İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Advertisements

Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
Değişkenler ve bellek Değişkenler
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
KİŞİSEL KAMP MALZEMEN Kamp malzemelerini şu ana başlıklar altında düşünebilirsin. Uyku malzemesi Yemek malzemesi Temizlik malzemesi Zorluklara karşı hazır.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
A.Ü ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALAR MEMNUN MU?
PROTOKOL.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
RUHU ŞAD OLSUN.
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
Strateji Geliştirme Başkanlığı 1 DÜNYA EKONOMİSİ REEL SEKTÖR.
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
Metin’in yaşı kardeşinin yaşının 3 katı kadardır
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
1 2 3 GÜVENLİK İÇİN ÖNCELİKLE RİSKİ YOK EDİLMELİDİR. RİSKİ YOK EDEMIYORSANIZ KORUNUN KKD; SİZİ KAZALARDAN KORUMAZ, SADECE KAZANIN ŞİDDETİNİ AZALTIR.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 22 Ekim AB TOPLAM BÜYÜKBAŞ HAYVAN VARLIĞI CANLI HAYVAN May / June SURVEY CANLI HAYVAN May / June SURVEY.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
HAYAT BİLGİSİ SORULARI.
ÇOK DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARDA
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010

AMAÇ: Bu anket çalışması ile birlikte çalışmakta olduğumuz firmaların ve bölümümüzün verdiği hizmetlerin geliştirilmesi ve takibi için memnuniyet seviyesinin belirlenmesi amaçlanmıştır.

YÖNTEM: Memnuniyet seviyesini belirlemek için hazırlanan 51 maddelik anket formları üniversitemiz bünyesindeki tüm birimlere dağıtılmıştır. Dağıtılan 500 adet anket formundan geri dönen 189 adedi analize tabi tutulmuştur. Anket sorularına verilen yanıtlar yüzdelik grafikleri halinde sunulmuştur.

Güvenlik Hizmetleri

Güvenlik Görevlilerinin Mesleki Donanımları 1% 0% 19% 39% 17% 24% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %39’u güvenlik görevlerinin mesleki donanımlarına ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %17’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak bu konuda olumlu görüş birliğine varılmıştır.

Güvenlik Görevlilerinin Sayıca Yeterliliği 2% 10% 14% 48% 16% 10% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %48’i güvenlik görevlilerinin sayıca yeterliliğine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %16’sı “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, güvenlik görevlilerinin sayısını yeterli bulmaktadır.

Güvenlik Görevlilerinin Şikayetlere Duyarlılığı 1% 2% 9% 50% 29% 9% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %50’si güvenlik görevlilerinin şikayetlere duyarlılığına ilişkin soruya “olumlu”, %29’ u “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, güvenlik görevlilerini şikayete duyarlı bulmaktadır.

Güvenlik Görevlilerinin Sorunları Çözme Biçimi 1% 3% 13% 52% 25% 6% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %52’si güvenlik görevlilerinin sorunları çözme biçimine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %25’i “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, güvenlik görevlilerin sorunları çözme biçiminden memnun kalmaktadır.

Güvenlik Görevlilerinin Birbirleriyle İletişimleri 5% 7% 19% 29% 9% 31% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar, en yüksek oran olan %31 ile “fikrim yok” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların bu konu hakkında yeterli bir bilgiye sahip olmadıkları söylenebilir.

Üniversite Güvenliliğinin Sağlanması İçin Kullanılan Ekipmanların Yeterliliği 5% 7% 19% 29% 9% 31% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar, en yüksek oran olan %31 ile “fikrim yok” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların bu konu hakkında yeterli bir bilgiye sahip olmadıkları söylenebilir.

Okula giriş-çıkışlardaki kartlı güvenlik uygulaması 7% 8% 14% 42% 27% 2% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %42’si okula giriş-çıkışlardaki kartlı güvenlik uygulamasına ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %27’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun, okula giriş-çıkışlardaki kartlı güvenlik uygulamasından memnun oldukları gözlenmektedir.

Güvenlik Görevlilerinin Kılık Kıyafetleri 1%5% 50% 37% 2% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %50’si güvenlik görevlilerinin kılık kıyafetleri sorusuna “olumlu” %37’si “oldukça olumlu” yanıtını vermişlerdir. Sonuç olarak katılımcıların büyük bir çoğunluğunun, güvenlik görevlilerinin kılık ve kıyafetlerinden memnun oldukları gözlenmektedir.

Güvenlik Görevlilerinin Okul Personeliyle İlişkileri 1%4% 10% 45% 37% 3% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %45’i güvenlik görevlilerinin okul personeliyle ilişkilerine ilişkin soruya “olumlu”, %37’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Bu sonuçlardan da anlaşıldığı üzere katılımcıların çoğunluğu, güvenlik görevlilerinin okul personeliyle olan ilişkisinden memnun gözükmektedir.

Temizlik Hizmetleri

Üniversitedeki Oda/ofislerin Genel Temizliği 7% 19% 15% 44% 14% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %44’ü üniversitedeki oda/ofislerin genel temizliği sorusuna “olumlu”, %14’ü “oldukça olumlu” yanıt vermişlerdir. Sonuç olarak katılımcıların büyük bir çoğunluğu üniversitedeki oda/ofislerin genel temizliğinden hoşnut oldukları görülmektedir.

Dersliklerin Temizliği 3% 17% 19% 35% 10% 16% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar %35’i dersliklerin temizliğine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %10’u “oldukça olumlu” yanıtını vermesine rağmen olumlu görüş yönünde yeterli çoğunluk sağlanamamıştır.

Kantindeki Oturma Alanlarının/Masaların Temizliği 6% 14% 19% 51% 7% 3% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %51’i kantindeki oturma alanlarının temizliğine ilişkin “olumlu” yanıtını, %7’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunluğunun kantindeki oturma alanlarının temizliğinden memnun olduğu gözlenmektedir.

Tuvaletlerin Temizliği 16% 20% 24% 35% 5%0% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %40’ı tuvaletlerin temizliğine ilişkin soruya olumlu, %36’sı olumsuz yönde yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcıları bu konuda herhangi bir görüş birliğine varılamamıştır.

Bahçenin Temizliği 3% 1% 13% 64% 18% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %64’ü bahçenin temizliğine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %18’i “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir.Sonuç olarak katılımcıların çoğunun bahçenin temizliğinden memnun olduğu gözlenmektedir.

Temizlik Personelinin Talepleri Gerçekleştirme Hızı 3% 16% 52% 22% 4% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %52’si temizlik personelinin talepleri gerçekleştirme hızı sorusuna “olumlu” yanıtını, %22’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun temizlik personelinin talepleri gerçekleştirme hızından memnun olduğu gözlenmektedir.

Temizlik Personelinin Kıyafetinin İşe Uygunluğu 4% 5% 20% 52% 16% 3% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %52’si temizlik personelinin kıyafetinin işe uygunluğu sorusuna “olumlu” yanıtını, %16’sı “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun temizlik personelinin kıyafetini işe uygun bulmaktadır.

Temizlik Personelinin Okul Personeliyle İlişkisi 2% 4% 10% 52% 27% 5% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %52’si temizlik personelinin okul personeliyle ilişkisine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını, %27’si “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun temizlik personeliyle olan ilişkilerinden memnun oldukları gözlenmektedir.

Restoran-yemek Hizmetleri

Restoranın Yemek Kalitesi 13% 26% 23% 28% 10% 0% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %26’sı restoranın yemek kalitesine ilişkin soruya “olumsuz” yönde, %28’i “olumlu” yönde yanıtlar vermiştir.%23’ü ise “ne olumlu ne olumsuz” seçeneğini işaretlemiştir. Sonuç olarak restoranın yemek kalitesi hakkında olumlu ya da olumsuz yönde katılımcıların net bir görüşü yoktur.

Restoranın Menü Zenginliği 14% 32% 17% 29% 8% 0% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %32’si restoranın menü zenginliğine ilişkin soruya “olumsuz” yanıtını, %14’ü “oldukça olumsuz” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun restoranın menü zenginliğinden memnun olmadıkları gözlenmektedir.

Restoranın Temizliği 3% 5% 21% 53% 16% 2% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %53’ü restoranın temizliği sorusuna “olumlu”, %16’sı “oldukça olumlu” olarak yanıtlamıştır. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, restoranın hijyeni ve temizliğinin özenli ve düzgün olduğunu düşünmektedir.

Mutfağın Temizliği 3% 1% 13% 22% 6% 55% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %55’i mutfağın temizliği konusunda belli bir fikirleri olmadığını belirtmiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, mutfağın temizliği ve düzeni konusunda belirli bir görüşe sahip değildir.

Yemekhanenin kapasitesi/büyüklüğü 31% 33% 17% 16% 2% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %33’ü yemekhanenin kapasitesi/büyüklüğü sorusuna “olumsuz”, %31’i “oldukça olumsuz” olarak yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu, yemekhanenin yeterince büyük olmadığını düşünmektedir.

Yemekhanedeki ürün fiyatlarının uygunluğu 18% 30% 24% 23% 3% 2% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Katılımcıların %30’u yemekhanedeki ürün fiyatlarının uygunluğu konusunda “olumsuz” görüş belirtirken %18‘i bu konuda “oldukça olumsuz” bir görüş belirtmemektedir. Sonuç olarak genel kanı yemekhanedeki ürün fiyatlarının uygun olmadığı yönündedir. Oldukça Olumlu Fikrim Yok

Kantindeki Ürünlerin Çeşitliliği 7% 21% 44% 6% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %44’ü kantindeki ürünlerin çeşitliliği konusunda “olumlu” görüş belirtirken, %6’sı “oldukça olumlu” görüşünü belirtmiştir.Sonuç olarak katılımcıların yarısının, ürün çeşitliliği konusundaki görüşü olumludur.

Kantinde Satılan Ürünlerin Kalitesi 3% 6% 20% 58% 12% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar kantinde satılan ürünlerin kalitesi sorusuna %58’i “olumlu”, %12’si “oldukça olumlu” yanıtlar vermişlerdir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu ürünlerin kaliteli yeterince olduğunu düşünmektedir.

Üniversitedeki Kantin Sayısı 10% 26% 22% 34% 7% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %34’ü üniversitedeki kantin sayısının yeterli olup olmadığı sorusuna “olumlu”, %26’sı “olumsuz” görüş bildirirken, %22’si bu konuda belli bir görüş belirtmemektedir. Sonuç olarak bu konuda belirli bir yönde görüş birliğine varılamamıştır.

Kantin-Kafeterya Alanının Yeterliliği 20% 34% 20% 24% 2% 0% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %34’ü kantin ve kafeterya alanlarının yeterliliğine ilişkin soruya “olumsuz” yanıtını verirken, %20’si “oldukça olumsuz” seçeneğini işaretlemiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun,kantin ve kafeterya alanının yeterli olmadığı görüşünde oldukları gözlenmektedir.

Kantindeki Ürün Fiyatlarının Uygunluğu 19% 25% 23% 30% 3% 0% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %25’i kantindeki ürün fiyatlarının uygunluğuna ilişkin soruya “olumsuz”, %19’u “oldukça olumsuz” seçeneğini işaretlemiştir. Sonuç olarak bu konuda olumsuz görüş olumlu görüşe baskın gelmiştir.

Kantin Temizliği 3% 6% 24% 57% 7% 3% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %57’si kantin temizliğine ilişkin soruya “olumlu” yanıtını verirken %7’si “oldukça olumlu” seçeneğini işaretlemiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun, kantin temizliğinden memnun olduğu gözlenmiştir.

Kantin Hizmetlerinde Fiş Uygulaması 14% 17% 25% 35% 8% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %35’i kantin hizmetlerinde fiş uygulamasına ilişkin soruya “olumlu” yanıtını vermesine rağmen, %25’i “ne olumlu ne olumsuz” seçeneğini işaretlemiştir. Sonuç olarak olumlu görüş çoğunluğu sağlanamamaktadır.

İdari İşler

Santral Hizmetleri Hakkındaki Görüşünüz 1% 2% 14% 54% 21% 8% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %54’ü santral hizmetlerine ilişkin soruya “olumlu”, %21’i “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun,santral hizmetlerinden memnun oldukları gözlenmiştir.

Posta Hizmetleri Hakkındaki Görüşünüz 2% 4% 17% 56% 14% 7% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %56’sı posta hizmetlerine ilişkin soruya “olumlu”, %14’ü “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun, posta hizmetlerinden memnun oldukları gözlenmiştir.

Kargo Hizmetleri 2% 5% 16% 51% 16% 10% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %51’i kargo hizmetlerine ilişkin soruya “olumlu”, %16’sı “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğunun,kargo hizmetlerinden memnun oldukları gözlenmiştir.

Satın Alınan Sarf Malzemesinin Kalitesi 2% 9% 21% 51% 6% 11% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %51’i satın alınan sarf malzemesinin kalitesi sorusuna “olumlu”, %6’i “oldukça olumlu” yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu sarf malzemesinin kaliteli olduğunu düşünmektedir.

Satın Alınan Makine Teçhizatın İşlevselliği/Kalitesi 2% 6% 23% 50% 7% 12% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar satın alınan makine teçhizatının işlevselliği/kalitesi sorusuna %50 “olumlu”, %7 “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu makilerin fonksiyonel ve donanımlı olduğunu düşünmektedir.

Mobilya Donanımının Kalitesi/Kullanılışlığı 2% 10% 24% 51% 10% 3% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar mobilya donanımının kalitesi/kullanışlılığı sorusuna %51 “olumlu”, %10 “oldukça olumlu” yanıtını vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu mobilyaların kaliteli ve kullanışlı olduğunu düşünmektedir.

Taleplerinizin Dikkate Alınması Ve Uygulama Hızı 4% 7% 22% 47% 16% 4% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar taleplerinizin dikkate alınması ve uygulama hızı sorusuna %47 “olumlu”, %16 “oldukça olumlu” yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcıların çoğu istek ve beklentilerin hızlı bir şekilde karşılandığı ve görüşlerinin dikkate alındığını düşünmektedir.

Baskı Merkezinin Verimliliği 2% 4% 12% 41% 30% 11% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %41’i baskı merkezinin verimliliği sorusuna “olumlu” yanıt verirken, %30’u “oldukça olumlu” yanıt vermektedir.Sonuç olarak bu konu hakkındaki görüş olumlu yöndedir.

Araç Tahsis Taşımacılık Hizmetleri 3% 2% 12% 42% 14% 27% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %42’si araç tahsis taşımacılık hizmetleri sorusuna “olumlu”, %14’ü “oldukça olumlu” yanıt vermiştir. Sonuç olarak genel kanı taşımacılık hizmetlerinin yeterli olduğu yönündedir.

Konferans-Seminer Gibi Benzeri Organizasyonların Yönetilmesi 2% 6% 16% 45% 15% 16% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %45’i konferans-seminer gibi benzer organizasyonların yönetilmesi konusunda “olumlu” görüş belirtirken, %15’i “oldukça olumlu” görüş belirtmiştir. Sonuç olarak genel kanı konferansların ve seminerlerin uygun bir şekilde yönetildiği doğrultusundadır.

Teknik İşler

Teknik İşler Ekibinin Mesleki Donanımı 2% 4% 8% 54% 19% 13% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %54’ü teknik işler ekibinin mesleki donanımı sorusuna “olumlu”, %19’u “oldukça olumlu” yanıt vermiştir.Sonuç olarak katılımcılar teknik ekibin nitelikli ve donanımlı olduğunu düşünmektedir.

Teknik İşler Ekibinin Sorunlara Müdahale Hızı 3% 6% 13% 52% 25% 1% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcıların %52’si teknik işler ekibinin soruna müdahale hızına ilişkin soruya “olumlu”, %25’i “oldukça olumlu” yanıt vermiştir.Sonuç olarak katılımcılar teknik ekibin sorunlara yaklaşımı ve müdahale hızı konusunda olumlu düşünmektedir.

Teknik Ekipmanların Genel Bakımları 2% 5% 16% 47% 13% 17% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne Olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar teknik ekipmanların genel bakımları sorusuna %47 “olumlu”, %13 “oldukça olumlu” olarak yanıt vermiştir. Genel olarak katılımcılar teknik cihazların bakımının ve onarımının düzenli olarak yapıldığını düşünmektedir.

Teknik Hizmet Görevlilerinin Sayıca Yeterliliği 5% 11% 17% 39% 12% 16% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar teknik hizmet görevlilerinin sayıca yeterliliği sorusuna %39’u “olumlu”, %12’si “oldukça olumlu” olarak yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcılar görevlilerin sayıca yeterli olduğunu düşünmektedir.

T.İ.İ.M‘ nin Kalite Geliştirme ve Hayata Geçirme Girişimleri 1% 5% 10% 43% 20% 21% Oldukça Olumsuz Olumsuz Ne olumlu Ne Olumsuz Olumlu Oldukça Olumlu Fikrim Yok Katılımcılar T.İ.M.M’nin kalite geliştirme ve hayata geçirme girişimleri sorusuna %43’ü “olumlu”, %20’si “oldukça olumlu” olarak yanıt vermiştir. Sonuç olarak katılımcılar T.İ.M.M’ nin ekipmanları geliştirme konusunda girişimci olduğunu gözlemlemiştir.

Genel Değerlendirme

Tüm Birimler İçin 2009 ve 2010 Yıllarına Göre Görüşlerin Karşılaştırılması