GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
Advertisements

EVİMDEYİM GÜVENDEYİM U.
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Sanat ve Tasarım Bölümü
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
SÖZEL YORUMU GÜÇLENDİRME DİKKAT VE MOTİVASYON PROGRAMI
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR
HAZIRLAYANLAR Muhammet TOKAY Oktay YÜZLÜ Tolga KABAKCI Yusuf ZORBA
ÜÇÜNCÜ BOYUT ( Origami ile piyano yapımı)

ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
Masallardaki Görüş Açısı. Sanatta Görüş Açısı Sanatta bir kimsenin resim yada manzaraya baktığı görüş açısıdır. “Görüş açısını” belirlemek için bir fotoğrafa.
SANAT EĞİTİMİ VE YARATICILIK
Müze Nedir?.
Bilgidagi.com. İnsanlar, Kur'an gerçeğinden uzaklaştıkça kendilerine göre yeni kavramlar üretirler, yeni durumlar ortaya çıkarırlar ve zaman içinde.
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
HAZIRLAYANLAR; ÖZNUR YİĞİT YASİN TOPCU SEZER ORAL TAHİR AKTAŞ.
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
GÜNEŞLİ BİR GÜN (İZLENİMCİLİK)
Kültür ve Dil Hüdayi Can Çankırı, 2014.
BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
Hazırlayanlar… Tayfun DONAT Tayfun ÇAKIROĞLU Oğuz DURMAZ.
OKUL HEYECANIM.
Özel Gereksinimli Çocuklar
Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
HATİCE YALGIN. Sosyal bilgiler öğretim programının gözlem, zaman ve kronolojiyi anlama, değişim ve sürekliliği anlama, empati, yaratıcı düşünme, iletişim,
TÜRKÇE / Düşünce Yazıları (Gezi Yazısı-Anı)
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
GELECEKTEKİ SINIFLAR.
1 P A R Ç A D A A N L A M TÜRKÇE / Parçada Anlam Parçanın Konusu Parçanın Başlığı Anahtar Sözcükler.
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
Büşra KOCABOZ Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf 2
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
DOĞA KOLEJİ ORTAOKUL YARATICILIK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOR…
PROBLEM ÇÖZME YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI Genel Hedef : Problem çözme becerisini kazanabilme. Düzey : İlköğretim ikinci kademe Üye sayısı : 12 Süre.
SANAT EĞİTİMİ VE YARATICILIK. O HALDE YARATICILIK NEDİR?
ZAMANDA YOLCULUK YAPMAK İSTER MİSİNİZ?
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
DİL-DÜŞÜNCE-DUYGU İLİŞKİSİ
MÜZELER GEÇMİŞİ GELECEĞE BAĞLAYAN KÖPRÜLERDİR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
Etnoğrafya Müzesini Geziyoruz
My Colorful World.
İstanbul Üniversitesi
TARİHİ ÇEVRE VE MÜZE BİLİNCİ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
TC. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ANABİLİM DALI RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI 6.SINIFLAR İÇİN KOLAJ TEKNİĞİ.
Bugün neler öğreneceğiz?
Hazırlayan ve Sunan: Gökçe PINAR JENERASYON TEORİSİ.
Resimle İlgili Meslekler
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
MÜZELER GEÇMİŞİ GELECEĞE BAĞLAYAN KÖPRÜLERDİR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
YARADILIŞ GAYEMİZ VE KULLUK BİLİNCİ KENDİ KENDİMİZE SORACAĞIMIZ SORULAR *Ben Niçin Yaratıldım *Bu Dünyaya Niçin Geldik *Kimin Kuluyum *Kime Kulluk Ediyorum.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
MÜZE EĞİTİMİ VE DÜNYADA MÜZE EĞİTİMİ UYGULAMALARI
GELİŞİM DÖNEMLERİNE GÖRE ÇOCUĞUN CİNSEL GELİŞİMİ
BRANŞ BÜLTENİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Müze Nedir? Sanat ve bilim eserlerinin veya sanat ve bilime yarayan nesnelerin saklandığı, halkagösterilmek için sergilendiği yer veya yapılara müze denir.Müzeler,
Sunum transkripti:

GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF

ETKİNLİKLER 1. 200 yıl sonra (Müze bilinci) 2. Serbest etkinlik (Görsel sanatlarda biçimlendirme)

ETKİNLİK 1 200 YIL SONRA

KAZANIMLAR Müzedeki eserlerin korunmasının önemini kavrar. Müze, sanat galerisi,tören yeri, anıt vb. yerler ile tarihi eserlerle ilgili araştırma yapabilmenin yollarını keşfeder. Müzedeki eserlerle ilgili duygu ve düşüncelerini görsel çalışmalarla ifade eder.

Ülkemizin müze, tören yeri, tarihî eser, anıt vb Ülkemizin müze, tören yeri, tarihî eser, anıt vb. zenginliklere sahip olmasından gurur duyar.

Öğrencilerden, günümüzden 200 yıl sonraki insanların bulacağı bir oda hayal etmeleri ve içine bugün neler yerleştirmek isteyeceklerini düşünmeleri istenir. Fikirleri alındıktan sonra, odanın içine yerleştirmek isteyecekleri eşyalar, yapılar vb. ile ilgili resim çalışması yaptırılır. Daha sonra odanın kapısının kilitlendiği, anahtarın bir ağacın dibine gömüldüğü ve aradan 200 yıl geçtikten sonra anahtarı tesadüfen bir insanın bulduğu ve odaya girdiği anlatılır. Ardından, “Sizce

bu odaya 200 yıl sonra giren ve karşısında bizim yerleştirdiğimiz yapıları,eşyaları vb. gören kişi bizimle ilgili ne gibi bilgiler(yaşadığımız kültür, özelliklerimiz, teknolojimiz vb.)edinirdi?” gibi sorular yöneltilir. Alınan cevaplardan yola çıkarak müzelerin kültür mirasımızın koruyuculuğu ve yeni kuşaklara aktarımındaki araç olma işlevleri vurgulanabilir ve müzedeki eserlerin korunmasının önemi kavratılabilir.

YAPILIŞI Boş bir a4 kağıdına 3 boyutlu bir oda resmi çizilir.Odanın içine istenilen eşya, alet, yapı vb.. resmi yapılır.

ETKİLİK 2 SERBEST ETKİNLİK KAZANIMLAR Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder.

YAPILIŞI Boş bır a4 kağıdına çeşitli uzunluklarda makarnalar kesilerek yapıştırılır.Makarna ve yapıştırıcılarla istenilen şekil ve resimler yapılır.

YUNUS MATYAR 2010010401092 M.ZAHİD YEŞILMEN 2010010401056 MEHMET GÜLDAL 2010010401055 RIFAT ÇETİNKAYA 2010010401068