ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENİZLİ 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK
MANAVGAT/ANTALYA isis anbul ÇÖZÜM istanBUL Kalite İ yile ş tirme Takımı MANAVGAT/ANTALYA-2012.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
“Küçükçekmece Perakende Balık Pazarı’nda AB Standartlarının Uygulanması” Projesi
CENDERE İYİLEŞTİRME TAKIMI
BAŞARI İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU
BURSA 4. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
1/25 TAPU VE KADASTRO I. BÖLGE MÜDÜRLÜ Ğ Ü TAKIM ADI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Trabzon IX. Bölge Müdürlüğü
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
Optimum İyileştirme Takımı Antalya 2012 OPTİMUM İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
Uluslararası Hareketlilik ve Finansman İzmir Ekonomi Üniversitesi Oturumu.
TAPU VE KADASTRO XI. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÇOBANLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
1 Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Müdürlüğü İMAJ İyileştirme Takımı Ocak 2012.
TEMEL KALİTE KAVRAMLARI
İŞLETMELERDE BİLGİ VE ÖLÇME SİSTEMİ: MUHASEBE
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
KASTAMONU TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 2012 TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ŞUBAT ANTALYA İLETİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇÜM DEĞERLENDİRME İYİLEŞTİRME
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
NO SAYFA NO SAYFA 1-Anma 1 1-Anma 1 2-Kapak 2 2-Kapak 2 3-İçindekiler 3 3-İçindekiler 3 4-Sunuş Sunuş Tanıtım Tanıtım Problem.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Güney Ege İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
Vatandaşların Performans Ölçümüne Katılımı: Hak Beyanları Belediyelerin Performanslarının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi Çalıştayı Şubat 2006 Ankara.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
TRABZON TAPU VE KADASTRO IX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Çalışmanın Yapıldığı Bölge Müdürlüğü : TKGM Hatay 12
YOZGAT ANADOLU TEKNİK, TEKNİK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ’NDE
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
.  ..  Proje  Hastalarımıza sağlık problemleriyle birlikte artan psikolojik destek ihtiyaçlarını karşılamak, kendilerini güvenilir bir ortamda.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
İŞGÜCÜ VERİMLİLİĞİNİN ARTTIRILMASI NORM KADRO
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI İNSAN KAYNAKLARI MÜDÜRLÜĞÜ İnsan Kaynakları Müdürlüğü 1 KARİYER İMKANI ÇALIŞAN BİLGİLERİ STAJ BAŞVURUSU SOSYAL İMKANLAR AÇIK.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
HAZIRLAYAN:AYŞE KERETLİOĞLU YUNUS EMRE TAŞTI
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ MALİ YAPISI 26 Şubat 2016.
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
1 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GELİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI TAKIM LİDERİ.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Üniversite Hastanelerinin Finansal Sürdürülebilirliği
İŞLETMELERDE BİLGİ VE ÖLÇME SİSTEMİ: MUHASEBE
Sunum transkripti:

ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

En Rahat Yastık Vicdandır… Bütün Büyük İşler, Küçük Başlangıçlarla Olur. (Cicero) Başarının Sırrı Amaca Sadakattir. (Benjamin DİSRAELİ)

 TANITIM 4  SUNUŞ 5  ALT NEDENLER 9  ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TABLOSU 11  SONUÇ 12

Takımın Adı : Çözüm Takım Lideri : Hüseyin İLHAN Takım Raportörü : Emine DERYA BAŞER Takım Üyeleri : Sertaç DİNÇER Osman SOYTÜRK İrfan ŞEKERTEKİN Bilal SELÇUK Mücahide ÇAY İdris ÇİÇEK Nurcan AKTAŞ Ferhat KAYA Güldemet MACİT Evrim KÜLEKÇİ Suat KIŞ Onur GÜVEN

“Personel Perfonması Ölçme ve Değerlendirme” Problemi, İyileştirme Takımımızın çalışma gündemine alınarak, problemin alt nedenleri aşağıdaki gibi sıralanmıştır.

