Bircom Teknoloji Çözümleri ESTOS Akıllı CTI Procall One Procall 4 +
Kısaca Bircom Teknoloji 2002 Bircom bünyesinde başlayan Callipso Analyzer Enterprise, Easy ve SMS ar-ge çalışmaları 2003 TÜBİTAK ve TTGV ar-ge fonları hak kazanımı 2003 Türkiye pazarına Callipso’nun girişi .. 2011 Bircom, yazılım ürünlerinin geldiği aşamayı şirketleştirerek bir sonraki seviyeye taşımaya karar verdi 2011 Bircom Teknoloji A.Ş. kuruluş YTÜ Ar-Ge kampüsü lokasyonunda tamamen teknik kadrodan oluşan ekip 2012 Callipso finans, telekom, sağlık ve mağazacılık sektöründe lider Türk Telekom IP Centrex omurgasında CM - Mediation arası iletişim Acıbadem Sağlık Grubu çağrı yönetim ve raporlama Migros Reyon Yardım Projesi ile reyon trafik ölçümü, 2N Helios ve Callipso 2012 16 yıllık deneyimi bulunan ESTOS CTI yazılımlarının MEA distribütörlüğü ve ilgili pazara yönelik ar-ge fonksiyonu sorumluluğu üstlenildi
ESTOS CTI Çözümü Genel ESTOS Procall 4 + Çoklu şubeli kurumlar Sınırsız abone Farklı santral marka ve modellerine uyumlu Kurumda kullanılan Mailing, CRM ve ERP uygulamaları ile entegre Soft-phone ve IP telefon modelleri ile uyumlu Kuruma özel bilgileri gelen ve giden aramada gösterme ve aynı arayüzden veri girişi ESTOS Procall One Tek bilgisayar ve tek IP telefon entegrasyonu ile küçük işletmeye uygun Outlook client ve bilgisayar içinde adreslenen klasörleri tarama özelliği ile gelen giden aramada gerekli bilgilerin gösterilmesi
Avantajlar ve Kilit Özellikler Zaman ve Maliyet Ürünleştirilmiş ve bir çok santral marka modeline bağlanmaya hazır hale getirilmiş ESCTA sunucu yazılımları projede vakit ve maliyet avantajı sağlar. Entegrasyon yetenekleri Santral ile birlikte alınabilen yüksek maliyetli ve tek bir uygulamayı tarayabilen CTI adaptör çözümlerine karşılık Estos Procall çözümü Santral ile aynı anda birden fazla uygulamayı entegre eder. Böylece santralden kullanıcıya gelen bir çağrıdaki telefon numarasını örneğin aynı anda muhasebe, CRM ve ERP uygulamalarında tarar ve kullanıcının önüne 360 derece müşteri görünümünü sunar
Avantajlar ve Kilit Özellikler -I Özelleştirilebilirlik Kullanıcıya açılan pop-up ekranı Müşteri’ nin stratejisini ve kendi müşterisine bakışını yansıtabilecek şekilde özelleştirilebilir. Örneğin kaç ürün sahibi, müşterinin cari balansı, segmenti ve son aktivite tarihi gibi alanlar kullanıcıya çağrı geldiğinde gösterilir ve gelen çağrının daha bilinçli karşılanması sağlanır Süreç Entegrasyonu Procall çözümü Müşterinin süreçlerine entegre şekilde çalışır. Çağrı karşılandığında Procall diğer .exe leri tetikleyerek örneğin CRM uygulaması içinde ilgili müşteri geçmişine otomatik bir arama aktivitesi yaratır, ek bilgiler girilecekse ilgili ara yüzü kullanıcının karşısına getirir ve kurumsal birikim oluşmasına destek olur
Genel Çalışma Topolojisi
Sınırsız Entegrasyon CRM USER CLIENT WITH PROCALL 4 + ECSTA ERP CORE BANKING ERP CUSTOM DB WEB SERVICES MOBILE USER CLIENT WITH PROCALL 4 + ECSTA
