KARMAŞIK SAYILAR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMA Ş IK SAYILAR Derse giriş için tıklayın... A. Tanım A. Tanım B. i nin Kuvvetleri B. i nin Kuvvetleri C. İki Karmaşık Sayının Eşitliği C. İki Karmaşık.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
KARMAŞIK SAYILAR.
RASYONEL SAYILAR Q.
TAM SAYILAR.
Öğretmenin Adı, Soyadı Hakan Bozkurt.
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Newton’un Hareket Kanunları
TBF Genel Matematik I DERS – 1 : Sayı Kümeleri ve Koordinatlar
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
+1 TAM SAYILAR
MATEMATİK DÖNEM ÖDEVİ.
Ünite Portfolyö Sunumu
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
DENKLEMLER. DENKLEMLER ÜNİTE BAŞLIĞI X kimdir neye denir,neden gereksinim duyulmuştur.Bilinmeyeni denklem kurmada kullanırız.Bilinmeyen problemlerde.
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
TEMEL KAVRAMLAR.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
EŞİTLİK VE DENKLEM KURMA PROBLEMLERİ
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
MATEMATİK DERSİ KONU : DENKLEM ÇÖZME SEMİH YAŞAR
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
İSMAİL EKSİKLİ Öğr. No:
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
KARMAŞIK SAYILAR.
KARMAŞIK SAYILAR.
KARMAŞIK SAYILAR.
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 8.SINIF
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
MATEMATİK 1. DERECE DENKLEMLER.
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
MATEMATİK Karmaşık Sayılar.
Çalışma Yaprağı.
MATEMATİK DENKLEMLER.
PROJELER-1 Öğrencilerin istedikleri bir konuda inceleme, araştırma ve yorum yapma, yeni bilgilere ulaşma ve sonuç çıkarma amacıyla öğretmen rehberliğinde.
Denklemeler içerdiği değişkenin sayısına ve kuvvetine göre sınıflandırılır. Aşağıdaki örneklere bakarsak; 2x+4=15I. Dereceden I Bilinmeyenli Denklem x.
Yeşilköy Anadolu Lisesi. TANıM (KONUYA GIRIŞ) a, b, c gerçel sayı ve a ¹ 0 olmak üzere, ax 2 + bx + c = 0 biçimindeki her açık önermeye ikinci dereceden.
KARMAŞIK SAYILAR DİLEK YAVUZ.
Algoritma ve Akış Şemaları
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacı Öğrenme
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Öğretimin Planlanması
NBP101 MATEMATİK ÖĞR. GÖR . SÜLEYMAN EMRE EYİMAYA
KARMASIK SAYILARIN GÜNLÜK HAYATTA KULLANIM ALANLARI BARAN SERDAR KAYA.
Eğitim programında ders kitabının yeri. Planlı, programlı olmayan hiçbir öğrenme etkinliği eğitim programının kapsam alanına giremez. Planlı, programlı.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
Sunum transkripti:

KARMAŞIK SAYILAR

MATEMATİK SINIF DÜZEYİ 11 SINIFLAR

Temel Soru: Sayılar hayatımızın ne kadar içindedir?

Ünite sorusu: -Negatif sayıların karekökünü neden reel sayılar kümesinde bulamıyoruz? -Reel sayılar kümesinden daha geniş bir sayı kümesi var mıdır?

İçerik Soruları: * i sembolü nedir? * x²+9=0 denkleminin çözüm kümesi nedir? *Karmaşık sayı nedir? *Re(z) ve İm(z) nedir? *Karmaşık düzlem nedir? * ̄z =? ve ız ı =? *z + w =?,z- w =?, z.w=?, z:w=?

Ünite Özeti Reel sayılar kümesinde çözüm kümesini bulamadığımız ikinci dereceden denklemlerin daha geniş bir kümede çözümlerinin var olduğunu araştıracağız.

Hedeflenen İçerik (Konu Başlıkları) Sanal (İmajiner ) birim. Karmaşık (Komplex ) sayı Karmaşık düzlem Karmaşık sayının eşleniği Karmaşık sayının mutlak değeri Karmaşık sayılarda dört işlem

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Temel Sorular ve Ünite Sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Öğrenme Amaçları/Çıktıları (Kazanımları) 1-Gerçek sayılar kümesini genişletme gereğini açıklar. 2-Sanal birimi belirtir ve kuvvetlerini hesaplar 3-Karmaşık sayıyı,standart biçimini,reel ve sanal kısımlarını açıklar,iki karmaşık sayının eşitliğini ifade eder. 4-Karmaşık düzlemi açıklar ve karmaşık sayıları bu düzlemde gösterir. 5-Karmaşık sayının eşleniğini ve modülünü açıklar 6-Karmaşık sayılarda dört işlem yapar

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucunda ne öğreneceğim? Öğrencilerin sayı kümeleri hakkındaki bilgilerini ve benim ne öğretmem gerektiğini. Öğrencilerim ölçme sonucunda ne elde edecek? Reel sayılar kümesinde çözümü olmayan denklemlerin daha geniş bir kümede çözümünün bulunabileceğini öğrenecek.

Proje tabanlı öğretim sürecinde değerlendirme stratejisi Değişik değerlendirme araçlarını kullandırmak Öğrenme sürecinin her aşamasında değerlendirmeye yer vermek Ünitenin öğrenme amaçlarını doğrultusunda değerlendirme yapmak Değerlendirme sürecine öğrencilerin aktif katılımını sağlamak

Öğrencilerin değerlendirme süreçlerine aktif katılımını sağlamak için Açık ve net ölçütler önceden bildirilmelidir. Başarılı bir çalışmaya örnek olacak modeller ve bu yönde öğrencilerin çalışmasını sağlayacak yönergeler hazırlanmalıdır. Öğrencilerin kendi gelişimlerini izlemelerine yönelik olanaklar sunulmalıdır. Akranlara yapıcı geribildirim verme konusunda izlenebilecek yöntemler sunulmalı ve çalışmalarının geliştirilmesi için akranlardan alınan geribildirimin kullanılmasına olanak tanınmalıdır. Ürünleri ve süreçleri iyileştirmek için zaman verilmelidir. Daha sonraki dönemlerdeki öğrenme süreçleri için yeni amaçların oluşturulması desteklenmelidir.

SAYILARSIZ BİR HAYAT DÜŞÜNÜLEMEZ İLKNUR ÜRKMEZ TEŞEKKÜRLER