KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Bilgisayar Ağları ve İnternet
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Dünya ile bağlantınız İNTERNET VE AĞ.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Tosyöv Bursa Destekleme Derneği
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Strateji Tasarımı İlker acar.
E-Ticaret Web Sitesi Oluşturmada Kritik Adımlar
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Bölümlendirme Hedef Pazar Konumlandırma
Web Tasarımı Temelleri ve Teknikleri
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
Bölüm 5: Müşteri Hizmeti Sağlamak İşiniz ne olursa olsun,işin içinde olduğunuz sürece müşterileriniz vardır. Onlara davranışınızın işininizin ilerlemesi.
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
Girişimcilik.
“We set the standards” Bill GATES
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
İKTİSAT Girişimcilik - Girişimciliğe Giriş -.
GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI
İNTERNET TARAYICI (WEB BROWSER) PROGRAMLARI
Oturum aç butonuna tıklayın.
BİT’İNİ KULLANARAK BİLGİYE ULAŞMA VE BİÇİMLENDİRME
İNTERNET VE İLETİŞİM.
İNTERNET ADRESLERİ VE YAPISI
E- Ticaret Altyapısı.
Bilişim Suçları Ve Güvenlik
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda size rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
İşletmeye Giriş Konu 2: İşletme Kurulması ve Türleri
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
İnternet Nedir? Hazırlayan: Fatih ARIKAN Bilişim Teknolojileri Öğrt.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
 Internet’e bağlı kuruluşlar değişik gruplara ayrılabilir ve bir kuruluşun internet adresi, o kuruluşun ait olduğu guruba göre ilgili kısaltmalar içerir.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Ayşegül ARSLAN.
ELEKTRONİK TİCARET ÖNÜNDEKİ ZORLUKLAR VE RİSKLER
İNTERNET ADRESLERİ.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Merve ÇAKMAK.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
İNTERNET ADRESLERİ.
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
Sunum transkripti:

KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin anımsayabileceği ve unutmayacağı bir kimlik oluşturmalısınız. Yaratıcı Tutarlı Girişken olmalısınız.

BAŞARILI ÇEVRİMİÇİ MARKA OLUŞTURMA UNSURLARI NELERDİR?  E-ticaret girişiminizin amacını belirlemk ve yarattığınız kimliğin görüntüyü lekelemeden amacı daha da ileriye taşıyacağından emin olmak  Uygun, kolay anımsanan bir etki alanı adı seçmek ve sitenizin internet adresinin çabucak bulunmasını sağlamak.  Hedef izleyicinize çekici gelen, anımsanabilen, rakiplerinizden ayrılabilen ve amacınızı ileriye taşıyan bir genel görünüm oluşturmak.

 Müşterilerinize doğru deneyim kalitesi sağlamak.  İşletme uygulamalarınızın müşterilerinizin beklentileriyle uyuşması, sistem ve ürünlerinizin iletilmesi ve müşteri hizmetinizin sağlam olmasıyla ilgilenerek hizmet bütünlüğünü korumak.  Ürün ve hizmetinizin iyi olduğunu, şirketinizin müşterilerini düşündüğünü ortaya koyacak biçimde sürekli iletiler göndermek.

ŞİRKET, ÜRÜN VE ETKİ ALANLARINI ADLANDIRMAK İnsanlar web sitenizi düşündüğünde akıllarına gelecek ilk şeylerden biri sitenizin etki alanıdır. İyi bir etki alanı adı seçip kaydettirmek sitenizi marka yapma ve bulunmasını kolaylaştırmak yolunda yapabileceğiniz en basit şeydir. Etki alanı adınız var olan şirketinizin adını temel alacağı gibi, web sitenizin farklı bir ada sahip olmasını da isteyebilirsiniz. Siteniz tek bir ürün satıyorsa, etki alanı adı olarak bu ürünün adını kullanmanız yaralı olabilir.

BİR ETKİ ALANI ADI GEREKİYOR MU? Etki alanı adınız çevrimiçi adresiniz olacak ve bir işyerinin yanısıra güvenilirlik ve bir marka oluşturma olanağı sağlayacaktır. Bu yüzden e-ticaret yerleşiminin en yüksek düzeyi için, sitenizi tamamıyla ayıran bir etki alanı adı gereklidir. Seçtiğiniz etki alanı adınızı şimdiden kaydettirin.

