İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAGRI MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAGRI MERKEZİ.
Advertisements

Bilgisayar Ağları ve İnternet
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KAYIT TAKİP VE İZLEME PROGRAMI
Bakanlık intranet sayfasındaki Arıza Kayıt adresinden Kurum sicil numaranız, T.C. Kimlik numaranız ve personel sorgu şifreniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Amaçlar  Verinin üretildiği yerden ve üretildiği anda elektronik ortamdan alınması  İnsan emeği ve hataların en aza indirilmesi  Birbirine bağlı süreçlerde.
Yaşlılık Aylığının Bağlanması İçin Nereye ve Nasıl Başvurulur?
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
İnternet Siteleri Yönetimi
İNTERNET.
İNTERNET.
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Bilgi ve İletişim Teknolojileri İMİ Bilgi İşlem şube Müdürü
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÇALIŞTAYI 15 – 16 KASIM 2011 GRUP 4 BİLGİ İŞLEM SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ.
KESTEL BELEDİYE BAŞKANLIĞI.  Kestel Belediyesi adlı kablosuz ağa bağlanılması gerekir.  İstemcilerin IP, Ağ Geçidi ve DNS ayarlarını otomatik alması.
NÜFUS VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİLİFKE İLÇESİ MUSTAFA ÖZCAN İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
Nüfus ve Vatandaşlık İşleri
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
SİNOP AYANCIK İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
İnternet Teknolojisi Temel Kavramlar
Universal Bilgi Teknolojileri
ÇEVRİMİÇİ ÇEVRE İZİNLERİ
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
TDMS TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ Ali Gazi Hastane İşletmeciliği Uzmanı
PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
8383 MEB MOBİL BİLGİ SERVİSİ
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
İNTERNET VE İLETİŞİM İnternet Bağlantı Şeması
İnternet Teknolojisi Temel Kavramlar
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
BULANIK ANADOLU LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Muhtar Bilgi Sistemi.
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
NEVİŞET KAMEROĞLU ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KAYIT TAKİP VE İZLEME PROGRAMI
3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI).
Mehmet ÖZDEMİR Rehber Öğretmen. Bize neler söylendi? Biz neler söylüyoruz? “Meslek seçimi çok önemlidir..” “Bu karar bütün hayatını etkiler..” “Yaşamda.
YALIHÜYÜK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 6 İlköğretim Diploması 1.Sözlü Başvuru 15 Dk 7 Merkezi Sınav İşlemleri (TEOG)1.
ŞEHİT KEMAL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt İşlemleri.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
NÜFUS MEVZUATI Aile kütüklerinin yenilenmesi
Kasım 2015 VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ 1 OCAK 2016’ DA BAŞLIYOR.
Tablet Uzaktan Yönetim Yazılımı (Mobil Device Management)
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI Profilo İlkokulu Müdürlüğü HİZMET STANDARTLARI TABLOSU.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
VBT Bilgi Teknolojileri
ÜGD MEVZUATI ve TAREKS - II
KARAYAHŞİLER ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Dünyanın bilgisine açılan pencere...
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
Sunum transkripti:

İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAGRI MERKEZİ

ÇAGRI MERKEZİ TANIMI KURUMUN KENDİSİ İLE TEMAS ETMESİNİ İSTEDİGİ TÜM TARAFLARIN (WEB,FAX,E-MAİL VS) İLETİŞİM KANALLARINI KULLANARAK ETKİLEŞİM İÇİNDE OLMASINI SAGLAYAN İLETİŞİM MERKEZLERİNE VERİLEN ADDIR.

