Liderlik Davranış ve Standartlarını İncelemek 3. MODÜL DEĞERLENDİRME RAPORU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Advertisements

Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
VURGU CÜMLEDE VURGU.
ISTE.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
İZMİR LİDERLİK FORUMU EKİBİ İZMİR LİDERLİK FORUMU EKİBİ2 Başlarken Forumu Tanıma Temel Soru Eğitim liderleri, öğrencilerin başarılarını.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
T.C. Erciyes Üniversitesi Ziya Eren Eğitim Fakültesi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
ANLATIM BOZUKLUKLARI.
1. 2 Başlarken Forumu Tanıma Temel Soru Eğitim liderleri, öğrencilerin başarılarını arttırmak amacıyla, öğretmenlerin daha etkili öğretim süreçleri yürütmelerine.
Ders Etkinlikleri Hazırlama
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
Slayt (PowerPoint) Hazırlama
ZARF (BELİRTEÇ).
Bilişim Teknolojileri Okuryazarlığı
BURSA LİDERLİK FORUMU EKİBİ1. 2 Forum Gündemi  Başlarken | Forumun Tanıtımı  Modül 1 | İyi Uygulama ve Kaynakları İncelemek  Modül 2 | Web.
TÜBİTAK SOBAG Proje Örnekleri Proje Örneği 1 Projenin temel araştırma konusu STK’ların vatandaşlık eğitimi için nasıl.
TASARRUF NE GÜZELDİR.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Sunu HazIrlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
=>CÜMLEDE ANLAM<=
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
1- Site, konuyu bütün açılarla ele alarak sunmuş bu da konuyu öğrenmede iyi bir pekiştireç olmuş. Her kelimenin ayrı ayrı cümlelerde.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
Öğretim İlke ve Yöntemleri
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRETİMİN MATERYALLERLE DESTEKLENMESİ
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
(EBA) EĞİTİM BİLİŞİM AĞI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
HAZIRLAYANLAR: Nida GÖNÜLAL Seda BENLİ
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
TEOG TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ Engin DEMİRCİ.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
KISIM 4 Sınıfta Biliş. KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 11 Okumayı Öğrenme.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
Öğretimde Materyal Kullanımı
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
EBAv2.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
WEB QUEST. Günümüzün gelişen teknolojisiyle birlikte artık ödevler tozlu ansiklopedilerden değil de derya- deniz internetten yapılır oldu. Buna ayak uydurmak.
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM. BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM.
Eğitim ve öğretmenlikle ilgili kitapların incelenmesi seminer konusu
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
TÜRKÇE METNİ.
TAM ÖĞRENME MODELİ.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
Zihin Haritası Bu sunumda yer alan ana başlıklar:
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Sunum transkripti:

Liderlik Davranış ve Standartlarını İncelemek 3. MODÜL DEĞERLENDİRME RAPORU

“Bilgiye sahip olarak doğmuş biri değilim. Öğretmeyi seviyorum ve öğrenmeye çalışıyorum.” Konfüçyüs

YAZIM DİLİ BAKIMINDAN : Dil bakımından anlaşılır bir şekilde yazılmıştır.Ancak Türkçemize sonradan girmiş bazı kelimeleri (görsel araçlar,vizyon,paydaş,süreç,istendik vb.) kullanılmıştır.Zaman zaman bu kelimeler (dilimizi anlamamızda zorlanmamıza neden olabilmektir.

ANLATIM BAKIMINDAN: Anlatım bakımından bazı cümlelerin birbirinden kopuk olması dil bakımından yabancı sözcüklerin sık sık kullanılması, anlatılanların kolayca anlaşılmasını ve hafızada daha uzun süreli kalmasını zorlaştırmaktadır. Anlatım bu kriterler esas alınarak düzenlenmesi halinde modül,daha sade ve anlaşılır hale gelecektir.

Cümlelerdeki ifadeler ancak bir kaç kez okunması halinde anlaşılmaktadır. Dolayısıyla konuyu okuyanların düşünce ve yorumlarını geliştirmelerini zorlaştırmaktadır.

Eğitim liderlerinin amacı paydaşlarının teknolojiyi etkin bir şekilde kullanmasını sağlamaktır.Yaptığımız seminerde pekiştireç olarak yapılan etkinlik, görsel sırlama aracı güzel bir çalışma fakat yeterli değildir.

Bunun yanı sıra örnek bir öğretmenler kurulu toplantısı gündem maddelerinin slayt ve animasyonlarla hazırlanması ve kurulu bu şekilde yapması ve aynı çalışmanın veli toplantısı gündemi olarak yapılıp hazırlanması,Şube Öğretmenleri Kurulunun doküman paylaşımıyla örnek olarak yapılması teknoloji kullanımını daha fazla teşvik edeceği düşüncesindeyiz.

“Dünya artık emek-yoğun, malzeme yoğun, enerji yoğun değildir; bilgi yoğun olmaktadır.” Peter DRUCKER

SPOT CÜMLELER 1-Liderler teknoloji kullanımında etkili bir modeldir. 2-Liderler öğretmenlerin öğretim, öğrencilerin öğrenim sürecinin daha çabuk ve kalıcı olması için teknoloji kullanımını destekler. 3-Liderler çalışmaları takip ederek, örnek uygulamaların paylaşılmasını sağlar.

4-Lider gerektiğinde gücü kontrol edendir. 5- Lider: Bilgidir, güçtür. “Kontrolsüz Güç Güç Değildir.”

“İnsanın aklı kendisine sınırlamalar getirilmesinden nefret eder.” Joseph ADDİSON

Grup Sorumlusu: Ahmet TUTAR Raporlama Redaksiyon: Erdal DENGE-Kenan ÖZDEMİR Önder UÇAK Raportör: Şerafettin ÇİFTÇİ-Metin CANBEK Rapor Özeti –Sunum: Zeki HALİSOĞLU-Tülay ATEŞ Fatma Nevin TEKSOY