“SAKARYA EĞİTİMDE BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ” (SEBAP) J ve J KONURALP İ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2009 Sunum, Ankara 22 Temmuz ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi.
Advertisements

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJELERİ
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
SEVİYE BELİRLEME SINAVI VE LİSELERE YERLEŞTİRME SONUÇLARI ANALİZİ HAZIRLAYAN:MAHMURE GÖKCAN REHBER ÖĞRETMEN.
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
SEVİYE BELİRLEME SINAVI(SBS) NEDİR
‘Yaşadığımız Kent SAMSUN’
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ. Buraya okulunuzun web adresini yazınız.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
BÜLENT ALTOP İLKÖĞRETİM OKULU
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
2- ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNÜN TOPRAK ve SU KAYNAKLARI POTANSİYELİ
Diferansiyel Denklemler
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
YETKİN LEVENT ÖZEL YENİ SINAV SİSTEMİ YGS-LYS.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
EĞİTİM VE ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
2010-ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi. 1.AŞAMA: Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2.AŞAMA: Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS)
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 5-A SINIFI VELİ TOPLANTISINA.
Devam eden proje sayısı
GECE GÜNDÜZ Dünya’nın kendi ekseni etrafında dönmesiyle gece – gündüz oluşur.
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
M.E.B. ALİ KARAY ORTAOKULU
PROJE ÇALIŞMALARI Hazırlayan: Mehmet AKÖNER.
2013 SBS SİSTEMİ SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ. SINIF BAŞVURU VE ÜCRET YATIRMA TARİHİ SINAV GİRİŞ BELGELERİNİN İNTERNETTE YAYIM TARİHİ SINAV TARİHİ SINAV.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Ben de Başarabilirim Projesi (AKADEMİK BAŞARIYI ARTIRMA) HAZIRLAYANLAR Gökhan MELİKOĞLU Ordu Tek.Lise.
– 2012 DEĞERLENDİRME ÖĞRENCİ SAYILARI YıllarYeni Kayıt Toplam Öğrenci.
2015 ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ
KONYAALTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PTS NİSAN 2013
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
T.C. GÖLCÜK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU
TÜRKÇE. SOSYAL BİLGİLER MATEMATİK YABANCI DİL(İNGİLİZCE)
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BÖLÜMÜ YGS GERİ KAZANIM SINAV SONUÇLARI Ömer Faruk BEKTAŞ Şube Müdürü.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SBS DENEME SINAVI.
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ.
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİN ANA UNSURLARI: SBS (Seviye Belirleme Sınavı) YBP (Yılsonu Başarı Puanı)
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
SBS. FEN LİSELERİ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSELERİ ANADOLU LİSELERİ ANADOLU TEKNİK VE MESLEK LİSELERİ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ANADOLU OTELCİLİK.
 AYIN EN ÇOK KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİSİNİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ  AYIN ÖĞRENCİSİNİN BELİRLENMESİ  AYIN EN TEMİZ SINIFI UYGULAMASI  KONFERANSLAR  KERMESLER.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
İLÇELER NET VE ORTALAMA KARŞILAŞTIRMALARI
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER

2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sunum transkripti:

“SAKARYA EĞİTİMDE BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ” (SEBAP) J ve J KONURALP İ “SAKARYA EĞİTİMDE BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ” (SEBAP) J ve J KONURALP İ.O. KDS DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

1- İlköğretim okullarının SBS(8) 2010 ve 1. -2. 3. 4 1- İlköğretim okullarının SBS(8) 2010 ve 1.-2.3 .4. KDS ile 2011 hedefleri karşılaştırması (NET ORTALAMALARINA GÖRE) SBS HEDEF 1.KDS 2.KDS 3.KDS 4.KDS (İLÇE) GENEL ORTA. TÜRKÇE 12.44 (11,62) 14,00 11,80 11,77 12,96 14,42 12,74 MATEMATİK 5,66 (6,57) 8,00 6.17 6,04 4,39 6,30 5,72 FEN ve TEK 6,90 (6,5) 6,51 8,24 7,52 8,26 7,63 SOS.BİLGİ. 10,04 (9,34) 12,00 8,78 9,95 8,86 9,39 İNGİLİZCE 5,08 (6,36) 7,00 4,29 5,19 4,42 3,47 4,34

2- İlköğretim okullarının SBS(8) 2010 ve 1. -2 2- İlköğretim okullarının SBS(8) 2010 ve 1.-2.3 KDS ile 2011 hedefleri karşılaştırması (PUAN ORTALAMALARINA GÖRE) SBS HEDEF 1.KDS 2.KDS 3.KDS 4.KDS (İlçe) YILLIK ORT. 300,11 (322.48) 330,00 316,39 326,39 316,52 318,86 320,00 3

3-KİTAP OKUMA TABLOSU 1. DÖNEM 2. DÖNEM EYLÜL 2600 ŞUBAT 2139 EKİM 2711 MART 2760 KASIM 1987 NİSAN ARALIK 2584 MAYIS OCAK 2708 HAZİRAN TOPLAM 12590 4899 EN ÇOK KİTAP OK.SINIF ŞUBE (1002)3/C (1002/33=30,36) EN AZ KİTAP OK. SINIF ŞUBE (193) 8/D (193/41=4,70)

4-YAPILAN FAALİYETLER - ÖNERİLER 1.Bir önceki toplantıda İngilizce kursu açılmadığını belirtmiştik. Bu dönem İngilizce kursumuz açıldı. 2.Kitap okuma oranı düşük olan sınıflarda teşvik için ödüllendirilmeler yapılmasına karar verildi. 3.Tiyatro kulübü tarafından şiir okuma ve şarkı söyleme yarışması düzenlendi. Elemeler devam ediyor.(Öğrenci motivasyonunu arttırmak için)

4-YAPILAN FAALİYETLER - ÖNERİLER Bu toplantıların branş öğretmenleriyle de yapılarak öğretmenlerle fikir alış-verişinde bulunulması gerekmektedir. Başarısızlık nedenlerinin ortaya konması açısından bu toplantıların faydalı olacağını düşünüyoruz.

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ…