Mustafa S Ö ZBİLİR Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi En iyi görünüm için PowerPoint 2001 veya sonrası tercih edilmeli Devam etmek.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Etkili PowerPoint Sunusu Nasıl Hazırlanır?
Advertisements

Harcama Yönetim Sistemi (HYS)
DİKKAT! BAŞLANGIÇ ANİMASYONLARININ DAHA RAHAT İZLENEBİLMESİ VE MENÜLER ARASI GEÇİŞLERİN DAHA SORUNSUZ GERÇEKLEŞEBİLMESİ İÇİN BİLGİSAYARINIZDA MİCROSOFT.
tarihi itibariyle Kütüphanemiz "Yordam 2001" Kütüphane Otomasyon Programı ile çalışmaktadır. Web sayfamızda ( yerleştirilen.
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Emzirmenin Yararları Prof. Dr. Mustafa Bakır Marmara Universitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı.
NEDEN TIP FAKÜLTESİ. Derya SEZEN. , Aysun KELEŞOĞLU. , Emine KARAHAN
Laparoskopik parsiyel nefrektomi Ne kadar kolay? Ne kadar zor?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ AİLE HEKİMLİĞİNİ NE KADAR TANIYOR? Beyza Boğa*, Merve Ayşe Atmaca*, Uğur Can İzlimek*, Kadir Özmen**, Nagihan Külahlıoğlu**,
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük 19 Mayıs 1919 Samsun’a Çıkış
7. 8 ve 9 Basamaklı Doğal Sayıların Basamak Değerleri
GOOGLE’DA ARAMA YAPMAK
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ GÜNDÜZ 2-A
BİRİNCİ BÖLÜM ( ) “Senin adın da Mustafa,benim adım da;
Atatürkçü Düşünce Topluluğu 07 Şubat 2008 tarihinde kuruldu ve kurulduğu günden bugüne Hacettepe Üniversitesi öğrencilerini , öğretim üyelerini.
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME REFORMLARI
İ.Ü GİDEN ÖĞRENCİ ERASMUS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Prof. Dr. Erhan GÜZEL İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı 7 Haziran 2008, İstanbul Üniversitesi.
Toplamı 10 yapan sayıya tıklayınız.
TEOG SINAV SONUCUNA GÖRE OKUL BAZLI DERS ANALİZLERİ
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ GÜNDÜZ 2-A
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
/ 31 Doç. Dr. Zekeriya Aktürk Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi, Dönem , Erzurum Hipotez Testleri ve Kullanım Yerleri
UMMAHAN YILMAZ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
İMANIN VE İSLAM’IN ŞARTLARI
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
Aysis Yönetim Finansal Bilgiler Ekranı Güncel Duyurular ve Mesaj Ekranı.
Çalışma soruları 3. hafta
NANO MALZEMELER Ramazan YILMAZ Sakarya Üniversitesi,
Web sayfamızda ( yerleştirilen "Elektronik Katalog" linkini ya da adresini açarak kütüphanemizde.
Y Y D Resmi Gör Sesi dinlemek için tıklayın. 1.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AÇIK ERİŞİM KULLANMA KILAVUZU.
ATATÜRK MATEMATİK KİTABI GEOMETRİ KİTAP İNCELEMESİ.
SİMYADAN KİMYAYA Halil KÖSEOĞLU
kullanımı Hazırlayan: Doç. Dr.Mustafa Akdağ
Proje Başlığı Malgun Gothic 12 Punto Yazı Karakteri İle Verilmeli
SKY 423 Avrupa Birliği ve Sağlık Politikaları
 23 Temmuz-7 Ağustos 1919 ERZURUM KONGRESİ Engin DEMİRCİ MALATYA 2016.
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
ATAM İZİNDEYİZ! 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI.
ATATÜRK'ÜN HAYATI KRONOLOJİK SIRALAMA
E.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ETKİNLİK PROGRAMI 24 Kasım 2014 Saat: 17:00 Kokteyl 18:00
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
ATATÜRK’ÜN HAYATI EMİN EGEMEN GENÇGÖNÜL.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GEBZE’NİN ESKİ VE YENİ HALLERİ MENÜYE GEÇMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Temel Matematik 2 Diziler ve Seriler Ocak 2016 İstanbul Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TBMM. ATATÜRK VE MECLİS ATATÜRK MECLİS KONUŞMASI.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Mustafa S Ö ZBİLİR Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi En iyi görünüm için PowerPoint 2001 veya sonrası tercih edilmeli Devam etmek için tıklayın ız

Detaylar için kelimeleri Geri gitmek için <-- Çıkmak için Esc ‘i tıkla y ın Sade (basit) Tutarlı Açık Büyük Ardışık Özet

 Bu Arial 12  Bu Arial 18  Bu Arial 24  Bu Arial 32  Bu Arial 36  Bu Arial 44

 Bu Arial 12  Bu Arial 18  Bu Arial 24  Bu Arial 32  Bu Arial 36  Bu Arial 44 Çok Küçük

 2 metre uzaktan bakın 2 m

Çok fazla renkÇok fazla renk  Çok  Çok Fazla Yazı tipi ve stili  6 x 7 idealdir  Her sayfada 6’dan fazla satır olma ması idealdir  Her satırda da 7‘den fazla kelime olma ması idealdir

Bili m sel Araştırma: Karşılaşılan bir güçlüğün giderilmesi için bilimsel yöntemin uygulanması ya da planlı ve sistemli olarak verilerin toplanması, çözümlenişi (analiz), yorumlanarak sonucun raporlaştırılması ile problemlere güvenilir çözümler arama sürecidir (Karasar). Çok uzun !

