KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Erasmus+ Eğitim,öğretim, gençlik ve spor konularında neler sağlıyor?
SERBEST VETERİNER HEKİMLİK SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
Yüksek Öğrenimdeki Engelli Öğrenciler
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER.
Nevşehİr Ünİversİtesİ
STRES YÖNETİMİ.
Üstte şeması verilen yapının:
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
ÖZEL DAL HEMŞİRELİK SÜRECİ; 5 YILLIK FİZİBİLİTE ÇALIŞMASI
SERBEST VETERİNER HEKİMLİĞİN SORUNLARI (PET SEKTÖRÜ)
TAM GÜN DEĞİL; ESNEK ÇALIŞMA DÜZENİ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ÜNİVERSİTE SAĞLIK MERKEZLERİ ÇALIŞANLARININ ÇALIŞMA KOŞULLARI VE ÖZLÜK HAKLARI Başkan: Dr. Rüştü Güner Raportörler: Dr.Özlem Elçin Dr. Sare Mıhçıokur.
GÖREV G ÖREVLER - 1 Okulumuzun web sitesinde duyuru başlıkları yer alan, tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Bilindiği gibi üniversite ve Sağlık Bakanlığına bağlı Eğitim ve Araştırma Hastanelerinde uzmanlık eğitimi alan asistan hekimler, bu hastanelerdeki hizmet.
HEMŞİRELİK MESLEĞİ VE ÖZELLİKLERİ
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
Uzm.Psk.Dan.Sinem TARHAN
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
Grup Empati (F3).
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
GRUP C4 IQ.
Doç. Dr. F. Kemal Sönmez Dr. Halit Apaydın Dr. Orgun Deveci
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
Meslek Odaları ve örgütlerine AB Platform, Meslek Odaları ve örgütlerine alternatif olarak kurulmamıştır alternatif olarak kurulmamıştır. Aksine.
İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
DEÜ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MÜDEK BAŞVURUSU Bilgilendirme Sunuşu 2004.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 9 Aralık 2015.
REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ a)Özel Eğitim Hizmetleri Bölümü b)Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Bölümü.
KOU Tıp Fakültesi Eğitimini Nasıl İyileştirebiliriz? Dr. Hande SEZER Radyoloji ABD.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
Erasmus+ ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
Eğitim ve öğretmenlikle ilgili kitapların incelenmesi seminer konusu
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
Dönem 6 Koordinatörlüğü Sunumu
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
ARDAHAN MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
AİLE HEKİMLİĞİNİN TANIMI VE TEMEL ÖZELLİKLERİ. AMAÇ Bu oturum sonunda katılımcıların; Aile Hekimi ve Aile Hekimliğinin tanımını yaparak bugünkü durumunu.
Eğitim-öğretim Yılı Öğrenci Uyum Programı KTÜ TIP FAKÜLTESİ
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
Sunum transkripti:

KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı D3 KOÜTF Öğrencisi HÜSEYİN ÇİFTLİK MELİKE PELİN ÖZDOĞRU

Okulumuzun bize sağladığı olanaklar:

Multidisipliner Laboratuvarlar Öğrenci Çalışma Odası Kütüphane

Telafi laboratuvarları

Gönüllü yaz stajı

Öğretim üyelerimiz alanlarında başarılı ve birçoğunun da öğretebilme yetisinin yüksek olması Bunlarında bize hekimliğimizde büyük katkıları olacaktır(tecrüberiyle…).

KOÜ Tıp Fakültesi olarak ülkemizde birçok alanda önde gelmekteyiz.

Geleceğin hekimlerinin dönem 3’e dair sorunları :

Ders değişikliklerinin ani yapılması , yeterince duyurusunun yapılmaması ve hocaların derse gelmemesi Bunların sonucu olarak sınava çok yakın bir tarihte geç saatlere kadar ders işlenmesi Eğitimde standardizasyonun olmaması (PDÖ var/yok, ders programlarındaki farklılıklar, hocaların kendi aralarında ders değişimleri)

Programın çok yoğun olması ve sınavlardan önce serbest çalışma saatlerinin azlığı

Sınavlarda aşırı detay bilgi sorulması nedeniyle ayrıntı bilgilerin ezberlenmesine neden olunması ve öğrenim hedeflerinden uzaklaşılması bizce en büyük sorunumuzdur.

Kontenjan artışı birçok noktada önümüzde engeldir.

Yemekhanemiz diğer sağlık öğrencilerine de hizmet ettiği için yetersiz kalmaktadır.

Amfilerin sıcaklık düzeni uygun değildir. Bazen çok soğuk olmaktadır.

ÖNERİLERİMİZ

Okulun sitesinde, öğrenci bilgi sisteminde ders değişiklikleri İçin alan açılabilir veya bildirdiğimiz mail adreslerine mail atılabilir

Kurul sınavından önce olan serbest çalışma günleri çok önemli ve değerli. Bunlar her senenin programında var olmalı, mümkünse artırılmaya çalışılmalı. En az 3 gün serbest çalışma günü olması iyi bir avantaj olabilir. Kurul sınavlarının Pazartesi günlerine denk getirilmesi.

İtiraz süresi net olmalı, itirazlar 2 gün içerisinde sonuçlanmalı. Kuruldan sonra 1 gün boşluk olmalı, tazelenip yeni kurula daha iyi başlamak istiyoruz.

PDÖ sistemi daha ön plana çıkartılmalı daha aktif katılımlı ve daha sık, belirleyici olmalıdır.

Mümkün olduğu ölçüde klinik verilere daha fazla yer verilip, öğrencinin ilgisi diri tutulabilir. Sonuçta bizler mezun olunca hekim olacağız ve hastalar bizden yardım bekleyeceklerdir.

Ders programının, yapılanların amacı öğrencilere hekimliği benimsetmek olmalı. Okumaya, hekimlik kimliğine sahip çıkmaya, öğrenmeye teşvik edecek, öğrenciye moral ve güç katacak adımlar atılmalı

TEŞEKKÜR Bize bu olasılığı sağladıkları için tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz.