Bircom Teknoloji Çözümleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

AKILLI FAKS.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Yakınsama Çözümü Ürün Sunumu.
IP PBX.
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAŞTIRMA, BİLGİ SİSTEMLERİ, SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ VE HALK SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Tanışma ABYSIS Sistemleri
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Google Analytics Nedir?
CWIZ CALL CENTER.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Yeni Nesil Mobil Katalog
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Web Host Manager (WHM) Nedir Ne İşe Yarar ?
Azrael Online Hasta Takip Programı
KA Bilişim Teknolojileri
Yeni Arayüz OvidSP Kullanım Kılavuzu
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
KESTEL BELEDİYE BAŞKANLIĞI.  Kestel Belediyesi adlı kablosuz ağa bağlanılması gerekir.  İstemcilerin IP, Ağ Geçidi ve DNS ayarlarını otomatik alması.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate FXO/FXS FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Duvar veya masa üstü Ebatlar (mm): 130 x 100 x.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
1 Yetkili Satıcı Toplantısı – Fethiye 2008 Operatör konsol ve Enformasyon sistemi OSPC Yetkili Satıcı Toplantısı 2-4 Mayıs 2008 Fethiye.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Elektronik Değişim BAŞLADI !!! E-Çözümler
1. HAKKIMIZDA Komote Teknoloji bir Cavme Group ( kuruluşudur. Cavme Group 1995 yılından beri Teknoloji alanında faaliyet göstermektedir.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
WorkSpace nasıl kullanılır? Makaleler nasil depolanabilir?
Muhtar Bilgi Sistemi.
Meb.k12 uzantılı E-posta Hesabı Kurulumu
1 Bilişimde 15 Yıllık Deneyim. 2 Hizmetlerimiz  Yazılım (V-Era by Majör)  ERP Danışmanlığı  Donanım Hizmetleri  Proje Öncesi ve Sonrası Destek  Projenin.
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Lync; Microsoft tarafından 2007 yılında ofis paketlerine dahil edilmiş anlık mesajlaşma yazılımının adıdır. Lync yazılımı Microsoft Office yazılımlarıyla.
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
IP PBX Call Recording Settings
Tablet Menü.
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
(Bircom – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Tablet Menü.
EN KOLAY ONLINE ÖN MUHASEBE PROGRAMI YONCAERP
Küçük ve Orta Ölçekli işletmeler için Online Ön Muhasebe Programı YoncaERP ile Stok, Cari, Fatura, Sipariş, Kasa, Banka, Çek Senet takibini yapın
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Sunum transkripti:

Bircom Teknoloji Çözümleri ESTOS Akıllı CTI Procall One Procall 4 +

Kısaca Bircom Teknoloji 2002 Bircom bünyesinde başlayan Callipso Analyzer Enterprise, Easy ve SMS ar-ge çalışmaları 2003 TÜBİTAK ve TTGV ar-ge fonları hak kazanımı 2003 Türkiye pazarına Callipso’nun girişi .. 2011 Bircom, yazılım ürünlerinin geldiği aşamayı şirketleştirerek bir sonraki seviyeye taşımaya karar verdi 2011 Bircom Teknoloji A.Ş. kuruluş YTÜ Ar-Ge kampüsü lokasyonunda tamamen teknik kadrodan oluşan ekip 2012 Callipso finans, telekom, sağlık ve mağazacılık sektöründe lider Türk Telekom IP Centrex omurgasında CM - Mediation arası iletişim Acıbadem Sağlık Grubu çağrı yönetim ve raporlama Migros Reyon Yardım Projesi ile reyon trafik ölçümü, 2N Helios ve Callipso 2012 16 yıllık deneyimi bulunan ESTOS CTI yazılımlarının MEA distribütörlüğü ve ilgili pazara yönelik ar-ge fonksiyonu sorumluluğu üstlenildi

ESTOS CTI Çözümü Genel ESTOS Procall 4 + Çoklu şubeli kurumlar Sınırsız abone Farklı santral marka ve modellerine uyumlu Kurumda kullanılan Mailing, CRM ve ERP uygulamaları ile entegre Soft-phone ve IP telefon modelleri ile uyumlu Kuruma özel bilgileri gelen ve giden aramada gösterme ve aynı arayüzden veri girişi ESTOS Procall One Tek bilgisayar ve tek IP telefon entegrasyonu ile küçük işletmeye uygun Outlook client ve bilgisayar içinde adreslenen klasörleri tarama özelliği ile gelen giden aramada gerekli bilgilerin gösterilmesi

Avantajlar ve Kilit Özellikler Zaman ve Maliyet Ürünleştirilmiş ve bir çok santral marka modeline bağlanmaya hazır hale getirilmiş ESCTA sunucu yazılımları projede vakit ve maliyet avantajı sağlar. Entegrasyon yetenekleri Santral ile birlikte alınabilen yüksek maliyetli ve tek bir uygulamayı tarayabilen CTI adaptör çözümlerine karşılık Estos Procall çözümü Santral ile aynı anda birden fazla uygulamayı entegre eder. Böylece santralden kullanıcıya gelen bir çağrıdaki telefon numarasını örneğin aynı anda muhasebe, CRM ve ERP uygulamalarında tarar ve kullanıcının önüne 360 derece müşteri görünümünü sunar