Araştırma Sistematik inceleme Veri toplama ve analiz etme Sonuçlara göre yargılara varma ve bulguları kullanılabilir hale getirme Daha anlaşılır

YabancıYerliToplam Merkez323,525302,395625,920 Alanya1,082,80596,2431,179,048 Kaş3,0143,5756,589 Kemer1,001,731247,3881,249,119 Manavgat427,80431,804459,608 Serik686,927142,054828,981 Side508,99932,811541,810 Kalkan16,0198,33124,350 Çok detaylı !

YabancıYerliToplam Merkez Alanya1961,179 Kaş336 Kemer1, ,249 Manavgat Serik Side Kalkan16824 Daha sade

Çok Karışık !

Daha Sade

 Resimler dinleyicilerin kafasını karıştırabilir Resimler her zaman içeriği yansıtmayabilir

SSes efektleri de kafa karıştırabilir Ses efektlerini sadece gerekli olduğunda kullanın

 Bu geçiş sunuyu canlandıracağına, dinleyiciyi rahatsız eder  İçeriden belirme  Elmas  Kutu İyilerinden bazılarıdır.

2 m K afa k arıştırıcı !

2 m Sade & amaca yönelik

 HEP BÜYÜK HARF OLURSA OKUMASI ZOR OLUR  Büyük ve küçük harfler birlikte kullanılırsa okuması kolay olur

Sanserif Z Serif Z Ka rış ık Sade

 Serif fontlar ekranda zor okunur (32 punto)  Sanserif fontlar daha kolay okunur (32 punto)  İtalik yazıların ekranda okunması zordur  Normal ya da kalın fontlar daha kolay okunur  Altı çizili yazılar bağlantı (link) olduğunu ima edebilir  Bunun yerine, vurgu için yazı rengini değiştirin

Sıralamalarda rakamları kullanın Örnek: Bir fili buzdolabına nasıl yerleştirirsiniz? 1. Buzdolabının kapısını açın 2. Fili içeriye yerleştirin 3. Kapıyı kapatın

Bir zürafayı aynı buzdolabına nasıl yerleştirirsiniz? 1. Buzdolabının kapısını açın 2. Fili dışarı çıkartın 3. Zürafayı içeriye yerleştirin 4. Kapıyı kapatın

Eğer:  Öncelik  Ardışıklık  Hiyerarşi, ….. yoksa listelerde noktaları kullanın.

 Zıt renkleri kullanın  Koyu zeminde açık renkler veya açık zemin üzerinde koyu renkler  Zemin rengi mat (soluk) yazı rengi parlak (canlı) olsun.  Birbiriyle uyumlu renkleri kullanın

 Zıt renkleri kullanın  Koyu zeminde açık renk veya tersi  Tamamlayıcı renkleri kullanın solukparlak

 Zıt renkleri kullanın  Koyu zeminde açık renk veya tersi  Tamamlayıcı renkleri kullanın Bu koyu zeminde açık renk

 Zıt renkleri Kullanın  Koyu zeminde açık renk veya tersi  Tamamlayıcı renkleri kullanın Bu açık zeminde koyu renk

 Zıt renkleri kullanın Koyu zeminde açık renk veya tersi Tamamlayıcı renkleri kullanın Bu renkler birbirlerini tamamlamıyor

 Zıt renkleri kullanın Koyu zeminde açık renk veya tersi Tamamlayıcı renkleri kullanın Bu renkler birbirlerini tamamlıyor

 Boyut önemi vurgular

 İlgi merkezi dikkati çeker

İlişkilerdeki artış Öğretim Yaklaşımı BireyselİkiliGrup Düz Anlatım Programlı Öğretim Buluş Yoluyla Öğrenme Bireysel Öğretici araçlar Bireysel Oluşturmacı araçlar Sosyal Oluşturmacı Araçlar Sosyal İletişimci araçlar Bilgi Edinim Araçları Öğretim Araçları Türleri Bir seferde gösterim için çok fazla!

İlişkilerdeki artış Öğretim Yaklaşımı BireyselİkiliGrup Düz Anlatım Programlı Öğretim Buluş Yoluyla Öğrenme Bireysel Öğretici araçlar Bireysel Oluşturmacı araçlar Sosyal Oluşturmacı Araçlar Sosyal İletişimci araçlar Bilgi Edinim Araçları Öğretim Araçları Türleri Ardışıklı & hedefe yönlendirici

 Farklılıklar dikkati çeker  Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil!

Farklılıklar dikkati çeker  Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Buradaki işaret dikkat çeker

Farklılıklar dikkati çeker  Farklılıklar önemli noktaları vurgular o Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Bu farklılıklar dikkati dağıtır!

 Farklılıklar dikkati çeker Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Bu farklılık önemi vurgular

 Farklılıklar dikkati çeker Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Kafa karıştıran farklılıklar

 Farklılıklar dikkati çeker  Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Bu farklılık dikkat çeker

 Farklılıklar dikkati çeker  Farklılıklar önemli noktaları vurgular  Dikkat çekmek için farklılık yapın, dikkati dağıtmak için değil! Bunlar dikkati dağıtır

 Büyük  Sade (Basit)  Açık (Anlaşılır)  Ardışıklı  Tutarlı

 Amaç iletişimdir.  İ letişimi desteklemek için y azı,  Z or kavramları basitleştirmek için r esim,  K armaşık ilişkileri aydınlatmak için a nimasyon,  D ikkati çekmek için r enk,  Ses ise sadece gerektiğindekullanılmalıdır.

Sabırla dinlediğiniz için teşekkür ederim. Bitti