 1.Organizasyonel Yapının Oluşturulması Tüm komisyoların işlevsel hale getirilmesi Di ğ er Sektörlerin de devreye girmesi 2.Yapının Bir Bütün Halinde Hareket Edebilmesi Tüm komisyonların hedeflerini belirlemesi ve projelerini belirlemesi Tanıtım Faaliyetlerinin Başlaması 3.Kamunun Devreye Girmesi Yapının Kamu ile ortak hareket etmesinin sa ğ lanması 4.Projelerin Devreye Sokulması Bütünlük içinde projelerin hayata geçirilmesi Kamu ile ortak hareket Özel Projeler için ‘Fon’ veye Finansman Yaratılması