1/34 Cennet Vatanımız. 2/34 Unumuz, şekerimiz, yağımız var...

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
………………. İLKÖĞRETİM OKULU
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
BAYRAMLARIMIZ Biz Türk’üz.Geleneklerimize bağlı bir milletiz.
"KÖY ENSTİTÜLERİ".
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
Diferansiyel Denklemler
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
HAYATI GÜZELLEŞTİRMENİN KURALLARI 1 İNSANLARA BEKLEDİKLERİNDEN FAZLASINI VERİN VE BUNU GÖNÜLDEN YAPIN.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük MİLLİYETÇİLİK
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
EBOB EKOK.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
PROTOKOL.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
2/H Sınıfı Bilgi Yarışması
-  TBMM Hükümeti, Mustafa Kemal’in başkanlığında iç ve dış düşmanlarla savaşa başladı. Bu savaş, Kurtuluş Savaş’ıydı. Hükümet, kararlı tutumuyla ilk.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Üçüncü Grup Birinci Harf U sesi sunumu MÜRŞİT BEKTAŞ.
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
1 2 3 GÜVENLİK İÇİN ÖNCELİKLE RİSKİ YOK EDİLMELİDİR. RİSKİ YOK EDEMIYORSANIZ KORUNUN KKD; SİZİ KAZALARDAN KORUMAZ, SADECE KAZANIN ŞİDDETİNİ AZALTIR.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 22 Ekim AB TOPLAM BÜYÜKBAŞ HAYVAN VARLIĞI CANLI HAYVAN May / June SURVEY CANLI HAYVAN May / June SURVEY.
ATATÜRK’Ü ETKİLEYEN OLAYLAR
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
HAYAT BİLGİSİ SORULARI.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
ATATÜRK’ün İLKELERİ.
ATATÜRK İLKELERİ Atatürkçülük, Türkiye’nin gerçeklerinden doğmuş bir düşünce sistemidir. Türk milletinin iradesiyle oluşmuş, tarihi bir gelişmenin ürünüdür.
Milli Birlik, Vatan Sevgisi Ve Cumhuriyetin Önemi.
Sunum transkripti:

1/34 Cennet Vatanımız

2/34 Unumuz, şekerimiz, yağımız var...

3/34 İnsanca Yaşıyor muyuz ?

4/34 Yaşamak Mucize Trafik kazalarında yılda ~ kişi ölüyor... - Sakat kalanlar - Maddi kayıplar - Yakınlarının üzüntüsü... Bir yakınınızı kaybettiğinizi düşünün...

5/34 Yaşamak Mucize Çocuk ölüm oranı % Anne ölüm oranı % Sağlıklı içme suyu olmayan % Afrika’nın geri kalmış ülkeleri ile başa başız...

6/34 Gelir Dağılımı Hortumcuların bir eli yağda bir eli balda... En yoksul beşte bir ulusal gelirin % 5 En zengin beşte bir ise ulusal gelirin % kadarını almakta. - Yoksulluk sınırı 1 Milyar 680 Milyon

7/34 Cehalet Sağduyu, alim değil ama arif... Cahil % 14.5 İşsiz %

8/34 O Zor Koşullarda Dedelerimiz Niçin Savaştı ? Bağımsızlık Demokrasi Laiklik Tekçi(Üniter) Yapı

9/34 “Özgürlüğün de, eşitliğin de adaletin de dayanak noktası ulusal egemenliktir.” “Özgürlüğün de, eşitliğin de adaletin de dayanak noktası ulusal egemenliktir.” Bağımsızlık Kalmadı

10/34 Nerede Milli Eğitim Nerede Milli Ekonomi Nerede Dil Tarih Ülkü Birliği Gelenek - Görenek ? Bağımsızlık Kalmadı Ulusal kimliğimiz...

11/34 Hatta Milli Savunma Göbekten bağlıyız... Ulusal paylar; - Türkiye% 21 - İngiltere% 80 - İsveç% 85 – 90 - İspanya% 55 TSK, tüm gereksinimler bazında % 35 ana sistem bazında % 79 yurt dışına bağımlıdır.

12/34 Bizi, bizim seçtiklerimiz mi yönetiyor ?... Bizi, bizim seçtiklerimiz mi yönetiyor ?... Demokrasi Temsil edilmeyen seçmenin iradesi nerede ?...

