Ben kimim Bölüm Hakkında Dersin Amacı Dersin Kuralları Beklentiler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

This project is produce with the financial assistance of EU
Yazılım Geliştirme ve Java
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Sistem Analizi ve Planlama
Nesneye Dayalı (Nesne Tabanlı ) Programlama
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
MIT505 İnternet ve Web Programlama: Web Şablonları ve Web düzenleme
İNTERNET.
Bu dersin sonunda Bilgi nedir? Teknoloji ve Bilgi arasında ne gibi bir ilişki vardır? Bilişim Teknolojisi ne anlama gelmektedir? Gibi sorulara yanıt verebilecek.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
İLETİŞİM BECERİLERİ SEMİNERİ
E-Twinning Avrupa Okul Ortaklıkları Eşleştirme Projesi
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Ankara Üniversitesi Açık Arşiv Uygulaması
Acikogretimx.com Açıköğretim sistemi hakkında temel bilgiler 2009.
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
2010 YILI ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (1 ağustos-31 aralık) Hazırlayan: İbrahim TUNÇ.
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
22 Eylül 2006 TBB BANKACILIK ALT ÇALIŞMA GRUBU Nurhan Aydoğdu
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü
 Beyin emeğinin yerine geçen akıllı âletler üretilmeye başlandı. Elektronik teknolojisinin hızlı gelişimi ve lâboratuar ortamından günlük yaşantıya.
DEMO-VILLAGE Orda Bir Köy Var Demokrasiyle!
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi www. sem. metu
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
1 2 3 GÜVENLİK İÇİN ÖNCELİKLE RİSKİ YOK EDİLMELİDİR. RİSKİ YOK EDEMIYORSANIZ KORUNUN KKD; SİZİ KAZALARDAN KORUMAZ, SADECE KAZANIN ŞİDDETİNİ AZALTIR.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
-İLETİŞİM- SUNUSU.
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
Uzaktan Eğitim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık. Uzaktan eğitim, öğrenme ve öğretme süreçlerinin farklı yerlerde gerçekleştiği, öğrenenle öğretenin çoğu zaman.
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Bu dersin sonunda Bilgi nedir? Teknoloji ve Bilgi arasında ne gibi bir ilişki vardır? Bilişim Teknolojisi ne anlama gelmektedir? Gibi sorulara yanıt verebilecek.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek, İnsan zekâsının çalışması sonucu ortaya çıkan düşünce ürünü,
Ben kimim Bölüm Hakkında Dersin Amacı Dersin Kuralları Beklentiler
YGS-LYS SINAV SİSTEMİ Suat ESER Okul Psikolojik Danışmanı YGS-LYS klavuzuna göre hazırlanmıştır. PSIKOLOJIK DANıŞMAN SUAT ESER.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM
Sunum transkripti:

Ben kimim Bölüm Hakkında Dersin Amacı Dersin Kuralları Beklentiler WEB TASARIMI Tanışma Ben kimim Bölüm Hakkında Dersin Amacı Dersin Kuralları Beklentiler

Öğr.Gör Aslı Yazağan Kimdir www.ayazagan.com

Web-programlama birimi: Etkinlik birimi Edebiyat-tarih Güncel En yeni teknolojileri boş vakitlerimizde birlikte öğreniyoruz.. Müzik Etkinlik birimi Tanışma toplantıları e-dergi Sinema-belgesel Geziler Eğitim birimi: yayla gezileri AB Gençlik çalışmaları-kültür çalışmaları Kamplar Eğitim gezileri İngilizce chat saatleri Spor aktiviteleri Matematik etütleri Patchwork atölyesi Bilişim Geri dönüşüm atölyesi Mobil programlama Oyun tasarımı Fotoğrafcılık / Video düzenleme Toplantılar-Paneller

Bilgisayar Teknolojileri Programı Bilgi Teknolojileri ~ IT Bilgisayarların ve yazılımların aracılığıyla bilginin işlenmesi, dönüştürülmesi, saklanması, korunması, iletilmesi ve bu bilgiye güvenli bir biçimde erişilmesini sağlar. Kariyer.NET

WEB TASARIMI Dersin Amacı Web Standartlarına Uygun Web sitesi yapabilmek Tasarımın Öğelerini Ve Aşamalarını ögrenmek ve Uygulamak Kodlamanın Temelini ve Standartları ögrenmek ve Uygulama Yardımcı Programlar ile Tasarım ve Kodlama Yapabilmek Yapılan Web Sitesi Yayınlamak Ve Yönetmek Yeni Teknolojilerın Siteye Entegrasyonu

BEKLENTILER..

Bilmek ama onu yaşantıya dönüştürememek, bilmek değildir!

SORUMLULUK SAHİBi ÖĞRENCİ. Egitim Yetenek Arac Zaman BAŞARI Teori+Pratik Geri Dönüşüm (FeedBack) The best way to learn how to make stuff is to make stuff yourself and test it out on people.

GRUP ÇALIŞMASININ ÖNEMİ Egtimde peer to peer learning Is hayati Facebook-Twitter

Ders aslında NEDİR? DERS (Course) : İlerlemek- İleri Gitmek (Fransızca) 14yy > Planlanmis çalışma serileri Şimdi > Ögretmenler eğitimlerini dersler ile satar, ögrenciler bu dersleri tamamlayarak bir derece alır. Ögrenmenin çok azı derste gerçekleşir. Öğrenmenin büyük bir çoğunlugu tecrübe ile, sorular ile, diğer insanlardan ögrendiklerimiz ile gerçekleşir.