Avantajlar ve Kilit Özellikler -I Özelleştirilebilirlik Kullanıcıya açılan pop-up ekranı Müşteri’ nin stratejisini ve kendi müşterisine bakışını yansıtabilecek şekilde özelleştirilebilir. Örneğin kaç ürün sahibi, müşterinin cari balansı, segmenti ve son aktivite tarihi gibi alanlar kullanıcıya çağrı geldiğinde gösterilir ve gelen çağrının daha bilinçli karşılanması sağlanır Süreç Entegrasyonu Procall çözümü Müşterinin süreçlerine entegre şekilde çalışır. Çağrı karşılandığında Procall diğer .exe leri tetikleyerek örneğin CRM uygulaması içinde ilgili müşteri geçmişine otomatik bir arama aktivitesi yaratır, ek bilgiler girilecekse ilgili ara yüzü kullanıcının karşısına getirir ve kurumsal birikim oluşmasına destek olur

Genel Çalışma Topolojisi

Sınırsız Entegrasyon CRM USER CLIENT WITH PROCALL 4 + ECSTA ERP CORE BANKING ERP CUSTOM DB WEB SERVICES MOBILE USER CLIENT WITH PROCALL 4 + ECSTA

Müşteri Deneyimi Seviye 1 Santralden gelen numaranın pop-up ekranına taşınması Kaçan çağrılar dahil kullanıcı uygulaması (Procall) jurnali Seviye 2 Santralden gelen numaranın 3. parti yazılım entegrasyonu sayesinde ad-soyad-segment-cari balans gibi katma değerli bilgilerle pop-up ekranına taşınması Seviye 3 Santralden gelen numaranın 3. parti yazılım entegrasyonuna ek aynı 3. parti yazılım içine create event tetikleyerek gelen-giden çağrıya istinaden, gelen –giden çağrı no, ilgili kişi, konuşma süresi, tarihi gibi bilgilerle kayıt atılması Seviye 4 Sürece entegre edilerek 3. parti ekranları veya ek arayüzlerin tetiklenerek veri girişine yönlendirilmesi Mobil Deneyim Masa telefonuna gelen çağrı jurnali, kaçan çağrıların takip edilebilmesi Uzak rehbere erişim

ProCall Client – Temel Kullanım Kullandığımız dahili numara (max 4 adet) Outlook takvim Arama alanı (telefon veya isim) Planlanmış aramalar (outlook entegre) Cevapsız çağrılar Arama geçmişi Favori kontaklarımız Arama sonuçlarımız * Yeni bir sekme ekleyebiliriz (url olarak) Okunmamış mail ve Cevapsız çağrı sayısı

ProCall Client (Seviye 1) Kullandığımız dahili numara Aradığımız numara hakkında detay Arama esnasında not alma alanı Numerik kısım Aktif çağrıyı bitirip, yönlendirme Aktif çağrıyı bekletip, başka numarayı arama Aktif çağrıyı bekletme Aktif çağrıyı bitirme

ProCall Client (Seviye 1) Numerik kısım

ProCall Client (Seviye 1) Görüşme esnasında aldığımız notlara Journal sekmesinden ulaşabiliriz. Not üzerinde çift tıkladığımızda yazdığımız notu kullanabiliriz.

ProCall Client (Seviye 2) Arama bölümü Telefon No Kontak Adı Firma Adı Arama sonrası çıkan sonuçlar Sonuçlardan seçilen kontak Segment, Cari Alacak, Cari Bakiye, Cari Borç Bilgileri

ProCall Client (Seviye 2)

ProCall Client (Seviye 3 - 4 Süreç Entegrasyonu) *Client ID *Client Secret SF’Ye loginde kullandığımız mail adresi Pass ve Sec.Token ardarda yazılmalı Bilgileri kaydederek aktiviteyi girer. Yazılanları temizler. Aktivite girilmeden çıkış yapar. Bir sonraki aramada tekrar login ekranı çıkar * Client ID ve Client Secret Salesforce tarafından verilen bilgilerdir.

ProCall Client (Seviye 3 - 4 Süreç Entegrasyonu) Account Contact Telefon numarası Seçili Kampanya (default olarak <Yok>) Not alanları Aktif kampanya listesi Aktiviteyi Salesforce’a kaydeder.

ProCall Client (Seviye 3- 4 Süreç Entegrasyonu) Not alanlarına yazılan yazılar Account Adı Contact Adı Bizim kullanıcımız Çağrı Süresi Aradığımız numaranın Salesforce’da yer almıyorsa yapılan çağrılar Bircom Çağrıları isimli accounta activite olarak giriliyor.

ProCall Client (Mobil Deneyim) Kullandığımız Dahili Search (Kontaklara ulaşım) ProCall Client’ta ki Favoriler listesi ProCall Client’ta ki Planlanmış Çağrılar ProCall Chat ProCall Mobile ayarlar Journal

ProCall Client (Mobil Deneyim) Arama kısmı Kontak Adı Firma Adı ProCall üzerinden ulaştığımız arama sonuçlarına mobil uygulama üzerinden erişebilirsiniz. ProCall Mobile uygulamasıyla MetaDirectory, ODBC, Veritabanınıza arama kısmından erişebilrisiniz.

ProCall Client (Mobil Deneyim) Durum değişikliğiniz akıllı telefonunuzdan yapabilirsiniz Mobile uygulamada aynı anda birden fazla telefon hattını yönetebilirsiniz. Arama yaparak ulaştığımız kontaklara ister akıllı telefonunuzdan, isterseniz masanızdaki telefondan çağrı başlatabilrisiniz.

Teşekkürler Deniz ÖGE denizo@bircom.com denizo@bircomteknoloji.com 0533 309 65 42