Müşteri Deneyimi Seviye 1 Santralden gelen numaranın pop-up ekranına taşınması Kaçan çağrılar dahil kullanıcı uygulaması (Procall) jurnali Seviye 2 Santralden gelen numaranın 3. parti yazılım entegrasyonu sayesinde ad-soyad-segment-cari balans gibi katma değerli bilgilerle pop-up ekranına taşınması Seviye 3 Santralden gelen numaranın 3. parti yazılım entegrasyonuna ek aynı 3. parti yazılım içine create event tetikleyerek gelen-giden çağrıya istinaden, gelen –giden çağrı no, ilgili kişi, konuşma süresi, tarihi gibi bilgilerle kayıt atılması Seviye 4 Sürece entegre edilerek 3. parti ekranları veya ek arayüzlerin tetiklenerek veri girişine yönlendirilmesi Mobil Deneyim Masa telefonuna gelen çağrı jurnali, kaçan çağrıların takip edilebilmesi Uzak rehbere erişim
ProCall Client – Temel Kullanım Kullandığımız dahili numara (max 4 adet) Outlook takvim Arama alanı (telefon veya isim) Planlanmış aramalar (outlook entegre) Cevapsız çağrılar Arama geçmişi Favori kontaklarımız Arama sonuçlarımız * Yeni bir sekme ekleyebiliriz (url olarak) Okunmamış mail ve Cevapsız çağrı sayısı
ProCall Client (Seviye 1) Kullandığımız dahili numara Aradığımız numara hakkında detay Arama esnasında not alma alanı Numerik kısım Aktif çağrıyı bitirip, yönlendirme Aktif çağrıyı bekletip, başka numarayı arama Aktif çağrıyı bekletme Aktif çağrıyı bitirme
ProCall Client (Seviye 1) Numerik kısım
ProCall Client (Seviye 1) Görüşme esnasında aldığımız notlara Journal sekmesinden ulaşabiliriz. Not üzerinde çift tıkladığımızda yazdığımız notu kullanabiliriz.
ProCall Client (Seviye 2) Arama bölümü Telefon No Kontak Adı Firma Adı Arama sonrası çıkan sonuçlar Sonuçlardan seçilen kontak Segment, Cari Alacak, Cari Bakiye, Cari Borç Bilgileri
ProCall Client (Seviye 2)
ProCall Client (Seviye 3 - 4 Süreç Entegrasyonu) *Client ID *Client Secret SF’Ye loginde kullandığımız mail adresi Pass ve Sec.Token ardarda yazılmalı Bilgileri kaydederek aktiviteyi girer. Yazılanları temizler. Aktivite girilmeden çıkış yapar. Bir sonraki aramada tekrar login ekranı çıkar * Client ID ve Client Secret Salesforce tarafından verilen bilgilerdir.
ProCall Client (Seviye 3 - 4 Süreç Entegrasyonu) Account Contact Telefon numarası Seçili Kampanya (default olarak <Yok>) Not alanları Aktif kampanya listesi Aktiviteyi Salesforce’a kaydeder.
ProCall Client (Seviye 3- 4 Süreç Entegrasyonu) Not alanlarına yazılan yazılar Account Adı Contact Adı Bizim kullanıcımız Çağrı Süresi Aradığımız numaranın Salesforce’da yer almıyorsa yapılan çağrılar Bircom Çağrıları isimli accounta activite olarak giriliyor.
ProCall Client (Mobil Deneyim) Kullandığımız Dahili Search (Kontaklara ulaşım) ProCall Client’ta ki Favoriler listesi ProCall Client’ta ki Planlanmış Çağrılar ProCall Chat ProCall Mobile ayarlar Journal
ProCall Client (Mobil Deneyim) Arama kısmı Kontak Adı Firma Adı ProCall üzerinden ulaştığımız arama sonuçlarına mobil uygulama üzerinden erişebilirsiniz. ProCall Mobile uygulamasıyla MetaDirectory, ODBC, Veritabanınıza arama kısmından erişebilrisiniz.
ProCall Client (Mobil Deneyim) Durum değişikliğiniz akıllı telefonunuzdan yapabilirsiniz Mobile uygulamada aynı anda birden fazla telefon hattını yönetebilirsiniz. Arama yaparak ulaştığımız kontaklara ister akıllı telefonunuzdan, isterseniz masanızdaki telefondan çağrı başlatabilrisiniz.
Teşekkürler Deniz ÖGE denizo@bircom.com denizo@bircomteknoloji.com 0533 309 65 42