INTRANET
Toplantı Odaları Yönetimi Akış Anasayfa İK SOP E-learning Personel Yönetimi Toplantı Odaları Yönetimi Satış Pazarlama Medikal
Anasayfa Şifre Giriş Ekranı Anasayfa Duyurular / Haberler / Özel Günler Sosyal Medya Şirket İçi Bilgilendirme Platformu
Şirket içi bilgilendirme platformu Bizi Sevindirenler Organizasyon Şeması Personel Listesi Meda Albüm Kargo Takip
E-Learning Oryantasyon Aktif Sınavlar
Personel Personel Bilgileri CPM Master Entegre Bordro Görüntüleme Ekranı Personel Görev Tanımları Personel Sicil Kart Notlarına eklenen cezalar
Toplantı Odaları Kontrol Ekranı Rezervasyon Toplantı Katılımcıları
Satış Raporları Yetki dahilinde yüklenen çeşitli raporlara ulaşabilme; - IMS Raporları (Satış) - Kuşman (CRM) - Fiyat Lİsteleri
Pazarlama Ürün Bilgilendirme Pazarlama Dönemleri Rehberi Kongreler Toplantı Organizasyonları Sunumlar Kitap, Dergi Talep Formu Vitrin Görseli Talep Formu Spesifik Masraf Talep Formu Kongre Katılım Talep Formu
Medikal Tedavi Alanları Literatürler Küb-KT ( Teknik Dokümanlar) Literatür Talep Formu
İK UYGULAMALARI Performans Gelişim Sistemi İş Gezisi Talep Formu Tahakkuk Eden Ücret Talep Formu İş Avans Talep Formu Mesai Dışı Araç Kullanım Formu Eğitim Talep Formu İzin Talep
SOP - Standart Operasyon Prosedürleri Tüm departmanlara özel SOP’ler
Başarı Hikayesi Meda Türkiye’de özellikle ilaç sektörünün en sıkıntılı süreçlerinden olan fason üretim maliyetlendirmesi, imha, promosyon stoklarının seri bazında takibi ve kullanıldığı zaman giderleştirilmesi, yurtdışı raporlama, gider bütçe yönetimi, sözleşme takibi, ihale, kongre masraf yönetimi, saha personeli masraf takibi ve onay süreci gibi konuların hepsi çözüldü. İK’dan demirbaş yönetimine, satıştan satın almaya, fason üretimden muhasebeye tüm iş süreçlerimizi de CPM MASTER ERP üzerinde takip ediyoruz PRODA Web Ekibi tarafından iki yıldır geliştirilen CPM MASTER ERP ile tam entegre çalışan Meda Intranet ile zimmetten izin yönetimine, doküman yönetiminden bilgilendirmelere kadar tüm şirket içi bilgi akışı online ortamda sağlanıyor. E-Learning projesi ile tüm şirket içi eğitimler, sınavlar ve değerlendirmeler online ortamda yürütülüyor. 2014 ve 2015 yılında da PRODA ile yeni projeler geliştirmeye devam edeceğiz. Bu projelerden bazıları ; Tüm kurumsal satın alma sürecini web ortamında yürüteceğimiz Meda Online İhale Yönetimi, kongrelerde yaşanan yoğun iş takibini, davet yönetimini, masraf yönetimini ve satın alma sürecini takip edeceğimiz Meda Kongre Yönetimi, özellikle saha personelinin tüm masraf ve onay sürecini web ortamında ve tamamen CPM MASTER ERP ile entegre yürüteceğimiz Web Masraf Girişi. 2010 yılından itibaren PRODA danışmanlığında iş süreçlerini tekrar gözden geçiren ve güncelleyen Meda Türkiye olarak, Meda AB tarafından her yıl yapılan iç denetimlerde, sistem tarafında, 3 yıldır tam not alıyoruz.. Funda Evirgen Gücer, Meda Türkiye Ülke Müdürü
TEŞEKKÜR EDERİZ