MURATPAŞA İLÇESİ AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİ SAĞLIK ÇALIŞANLARININ HASTA HAKLARI GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ARAŞTIRMA Dr. Latif Serdar ÇELİK.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
HASTA HAKLARI.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
EVDE BAKIM HİZMETİ SUNAN SAĞLIK KURULUŞU DENETLEME FORMU
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ NİSAN GENEL TANITIM.
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÖZEL HASTANELERDE ÖZEL SAĞLIK SİGORTASININ İŞLEYİŞİ VE SORUNLARI
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
Türk Bankacılık Sektörü Genel Görünümü
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
SAYILI KAMU İHALE KANUNU İLE KAMU İHALE SÖZLEŞMELERİ KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN Şikayet Sistemine Etkileri Nisan 2009 ANTALYA.
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ MART GENEL TANITIM.
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
Silme Sil 12 Tek dönüş.
SAĞLIK BAKANLIĞI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ ŞUBAT GENEL TANITIM.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
HASTA HAKLARI VE SORUMLULUKLARI
HASTA HAKLARI.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
4 KARE.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Okullarda Suç ve Şiddeti Önleme 1 İDARECİ EĞİTİMİ.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
“SAĞLIK HUKUKU YARGILAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR"
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Saldırgan/Psikiyatrik Hastada Triyaj
1. SOSYAL GÜVENLİK SÖZLEŞMESİ İMZALANAN ÜLKELER VE SAĞLIK YARDIM BELGESİ.
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
HASTA HAKLARI VE SORUMLULUKLARI
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
Ek-2 Örnekler.
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ Ekim GENEL TANITIM.
YILI BÜTÇE ÇALIŞMALARI HAZIRLAYAN: CEVDET AKÇAKOCA.
EŞİTSİZLİK GRAFİKLERİ
Diferansiyel Denklemler
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
Şekil Diyotun yapısı ve sembolü
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
„ Baba, politika gerçekten nedir ?“
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ
Etik Değerler ve İş Ahlakı
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
HASTA HAKLARI ;.
İnsan, sadece insan olmasından dolayı doğuştan bazı hakları kazanarak dünyaya adımını atmaktadır. Hak kavramı evrensel bir kavramdır. Kısaca hak; ‘hukuk.
Sunum transkripti:

MURATPAŞA İLÇESİ AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİ SAĞLIK ÇALIŞANLARININ HASTA HAKLARI GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ARAŞTIRMA Dr. Latif Serdar ÇELİK

Amaç: Araştırma, Antalya ili Muratpaşa İlçesinde bulunan aile sağlığı merkezlerinde ki sağlık çalışanlarının Hasta Hakları konusundaki görüşlerini belirlemeyi amaçlayan betimleyici, tarama türünde bir alan araştırmasıdır.

Araştırma Kapsamına Alınan Sağlık Çalışanlarının Tanıtıcı Özellikleri

Sağlık Çalışanlarının Tedavi Öncesinde Hasta Hakları Konusundaki Görüşlerine İlişkin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Tedavi Sırasında Hasta Hakları Konusundaki Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Tedavi Sonrasında Hasta Hakları Konusundaki Görüşlerine İlişkin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Mesleklere Göre, Hastaların Sağlık Çalışanlarının Kimlik Ve Unvanlarını Bilmek İstemelerine İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının, Hastaların, Tedavi Ve Uygulamaları Reddetme Haklarına İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Çalıştığı Kurumda Hasta Haklarının İhlal Edilip Edilmediğine İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Hizmet içi Eğitime Katılma Durumlarına Göre; Hastaların Sağlık Çalışanlarının Kimlik ve Unvanlarını Bilmek İstemelerine İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Hizmet içi Eğitime Katılma Durumlarına Göre; Sağlık çalışanlarının, Hastaların Tedavi ve Uygulamaları Reddetme Haklarına İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Mezun Oldukları Eğitim Kurumunda Hasta Hakları Konusunda Eğitim Alma Durumuna İlişkin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Mezun Olduğu Eğitim Kurumunda Hasta Hakları Konusunda Eğitim Alanların, Bu Eğitimin Yeterliliği Durumuna ilişkin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının Hasta Hakları Konusunda Kendisini Yeterli Görme Durumuna İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Hasta Hakları Konusunda Kendini Yeterli Görmeyenlerin Bu Konuda Eğitim Alıp Almama Konusundaki Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Hasta Hakları Konusunda Kendini Yeterli Görenlerin Bu Konuda Kendini Geliştirmek İsteyip İstememe Konusundaki Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının, Hastaların Haklarıyla Kendi Haklarının Çelişip Çelişmediğine İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Sağlık Çalışanlarının, Görev Yaptıkları ASM’lere Bağlı TSM’lerde Hasta Haklarıyla İlgilenen Bir Birimin Kurulup Kurulmamasına İlişkin Görüşlerinin Frekans ve Yüzde Dağılımları

Antalya Deneyimi

Amaç; Tüm şikayetlerin ortak bir havuzda toplanması. Mükerrer işlem yapılmaması Hasta hakları başvurularının değerlendirilmesi Kurumsal karne yönetimi kontrolü AHMET Ahmet SABİM BİMER Ahmet YBS Dilekçe

Birime Gelen Başvuruların Sonuçları