GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE” 0 212 385 25 15.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DIŞ TİCARET BİRİMİ DEİK TEMSİLCİLİĞİ
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
İstanbul ÜNİVERSİTESİ BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
Yeni Ticaret Kanunu ve Sermaye Şirketlerinin Web Siteleri Erhan Keşfeden.
KOLAYLAR Taze Meyve-Sebze Dünyası
.com İletişimde Kökten Çözüm...
•Göz bebeğiniz çocuklarınızı ne kadar seviyorsunuz? •Onların sağlığı ve gelişimi her şeyden önemli değil mi? •Peki ya ebeveynleriniz? •Onların sağlığını,
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
“Perakendecilerin Veteriner Hekimlikten Beklentileri” Şeref SONGÖR Türkiye Perakendeciler Federasyonu Genel Başkanı.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
ODTÜ KARİYER PLANLAMA MERKEZİ ve MEZUNLARLA İLETİŞİM
GREENPEACE TARAFINDAN YAPILAN ANKET ÇALIŞMASI
DENGELİ YAŞAM PROGRAMI
TİM VE İHRACATÇI BİRLİKLERİNİN YAPISI Haziran 2008.
Karışım Problemleri.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu faaliyetlerinde Kort kenarlarında 80 Reklam Panosuna İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
MEYVE SUYU ÜRET İ M İ n İ n DENET İ M İ. G ıda kaynaklı sağlık riskleri; insanların, gıda endüstrisine ve ilgili otoritelerin kaliteli gıdanın sağlanması.
M. Özgür Bozçağa.  Gıda ürünleri – önemli bir gelir kaynağı  Hedef: ◦ Ticaretin artırılması ◦ İnsan, Hayvan ve Bitki Sağlığının sağlanması  Sınırlardan.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TARIMSAL ÜRÜNLERDE İHRACAT İADELERİ. Tarımsal Ürün İhracatı yapan firmalara sağlanan bir tür devlet yardımıdır. Tarımsal Ürünlerde İhracat İadesi.
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
SAYILAR VE YARIMLARI.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Çok Amaçlı Toplum Merkezleri Badminton Eğitimi İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları:
KTMÜ MEZUNLARI MESLEKİ VE SEKTÖREL DURUM ANALİZİ
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
Erasmus Staj Hareketliliği Programı Akademik Yılı Verileri Akademik Yılı Programı Uygulanışı.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
1 TÜRKİYE TRİATLON FEDERASYONU 7 EYLÜL 2013 YAŞ GRUPLARI İSTANBUL TRİATLONU TRİATLET BRİFİNGİ.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
Güvenli İnternet Hizmetine İlişkin Usul ve Esaslar.
ADEM EROL BAFRA 30 AĞUSTOS İLKÖĞRETİM OKULU
1 Van Kadın Derneği 2008 Yılı Verileri. sınıflandırma Yüzyüze ve/veya telefonla 805 başvuru 1262 neden 350 Türkiyeli Kadın 525 nedenle 455 Sığınmacı ve.
“BESLENME DOSTU OKULLAR” PROJESİ
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
Merhaba Değerli Misafirler
SLIDE 1BBY208 – Bahar 2005 Betimleme Yöntemi Yaşar Tonta H.Ü. BBY yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2005/bby208/
E- Ticaret Altyapısı.
GIDA GÜVENLİĞİ Esma KAYA
“EN İYİ DENETÇİ KİŞİNİN KENDİSİDİR.”
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
TÜKETİCİ HAKLARI En son yaptığınız alışverişi hatırlıyor musunuz?
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
Tüketicinin ihtiyacı; Eğitim Örgütlenme (Tüketici Dernek ve Vakıflarına üye olma) Bilgilendirilme.
T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI VERİ TABANI VE YÖNETİMİ Özkan YAMAN Veri Tabanı saatçi takip örneği.
GÜVENLİ EBYS, GÜVENLİ WEB UYGULAMALARI ve WEB SERVİSLERİ KORUMA PROFİLLERİ ve GÜVENLİ E-TİCARET KRİTERLERİ M. Raşit ÖZDAŞ Ekim 2013.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
BESLENİRKEN NELERE DİKKAT EDECEĞİZ?
GIDA GÜVENLİĞİ PROJESİ KOBİ EĞİTİM SEMİNERİ
SİBER ZORBALIK.
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE”

KONTAK NOKTASI * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır.

ÇAĞRI TİPİ * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır.