ÇAĞRI MERKEZİ TARİHSEL GELİŞİMİ TELEFONUN İCADI (1876) GRAHAM BELL TELEVİZYONUN İCADI (1884) İLK SANTRALLER (1940) İNTERNET (1969) PC- (1973) ÇAĞRI MERKEZİ (1980) WORD WİDE WEB(1989) ÇOK KANALLI ÇAĞRI MERKEZİ (2001)

MERNİS VE ÇAGRI MERKEZİ 1997 İLÇE BİLGİSAYAR SİSTEMLERİNİN KURULMASI 1998 ÇAGRI MERKEZİNİN FAALİYETE BAŞLAMASI 2000 TC KİMLİK NUMARALARININ VERİLMESİ 2001 İLÇELERİN AG BAGLANTILARININ KURULMASI VE İLÇELERİN ON-LİNE ÇALIŞMAYA BAŞLAMASI 2008 WEB TABANLI UYGULAMAYA GECİS VE E-CAGRI PROGRAMININ UYGULAMAYA GİRMESİ

ÇAGRI MERKEZİ NEDEN ÖNEMLİ GENEL MÜDÜRLÜK İLE İLÇE ARASINDA KÖPRÜ İLETİŞİMİN KONTROLLÜ VE KALİTELİ SAGLANMASI DÜZENLİ VE SÜREKLİ VERİ AKIŞI PROGRAM HATALARININ TESPİTİ HATALI VERİLERİN DÜZELTİLMESİ İLÇELERDEN GELEN TALEP VE ÖNERİLER VATANDAŞA HİZMETTE VERİMLİLİK SAGLANMASI

ÇAGRI SÜRECİ Çagrı merkezi Ortamı İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ Teknik Altyapı Veri Analitik Raporlama İş Sonuçları Raporlar Çagrı merkezi yazılımı Çagrı merkezi personeli E-mail www Gelen Çağrı Dış Arama Faks İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ

ÇAĞRI MERKEZİNİN İŞ AKIŞ ŞEMASI İlçe Nüfus Müdürlüklerindeki kullanıcılar E-Çağrı programından Çağrılarını girerler İLÇELERDEN GELEN ÇAĞRILAR HAVUZDA TOPLANIR VE ATAMA OPERATÖRLERİNE ATANIR. Sorun çözüldü mü? HAYIR EVET Yazılım Hatası Ç Ö Z Ü M İlgili firmaya Donanım Hatası İlgili Firmaya Network Hatası Network Grubu Çağrıların çözümü E-çağrı programına girilerek son kullanıcıya ulaştırılır

E-Çağrı Uygulaması Çağrı Kategorizasyonu Mernis Sorunları Adres Askerlik İşlemleri Boşanma Cüzdan İşlemleri Doğum Evlat Edinme Kayıt Düzeltme Kişi Sorgulama Ölüm ... Donanım Sorunları Hub KGK Laptop Modem PC Switch Sıramatik Sunucu Tarayıcı Yazıcı Bağlantı Sorunları Telekom Network Tanımlar Kullanıcı İşlemleri Şifre İşlemleri

E-çağrı Uygulamasıyla Açmış olduğunuz çağrılara ilişkin; Tekil bir çağrı numarası (2012-000506) alırsınız. Çağrılarınızın durumunu çağrı numarası ile elektronik ortamda takip edebilirsiniz. Çağrılarınız, ilgili gruplara sistem tarafından yönlendirilir ve onlar tarafından çağrınıza ilişkin yapılan tüm aktiviteleri bu sistemden takip edebilirsiniz

E-Çağrı Giriş Ekranı

Örnek Donanım Sorunları Arıza Bildirimi

Çağrı Takip

İlçenizden Açılmış Diğer Çağrıları

E-Çağrı Yardım

YILLARA GÖRE ÇAGRI SAYILARI ÇAĞRI SAYISI 2007 20225 2008 55715 2009 42464 2010 53772 2011 29391 2012/(Eylül Ayına kadar) 23439

01/01/2012 – 30/09/2012 ÇAGRI DAĞILIM GRAFİĞİ(23439)

01/01/2012 – 30/09/2012 MERNİS DAĞILIM GRAFİĞİ

01/01/2012 – 30/09/2012 DONANIM ARIZA DAĞILIM GRAFİĞİ

EN SIK GELEN ÇAGRILAR ŞİFRE YAZICI TANIMI CÜZDAN HATALI İŞLENEN KAYITLAR

BAKIM VE ONARIMLA İLGİLİ FİRMALAR NECRON POWER 4S CANON KGK PC(5800-7900-8000) YAZICI GARANTİ

ARIZAYA MÜDAHALE SÜRESİ BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİ OLAN İLLERE BAGLI İLÇELERDE 2 GÜN DİGER İLÇELERDE 3 GÜN

YENİ ÇAGRI MERKEZİ

YAPILAN ÇALIŞMALAR 2011 yılı içinde genel müdürlükte son teknolojı ürünü AVAYA marka bir çagrı merkezi kuruldu Bilgi Teknolojileri ve İletişim kurumuna başvuruldu . 24-07-2012 tarihinde ‘ALO NUFUS 199’ genel müdürlüğümüze tahsis edildi. Sesli yanıt (IVR) ile ilgili iş akışları hazırlandı.

