SEDEN TEYMEN ÖZVEREN Adana Anadolu Lisesi Marmara Üniversitesi İ letişim Fakültesi, Radyo TV ve Sinema Müşteri ilişkileri ve pazarlama University of California Los Angeles 2006 Mart- Createx ASLI TEYMEN EREK 1996-Adana Anadolu Lisesi 1997-Liceo di Besta / Treviso – Italya İ stanbul Üniversitesi İ şletme University of New South Wales Sydney TNS PIAR Pazar Araştırma Bossa T.A.Ş Mart – Createx
H İ ZMETLER İ M İ Z H İ ZMETLER İ M İ Z ÜRÜN GEL İ ŞT İ RME KALIP VE SER İ LEME KUMAŞ SUNUMU VE GEL İ ŞT İ RME KONFEKS İ YON KAL İ TE KONTROL SEVK İ YAT
NASIL BAŞARDIK? NASIL BAŞARDIK? HEM İ ŞÇ İ HEM İ ŞVEREN OLDUK KAL İ TEDEN ÖDÜN VERMED İ K HIRSLIYIZ AMA HIRSIMIZIN KURBANI OLMADIK ÜRÜN ODAKLI ÇALIŞMA AYA Ğ IMIZI YORGANIMIZA GÖRE UZATTIK KURUMSAL! A İ LE Ş İ RKET İ DESTEK-E Ğİ T İ M-TEŞV İ K
YIL BAZINDA C İ RO
ÜRET İ M ADETLER İ
İ HRACAT
KARŞILAŞTI Ğ IMIZ ZORLUKLAR KARŞILAŞTI Ğ IMIZ ZORLUKLAR F İ NANSMAN N İ TEL İ KL İ PERSONEL SIKINTISI FASONCULARIN ÜRET İ M KAL İ TES İ KR İ Z UZAKDO Ğ U
NEY İ HEDEFL İ YORUZ? NEY İ HEDEFL İ YORUZ? İ HRACATI ARTTIRMAK KARLILI Ğ IMIZI ARTTIRMAK DENEY İ ML İ PERSONELLE VE T İ CARET ODASININ DESTE Ğİ İ LE YEN İ PAZARLARA G İ RMEK MARKALAŞMA ÇALIŞMALARINI BAŞLATMAK
TEŞEKKÜR EDER İ Z