Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Yatay Geçiş Başvurusu Değerlendirme
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
Google Analytics Nedir?
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
-Demografik- Nüfus Analizi
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
AB MÜZAKERE SÜRECİNDE SON GELİŞMELER
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
PAZAR RAPORLARI_2013.
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
Yandex Reklamları.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Matematik 1 Takvim Nedir?.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
AKADEMİA SOSYAL BİLİMLER İNDEKSİ
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Belediye Ortaklık Ağları Projesi TUSENET – Türk –İsveç Belediye Ortaklık Ağları / Turkish – Swedish Municipal Network.
4 X x X X X
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 16 MAYIS AB TOPLAM SIĞIR HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ ARALIK-TOPLAM ÇİFTLİK HAYVANLARI SIĞIR.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
1-1-2 Türkiye genelinde Acil Sağlık Hizmetlerine erişim numaraları ile yapılmaktadır. Ambulans içinde Doktor,Hemşire,Sağlık Memuru,AABT,ATT, Şoför.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Haziran, temmuz, ağustos Eylül, ekim, kasım
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Sunum transkripti:

Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?

Satış ya da sitenize trafik sağlar Türkiye’nin en büyük online network’ü Türkiye’nin nitelikli kullanıcılarına erişiyor Beyaz yakalı, çalışan yoğunluğu olan siteler Internette geçirilen toplam süresi uzun olan kullancılara sahip siteler Satış ya da sitenize trafik sağlar Bilinirlik sağlar Ayda 26 milyon, Günde 1.8 milyon tekil ziyaretçi ile aktif Türkiye internet kullanıcılarının %100’üne ulaşıyoruz.

Medyanet Siteleri Mitleri Yıkıyor Erişim alışık olduğumuz diğer mecraları hızla yakaladı. Ev bağlantısı hızla arttı, boş zamanlar internete kaydı. Tatil kararları internete kayıyor.

Medyanet Sitelerine En Sık Bağlanılan Yer Medyanet kullanıcıları internete en sık evlerinden ve işyerlerinden bağlanıyorlar! % Baz 1941 1876 1153 3337 717 642 524 446 1228 2851 7562 ACNielsen Mayıs-Temmuz 2007

Internet’ten Alınan Hizmetler (Tatil) %

Internet’ten Alınan Hizmetler (Uçak bileti) %

Yaş : %62 25 yaşın üzerinde 30 26 28 31 29 29 28 35 27 32 31 24 BİAK Yaş Dağılımı % 15-17 % 19,05 18-24 41,28 25-34 23,67 35-44 10,36 45+ 5,65 Kaynak: Türkiye Basın Okurluk Araştırması (BİAK) 5-8. Dönem (2 Mart 2005 - 28 Şubat 2006)

Meslek: %67 kendi hesabına ya da ücretli çalışıyor TGI Spring 2006 İnternet Kullanıcıları Gazete Okurları

Eğitim: %66 üniversite ya da üstü eğitimini tamamlamış TGI Spring 2006 İnternet Kullanıcıları Gazete Okurları

Hürriyet.com.tr’i Takip Etme Sıklığı (%) 69 %88 Baz:1989

Milliyet.com.tr’i Takip Etme Sıklığı (%) %83 Baz: 1899

Fanatik.com.tr’i Takip Etme Sıklığı (%) %67 Baz=451

Internet Nasıl Planlanır?

Internet Nasıl Planlanır?

Medyanet Rich Banner Hergün sıklıkla ziyaret ettiğiniz site sayfalarımızda yepyeni tanıtım fırsatları sunar. Kolayca hazırlanır, yayına alınır.

Rich Banner Data Toplar www.ekolay.net/index_tekno.asp

Rich Banner Satış Filmlerinizi Sergiler www.ekolay.net/sinema/index_nokia.asp

Rich Banner Satış Filmlerinizi Sergiler

Rich Banner: İstediğiniz Her Şeyi Yapabilir! Link: Expedia

Rich Banner: İstediğiniz Her Şeyi Yapabilir! Link: Home Life

Internet Nasıl Planlanır?

Medyanet ADnet Hergün sıklıkla ziyaret ettiğiniz site sayfalarımızda klik bazlı ekonomik bir yayın modelidir. Kolayca hazırlanır, yayına alınır.

ADnet: Ekonomik Klik Bazlı Reklam

ADnet: Ya da Ekonomik Sabit Reklam 7/24 seçtiğiniz sayfada yayınlanın

Neden ADnet? Tıklayanların kim olduğunu seçin, beyaz yakalı, çalışan yoğunluğu olan sitelerin kullanıcılarını kendinize çekin Aramanın internette geçirilen toplam sürenin %5’ine denk geldiğini unutmayın, bu mecrada geçirilen uzun zamanlardan faydalanın Satış sağlayın Bilinirlik sağlayın

ADnet: Satış getiriyor

Internet Nasıl Planlanır?

Medyanet MediaMind Türkiye’de bir ilk. Reklamınızı herkes görsün, ama : Tatil / seyahat sayfalarını son ay içinde sıklıkla ziyaret etmiş kullanıcılar, Araştırmalarda yakın zamanda tatil/seyahat planı olduğunu beyan edenler daha sık görsün 

Medyanet MediaMind Gezisitesi Gezikolik Ekolay Hürriyet Seyahat Milliyet Tatil gibi seçili sitelerimizin kullanıcıları,ve Araştırmalalara pozitif cevap veren binlerce kişiye doğrudan ve rich banner’ların fırsatlarıyla ulaşın.

Başarı Hikayeleri

Sungate Port Royal 24 Şubat’tan itibaren gazete (Hürriyet İK), yerel outdoor, interneti (Hürriyet.com.tr, Milliyet.com.tr, Mynet-Hürriyet YeniBirİş), kapsayan 1 haftadan kısa bir çalışma ile sungatehr.com’da 3000 iş başvurusu toplandı!

Pronto Tour Çalışma dönemi: Ağustos 2007 Kullanılan siteler: Hurriyet.com.tr ve Milliyet.com.tr Sonuç:10.000’ lerce click ve uzun süreli çalışma kararı

MNG – WOW Otelleri Çalışma dönemi: Mayıs- Haziran 2007, 6 haftalık çalışma Kullanılan siteler:Milliyet.com.tr, Ekolay.net, Cnnturk.com, Azbuz.com ve Kanald.com.tr Sonuç: Milyonlarca görünürlük, 100.000’den fazla click ve uzun süreli çalışma kararı

Son söz: Uluslararası reklam mı vermek istiyorsunuz? Sitelerimizi yurtdışından okuyanlara erişin (Almanya’dan bağlananlar, İngiltere’den bağlananlar, vb.) Avrupa’nın her ülkesinde en büyük içerik portalleri ve en büyük turizm siteleriyle çalışın: ADEurope Web.de GMX Orange.co.uk, ...

Son söz: Uluslararası reklam mı vermek istiyorsunuz?

Teşekkürler Kıvan Odabaşı kodabasi@e-kolay.com Nazan Yücel nyucel@e-kolay.com Ufuk Büyük ubuyuk@e-kolay.com