Onu patlatacak olan SENsin! Ders Önemsiz Midir? Ders bir saatli bomba gibidir. Fakat bu bomba ders sırasında patlamaz..Ders süresince olgunlaşır.. Onu patlatacak olan SENsin! Alinti: http://www.internettime.com/2012/08/the-game-of-course/

ZAMAN Her sabah hesabınıza 86.400 TL yatıran bir banka düşünün.. Gün boyu istediğiniz kadar parayı harcamakta veya harcamamakta serbestsiniz. Parayı istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Oyunun sadece tek bir koşulu var:harcamayı başaramadığınız meblağ ertesi güne devretmez, akşam hesabınızdan geri çekilir ve bu paranın hiçbir bölümünü ne sebeble olursa olsun saklayamazsınız. Bir önceki günün tutarının tamamını harcamış veya hiçbir bölümünü harcamamış da olsanız ertesi sabah hesabınızda yine 86.400 TL bulacaksınız. Farkında olsanız da olmasanız da aslında hepimizin böyle bir bankası var… ZAMAN

Neden Boşa Harcarız? Denetleyebilecegimizin farkında mısın? Az zamanımız olduğunun farkında mısın? Boşa harcanan zamanın farkında mısın? Zaman yönetimi konusunda düşünmek aklına hiç geldi mi?

Ne Yapmalı? Hedefler Belirlenmeli Öncelikler Belirlenmeli Hayır Diyebilmeli Geliştirilmesi gereken yönler saptanmalı Zaman hırsızları belirlenmeli ve önlenmeli Günlük- Haftalık Plan yapmalı

Uzun ve Orta vadede ne istiyorum? Önceliklerim Neler?

Atalarımızdan.. Ağustosta gölge kovan, zemheride karnın ovar.. Ağustosta beyni kaynayanın zemheride kazanı kaynar Emek olmadan Yemek olmaz.

Web Tasarım Dersi Haftalık Planı Tarih Konular 1 23-27 Eylül: Bilgi ve Internet Üzerine 2 30 Eylül-4Ekim: Web'in Evrimi - Web Standartları 3 7-11 Ekim: HTML'e Giriş 4 14-18 Ekim: Kurban Bayramı 5 21-25 Ekim: HTML'e Devam 6 28 Ekim- 1 Kasım: CSS- CSS'de Class ve ID 7 4-8 Kasım: Tasarım Süreci - Tablosuz Tasarım 8 11-15 Kasım: Kutu Modeli 9 18-22 Kasım: Vizeler 10 25-29 Kasım: İleri CSS - Menü Yapımı 11 2-6 Aralık: İleri CSS - Resim Galerisi 12 9-13 Aralık: Hazır Ajax Kodları Kullanımı 13 16-20 Aralık: Arama Motoru Optimizasyonu 14 23-27 Aralık: Web sitesi Yayınlama 15 30 Aralık-3 Ocak: Dönem Sonu Proje teslimi 16 6-10 Ocak: Telafi Haftası 17 13-17 Ocak: Finaller 18 20-24 Ocak: 19 27-31 Ocak: 20 3-7 Ocak: Bütünleme 21 14 Şubat: Tek Ders Sınavları

Web Tasarım Dersi İş Yükü Ödevler : % 30 Vize : %20 Dönem Sonu Projesi : %50

Bilgi - Bilgi Toplumu

BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ  Bilgi ve düşüncenin hızlı akışını sağlayan teknolojik araçlara “Bilgi iletişim teknolojileri” adı verilir. Bilgiye ulaşılmasını ve bilginin oluşturulmasını sağlayan her türlü görsel, işitsel, basılı ve yazılı araçlardır. Ör: ? Örnek: Eski nesil: kitap, ögretmen, tebeşir, karatahta, Yeni nesil: Radyo, tv, internet

BİLGİ Günümüzde bilginin önemi giderek artmaktadır. Buna bağlı olarak yeni bir sektör olan ve hızla gelişen bilgi sektörü ortaya çıkmıştır. Bilgiyi toplamak, işlemek, düzenlemek, depolamak, bir yerden bir yere aktarmak ve bu bilgiye erişmek için kullanılan bilgi teknolojisi, ekonomik yapıda olumlu bir dönüşüm yaratmıştır.

Günümüzde ve gelecekte gerekli bilgileri BİLGİ TOPLUMU KAVRAMI Günümüzde ve gelecekte gerekli bilgileri en kısa sürede üreten, ürettiği bilgileri kullanan toplumlar, bilgi çağında daha güçlü olacaklardır. Bilgi temel guc ve ana sermaye. Paradan bile daha degerli.

Bilgi toplumunun temel özellikleri 1. Bilgi toplumunda bilgi önemli ve temel kaynaktır. Bireyler ve toplumlar bu temel kaynaga sahip olmak için yaris halindedirler. 2. Hızlı bilgi artışı, değişme ve gelişmenin temel kaynaklarıdır. 3. Bilgi üretimi ve bilgilerin pazarlanması, bilgi toplumunda yeni iş alanlarinin başında gelecektir. 4. İş dünyasında bilgi üretenlerin ve çalışanların sayısı çoğalacak, bilgi birikimi bilgide seçiciliğe yol açacaktır.

Bilgi toplumunun temel özellikleri 5.Egitim ögretimde süreklilik yerleşecek, okul ögrenimi yanında, yaşamın başlangıcından sonuna kadar etkin ögrenme gereksinimi ön planda olacaktır. 6. Belirli konuları öğrenme yerine, “ögrenmeyi ögrenmek” ve “bireysel ögrenme” eğitim sürecinin temeli olacaktır.