HİZMET VERİLECEK HEDEF KİTLE T.C Vatandaşı olup Türkiye’de ikamet edenler T.C Vatandaşı olup yurtdışında ikamet edenler T.C Vatandaşı olmayan Türkiye’de ikamet edenler Protokol yapılmış resmi kurumlar Nüfus daireleri

VATANDAŞ ÇAĞRILARI Vatandaş - Bilgi Alma Amaçlı Çağrılar Nüfus cüzdanımı kaybettim nasıl alırım? Vatandaşlık başvurumun ne aşamada olduğunu öğrenmek istiyorum. Yabancı ülkedeyim, nasıl işlem yaptıracağım? TC Kimlik Numaramda hatalı bilgi çıkıyor, ne yapmam lazım? Adres değişikliğimi nereye bildireceğim? Başka bir şehirdeyim, nüfus cüzdanı almak için başvurabilir miyim? Eski nüfus kayıtlarıma nereden ulaşabilirim? Veraset ilamı çıkartmak için ne yapmam lazım? Çok dilli belge isteniyor, ne yapmam lazım? Vb.

VATANDAŞ ÇAĞRILARI Diğer Kurumlardaki İşlemlerine Bağlı Çağrılar Notere gittim, adres bilgim yanlış görünüyor. Düzeltmek için NVİ’yi aramamı söylediler. Banka Kredi Kartı sorgulamasında evlilik durumum görünmüyor. Kaydınız hatalı, NVİ’ye başvurup düzeltin dediler. Pasaport Dairesindeyim, bilgilerim yanlış çıkıyor. ..... vefat etmişti, ancak buradaki kayıtta hayatta görünüyor .....

KURUMLAR Protokol kapsamımızda hangi hizmetler var? Protokol kapsamına yeni hizmet eklemek için ne yapmalıyız? Servisleri hazırladık, ancak çalıştıramadık, destek istiyoruz. Servis çalışmıyor, acil destek istiyoruz. Bazı servislerden bilgi alamıyoruz, destek istiyoruz. IP numaramız değişiyor, güncelleme yapılmasını istiyoruz. Vb.

NÜFUS DAİRELERİ ..…. Uygulamasında ….. işlemini nasıl yapacağız? Vatandaş …… yaptırmak istiyor, mevzuata uygun mu? Daha önce …… işlemini yapabiliyorduk, ancak şimdi yapamıyoruz. Yeni bir sürüm gelmiş, ….. Işlemini artık nasıl yapıyoruz? Sistemde ….. Bölümü çalışmıyor, acil destek istiyoruz. İletişim hatlarında sorun var sistem çalışmıyor.

HEDEF ÇAĞRI MERKEZİ Genel Müdürlüğü’nün tüm hizmetlerini kapsamalı Bilgi isteği, sorun, şikayet ve önerilerin hepsini alabilmeli Vatandaşın bilgi isteklerini, vatandaşlık başvuru taleplerinin durumuna dair bilgi vermeyi gerçekleştirebilmeli Protokol kapsamındaki kurumlara hizmet verebilmeli Taşra teşkilatına hizmet verebilmeli

HEDEFLER İlçeler üzerindeki iş yükünün azaltılması Vatandaşlara daha hızlı hizmet verilmesi Vatandaşlara ve kamu kurumlarına tek yerden cevap verilmesi ve kayıt altına alınması Vatandaşla iletişim kurulması ve bilgilendirme ve şikayetlerin alınması Nufus kütüklerindeki hataların en aza indirilmesi

TEŞEKKÜRLER