İKTİSAT Girişimcilik - İş Stratejisi -.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HIZLI OKUMA VE NOT TUTMA
Advertisements

GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Marka Konumlandırma Brand Positioning
GİRİŞİMCİ VE GİRİŞİMCİLİK
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
İKTİSAT Girişimcilik - İşimizi Kuruyoruz -. Girişimcilik - İşimizi Kuruyoruz  Faaliyet konusu. İşletme hangi ürün ve hizmetleri üretecektir?  Mülkiyet.
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
GİRİŞİMCİLİKTE YENİLİK (İNOVASYON)
İKTİSAT Girişimcilik - Girişimciliğe Giriş -.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İÇ GİRİSİMCİLİK.
D IJITAL V ATANDAŞLıK VE E- DEVLET U YGULAMALARı.
D IJITAL V ATANDAŞLıK VE E- DEVLET U YGULAMALARı.
İNOVASYON.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Hızlandırma Programı ‘Fikirden Girişime En Hızlı Yol’
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
MÜŞTERİ İLİŞKİLER YÖNETİMİVE İLİŞKİLİ KONULAR
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
PLAN NEDİR ? PLANLAMA NEDİR ?
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Bölümün Amacı Bu bölüm, yöneticilerin uluslararası çevre için örgütleri nasıl tasarladığını keşfediyor. Bölüme, öncelikle, küresel büyümeyi harekete.
TURİZM PAZARLAMASI PLANLAMASI.
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
VII- ŞİRKET DÜZEYİNDE STRATEJİ- ÇEŞİTLENDİRME-BÜYÜME STRATEJİLERİ
Girişimcilik.
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
BEYKOZ AİLE VE DİNİ REHBERLİK BÜROSU. EVLİLİK OKULU ( ) 2 Mart 2016 Çarşamba Günü Başlıyor 10 Hafta boyunca, haftada 1 gün, 3 saat.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
İNKÜBASYON HAKKINDA TEMEL KAVRAMLAR / ANKARA.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Manufacturing Planning and Control – İmalat/Üretim Planlama ve Kontrol
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
TESLİM ALMA (TESELLÜM)
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
“STRATEJİ NEDİR?” STRATEJİK DEĞİŞİM.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
İÇ ÇEVRE ANALİZİ.
DOĞRUSAL DENKLEMLER.
STRATEJİ OLUŞTURMA.
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Medya Planlaması ve Stratejisi
HEDEF PAZAR.
Teknoloji ve Yenilik Destek Programları Başkanlığı
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
Sunum transkripti:

İKTİSAT Girişimcilik - İş Stratejisi -

İş hayatının her alanında rekabet artıyor ve rakipler hızla çoğalıyor. Neden Gerekli? İş hayatının her alanında rekabet artıyor ve rakipler hızla çoğalıyor. Şirket sırları ortadan kalkıyor ve taklit artıyor. Yeni fikirler, buluşlar büyük bir hızla yayılıyor, evrenselleşiyor. Girişimcilik - İş Stratejisi

Bilgi hızla eskiyor ve bilgi kirliliği artıyor. Neden Gerekli? Bilgi hızla eskiyor ve bilgi kirliliği artıyor. Üretim kapasitesini arttırarak kolay büyümek zorlaşıyor. Müşteriler sabırsızlaşıyor; daha hızlı, daha kaliteli ve daha ucuz ürünler satın almak istiyor. Girişimcilik - İş Stratejisi

Rekabetçi strateji, farklı olmak demektir. Aynı Unutmayın! Rekabetçi strateji, farklı olmak demektir. Aynı müşteriye, rakiplere oranla çok daha farklı yararlar sunabilme sanatıdır. Girişimcilik - İş Stratejisi

Tehdit ve fırsatları saptamak için dışarıya bakın! Birinci Adım Tehdit ve fırsatları saptamak için dışarıya bakın! Girişimcilik - İş Stratejisi

uygulamalar için içeriye bakın! İkinci Adım Kaynaklar, kapasite ve uygulamalar için içeriye bakın! Girişimcilik - İş Stratejisi

Tehdit ve fırsatları hedef alan stratejiler düşünün! Üçüncü Adım Tehdit ve fırsatları hedef alan stratejiler düşünün! Girişimcilik - İş Stratejisi

Stratejiyi destekleyici faaliyetler arasında tam uyum sağlayın! Dördüncü Adım Stratejiyi destekleyici faaliyetler arasında tam uyum sağlayın! Girişimcilik - İş Stratejisi

Uyumlu bir ilişki ağı kurun! Beşinci Adım Uyumlu bir ilişki ağı kurun! Girişimcilik - İş Stratejisi

İş stratejinizin oturacağı sandalyeyi seçin! Altıncı Adım İş stratejinizin oturacağı sandalyeyi seçin! Girişimcilik - İş Stratejisi

Yedinci Adım Uygulamaya hazır olun! Girişimcilik - İş Stratejisi

Oluşturulan iş stratejisi ilk aşamada isabetli Unutmayın! Oluşturulan iş stratejisi ilk aşamada isabetli olmayabilir. Buna hazırlıklı olunmalı, hızla strateji değişikliğine gidilmelidir. Başarılı girişimciler değişikliği iyi kavrayabilen ve hızla strateji değiştirebilen kişilerdir. Girişimcilik - İş Stratejisi