Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E Ğ İ T İ M DENETİMİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Eğitim Denetimi-I.
Advertisements

Mali Suçları Araştırma Kurulu Başkanı
Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri A.Ş.
MIT563 Yapay Zeka ve Makine Öğrenmesi
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Nesneye Dayalı Programlama
Bölüm I Temel Kavramlar
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Denetmen Rolleri.
TC ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ FARKINDALIK ARAŞTIRMASI TEMMUZ 2010 / ANKARA.
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
EĞİTİMDE İLETİŞİM VE EĞİTİM ARAÇLARI
ÇALIŞAN SA Ğ LI Ğ I B İ R İ M İ Akdeniz Üniversitesi Hastanesi.
Sistem Geliştirme Sistemin tanımı. Sistemin Temel özellikleri
Yerel Önleme ve Güvenlik Planlarının Hazırlığı ve Uygulaması 26 Mart 2013 Serra Titiz İstanbul Pilot Uygulamasından Sorumlu Kıdemli Uzman.
İletişimde Süreç Yaklaşımı
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
DİN HİZMETİNDE SORUN ÇÖZME BECERİSİ
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
Ahmed F. A. Elajez (Fatih Üniversitesi)
Sponsorluk 1.
Farklılaştırılmış Öğretim
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİNİN ÖĞRETMENLERE TANITIMI
Bölüm 11 İletişim.
Doç. Dr. Mehmet Cihan YAVUZ
14. Yatay ve dikey bütünleşme (vertical and horizontal integration)
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Insert picture in this frame Grid Halkla İlişkiler ve Organizasyon Faaliyetleri Elif Duygu Koca 02 Aralık 2014 İletişim Müdürlüğü Halkla ilişkiler ve Organizasyon.
E Ğ İ T İ M DENETİMİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Eğitim Denetimi-I.
İletişim.
İletişim Süreci ve Türleri
YRD. DOÇ. DR. YILMAZ GÖKŞEN
İLETİŞİM DERSLERİ - MYO
ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM
Havacılıkta Emniyetle İlgili Faktörler
KİŞİLERARASI İLETİŞİM
D İ KKA T EKS K L Ğ Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu olan çocuklar 3 gruba ayrılır: a) Hem dikkat sorunları hem aşırı hareketlilik ve dürtüsellik.
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
KİŞİLERARASI İLETİŞİM
Pazarlama İlkeleri.
SPOR KULÜPLERİNDE İLETİŞİM
Reklam ve Halkla İlişkiler
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
SOSYAL BİLGİLER Kitle iletişim’ in anlamı nedir?
 Bir projeyi yönetmek üzere görevlendirilen ve projeyi, mümkün olan en yüksek üretkenlik, en düşük belirsizlik ve risk ile yürütmekten sorumlu kişidir.
/ 501 İLETİŞİM Duygu, düşünce yada bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır.
Aile Hekimliğinde Sürekli Sağlık Bakımı
BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM. BÖLÜM 2 ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM.
ETKİLİ İLETİŞİM DERSİNE HOŞ GELDİNİZ Haftalar Yrd. Doç. Dr. Selim EMİROĞLU.
BEL FITIĞI TEDAVİSİ İÇİN TRAKSİYON KOLTUĞU. TRAKSİYON KOLTUĞU Teknik Alan: Bu buluş, bel ve omurga ağrılarının giderilmesi ve korunması için çözüm olarak.
1. 2 RİSK YÖNETİMİ (Olay öncesi /Proaktif davranış)  Risk değerlendirme / Olası riskler  Kabul edilemez risk/ Risk yok etme/ Risk azaltma çalışmaları.
Yeni sayfam bu benim. HOŞGELDİN MESAJI YOKMU ? .
D İ KKA T EKS K L Ğ Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu olan çocuklar 3 gruba ayrılır: a) Hem dikkat sorunları hem aşırı hareketlilik ve dürtüsellik.
Bölüm 13 Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri
İLETİŞİM Duygu, düşünce yada bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır / 50.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
REHBERLİK TÜRLERİ.
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
Histoloji Atlası Uygulama Kılavuzu
Sunum transkripti:

Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu

Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkilerin işlevleri; Uzman reçeteci İletişim sağlayıcı Sorun giderme uzmanı İletişim teknisyeni

Proaktif İletişim; Halkla ilişkilerin sorun çözme yerine, sorun önleyici, hatta olası sorunları önceden görüp, bu sorunları etkileyerek,kurumsal bir fırsata ve kurum imajına dönüştürme sürecidir.

Reaktif İletişim; Sadece kurum açısından bir rahatsızlık söz konusu olduğunda uygulamaya konulur. Reaktif iletişimde öneli olan “nasıl” söylendiğidir.

İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler İletişim sürecinin öğleri; kaynak, mesaj, hedef, kanal, geri besleme ve gürültü.