YAZ KUR’AN KURSLARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

1 Uzlaşma hakkında İ zmir, Eylül Hukuk davalarının ele alınışı hakkında kısa bilgi Dava dilekçesi Deliller Son yazışmalar /______/___________/_______/_____________/_/______________.
HACIHASANBAŞI KUR’ÂN KURSU 2013 YAZ KUR’AN KURSU FAALİYETLERİ
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
Matematik Günleri.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
ZÜBEYDE HANIM ANAOKULU
SUNAN: İlyas YILMAZTÜRK İLÇE müftüsü
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
SENE BAŞI VELİ TOPLANTISINA
1. 2 YAZ KURSLARININ ÖNEMİ Hayrullah KÖKEN Program Geliştirme Şubesi Müdürü
YAZ KURSLARININ ÖNEMİ Yaz kurslarının hiç olmadığını, eğitim görmek için hiçbir öğrencinin buralara gelmediğini düşündüğümüzde bu kursların ne kadar önemli.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
4 KARE.
HAYATI GÜZELLEŞTİRMENİN KURALLARI 1 İNSANLARA BEKLEDİKLERİNDEN FAZLASINI VERİN VE BUNU GÖNÜLDEN YAPIN.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ.
2010 YILI ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (1 ağustos-31 aralık) Hazırlayan: İbrahim TUNÇ.
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
Sınav ve Ders Başarısında
Kendi işimi kurma nedenlerim;
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
DERS : MATEMATİK KONU : KESİRLER Kazanım : a) Bütünün verilen kesir kadarını bulma b) Beyin Fırtınası.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
Hazırlayan:Burcu Bayraktar
Ek-2 Örnekler.
EŞİTSİZLİK GRAFİKLERİ
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
ÇOCUGUNUZU YAŞ GRUPLARINA GÖRE TANIYOR MUSUNUZ?
ANKARA KURS VE KURSİYER SAYILARI KURS DURUMUKURSKURSİYER Devam eden Biten Açılmayı bekleyen* Toplam Kurs Sayısı
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
„ Baba, politika gerçekten nedir ?“
TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI MERSİN İLİ ELEKTRİK SORUNLARININ TESPİTİ İÇİN DÜZENLENEN ANKET SONUÇLARI.
STRATEJİK YÖNETİM Ercan EROĞLU Yalova 2006.
AİLE EĞİTİM SEMİNERİNE HOŞ GELDİNİZ
İLETİŞİM.
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
HATAY İL MÜFTÜLÜĞÜ AİLE VE DİNİ REHBERLİK BÜROSU
AİLEM VE DİN pedagojiformasyon.com.
Mehmet AYDOĞAN Nusaybin Emire Gözü Anadolu Lisesi
Uygulayan ve Değerlendiren
EHYS ONLİNE BAŞVURU (HERKESE AÇIK)
SEVGİ -SAYGI.
MERHAMET VE ADALET.
AİLELERE ÖNERİLER Çocuklarımız Geleceğimizdir!!! Çocuklarımız Geleceğimizdir!!! Bizler anne babalar olarak kimi zaman bu değerli hazinenin farkında olamıyoruz.
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
Diyadin İlçe Müftülüğü Haziran 2017
Sunum transkripti:

YAZ KUR’AN KURSLARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

1- Öğretme ve öğrenme merkeze alınarak, kendimizi sevdirelim nefret ettirmeyelim, saydıralım ancak ölçülü olalım. Öğrenci “kursumuz hiç bitmese” demeli.

2- Çocuklara Yaz Kur’an Kursunun önemi iyi bir şekilde anlatılmalıdır 2- Çocuklara Yaz Kur’an Kursunun önemi iyi bir şekilde anlatılmalıdır. Belki de bizim en önemli sorunumuz çocukların kursa devam etme problemidir.

3- Çocuklara karşı sabırlı olalım 3- Çocuklara karşı sabırlı olalım. Samimi olmakla, laubali olmayı karıştırmayalım.

4- Öğreticilik yapacakların ehil ve öğrencinin dilinden anlayan kişilerden olmasına dikkat edelim. “İnsanlara anlayabilecekleri şekilde konuşunuz”

5-Öğrencilere karşı olumsuz hareket ve tavırlardan kaçınalım ( kızma ve bağırma gibi). “Köprü kurun, duvar örmeyin”. Unutmayalım ki dayakla din eğitimi olmaz.

6- Çocukların kalplerine ve zihinlerine Allah sevgisini aşılamalıyız 6- Çocukların kalplerine ve zihinlerine Allah sevgisini aşılamalıyız. 7- Çocuklarımıza merhameti, insan olmayı öğretmeliyiz. 8- Çocuklara caminin manevi havasını ve adabını öğretmeliyiz

9- Çocuklara yaşlarına uygun davranmalı, onlarla diyalog kurmalıyız 9- Çocuklara yaşlarına uygun davranmalı, onlarla diyalog kurmalıyız. “Öğreticilik bir mimarlıktır, insanların gönüllerini inşaa ederler”. 10- Çocukları TV, İnternet ve sosyal çevre konularında uyaralım. Unutmayalım ki “Gençliğini ihmal etmiş toplumlar, Geleceğini imha etmiş toplumlardır”

11- Öğrenci velileriyle iletişim içerisinde olalım 11- Öğrenci velileriyle iletişim içerisinde olalım. 12- Çocuğu Yaz Kur’an Kursuna göndermekten maksat “evde kalabalık olmasın” mantığı olmamalı. 13- Anne babalar çocuklarıyla birlikte öğrenme faaliyeti içinde olmalı, haftada bir akşam Kur’an sohbeti yapılmalı.

14- Cemaatimize öğrencilere karşı olumlu davranmalarını, olumsuz davranışlardan kaçınmalarını tavsiye edelim. “Çocuğun küçüklüğünde yaramaz olması büyüdüğünde akıllı olacağına işarettir.”  15- Ödüllendirmede aşırıya gitmeyelim.

16- Öğrenci hocanın bakışlarından pozitif enerji almalıdır. 17- Kız ve erkek öğrencileri mümkünse ayıralım. (zaman veya mekân olarak) 18- Kayıt işlemlerini belli bir standartta yapalım. Kayıt haftasında kayıt işlemlerini bitirelim.

19- Günlük ders saatlerine riayet edelim, kursun hangi saatlerde yapıldığını belli edelim. 20- EHYS sistemi bütün öğreticiler tarafından kullanılmalı.

21- Öğreticinin hedefi Allah rızası olmalı, “sınıf açacak kadar öğrenci kayıt edeyim yeter” demeyelim.  22- Yaz Kur’an Kurslarındaki planlamalara gerekli hassasiyeti gösterelim.

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. Bilal ALBAYRAK KADIKÖY VAİZİ