SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Tarimsalpazarlama.com Tarım Sektöründe Tedarikçiyi Çiftçiyle,
Advertisements

SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
2012
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
Google Analytics Nedir?
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Onkoloji Destek Paketi
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
Sosyal Medya.
Girişimci: Candan İŞVEREN
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
HAFTA I.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Özel Alışveriş Sitesi.
E- Ticaret Altyapısı.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Yrd. DOÇ. DR. LEVENT VURGUN
GİRİŞİMCİ.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
WEB TABANLI DESTEK.
Ayşegül ARSLAN.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
SOSYAL MEDYA.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
ALİBABA`NIN KURULUŞU Merkezi Çin’de bulunan Alibaba.cominternet sektöründe oldukça uzun zamandır hizmet veren şirketler arasında. İçinde bulunduğumuz yıl.
Merve ÇAKMAK.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU 10.07.2013 Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti. SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU 10.07.2013 www.seramikbul.com

Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti. Şirket amacı: Seramikbul.com’un temel amacı seramik ve banyoya dair ürün arayan internet kullanıcılarını, bu ürünleri üreten firmaları, kullanıcıya ürünü sağlayacak bayileri ve kullanıcının ihtiyaç duyacağı profesyonel ustaları tek bir platformda buluşturmaktır. Ayrıca sektöre hizmet veren firmalar da bu sistemde yer almaktadır. Seramikbul.com bu alanda ilk ve tekdir.   Ürün: Websitemiz üzerinden sunduğumuz hizmetlerdir. Müşteri kitlesi: Seramik ve banyo ürünleri arayan tüm kullanıcılardır. Katma değer: Sektör tecrübemiz ve bu alanda ilk olmamız, problem ve ihtiyaçları belirleyerek tüm çözümleri tek bir platformda sunmamızdır. www.seramikbul.com

MÜŞTERİ ANALİZİ Müşteri problemleri ve kantitatif sonuçlar: 1) Tüm alternatiflerin bir arada sunulduğu başka bir mecra olmaması (Markaları tanımama), 2) Doğru ürün için harcanan zaman (Ortalama bir kaç gün), 3) Benzer ürünlerin farklı kavramlarla sunulması (Ortak dil noksanlığı), 4) Satış noktası konusunda bilgi eksikliği (Doğru bayi için harcanan zaman ve ulaşım giderleri), 5) Kalifiye usta bulma sıkıntısı Çözümler: 1) 10 farklı kategori – en az 10’ar alternatif marka sunumu, 2) Alternatifler ve detaylı arama motoru: Arama süresinin 30dk-1saate indirilmesi, 3) Sade ve anlaşılır kategoriler: Benzer ürünler için kavram birliği, ortak dil kullanımı, 4) Ana bayi sayfaları: Mağazayı online gezebilme ve ürün sorgulayabilme, 5) Usta havuzu: Sadece sertifikalı ve kalifiye ustaların referanslarıyla sunumu. www.seramikbul.com

MÜŞTERİ ANALİZİ & REFERANSLAR Sunulan Faydalar 1) Alternatif marka ve ürünlerden haberdar olma 2) Zaman tasarrufu, 3) Kolay ve bilinçli bir alışverişe hazırlık, 4) Satış noktası alternatifleri, 5) Usta sorununun çözümü ile olası ekstra masraf riskinin yok edilmesi. Referanslar 25. Unicera Uluslararası Seramik, Banyo, Mutfak fuarında lansman yapılmış olup Seramikbul.com tüm kullanıcı, bayi ve firmalardan tam not almıştır. İsim Soyisim Şirket Adı Pozisyon Edip KEFLİ Söğütsen Seramik Pazarlama Müdürü Enis GÜREL Güral Porselen Hasan SAZCI Kale Frit Yönetim Kurulu Başkanı Hasan KOCAMANOĞLU Albinno Eski Genel Müdür Salih AYDIN Penta Group Hüseyin TANIŞ Uşak Seramik Yönetim Kurulu Başk. Yavuz EĞİTİMCİ Toprak Seramik Genel Müdür Ebru BİRCAN Grohe Nurhan TANYELİ Tim-Der Genel Koordinatör Abdurrahman MALKOÇ Badella Sümer DURMAZ Kütahya Seramik Eski Pazarlama Müdürü www.seramikbul.com

