BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Öğrenciler Neden Başarısız Olur?
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Web siteniz bu kutunun içinde…
Google Analytics Nedir?
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
REKLAMCILIK Hafta 5.
BookMyne Kütüphaneniz artık cebinizde!. BookMyne uygulaması ile çevrenizdeki kütüphaneleri bulun.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Ağızdan Ağıza Pazarlama
English version 1.0 © Unaico All Rights Reserved. İnsanların karşılaştığı yer.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
1 İlişkilerde Mükemmellik Ve Liderlik.
TURKCELL Proje Önerileri.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
B TEMASI BENİM EŞSİZ YUVAM
Kötü Alışkanlık ve Davranışlardan Korunma Yolları
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
21. YÜZYIL BECERİLERİ.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
E- Ticaret Altyapısı.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
AMAÇLARIM VE KAYNAKLARIM
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
“Ankastre Fırın” Proje Önerileri. Arçelik ankastre fırın için meleklermekani.com sitesinde bir rich media uygulaması hazırladık. Bu uygulamaya göre: -
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
İNOVASYON.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Sevgililer Günü – Proje Önerileri
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Hazırlayan: EMRAH HAS. Eşzamanlı ya da eş zamansız, metin, grafik, animasyon, ses, video gibi içeriğin tamamen işlenmiş, yarı işlenmiş ya da ham veri.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
BAŞARIYA GÖTÜREN AİLE KONURALP LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ AHMET ATİLLA.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
Kötü Alışkanlık ve Davranışlardan Korunma Yolları
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Bu haber, ŞANS la ilgili..
HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bilgisayarımıza bir anti-virüs programı yüklemeliyiz.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
1 /A Sınıfı Veli Toplantısına HOŞGELDİNİZ Ramazan SERİNOĞLU
Ocak, 2013 Akdeniz Üniversitesi
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
Sunum transkripti:

BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren aile babalarıydı. Kampanyanın dijital iletişim stratejisini ise tüm aile fertlerini harekete geçirmek üzere kurguladık. Ailenin geri kalan bireylerini hedef alan iletişim çalışması yapıp, onların üzerinden aile babaları ile duygusal bağ kurmak iletişim stratejimizin ikincil amacıydı. Yaklaşan Babalar Günü’nü kampanyamızın merkezine koyduk ve tüm aileyi harekete geçirecek bir mikro site tasarladık. Bu mikro site, tüm aile üyelerinin Babalar Günü hediyesi yaratmasına aracı oldu. Kampanyamız için seçtiğimiz konu, herkesin kolaylıkla katılım gösterebileceği “Babaların favori sözleri”ydi.

UYGULAMA KALİTESİNİN YÜKSEKLİĞİ, FARKLILIĞI VE YARATICILIĞI: BabamDerKi.com sitesi, kullanıcılarımızın “Babam Der Ki” kitabına babalarının favori sözlerini yazabildikleri mikro siteydi. Siteye giriş yapan kullanıcılar, kitabın yazarlarından biri olma hakkını elde ediyordu. Tek yapmaları gereken babalarının favori sözlerini yazmak oldu. BabamDerKi.com mikro sitemizin en önemli özelliklerinden biri tamamen organik yayılım düşünülerek kodlanmış olmasıydı. Yazılan tüm sözler, kullanıcıların Facebook duvarına özel SWF animasyon ile düşüyordu. Böylece ilk kez kullanıcıların wall’larında animasyonlu duvar post’ları yayınlamış oldu. (Her söz, kendine özel kişiselleştirilmiş animasyon ile kullanıcının duvarına düşüyordu.) Ayrıca ticker entegrasyonu sayesinde, kullanıcının sitede aldığı tüm aksiyonlar arkadaşları tarafından görülebiliyordu.

UYGULAMA KALİTESİNİN YÜKSEKLİĞİ, FARKLILIĞI VE YARATICILIĞI: Babalarının favori sözlerini yazarak, arkadaşlarına oylatan ve Babam Der Ki kitabının en favori sözleri arasına kendi babasının sözlerini yazdırmak için yarışan kullanıcılarımız 6 hafta boyunca ödüller kazandı. Babalar Günü geldiğinde ise en favori sözlerin seçildiği Babam Der Ki kitabı piyasaya çıktı. Hem kitabın dijital kopyasını mikro sitemizden indirmek, hem de yetkili Fiat satıcılarından kitabın basılı kopyasını almak mümkündü. Ayrıca kitaba sözlerini sokmayı başarmış tüm yazarlara, adlarına göre özel düzenlenmiş özel kapaklı bir kopyasını gönderdik.

TEMEL YARATICI FİKRİN HEDEF KİTLEYE UYGUNLUĞU VE MARKAYI HEDEF KİTLEYLE BULUŞTURMA BAŞARISI: Fikrimizin temelinde satın alma kararını veren babalara, aileleri üzerinden ulaşmak vardı. Hedef kitlemizi harekete geçirdik. Konvansiyonel Türkiye aile yapısı için anlamlı bir gün olan Babalar Günü’nü, kampanya için de önemli bir gün haline getirdik. Ailelerin babalarına para ile satın alınamayacak, tüm Fiat ailesinin beraber hazırladığı bir hediye almanın mutluluğunu yaşattık. Ayrıca kitabı hedef kitlemiz ile sürekli iletişim halinde kalabilmek için Fiat yetkili bayilerine ve satış noktalarına koyduk. Siteye gelen ziyaretçi sayısı: Yazılan favori baba sözü: Paylaşılan favori baba sözü: