B E L E D İ Y E L E R D E EĞİTİM İHTİYACI ARAŞTIRMASI Ankara 2005-2006.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Advertisements

Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
DOĞAL SAYILAR.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
SAMSUNPORT.
-Demografik- Nüfus Analizi
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Orman Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı DS Muhasebe Ş ube Müdürlü ğ ü 1.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
YÜZEY NİVELMANI (IŞINSAL METOD)
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
Zn (k) Cu +2 Zn +2 Cu (k) Zn(NO 3 ) 2 1M Cu(NO 3 ) 2 1M Cu k) Cu ē → Cu o (k) aktif Zn +2 Anot: Katot: Pt NaCl(aq) Na + OH - H+H+ Cl - H2H2 CI 2.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
EBOB EKOK.
CBÜ HAFSA SULTAN HASTANESİ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ 2011 OCAK-ARALIK 2012 OCAK- MART VERİLERİ.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Prof. Dr. Nazmi Bilir Prof. Dr. Hilal Özcebe
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Para Politikası Uğur Gürses Ocak Faizler Açık Piyasa İşlemleri ( )
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ. AÇIKLAMA BÜTÇ E ÖDENEGİ AYRILAN PAY (%) 01 Personel Gideri Sosyal Güvenlik Kurumuna Devlet Primi Gid. 4,886,500.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Mühendislik Eğitiminde Toplumsal Cinsiyet Ayrımcılığı
TÜRKİYE’DE İÇ GÖÇ VE DOĞURGANLIK HÜKSAM - Mart 2010 Dr. Mehmet Ali ERYURT Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü.
Devam eden proje sayısı
Hacettepe Üniversitesi Hacettepe Sanat Müzesi
4 X x X X X
MAHALLİ İDARELERİN MALİ ÖZERKLİĞİ
Mukavemet II Strength of Materials II
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
SİGORTA ARACILARI Doç. Dr. Mustafa ÇEKER Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ticaret Hukuku Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Tel: 0533.
YÜZEY NİVELMANI (IŞINSAL METOD).
Katsayılar Göstergeler
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Proje Konuları.
1/20 ÇARPMA İŞLEMİ A B C D x 5 işleminin sonucu kaçtır?
TARIM İŞLETMELERİ-46 Çizelge 31. İşledikleri Arazi Genişliğine Göre Tarım İşletmelerinin Dağılımı İşletme Büyüklüğü (da) Sayısı İşlenen.
YÜZEY NİVELMANI (IŞINSAL METOD)
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

B E L E D İ Y E L E R D E EĞİTİM İHTİYACI ARAŞTIRMASI Ankara

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 2 Türkiye’de Belediye Personelinin Eğitim İhtiyacını Belirlemek ARAŞTIRMANIN AMACI

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 3 EĞİTİM Belli amaçlar doğrultusunda insanların tutum ve davranışlarında değişiklik yaratma sürecidir.

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 4 İnsan kaynaklarının işe girişinden, ayrılışına kadar geçen sürede, örgüt amaçları doğrultusunda bilgi, beceri ve davranışlarında olumlu değişiklik yaratma sürecidir. Hizmet İçi Eğitim

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 5 ► İnsan Kaynaklarına, ► işiyle ilgili gerekli bilgi verilmesi ► işiyle ilgili beceri kazandırılması ► işteki davranışlarının olumlu yönde değiştirilmesi amaçlanır. Hizmet İçi Eğitimin Amaçları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 6 * İnsan Kaynaklarının verimliliğini yükseltir * İnsan Kaynaklarının performansını artırır * İnsan Kaynaklarına motivasyon sağlar * İnsan Kaynaklarını üst kadrolara hazırlar * Örgütün insan kaynağı ihtiyacını giderir * Mal ve hizmet üretiminde etkinliği artırır * Örgüte dinamizm sağlar * Örgüt içi iletişimi artırır * İş kazalarını önler vb. Hizmet İçi Eğitimin Faydaları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 7 HİZMET İÇİ EĞİTİM TÜRLERİ ADAYLIKTAHİZMETTE UYARLAMA (Kadro ve çevreye) ALIŞTIRMA (Hazırlama) UYARLAMA (Kadro ve çevreye) DEĞİŞİKLİKLERE UYARLAMA BİLGİ TAZELEME ÜST DERECEDE GÖREVE HAZIRLAMA

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 8 HİZMET İÇİ EĞİTİM SÜRECİ EĞİTİM POLİTİKASININ SAPTANMASI EĞİTİMİN PLANLANMASI EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ EĞİTİM ÖNCELİKLERİNİN BELİRLENME EĞİTİMİN BÜTÇELENDİRİLMESİ 1 1 EĞİTİMİN PROGRAMLANMASI 2 2 EĞİTİMİN UYGULANMASI 3 3 EĞİTİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ  EĞİTİLENLERİN DEĞ.  EĞİTİCİLERİN DEĞ.  EĞİTİM PROGRAMLARININ DEĞ.  EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞ. EĞİTİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ  EĞİTİLENLERİN DEĞ.  EĞİTİCİLERİN DEĞ.  EĞİTİM PROGRAMLARININ DEĞ.  EĞİTİM SONUÇLARININ DEĞ. 4 4

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 9 ► Eğitimin Amacı ► Eğitimin Boyutları ► Eğitimin Yöntemi ► Eğitimin Yeri ► Eğitimin zamanı ► Eğitimin Hedef Kitlesi Eğitim Politikaları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Mevcut Belediye eğitimlerinin İncelenmesi 2. Belediye Eğitim ihtiyacının Belirlenmesi ARAŞTIRMA HEDEFLERİ

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Baş.Dev.Pers.Bşk8. TBB 2. İçişleri Bakanlığı9. Belediyeler 3. Diğer Bakanlıklar 10. Üniversiteler 4. TODAİE 11. Dernekler 5. Türkiye İş Kur. 12. Gönüllü Kuruluşlar 6. İller Bankası 13. Özel Şirketler vb. 7. DSİ BELEDİYE EĞİTİMİ VEREN KURUMLAR

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Büyükşehir Belediyeleri : Ankara, Samsun 2. İl Belediyeleri : Sivas, Uşak, Yalova 3. İlçe Belediyeleri : Yenimahalle, (Nüfusu ) Karadeniz Ereğli, Tarsus, Odunpazarı Tepebaşı, Bafra, PİLOT BELEDİYELER

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Belediye Eğitim Sorumlusu Anketi 2. Belediye Birim Yöneticileri Anketi 3. Belediye Eğitim Almış Personel Anketi PİLOT BELEDİYELER ANKETİ

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Eğitim Sorumlusu Anketine11 kişi 2. Birim Yöneticileri Anketine71 kişi 3. Eğitim Almış Personel Anketine98 kişi TOPLAM 180 kişi BELEDİYELER ANKETİNE KATILIM

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 15 Belediye Başkanlarının Mesleği

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 16 Belediye Yöneticilerinin Meslekleri

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 17 Belediye Personelinin Meslekleri

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 18 Belediye Personelinin Niteliği

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 19 Belediyelerde Eğitim İstekleri

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 20 Eğitimin Yararı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 21 Eğitimin Kariyere Faydası

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 22 Eğitimin Motivasyon Faydası

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 23 Eğitimin Performansa Faydası

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 24 Eğitimin İş Tatminine Faydası

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 25 Eğitimin Personelin Niteliğine etkisi

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 26 Eğitimin İK İhtiyacının Belirlenmesine Etkisi

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 27 Eğitimin Hizmet Sunumuna Etkisi

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 28 Eğitimin Kaynakların Etkin Kullanım Katkısı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 29 Eğitimin Hizmetlerin Gerçekleşmesine Katkısı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 30 Eğitimin, Halk Memnuniyetine Katkısı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 31 Eğitimin Yeni Teknoloji Kullanımına Katkısı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 32 Eğitimin Yeni Mevzuat Uyumuna Katkısı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 33 Stratejik Planlama ve Performans Rehberinden Yararlanma

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 34 Stratejik Planlama Rehberi Uygulama Sorunları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide Yılı Eğitim Planı

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 36 Belediye Personelinin Tercih Ettiği Eğitim Veren Kurumlar

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 37 Belediye Birim Yöneticilerinin Tercih Ettiği Eğitim Veren Kurumlar

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 38 Belediye Eğitim Yöneticilerinin Tercih Ettiği Eğitim Kurumları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 39 Bütün Anket Katılımcılarının Tercih Ettikleri Eğitim Kurumları

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 40 KENTSEL HİZMETLERDE EĞİTİM İHTİYACI (TÜM GRUPLAR)

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 41 İDARİ HİZMETLERDE EĞİTİM İHTİYACI (TÜM GRUPLAR)

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 42 SOSYAL HİZMETLERDE EĞİTİM İHTİYACI

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 43 Kentsel Hizmetler EĞİTİM İHTİYACI Çok GerekliOldukça GerekliOrta Derece GerekliPek Gerekli DeğilFikrim yok YönEğt.PersYönEğt.PerYön.Eğt.PerYönEğt.PerYönEğt.Per. 1. İmar ve mevzuat30,010,048,138,330,026,613,330,013,96,710,00,011,720,011,4 2. Altyapı hizmetleri -Su ve kanalizasyon 19,610,034,735,340,025,39,820,022,717,610,05,317,620,012,0 3. Altyapı hizmetleri – Katı Atık 29,640,037,033,320,027,414,820,015,17,410,06,814,810,013,7 4. Ulaşım ve trafik düzenleme 31,327,345,229,236,431,518,89,115,16,318,21,414,69,16,8 5. Coğrafi Bilgi Sistemleri, Kent Bilgi Sistemleri 54,018,253,931,736,419,71,627,319,71,69,10,011,19,16,6 6. Çevre Yönetimi ve Çevre Sağlığı 32,836,452,042,627,333,39,827,310,71,69,10,013,10 4,0 7. Zabıta Hizmetleri37,927,350,034,545,526,312,127,317,16,90,01,38,60,05,3 8. İtfaiye Hizmetleri27,720,045,227,740,026,017,020,015,114,90,04,112,820,09,6 9. Kriz Yönetimi40,020,053,429,140,020,516,420,016,43,610,02,710,910,06,8 10. Afet Yönetimi37,311,157,135,677,824,716,90,011,73,40,01,36,811,15,2 11. Peyzaj Planlama ve Tasarım Hiz. 19,318,228,629,836,434,326,336,425,712,3 07,112,39,14,3

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 44 Kentsel Hizmetler 2 Eğitim Yöntemi Çoklu katılımSınıfta katılımİş başında eğitimUzaktan eğitim YönEğt.PerYönEğt.PerYön.Eğt.PerYön.Eğt.Per 1. İmar ve mevzuat 22,437,538,534,737,529,240,825,024,62,00,07,7 2. Altyapı hizmetleri -Su ve kanalizasyon 28,225,034,428,225,023,038,550,039,35,10,03,3 3. Altyapı hizmetleri – Katı Atık 30,633,334,532,744,424,128,622,239,78,20,01,7 4. Ulaşım ve trafik düzenleme 30,040,024,625,020,026,140,0 43,55,00,05,8 5. Coğrafi Bilgi Sistemleri, Kent Bilgi Sistemleri 17,510,029,235,150,027,833,330,027,814,010,015,3 6. Çevre Yönetimi ve Çevre Sağlığı 40,750,050,731,530,023,920,420,020,97,40,04,5 7. Zabıta Hizmetleri 28,836,434,344,245,528,423,118,234,33,80,03,0 8. İtfaiye Hizmetleri 24,437,520,631,725,022,241,537,554,02,40,03,2 9. Kriz Yönetimi 32,133,326,934,044,441,826,422,223,97,50,07,5 10. Afet Yönetimi 32,233,335,232,233,332,428,833,326,86,80,05,6 11. Peyzaj Planlama ve Tasarım Hizmetleri 24,530,028,122,430,022,840,830,043,912,210,05,3