Ürün / Hizmet Analizi Ürün satışı yapılmamakla beraber kullanıcılara alternatif markalar, bayiler ve ustalar bir arada sunulmaktadır. Ziyaretçiler için hizmetler ücretsizdir, Üye firmalar sınırsız ürün sergiler, ücretsiz haber yayınlar, ürün aramalarıyla ilgili istatiksel verilere ulaşır. Üye bayiler de kampanya duyurabilir, vitrine çıkar, müteahhitlerin toplu alımları için e-ihaleye katılabilirler.. www.seramikbul.com

Ürün / Hizmet Analizi 2 Detaylı arama motoru sayesinde kullanıcı bir çok alternatif içerisinde aradığı ürünü kolayca bulabilmektedir. Ebat, renk, malzeme vb. özelliklerde ürün aranabilmektedir. Şu an sistemde 10.000 civarı ürün sunulmaktadır. Firmaların websitelerinde bu kadar detaylı ürün aramak mümkün değildir. www.seramikbul.com

Ürün / Hizmet Analizi 3 BAYİLER Şuan sistemde 700 civarı ana bayi mevcuttur. Kullanıcılar bayi sayfasındaki foto galeri bölümü sayesinde mağazayı online olarak gezebilmektedirler, bayinin sattığı diğer markaları, harita üzerindeki yerini ve iletişim bilgilerini görebilmektedirler. Bayilere bu alanlarda online fiyat teklifi alıp verebilme ve online satış yapabilme imkanı tanımayacağız. www.seramikbul.com

HEDEFLER İlk yıl hedefleri: Seramik ve banyo ürünleri için kullanıcıların ilk adresi olmak,  Sektördeki tüm firmaların ürün lansman merkezi haline gelmek, Tüm bayilerin sistem üzerinden online satış yapabildikleri bir internet portalı olmak, İkinci yıl hedefleri: Müteahhit ve yapı firmalarının e-ihaleler düzenledikleri tek merkez olup sektörün ticaret merkezi olmak, A+ müşteri segmenti için anahtar teslim projeler sunmak, www.seramikbul.com

Pazar Analizi www.seramikbul.com Firmalarının yıllık pazarlama giderleri: 500.000 TL - 5.000.000 TL Müşteri türü: Bireysel Müşteriler ve Proje sahipleri (Müteahhitler ve Yapı Firmaları) Bayilerin yıllık ciro: 500.000 TL - 10 milyon TL arasında değişmektedir. Bir bayinin aldığı günlük ziyaret sayısı: 20 kişi (ortalama) Seramikbul.com’un 2014 yılı için günlük ziyaretçi sayısı hedefi: 20.000 kişi www.seramikbul.com

REKABET ANALİZİ Pazarda kısmen sadece lavabo veya banyo dolabları sunan E-ticaret siteleri bulunduğu gibi, sadece 2-3 markanın tüm ürün gruplarını sunan bir iki E-ticaret sitesi de bulunmaktadır. Seramikbul.com market place olarak 10 kategoride 20 civarı marka, 700 civarı satış noktası (bayi) ve profesyonel usta sunumu ile yeni ve farklı bir platform oluşturmuştur. Tüm markalar ve bayiler sisteme dahil edilip diğer e-ticaret sitelerinden uzaklaşılmış, böylece yeni ve kendi alanında rekabetsiz bir pazar , bir mavi okyanus yaratılmıştır. E-ticaret siteleri ve firmaların online satışları bayilerle iç rekabete neden olup yeni problemler yaratırken, Seramikbul.com bayilere online satış imkanı tanıyıp yine kendi mavi okyanusunda kalacaktır. www.seramikbul.com

STRATEJİ Pazara Giriş Stratejisi İzlenecek yollar Konumlandırma: Sektör için ‘Sektörün buluşma noktası’ Son kullanıcılar için ise ‘Seramik ve Banyoya dair çok şey’ algısını oluşturmak. Hedef Kitle: Seramik ve Banyo ürünleri arayan herkes, Pazar bölümlendirme: Bireysel kullanıcılar ve Proje sahipleri (Müteahhit ve Yapı Firmaları) İzlenecek yollar 1) Son kullanıcılar için ürün, bayi ve usta anlamında site içeriğinin zenginleştirilmesi, 2) Medya ve sosyal medya kullanılarak bireysel kullanıcıyı çekmek, 3) Gold üyelik ve reklam alanlarının satışlarını gerçekleştirip nakit akışı sağlamak, 4) Müteahhit ve Yapı Firmalarına etkin tanıtım yapıp e-ihalelerin bayi ve firmalara sunulması. www.seramikbul.com

