SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Parti Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı biçimde.
Advertisements

E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Zaman Kaydı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Zaman Çizelgesi (CATS), bir çalışanın.
Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Tedarik için Teklif SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satıcılardan malzeme için.
Olası Müşteri için Müşteri Siparişi İşlemesi
Senaryoya Genel Bakış – 1
Servislerin Dışarıdan Tedariki SAP Best Practices.
Yıl Sonu Kapanışı için Stok Değerlemesi
Tedarik Sözleşmesi SAP Best Practices.
Zaman ve Malzemeye Dayanan Faturalamayla Servis
Pazarlamaya Yönelik İç Sipariş ve Diğer Genel Masraf Payı Planlaması
Genel Masraf Payı Muhasebesi – Fiili SAP Best Practices.
BI Raporlama CRM için SAP Best Practices
İç Sipariş Fiili AR&GE SAP Best Practices.
Dönemsel Faturalamayla Servis Sözleşmesi
Pipeline Performans Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Aktivite Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Dış Ticaret İhracat Prosedürü
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Spot Danışmanlık SAP Best Practices.
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Servis SAP Best Practices.
Satıcı Konsinye Stokunun Tedariki ve Tüketimi
Teslimat olmadan Stok Nakli
Örnek ve Simülasyon Maliyet Hesaplaması SAP Best Practices.
Yapılan Yatırımlar için Duran Varlık Girişi
Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Bölge Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Nakit Yönetimi Durum Analizi ve Nakit Toplulaştırması
Satış Miktarı Tahmini SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış tahminini üç aylık.
İadeler ve Şikayetler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteri siparişi.
Toplu Faturalamayla Müşteri Siparişi İşlemesi
Service Order Management (Standalone) CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Alacak Dekontu İşlemesi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Alacak Dekontu işlemesi,
Aday Müşteri Yönetimi CRM için SAP Best Practices
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How Uygulamalarınızı SAP Best Practices ile canlandırın.
Stok İşlemesi: Iskarta Stoku ve Bloke Stok SAP Best Practices.
Bedelsiz Teslimat SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteriye masrafsız.
Defteri Kebir SAP Best Practices.
Satıcıya İade SAP Best Practices.
Yeniden İşleme (Yarı Mamul) SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Üretim siparişinde.
Satıcılar Muhasebesi SAP Best Practices.
CRM için SAP Best Practices Yenilikler. © SAP 2010 / Sayfa 2 Müşteri İlişkileri Yönetimi için SAP Best Practices aşağıdaki alanlara ilişkin önceden konfigüre.
Dahili Projeler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Herhangi bir profesyonel hizmet.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Proje SAP Best Practices.
Satış Masrafları Prosedürü SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış masrafları prosedürü.
E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Fırsat Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Yalın Kampanya Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Şirketler Arası Müşteri Siparişi İşlemesi
Etkileşimli Raporlama CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Fiziksel Envanter / Envanter Sayımı ve Karşılaştırması SAP Best Practices.
Seyahat Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Ortaya çıkan tüm seyahat masraflarının.
Etkileşim Merkezi Hizmet CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Satıcı Değerlendirmesi ile Tedarik için Kalite Yönetimi
Basit Depo Yönetimi SAP Best Practices.
Planlanan Servislerin Satışı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bir müşteri, servis.
Üretim Yapan Masraf Yeri Planlaması
Dahili Bakım SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet senaryosu, çalışan tarafından.
Doğrudan Aktifleştirmeyle Duran Varlık Girişi
Yeniden İşleme (Stoka Üretilen Malzeme) SAP Best Practices.
Müşteri Teklifi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Standart müşteri teklifinin müşteri.
Fason Üretim SAP Best Practices.
Dönem Sonu Kapanış Projeleri SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu Senaryo projelere.
Seri Numarası Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Satış Sözleşmesi SAP Best Practices.
Bölüm Raporlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bölüm raporlamasının amacı,
Dönem Sonu Kapanışı Servis Siparişleri SAP Best Practices.
İç Sipariş AR&GE Planlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu proses, masrafları.
Türkiye için SAP Best Practices Baseline Package V1.605 What's New.
Siparişe Özgü Tedarik ile Depolanmayan Malzeme Kalemi Satışı
Sunum transkripti:

SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik

1. SAP Best Practices Kullanılabilirliği 2. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

SAP Best Practices teklifini kimler alabilir? SAP müşterileri ve iş ortakları SAP Best Practices teklifini SAP Service Marketplace'de bulunan SAP Software Distribution Center'dan ( aşağı yükleyebilir veya sözleşme departmanlarından CD/DVD'sinihttp://service.sap.com/swdc sipariş verebilir. SAP Best Practices ücretsiz sunulmaktadır. SAP çalışanları SAP Best Practices dokümantasyon CD/DVD‘lerini ordering information for SAP employeesordering information for SAP employees bölümünde açıklandığı gibi yerel EBP kataloglarından sipariş verebilirler. SAP Best Practices diğer ilgili taraflarca kullanılabilir mi? SAP müşterisi, iş ortağı veya çalışanı olmayan tüm ilgili taraflar SAP Best Practices dokümantasyonuna SAP Help Portal'dan erişebilir. ( SAP Best Practices'ı SAP Software Distribution Center'dan aşağı yüklemek için önkoşullar var mı? SAP Best Practices'ı aşağı yüklemek için müşteriler ve iş ortaklarının S-User tanıtıcısına sahip olması gerekir. S-User tanıtıcısını almak için, lütfen register SAP Service Marketplace giriş sayfasını kullanın ( SAP Best Practices'ın Kullanılabilirliği

1. SAP Best Practices Kullanılabilirliği 2. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Bir SAP Best Practices paketi neleri içerir? SAP Best Practices paketi bir dokümantasyon CD/DVD'si ve bir konfigürasyon DVD'si içerir. Dokümantasyon CD/DVD'si, SAP Business Suite'in belirli bir sürümü için mevcut olan tüm ülke versiyonlarındaki bir sektöre özgü veya sektörler arası SAP Business Suite'i içerir. Not: SAP Best Practices Baseline Package teklifinin ülke versiyonlarıiki dokümantasyon DVD'sinde sunulur. Detaylı bilgi için info page,SAP Software Distribution Center 'ainfo page bakın. SAP Best Practices Add-On, konfigürasyon DVD'sinde teslim edilir. Tüm SAP Best Practices versiyonlarının paketleri mevcut mu? Hayır. Aşağıdaki SAP Best Practices versiyonları, sadece dokümantasyon CD'sinde bulunmakta, konfigürasyon DVD'sinde bulunmamaktadır: Business Intelligence için SAP Best Practices İşletme Portalları için SAP Best Practices SCM için SAP Best Practices SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

SAP Service Marketplace'a ( erişinve S-User tanıtıcınız ile oturum açın. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Consulting, Solutions, and User Group Areas bağlantısını seçin SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Quick Links hızlı bağlantısını seçin SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

/swdc hızlı bağlantısını seçin. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Software Distribution Center giriş ekranında aşağıdakileri seçin: SAP Installations and Upgrades g Entry by Application Group g SAP Best Practices ve istediğiniz SAP Best Practices versiyonunun üzerine tıklayın. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

İstediğiniz SAP Best Practices versiyonunun Installation and Upgrades sayfasında Installation bağlantısını seçin. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

İstenilen öğeleri seçin ve Add to Download Basket öğesini seçin. Sonraki ekranda Download Basket öğesini seçin. SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Download Basket öğesinde, iki aşağı yükleme seçeneğinden birini seçebilirsiniz: Seçenek 1: Bir kaç öğenin Download Manager kullanarak aşağı yüklenmesi Download Manager birkaç öğeyi bir adımda aşağı yüklemenize olanak sağlar. Bu seçenekle ilgili ayrıntılı talimatlar için,Get Download Manager öğesini seçin. Seçenek 2: Öğelerin tek tek, Download Manager kullanmadan aşağı yüklenmesi Öğeleri tek tek Download Manager kullanmadan aşağı yüklemek için, istenilen öğenin tanımını tıklayın. Seçenek 1: Birkaç öğenin Download Manager kullanarak bir seferde aşağı yüklenmesi Seçenek 2: Öğelerin tek tek, Download Manager kullanmadan aşağı yüklenmesi SAP Best Practices'ın Aşağı Yüklenmesi

Copyright 2008 SAP AG All Rights Reserved No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. SAP, R/3, xApps, xApp, SAP NetWeaver, Duet, SAP Business ByDesign, ByDesign, PartnerEdge and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and in several other countries all over the world. All other product and service names mentioned and associated logos displayed are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.