1: Çalışma Ortamının iyi olmaması. 1.1: Fiziki Ortamın Kötü Olması. 1.2: Donanımın Yetersiz Olması. 2: Çalışan Katılımının Az Olması. 2.1: Yönetici ve Personel İletişiminin Zayıf Olması 2.2: İşlerin Personelin Niteliğine ve Eğitimine Göre Dağıtılmaması. 2.3: İş Stresinin Yüksek Olması. 3: İşlerin Hizmet Standartlarına Göre Yapılma Bilincinin zayıf olması. 3.1: Hizmet Standartlarının Bilinmemesi. 3.2: Hizmet Standartlarının Önemsenmemesi. PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Çözüm İyileştirme Takımı, “Personel Performans Ölçme ve Değerlendirme” Temel Probleminin Alt Nedenlerini, Liste Yöntemi’ni Kullanmak Suretiyle, İki Başlık Altında Sınıflandırmıştır.

ALT NEDENLER SINIFLANDIRMASI Personel Kaynaklı Nedenler 2: Çalışan Katılımının Az Olması. 2.1: Yönetici ve Personel İletişiminin Zayıf Olması 2.2: İşlerin Personelin Niteliğine ve Eğitimine Göre Dağıtılmaması. 2.3: İş Stresinin Yüksek Olması. 3: İşlerin Hizmet Standartlarına Göre Yapılma Bilincinin zayıf olması. 3.1: Hizmet Standartlarının Bilinmemesi. 3.2: Hizmet Standartlarının Önemsenmemesi. 3.3: Hizmet Standartları Puanlandırılması. PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Yapısal Nedenler 1: Çalışma Ortamının iyi olmaması. 1.1: Fiziki Ortamın Kötü Olması. 1.2: Donanımın Yetersiz Olması. ALT NEDENLER SINIFLANDIRMASI PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

PERSONEL KAYNAKLI NEDENLER ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 2: Çalışan Katılımının Az Olması. 2.1: Yönetici ve Personel İletişiminin Zayıf Olması 2.2: İşlerin Personelin Niteliğine ve Eğitimine Göre Dağıtılmaması. 2.3: İş Stresinin Yüksek Olması. 2.1:Çalışanların üretkenliğine yöneticilerin katkıda bulunmaları ve bu üretkenliğin taktir edilmesi. 2.2:İşlerin Personelin Niteliğine ve Eğitimine Göre Dağıtılması. 2.3:Mali sorumluluğu hafifletici mekanizmaların geliştirilerek uygulamaya konulması. Örnek olarak tüm personelin maaşından sigorta fonu kesilmesi. SINIFLANDIRILMIŞ ALT NEDENLERİN ÇÖZÜMLERİ PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

PERSONEL KAYNAKLI NEDENLER ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 3: İşlerin Hizmet Standartlarına Göre Yapılma Bilincinin zayıf olması. 3.1: Hizmet Standarlarının Bilinmemesi. 3.2: Hizmet Standartlarının Önemsenmemesi. 3.3: Hizmet Standarları Puanlandırılmaması. 3.1:Çalışan Personele hizmet standartları eğitimi verilmeli. 3.2:Hizmet Standartları personel- lere yazılı ve sözlü tebliğde bulunularak, uymayanların uyarılması. 3.3:Hizmet Standarları Puanlandı- rılması ve performans ölçümünün altlığının oluşturulması. SINIFLANDIRILMIŞ ALT NEDENLERİN ÇÖZÜMLERİ PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

YAPISAL KAYNAKLI NEDENLER ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1: Çalışma Ortamının iyi olmaması. 1.1: Fiziki Ortamın Kötü Olması. 1.2: Donanımın Yetersiz Olması. 1.1:Hizmetin ve Çağın Gereklerine göre gerekli tefrişatın yapılması ve güncellenmesi. 1.2:Donanımı eksik olan Birimlerin gerekli prosedür işlemleri tamamlayarak döner sermaye işletmesinden talep etmesi. SINIFLANDIRILMIŞ ALT NEDENLERİN ÇÖZÜMLERİ PERSONEL PERFONMASI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI OLARAK, TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ADINA, ERDEMLİ ÇALIŞANLARIMIZLA, SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ YOLUNDA, KALİTE POLİTİKAMIZIN GEREĞİ OLARAK, DAHA FAZLA KATKI SUNMAK VİZYONUMUZ İLE,