ANIMSANABİLİR, ANLAMLI ADLAR SEÇMEK Müşterilerinizin, adınızı doğru anımsamak için uygun şansları olmasını istiyorsanız, mantıklı veya kolay anımsanan bir ad seçmeniz özellikle önemlidir. BAŞARILI ADLANDIRMA İÇİN İPUÇLARI Anımsanabilir olsun Kolay söylenir olsun. Esnek olun

 Geleceği düşünün.  Ürünlere kendi adlarını verin.  Rekabeti araştırın.  Ticari marka olmuş adlardan kaçının.  Birden fazla ad almayı düşünün.

ETKİ ALANI ADLANDIRMA com Ticari etki alanları gov Hükümet etki alanları Edu Eğitim kurumları Mil Askeri etki alanları Org Kar gözetmeyen kuruluş etki alanları Net Ağ sağlayıcı etki alanları

ZİYARETÇİLERİNİZİ VE NE İSTEDİKLERİNİ AÇIĞA KAVUŞTURMAK Ürün nedir? Ziyaretçi kimdir? Ürün bu ziyeretçi için nasıl ve neden çekicidir? Elinizde tutmak istediğiniz ziyaretçi kitlesine çoktan eriştiniz mi? Hangi ziyeretçi kitlesine ulaşmak istiyorsunuz? Ziyaretçilerin çoğu sizi çoktan biliyormu?

Şirketinizi ya da ürününüzü nasıl görüyorlar? Siz nasıl görmelerini istiyorsunuz? Düşünmeniz gereken herhangi bir genel ya da özel tutumları var mı? Var olan veya ilerideki ziyaretçileriniz düşünüldüğünde büyümek için en uygun fırsat nerelerdedir? Ziyaretçi kitlenizi kaybetme riskleriniz nelerdir?

LOGONUZ HAKKINIZDA NE ANLATIYOR? Logonuz web siteniz de dahil olmak üzere bütün ürünlerinize, size ait olduklarını belirleyecek biçimde yerleştirdiğini damganızdır. WEB SİTENİZİN GENEL GÖRÜNÜMÜNÜ TANIMLAMAK  Şirketiniz veya ürününüz hakkında en eşsiz şey nedir?  Rakipleriniz kimler?  Ngibi ürün veya hizmetler sunuyorsunuz?

 Konumunuz nedir? Yerel mi ulusal mı?  Ziyaretçilere iletmek istediğiniz görüntüyü düşünün. Çğdaş, yenilikçi, samimi vb.  Kaçınılması gereken genel bir görüntü var mı?  Sitenin iletisini hangi fotoğraf ya da gösterimler verebilir?  Genel pazarlama amaçlarınız nelerdir?

İŞE YARAYACAK OLAN NEDİR? Sahip olduğunuz şey üzerine ticaret yapın. Boşluğu ilk siz doldurun. Markanızı çevrimdışı pazarlayın. Israrlı biçimde ortaya çıkın. Tutarlı olun. Müşterinize gerçekten değer ulaştırın.

DENEYİM KALİTESİNİ DÜŞÜNMEK  İnsanları bekletmeyin.  Mallarınızı açığa koyun.  Çevrimiçi kataloğunuzda arama yapmak için birden çok yol oluşturun.  Müşteriyle satış arasına engel koymayın.  Güven oluşturun.

BÜTÜNLÜK VE GÜVENİ ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURMAK  Sözlerinizi yerine getirin ve söylediğiniz şeyi zamanında teslim edin.  Teslim edemeyeceğiniz şeyi önermeyin.  Kendinizle ya da çalışnalarınızla iletişimi kolaylaştırın.  Memnun müşterilerden gelen kutlamaları sergileyin.  Gizlilik politikanızı yayınlayın.  Müşterilerinize, malları ya da değiştirme karşılığında geri gönderebilmelerine izin veren sorunsuz bir iade politikası oluşturu, yayınlayın.

 Olasıysa saygın bir derneğe veya büyük, bilinen ve güvenilir bir şirkete üye olun.  Marka oluşturmayı, güçlü kullanıcı deneyimi sağlayarak güçlendirmek için teknolojiyi kullandığınızda sürekli ileriye bakmak zorundasınız.