Kuvvet Alan Analizi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özel eğitim nedir? Özel eğitimin farklı açılardan farklı tanımları yapılmaktadır. Özel eğitim büyük ölçüde öğretimle ilgilidir. O halde; Özel eğitimi özel.
Advertisements

GEMİLER SU ÜZERİNDE NASIL DURDUĞUNU MERAK ETTİNİZ Mİ?
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
STRES YÖNETİMİ.
KESİT ÇİZİMİNE BAŞLAMA:
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
Neden ve Nasıl Kullanılır?
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DEMİNG’ İN 14 iLKESİ (STATÜKOYU DEĞİŞTİRMENİN GÜÇ ODAKLARI)
BALIK KILÇIĞI.
TEMEL KALİTE İYİLEŞTİRME ARAÇLARII
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI VE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
HİZMET İÇİ EĞİTİM. Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Verimliliği yükseltme Performans artırma yoluyla – Motivasyonu sağlama Örgüt içinden eleman sağlama fırsatı.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE YÖNETİMİ.
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
GRAFİK NEDİR ? İstatistik bilim dalında değişik yöntemlerde elde edilmiş olan sonuçların çizgiyle ve şekillerle ifade edilmesine grafik isimi verilmektedir.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
1 T.C. HİTİT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ KALİTE YÖNETİM PRENSİPLERİ Yrd. Doç. Dr. FATİH ÖZBEY 2007.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
SINIF KURALLARI.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EŞİTSİZLİK GRAFİKLERİ
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
MERHABA.
GRUP / TAKIM ÇALIŞMASI.
Patnos Rehberlik ve Araştırma Merkezi Özel Eğitim Hizmetleri Bölüm Başkanlığı KAYNAŞTIRMA BEP.
KAVRAM HARİTALARI NEDİR?
Performans ölçme ve değerlendirme güz
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ Özel eğitim gerektiren bireylerin,yetersizliği olmayan akranlarıyla birlikte eğitim-öğretimlerini resmi okullarda sürdürmesi esasına.
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Dünden Bugüne Çalışmalarımız” “KALİTE”
STRATEJİK PLANLAMA.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
LİDER KİME DENİR? 1. Yönetimde yetke ve etkisi olan kimse, önder, şef. 2. Bir partinin ya da bir örgütün en üst düzeyde yönetimiyle görevli kimse. 3. Bir.
ÜNİTE 11: DEĞERLENDİRME Ünitenin hedefleri
MOTİVASYON.
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
YETKİNLİK NEDİR? Yetkinlik; mükemmel performansın elde edilmesinde ayırt edici bilgi, beceri ve tutumları kapsayan gözlemlenebilir davranışlardır. Yetkinlik;
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
Hazırlayan ve Sunan Erkan Kaya. EKİP Ortak bir iş yapma adına, doğru bir sonuç üretmek üzere bir araya gelen birden çok kişidir.
GRAFİK NEDİR?   İstatistik bilim dalında çeşitli yöntemlerle elde edilen sonuçların çizgi ve şekillerle ifade edilmesine grafik denir.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
DİĞER TUTUMLAR.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
MUSTAFA KEMAL İLKÖĞRETİM OKULU
GZFT(SWOT) ANALİZİ.
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI
İÇİNDEKİLER Kural nedir?
Stratejik Planlama-1 A: İşi doğru yapma B: Doğru işi yapma A- Etkinlik: Girdi-çıktı ilişkisi- çıktıların elde edilmesinde girdilerin nasıl kullanıldığı.
YAŞLILIKTA DEPRESYON ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
Performans Değerlendirme Hataları
ELEKTRONİK TİCARET ÖNÜNDEKİ ZORLUKLAR VE RİSKLER
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MOTİVASYON ÇOCUKLARIMIZ NE İSTER?.
HİZMET İÇİ EĞİTİM.
Diksiyon ve Güzel Konuşma 1. Hafta
BE BEP NEDİR ?.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
ENM 459 BAKIM PLANLAMASI Yapısal Problem Çözme Teknikleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Kuvvet Alan Analizi

Kuvvet Alan Analizi Planlanan iyileştirme açık bir şekilde tanımlanır ve bu bir hedef cümlesi şeklinde yazılır Büyük bir kağıdın üstüne, hedefe ilişkin performans düzeyini temsil eden düz bir çizgi çizilir Mevcut performans düzeyi, kağıdın ortasına çizilen dikey bir çizgi ile temsil edilir Şimdiki düzey 0% 100%

Engelleyici Kuvvetler Önceden bir analiz yapmadan, performansı etkileyen ilk olarak itici kuvvetler ve sonra da engelleyici kuvvetler beyin fırtınası yoluyla belirlenir Şimdiki düzey 0% 100% İtici Kuvvetler Engelleyici Kuvvetler

Engelleyici Kuvvetler Örnek: Öğrenci Kalitesinin İyileştirilmesi ile İlgili Kuvvet Alan Analizi Şimdiki düzey 0% 100% İtici Kuvvetler Engelleyici Kuvvetler Altın kural/prensip sahibi olmak İstek ve heyecan Yeni bilgiler Kişisel gelişme isteği Daha iyi öğretmeye merak Öğrencilere yardım etme aşkı Eğitim mesleğine saygı duymak Toplumu memnun etme arzusu İyi eğitimin gelecekteki başarının anahtarı olduğuna inanmak Amaçların değişmesi Kanunların yetersizliği Muayene/teftiş Kısa süreli ilişkiler Sürekli değişim; iyileşmeden İdari yetkiler Korku Bölümler arası engeller Sloganlar, kışkırtmalar Değerlendirme Eğitim fırsatlarının eksikliği Liderlerin başka liderlere izin vermemesi Amaçlarla yönetim Herkesin elinden gelenin en iyisini yapmaması