Anahtar Yöneticiler Şirket 3 vizyon sahibi girişimci tarafından eşit hisseyle kurulmuştur, ortak kararla yönetilmektedir. Tolga SANDIKCI İç mimar olup sektörel bilgi ve tecrübeye, sektörde güçlü ilişkilere ve çok iyi bir imaja sahiptir. Bir çok başarılı marka ve bayi çalışmasına imza atmıştır. Hüseyin BOZKURT sektörde Pazarlama Yöneticiliği yapmış olup ciddi bir vizyona, sektörel bilgi ve tecrübeye ve sektörde güçlü ilişkilere sahiptir. Alper ESER İngiltere’de Pazarlama Yönetimi Master’ı yapmıştır. Ürün ve hizmet pazarlaması ve marka yönetimi konularında tecrübeye sahiptir. Şirketin Genel Koordinatörü ve Pazarlama Direktörüdür. -Bu grup 4 ay gibi kısa bir sürede 20 civarında markayı, hatta bu rakamın yarısını seramikbul.com daha yayına bile girmeden sisteme katmayı başarmıştır. -Uluslararası Unicera Seramik, Banyo, Mutfak fuarına katılıp başarılı bir lansman gerçekleştirmişlerdir. Ortak yönleri pozitif, hırslı ve sonuç odaklı olmalarıdır. www.seramikbul.com

Mali Projeksiyonlar – 2013 (Son 5 ay) Hedef: 374.000 TL ciro – 235.000 maliyet – yaklaşık 140.000 kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 4 (Tahmini 6 aylık maliyet = 75.000) Reklam tanıtım bütçesi: 50.000 Ofis, araç ve genel giderler: 30.000 Yeni Ofis Maliyeti: 80.000   Yıllık - TL Hedef firma adeti Toplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli 12.000 7 84.000 Gold üye diğer firmalar katılım bedeli 6.000 10 60.000 Gold üye bayi katılım bedeli 1.500 100 150.000 Reklam Alanları (5 Adet) 80.000 Genel Toplam 374.000 www.seramikbul.com

Mali Projeksiyonlar – 2014 Hedef: 1.350.000 TL ciro – 450.000 maliyet – 900.000 kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 7 (Tahmini yıllık maliyet = 250.000) Reklam tanıtım bütçesi: 140.000 Ofis, araç ve genel giderler: 60.000   Yıllık - TL Hedef firma adeti Toplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli 15.000 10 150.000 Gold üye diğer firmalar katılım bedeli 7.000 20 140.000 Gold üye bayi katılım bedeli 3.000 200 600.000 Reklam Alanları (5 Adet) 400.000 Sektörel hizmet firmaları katılım bedeli 60.000 Genel Toplam 1.350.000 www.seramikbul.com

Mali Projeksiyonlar – 2015 (Pazarın % 1’i) Hedef: 4.2 milyon TL ciro – 700.000 maliyet – 3.500.000 kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 12 (Tahmini yıllık maliyet = 450.000) Reklam tanıtım bütçesi: 200.000 Ofis, araç ve genel giderler: 100.000   Yıllık - TL Hedef Firma Adeti Toplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli 20.000 12 240.000 Gold üye diğer firmalar katılım bedeli 10.000 40 400.000 Gold üye bayi katılım bedeli 3.000 300 900.000 Reklam Alanları (5 Adet) 500.000 Sektörel hizmet firmaları 30 150.000 Müteahhit alımları için E-İhale & Online satış (Pazarın % 1’i) 2.000.000 Genel Toplam 4.190.000 www.seramikbul.com

Anapara Yapısı ve Teklif Yatırım Geçmişi: Mevcut değil Pazarın büyüklüğü, kendi alanında ilk ve rakipsiz olmak ve sektördeki fikir önderlerinin öngörüleri ile şirketin şu anki tahmini değeri biçilmiştir. TEKLİF: 500.000 TL’lik yatırım karşılığında %20 hisse yatırımcıya sunulmaktadır. www.seramikbul.com

YATIRIM KULLANIMI www.seramikbul.com