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 45 İdari Hizmetler Eğitim İhtiyacı Çok GerekliOldukça GerekliOrta Derece GerekliPek Gerekli DeğilFikrim yok YöEğt.PerYöEğtPerYönEğt.PerYönEğt.PerYöEğtPer 1. Proje Geliştirme ve Yönetimi 57,854,556,632,836,434,26,39,12,61,60,0 1,60,06,6 2. Stratejik Planlama ve Performans Yönetimi 59,763,656,434,336,429,56,00,010,30,0 3,8 3. Belediyelerde Büro Hizmetleri 22,410,025,335,860,048,029,920,021,311,910,02,70,0 2,7 4. Belediye Mali Yönetimi 39,327,348,539,336,423,511,536,414,71,60,02,98,20,010,3 5. Analitik Bütçe 45,236,450,737,136,426,88,118,212,70,09,11,49,70,08,5 6. Muhasebe Uygulamaları 36,227,338,636,236,432,917,218,217,10,018,21,410,30,010,0 7. İnsan Kaynakları Yönetimi 32,327,350,750,063,632,014,59,114,71,60,0 1,60,02,7 8. Bilgisayar Uygulamaları 37,554,562,745,336,427,712,59,17,24,70,02,40,0 9. Norm Kadro Eğitimi 26,754,538,933,336,438,925,09,115,36,70,0 8,30,06,9 10. Raporlama eğitimi 26,227,332,944,354,535,721,39,122,93,39,11,44,90,07,1 11. Fayda-Maliyet Analizi 42,627,335,334,445,530,913,127,323,51,60,01,58,20,08,8 12. Katılımcı karar alma (yönetişim eğitimi)

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 46 İdari Hizmetler 2 Eğitim Yöntemi Çoklu katılımSınıfta katılımİş başında eğitimUzaktan eğitim YönEğt.PersYönEğt.PersYönEğt.PersYönEğtPers 1. Proje Geliştirme ve Yönetimi 18,225, ,066, ,38,318.24,50, Stratejik Planlama ve Performans Yönetimi 25,027, ,963, ,19,116.42,90, Belediyelerde Büro Hizmetleri 26,254, ,436, ,29,125.89,20,03 4. Belediye Mali Yönetimi 20,425, ,758, ,416,717.95,60, Analitik Bütçe 18,216, ,558, ,625,029.53,60, Muhasebe Uygulamaları 13,716, ,966, ,516,729.55,90, İnsan Kaynakları Yönetimi 32,841, ,950, ,18,310.86,30, Bilgisayar Uygulamaları 12,37, ,953, ,130,847.47, Norm Kadro Eğitimi 21,627, ,863,64615,79,112.73,90, Raporlama eğitimi 27,836, ,445, ,118,216.73,70, Fayda-Maliyet Analizi 18,536, ,645, ,518,217.57,40, Katılımcı karar alma (yönetişim eğitimi) 33, , , ,