13/34 Geri kalmışlığımız, irtica almış başını gidiyor... Geri kalmışlığımız, irtica almış başını gidiyor... Laiklik Türk İnkılabının dayandığı temel fikir nerede ?...

14/34 AB sadece Kürtlere değil, - Çerkezlere - Alevilere - Alevilere - Lazlara... azınlık statüsü istiyor... azınlık statüsü istiyor... Tekçi(Üniter) Yapı “Ne Mutlu Türküm Diyene.” “Ne Mutlu Türküm Diyene.”

15/34 Ülkemiz; ATATÜRK, eğrisiyle doğrusuyla MENDERES ve T.ÖZAL döneminde büyük hamleler yapmıştır. Ülkemiz; ATATÜRK, eğrisiyle doğrusuyla MENDERES ve T.ÖZAL döneminde büyük hamleler yapmıştır. Nereden Geldik Nereye Gidiyoruz

16/34 Atatürk’ün Hazırladığı, Ölüm Döşeğinde Olduğu İçin C.BAYAR’ın Okuduğu Meclis Konuşması (1 Kasım 1938) Ülke bütçesi 304 milyon TL Gelirimiz giderimizden 29 milyon TL(~%10) fazla Tarih bir daha böyle bir olayı kaydetmedi...

17/34 Oltaya Geldik, Borçla Yaşıyoruz Kişi başına milli gelir ~ $ Kişi başına milli borcumuz ~ $ Çocuklarımız borçlu doğuyor...

18/34 Ürettiğimizden Fazla Tüketiyoruz Üretmeden kalkınamayız... Sanayi toplumu değil bilgi toplumu... Bilgi üreten toplum. - İleri teknoloji ürünlerini kullanan değil !!!

19/34 Dil Tarih Birliği Ülkü Birliği Vatan (Toprak) Otorite (Erk) Devletin Unsurları Otorite güçtür, toplumu birleştiren harçtır...

20/34 Nerede ulusal hafızamız güzel türkçemiz ? Nerede bizi geleceğe bağlayan unutturulan büyük tarihimiz ? Nerede bizi bir yapan, birlik yapan yüce ülkümüz ? Ulusal Kimliğimiz Kirletildi Pusulamızı şaşırdık...

21/34 Topraklarımıza Yönelik Oynanan Oyun Sevr Planları...

22/34 ) GİRİT KIBRIS KIBRIS Yunanistan bağımsızlığını kazandığı 1830 yılından bu yana hedefine adım ulaşıyor. BÜYÜK YUNANİSTAN Yunanistan’a Saygı Duyalım Megali İdea Hedefi var...

23/34 “Yetişecek çocuklarımıza ve gençlerimize görecekleri tahsilin hududu ne olursa olsun en evvel Türkiye’nin istiklaline, kendi benliğine, milli geleneklerine düşman olan bütün unsurlarla mücadele etme lüzumu öğretilmelidir.” 1922 İç Cephe

24/34 Onurumuzla Yaşamak İstiyoruz

25/34 Canları değil beyinleri hedef alıyor... beyinleri hedef alıyor... Savaşlar Artık Mert Değil

26/34 Niçin Yıkıldılar ? Beyinleri teslim alınmış, bedenleri burada...

27/34 BATI TRAKYA TRAKYA DENİZİ “Ordular ilk hedefiniz...” “Ordular ilk hedefiniz...”

28/34 Kurtuluş Savaşı Yıllarında Bnb. Noel’in Faaliyetleri Alt kimliklerin ön plana çıkması... “Diyarbakırlı, Trakyalı, Erzurumlu, Vanlı, İstanbullu, Makedonyalı Hep Bir Irkın Evlatları Hep Aynı Cevherin Damarlarıdır…”

29/34 Sorun Ortada Ne insanca, onurumuzla yaşayabiliyoruz ne de uğruna savaştığımız değerleri koruyabiliyoruz... Çocuklarımıza ne bırakacağız ? Hedefimiz ne...

30/34 Çözüm Aydınlarımızın her biri bir şekilde sorunu ortaya koyuyur... Peki çözüm önerisi sunan ? Bir şey yapmalı...

31/34 Herkes güçlünün peşinden gider... Otorite - Demokrasiyle - Diktatörlükle...

