 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Danışman : Mehmet KÖRPİ
Advertisements

Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
PROGRAMDA YAKLAŞIK MALİYETİ İKİ TÜRLÜ HAZIRLAMANIZ MÜMKÜNDÜR.
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAŞTIRMA, BİLGİ SİSTEMLERİ, SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ VE HALK SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ.
Balanced Scorecard Nedir?
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
FORUMLAR.
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması
Girişimcilik.
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ
SOSYAL MEDYA.
Sistem ve Ağ Yönetiminde Parola Yönetim Zorlukları
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Farklılaştırılmış Öğretim
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
İnternetin Güvenli Kullanımı ve Sosyal Ağlar
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Bulut Bilişim (Google Drive Örneği)
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
 UGUR ÖZBİLEN   TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)  2.SINIF.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
Her insan hata yapabilir mi ?
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Pozitif psikoloji İletişim becerileri.
Kazanım 6. Üretime katkıda bulunma konusunda görüş oluşturur.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
KOBİLERDE KURUMSALLAŞAMAMA
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
KAMU SEKTÖRÜ SAĞLIK YÖNETİCİSİ GÖZÜYLE BASIN
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
KAMUDA HASSAS GÖREV.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
BİLİŞİM SUÇLARI.
Öğretim Görevlisi Alper Talha Karadeniz Veri Tabanı 1
Bulut Bilişim (Google Drive Örneği)
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

 Dinlemek

 Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan sonra, markamızın konumlandığı sayfaları ve özellikle google arama motorunu gece ve gündüz dinlemekte yarar vardır. Krizin mesai saatinin olmadığını bilmeniz gerekiyor.  Özellikle olumsuz bir durumun Twitter da ışık hızında yayıldığını düşünürsek, gece başlamış bir kriz sabaha kadar çok fazla kullanıcıya ulaşmış ve markayı etkilemiş olacaktır..

 Dinlemediğimiz bir konuya müdahale etmemiz zorlaşır.

 Strateji oluşturmak ve uygulamak

 Dinlediğimiz verileri iyi analiz ettiğimizi düşünürsek. Oluşan kriz markanın yaptığı bir hatadan kaynaklanıyorsa;  buna göre strateji belirlemek.  Krizin büyüklüğüne göre açıklamaları yapacak kişiyi belirlemek.  Samimi bir özür dilenip durumun telafi edileceği bilgisi verilebilir.  Eğer kriz bizim dışımızda birileri tarafından oluşturuluyorsa da ona göre strateji belirlemek. Krizin büyüklüğüne göre açıklamaları yapacak kişiyi belirlemek. Yasal işlemler de başlatılabilir.

 Kurumsal sayfamızdan bilgilendirme.  Video paylaşarak bilgilendirme.  Twitter hesabından bilgilendirme.  Facebook iletişim sayfamızda bilgilendirme.  Sosyal medyada, markamızı nasıl konumlandırmışsak oralardan bilgilendirme yapmalıyız

 Stratejik hata yapmamak için, şirket elemanları yetkileri olmadıkları alanlarda marka adına konuşma yapmamalıdırlar

 Bağlantıda olmak

 Kriz ile ilgili bilgileri paylaştıktan sonra gelen tepkileri dinleyerek yeniden bilgi paylaşımında bulunabiliriz. Krizin takip aşaması, krizin büyüklüğüne göre devam edebilir. Dinleme sonuçlarına göre kriz durumu raporlanır.

 Raporlamak

 Şirket yöneticileri kriz zamanlarında, sık periyotlarda bilgilenmek isterler. Bu zamanda markayı konumlandırmaya çalışan arkadaşlar, krizi yönetmek adına raporlamayı daha sonra yapacaklarını sakin bir dille belirterek işe konsantre olmak zorundadırlar. İlk müdahale yapıldıktan sonra raporlama kısmı yapılabilir.