ÇAĞRI KIRILIMI * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır. Staj/İş 5,9% Asparagas 4,7% Boş Çağrı 2,6% Beslenme 2,2% Eğitim 1,5% Sağlık 1,1% Üyelik 0,45% Web Sitesi 0,45% Dergi 1,5%

* arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır. ÜRÜN İÇERİKLERİ BİLGİ KIRILIMI KONU BAZINDA Bozulma 5,4% Görünüm 4,4% Kanserojenite 4,4% Ambalaj 3,2% GDO 2,2% Helal Sertifikası3,2% Hormon 3,2% Depolama 2,2% Eksik Dolum 2,2% Kafein 2,2% Kurtlanma 2,2% Geri Dönüşüm 1,1% Sağlık 1,1% Sahte Ürün 1,1%

ÜRÜN İÇERİKLERİ BİLGİ KIRILIMI SEKTÖR BAZINDA % * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır.

ASPARAGAS DETAY * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır.

ŞİKAYET İÇERİĞİ ÇAĞRI KIRILIMI

ÜRÜN İÇERİĞİ ŞİKAYET ÇAĞRI KIRILIMI * arasında alınan değerlere göre hazırlanmıştır.

DEĞERLENDİRME  Gıda Güvenliği Derneği Tüketici Danışma Hattına gelen tüketici kontaklarının (telefon+e.posta) %80‘i Bilgi %8’i Diğer Çağrı % 7’si Şikayet olmuştur.  Asparagas içerikli yöneltilen soruların % 69’u si üye firmalara ait sorulardır.  Bilgi amaçlı gelen çağrılar arasında % 22,8 ile genel konu başlığı adı altında “Gıda katkı maddeleri “ en çok sorulan soru olmuştur.  Bilgi amaçlı çağrıların sektörel kırılımı bazlı kırılımını %13,4 ü Gazlı İçecekler %10,6 sı Süt %6,2 si Meşrubat oluşturmuştur.  Gıda Güvenliği Derneği Tüketici Danışma Hattına gelen tüketici kontaklarının (telefon+e.posta) %80‘i Bilgi %8’i Diğer Çağrı % 7’si Şikayet olmuştur.  Asparagas içerikli yöneltilen soruların % 69’u si üye firmalara ait sorulardır.  Bilgi amaçlı gelen çağrılar arasında % 22,8 ile genel konu başlığı adı altında “Gıda katkı maddeleri “ en çok sorulan soru olmuştur.  Bilgi amaçlı çağrıların sektörel kırılımı bazlı kırılımını %13,4 ü Gazlı İçecekler %10,6 sı Süt %6,2 si Meşrubat oluşturmuştur.

DEĞERLENDİRME  Tüketiciler bilgi edinmek amaçlı yönelttikleri sorularda %15 oranında firma ismi belirtmiştir. Firma ismi belirtilen çağrıların %70 si üye firmalardır.  Şikayetlerden ise en fazla ürün içerikleri şikayeti gelmiştir. Bu kategori altındaki kırılımda bozuk ürün ve yabancı madde en fazla gelen şikayet olmuştur. Şikayetlerde belirtilen firma isimlerinin %45’i üye firmalardır.  En fazla şikayet %30 oranında peynir, %20 oranında et ile ilgili konulardan gelmiştir.  Tüketiciler bilgi edinmek amaçlı yönelttikleri sorularda %15 oranında firma ismi belirtmiştir. Firma ismi belirtilen çağrıların %70 si üye firmalardır.  Şikayetlerden ise en fazla ürün içerikleri şikayeti gelmiştir. Bu kategori altındaki kırılımda bozuk ürün ve yabancı madde en fazla gelen şikayet olmuştur. Şikayetlerde belirtilen firma isimlerinin %45’i üye firmalardır.  En fazla şikayet %30 oranında peynir, %20 oranında et ile ilgili konulardan gelmiştir.

DEĞERLENDİRME  GGD hakkında yapılan şikayet konuları ;  Tüketicilerin %50 oranında Asparagaslara inandığı bilgisinin doğru olmadığı  Web sitemizde yer alan Kafeinin zararsızlığı ile ilgili yazılar  Üye Profili (Üretici ve Denetçilerin bir arada olması) olmuştur.  Sağlık ile ilgili yapılan şikayetler zehirlenme nedeniyle yapılmıştır.  TV’de Reklam konusunda yapılan şikayet ise kolalı içeceklerin tavsiye edilmesi ile ilgili olmuştur.