32/34 Ait Olma Birey Olma İnsanlarımız Halkın gücü yönetime yansıtılmalı... >

33/34 Bir çözüm var...

34/34 Umutsuzluk Yok Muhtaç Olduğun Kudret Damarlarındaki Asil Kanda Mevcuttur.

35/34 Trafik Kazaları

36/34 Biz bunlara layık mıyız ?

37/34 Türkiye’nin çözülmesi gereken en önemli sorunu nedir? Enflasyon/Hayat pahalılığı İşsizlik Rüşvet ve Yolsuzluk Eğitim PKK/Güneydoğu sorunu Demokrasi/Fikir özgürlüğü Sağlık/Sosyal güvenlik Ahlaki Yozlaşma Diğer (Toplam cevap içinde % pay)

38/34 Yolsuzluk 1Finlandiya9.7 2İzlanda 9.6 3Danimarka 9.5 5Singapur İngiltere TÜRKİYE Endenozya Azerbaycan Bengladeş 1.3 İyiden Kötüye Dünya Yolsuzluk Sıralaması Kaynak: Yolsuzluk Algılama Endeksi, Uluslar Arası Saydamlık Örgütü, 2004 (10 tam puandır.) 1999 yılından bu yana tepetaklak iniyoruz...

39/34 Cephede Analar İnönü Savaşları öncesi birliklerimiz, çok ciddi bir askeri eğitime tabi tutulmuşlardı. Ayrıca, askeri bölgelere, Yunanlılara haber ulaştırırlar korkusuyla hiçbir sivil şahıs sokulmazdı. Bir gün karargah penceresinden, eğitim yapan askeri birliğin atların arkasından koşup eteklerine, birbirlerini iterek ve kapışarak bir şeyler dolduran kadınlar gördüm. Hemen emir erime emir vererek, o kadınları ne topluyorlarsa onlarla beraber karargahıma alıp getirmesini emrettim. Az sonra emir erim dört-beş köylü kadını eteklerine topladıkları şeylerle beraber odama alıp getirdi. Kadınlar iyice korkmuş, renkleri sapsarı, bana yalvarmaya başlamışlar ve suçsuz olduklarını söylemeye çalışıyorlardı. Zavallıların, renkleri belli olmayan yüzlerce yamalı giysileri içinde, üstleri başları adete dökülüyordu. Eteklerini açtırdığımda eteklerinin at pislikleri ile dolu olduklarını gördüm. Bunları ne yapacaklarını sordum. İçlerinden birisi dışkı içinden bir arpa tanesi bulup bana göstererek, “Ha bunları toplar, fışkıdan (at pisliği) ayırır, temizler, yıkar öğütür ekmek yaparız. Babasız yetimlere yediririz” diye cevap verdi. (Halil Nuri YURDAKUL’dan) (Halil Nuri YURDAKUL’dan)

40/34 Erzincan’da Aç Çocuklar Tekalif-i Milliye kapsamında Erzincan’ın en zenginlerinden biri elinde kalan üç eşeği de bağışlamak üzere komisyona götürür. Komisyon; eşekleri zayıf, iş göremez görür ve teslim almayarak, geriye yollar. İnsanlar, yoksulluk ve açlıktan çaresizlik içinde bu eşekleri kesip mahallelinin çocuklarına yedirirler...

41/34 1. Dünya Savaşında Askerin Yemek Listesi 43 ncü Alay 1 nci P.Tb.1 nci Bölük 1917 Yılı Yemek Listesi 43 ncü Alay 1 nci P.Tb. 1 nci Bölük 1917 Yılı Not : 21 Temmuz 1917’den başlayarak ordu emriyle ekmek istihkakı 500 grama indirilmiştir. Çünkü un ve ekmek kalmamıştır. 15 Haziran Haziran Temmuz Ağustos 1917 Sabah Üzüm Hoşafı Yok Yarım Ekmek ÖğleYokYokYokYok Akşam Yağlı Buğday Çorbası Üzüm Hoşafı Yok Şekersiz Üzüm Hoşafı Ekmek Tam Tam TamYarımYok

42/34 Samsun’dan Kurtuluşa Amasya Genelgesi Milletin geleceği ve bağımsızlığı tehlikededir... Milletin bağımsızlığını gene milletin azim ve kararı kurtaracaktır... Kurtuluş halkta...