Sergileme ve Saha Aktiviteleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Advertisements

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…
2011 MİLANO ULUSLAR ARASI MOBİLYA FUAR RAPORU 2011 Salone Internazionale del Mobile.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Bizi Tercih Edenler... Biotekno ©2013.
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
FIAT DUCATO AİLESİ ROADSHOW 2013
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Sosyal Medya.
Tanıtım Sunumu.
KnowTech3D 3 Nisan 2014.
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
1-2-3 Şubat 2012 tarihinde Bingöl Merkez İlköğretim Okulu Öğretmenlerine ‘Okullarda Afet Bilincini Oluşturma’ konulu eğitim semineri düzenlenmiştir.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
ACM Hacettepe Öğrenci Topluluğu
Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK!
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
REKLAM OLANAKLARI Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası ciltleme/paketleme makinelerinden.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası insert/paketleme makinelerinden.
Spagetti Ice Cream Türkiye Firmamız 2011 Mayıs ayında Kadıköy de çalışmalarına başlamıştır.Aynı yaz Haziran ayı içinde önce Kadıköy.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Uygulamalı Örneklem Seçimi
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
T.C. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Ders: İnsan Bilgisayar Etkileşimi Ders Sorumlusu: Doç.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
TEST – 1.
YÜZDELER YÜZDELER.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
ORGANİZASYON KURULU.  8 Şubat: Süper Lig 5.etap karşılaşmaları İzmir Halkapınar Spor Salonunda yapıldı.  Şubat: Çek Cumhuriyeti’nin Hodonin kentinde.

Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
Hacettepe Otomotiv Topluluğu Tanıtım Sunumu
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Finansal Eğitim Merkezi’nde Düzenlenen Seminerlerin Eylül 2011 – Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
1. TÜRKİYE GÖZLÜK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ Tarihçe ve Tanıtım -Kuruluş Çoğunluğun Sesi -Modern Teknoloji 2.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
AUTOSHOW 2012 OPEL STANDI KASIM 2012.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Sunum transkripti:

Sergileme ve Saha Aktiviteleri Fiat 500c Dikey Stand Sergileme ve Saha Aktiviteleri İstanbul - Ankara – Çeşme - Bodrum

İSTANBUL – BAĞDAT CADDESİ

İSTANBUL – KANYON ALIŞ VERİŞ MERKEZİ

ANKARA – KENT PARK ALIŞ VERİŞ MERKEZİ

ALAÇATI

BODRUM

SERGİLEME SÜRELERİ VE AKTİVİTE ZAMAN DİLİMLERİ Bağdat Caddesi 25 Ağustos – 04 Eylül 2011 / (41 Gün) Aktivitelerde toplanan data sayısı: 450 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 52 Kanyon AVM 05 Eylül – 02 Ekim 2011 / (28 Gün) Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 320 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 40 Kent Park AVM 23 Ekim – 23 Kasım 2011 / (30 Gün) Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 410 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 60 Alaçatı 17 Temmuz – 05 Ağustos 2012 Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 290 Bodrum 14 Ağustos – 28 Ağustos 2012 Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 165

AKTİVİTE TANIMI Fiat firmasının marka yolculuğu ve ürün gamını genişletmesi ile başlayan üretim faaliyetlerini kapsayan kampanya hedefleri için amacı Fiat 500c’nin Fiat’ın Grande Punto ile başlayan, Linea ve Bravo ile pekişen yeni yüzünü simgeleyen marka yolculuğunda vardığı son noktaya ulaştırmaktır. 20 – 44 yaş arası, Beyaz yakalı çalışan, reklamcılar, üniversite öğrencileri, mimarlar, moda tasarımcılarını hedefleyen kampanya ile sergileme açısından cabrio bir aracın özelliğini vurgulamaya uygun, görenlerde şaşkınlık - hayranlık duyguları uyandırabilecek, ilginç, sıradışı bir stand tasarımı ile aracı tanıtmaktır. Reklam ve tanıtım faaliyetleri kapsamında hazırlanacak standın sergilenen farklı marka araçların standlarına benzer-çağrıştıran tasarımlar olması istenmemiş özgün ve çarpıcı etki yaratan bir tasarım ile hedef kitlesine ulaşması öngörülmüştür.

AMAÇ Amaçlar doğrultusunda hedef kitlenin yaşanılan şehrin hızı, hiç bitmeyen trafik ve yoğunlukta gözden kaçırdığı her şeyi sağlayabilecek araç tanıtımı için “ Gökyüzünü Keşfet!” sloganı ile bütünleştirilen araç tanıtım standı ve gerilla aktiviteleri oluşturuldu. Tanıtım faaliyetleri kapsamında stand sergileme aktivitesi dışında test sürüşü ve gerilla pazarlama tekniklerinden de faydalanılarak hazırlanan aktivitelerde standı ziyaret edenleri Fiat 500c markasına yakınlaştırabilecek ögelerin de kullanılmasına dikkat edildi.

SONUÇ Belirlenen amaçlar doğrultusunda tasarlanan FIAT 500c Stand'ı Bağdat Caddesi, Kanyon AVM ve Ankara Kent Park AVM’de sergilendi ve büyük ilgi gördü. Standımız FIAT 500c'nin dinamik ve eğlenceli yüzünü yansıtırken, FIAT için özel olarak üretilen küre uçan balonlar, tüm aktiviteler süresince görünürlük sağladı. Etkinlik boyunca dağıtılan 15.000 adet balon, 15.000 adet tanıtım kataloğu ve 7500 adet promosyon dağıtımı sayesinde bire birde 30.000 kişiye ulaşılmıştır. Bağdat Caddesi sonrasında Kanyon AVM ve Ankara Kent Park AVM’de sağlanan görünürlük bu sayının çok daha üzerindedir. Fiat Türkiye facebook ve twitter sayfalarından duyurulan kampanyamız sosyal medya sitelerinde de oldukça ilgi görmüştür. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150282603703773&set=a.228231823772.133945.172830033772&type=1&theater .