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 47 Sosyal Hizmetler 1 Eğitim İhtiyacı Çok GerekliOldukça GerekliOrta Derece GerekliPek Gerekli DeğilFikrim yok YönEğt.PersYönEğt.PersYönEğt.PersYönEğtPerYönEğt.Pers 1.Engellilere ve yaşlılara yönelik düzenleme ve uygulama yöntemleri 23,827,339,239,727,338,022,236,415,26,30,07,67,99,10,0 2. Sokak çocuklarına yönelik düzenlemeler uygulamalar ve yöntemler 28,627,342,333,336,437,225,418,215,43,20,02,69,518,22,6 3. Kadınlara yönelik düzenlemeler, uygulama yöntemleri 25,927,337,234,536,434,622,418,220,55,29,16,412,19,11,3 4. Sosyal Yardımlar 24,29,136,038,754,542,721,027,318,76,50,0 9,79,12,7 5. Halkla İlişkiler, beyaz masa uygulamaları vb. 35,545,545,637,127,339,217,718,211,44,80,02,54,89,11,3 6. Kültür, sanat turizme yönelik uygulamalar 21,318,241,337,736,438,724,636,416,08,20,02,78,29,11,3 7. Meslek ve beceri kazandırma uygulamaları 41,045,552,429,518,236,613,127,38,58,20,02,48,29,10,0

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 48 Sosyal Hizmetler 2 Eğitim Yöntemi Çoklu katılımSınıfta katılım İş başında eğitim Uzaktan eğitim Yöne tici Eğt. Yön Perso nel Yöne tici Eğt. Yön Pers onel Yöneti ci Eğt. Yön. Pers onel YöneticiEğt. Yön. Pers onel 1.Engellilere ve yaşlılara yönelik düzenleme ve uygulama yöntemleri 43,440,050,037,750,031,117,010,017,61,90,01,4 2. Sokak çocuklarına yönelik düzenlemeler uygulamalar ve yöntemler 47,144,453,529,444,422,521,611,122,52,00,01,4 3. Kadınlara yönelik düzenlemeler, uygulama yöntemleri 51,150,055,627,740,033,317,010,08,34,30,02,8 4. Sosyal Yardımlar 50,060,050,732,630,023,917,410,022,40,0 3,0 5. Halkla İlişkiler, beyaz masa uygulamaları vb. 37,750,043,139,640,031,922,610,019,40,0 5,6 6. Kültür, sanat turizme yönelik uygulamalar 51,145,549,329,836,437,314,918,210,44,30,03,0 7. Meslek ve beceri kazandırma uygulamaları 24,518,225,342,945,534,932,736,434,90,0 4,8

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 49 Eğitimden Beklentiler

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 50 Eğitim hedefi

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 51 EĞİTİM SORUNLARI YORUM 1DEĞERLENDİRME Tam katılıyorumKatılıyorumKatılmıyorumHiç katılmıyorumFikrim yok EYPEYPEYPEYPEYP Yöneticiler Eğitime karşıdır Yöneticiler, personeli eğitime teşvik etmiyor Eğitimde Gelişmeler önem verilmiyor Eğitim hizmet bilgi eksikliği var Uzmanlık eğitimine Personel az Uzmanlık eğitimine Nitelikli personel yok Uzman personel bulunamıyor

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 52 YORUMLAR 2DEĞERLENDİRME Tam katılıyorumKatılıyorumKatılmıyorumHiç katılmıyorumFikrim yok EYPEYPEYPEYPEYP Eğitim Tekrarı vardır Mevzuat ve yeni uygulamalar eğitimle desteklenmemektedir Eğitim maliyetini karşılamak güçtür Personel azlığından, kurum dışına personel eğitime gönderilemiyor Eğitimler Sorunlara çözüm getirememiştir

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 53 YORUMLAR 3DEĞERLENDİRME Tam katılıyorumKatılıyorumKatılmıyorumHiç katılmıyorumFikrim yok EYPEYPEYPEYPEYP Eğitimler, personel seviyesine uygun değil Eğitimlerin süreleri yetersiz Eğitimler teorik Yerinde eğitim verilmemiştir Personel yenilikleri açık değildir Eğitimlere personel ilgisiz Eğitimci Kuruluş İyi değildir

Belediyelerde Eğitim İhtiyacı Araştırması Slide 54 TEŞEKKÜRLER...