2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.
İnternet Reklamı Zap Medya. Başlıklar ► İnternet Nedir? ► Nasıl Gelişti? ► Tipik Medya Tüketimi! ► Kimler Kullanır? ► Ne için kullanırlar? ► Kaç kişi.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
INTERNET SUNUMU.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
Serkan UĞUR Business Sunumu 2. Kısım Paranız nasıl geri döner?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Adex Logaritma 2008.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
Sosyal Medya.
Proje Önerileri 08 Ekim 2012.
Sdgsgsd Teknolojisi olan Borsa mı, Borsası olan Teknoloji Şirketi mi ? Ali ÇÖPLÜ Borsa İstanbul Genel Müdür Yardımcısı.
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
İ.Ü. Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Erasmus Tanıtım Toplantısı
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
English version 1.0 © Unaico All Rights Reserved. İnsanların karşılaştığı yer.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce 75 ’i aşkın ülkede 2 milyar dan fazla insan tarafından kullanılan özel,resmi dil, bilim dili statüsündedir.
Mobil İnternet – Bugün ve Yarın Onur Berkol Ericsson Crea-World Tel: Fax: Application Sales.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Ford Fiesta Fizy Projeler tekil kullanici sayfa gösterimi ziyaretçi Sitede geçirilen ortalama süre 46dk Rakamlarla fizy.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Ayşegül ARSLAN.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
Sunum transkripti:

2009

Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile konvansiyonel mecralarda edindikleri reklam ve satış deneyimlerini online alana taşıdılar. Logaritma, yılda ortalama 350 farklı markanın 1200’ü aşkın kampanyasında 100’den fazla yayıncı ile yer alıyor.

Logaritma 2009 Biz Kimiz? 2000 yılından beri internet reklam satışı yapan ekibin bilgi ve tecrübesi 70’i aşkın yerli ve yabancı internet sitesinin reklam satış yetkilisi Adlink Internet Media AG’nin Türkiye temsilcisi ABD, Almanya, Rusya ve Yunansitan ile satış ortaklıkları Insites E-Research şirketi ile site araştırmalarını gerçekleştirir. IAB Türkiye kurucu üyesidir.

Logaritma 2009 Hizmetlerimiz Logaritma, anlaşmalı sitelerinin reklam gelirlerini maksimize etmek için çalışır. Logaritma, yenilikleri takip eder ve sitelerini yeni reklam modelleri ile tanıştırır veya uygular. Logaritma, CPM, CPC, CPL veya CPA gibi tüm modellerde reklam satma ve online raporlama kapasitesine sahiptir.

Logaritma 2009 Logaritma Adlink Türkiye Temsilciliği Dünyanın en büyük internet servis sağlayıcı şirketlerinden United Internet’in internet reklam satış şirketi Alman Borsasına kote 80 milyondan fazla kullanıcıya erişim Yılda ’den fazla kampanya 4000’den fazla yüksek bilinirlikli yayıncı 200’den fazla çalışan

Logaritma 2009 Reklam Satış Modelleri Pazarlara yönelik Satış Modelleri:  Premium Sales: Brand network: Her bir sitenin reklam satış ekibi gibi çalışır, reklam pazarındaki paydan maksimum payı almayı hedefler. •Aylık reklam alanını temsil eder.  Performance Sales: Adex network: CPC, CPL ve CPA gibi performans bazlı kampanyaların, internet üzerinden satış yapan reklamverenin sürekli kullanımına uygun şekilde en iyi optimizasyon ile sunar. •Aylık Türk kullanıcı reklam alanını temsil eder. Hedefleme:  Premium Sales: Kategori ve IP hedefleme ile Türk ve Avrupa pazarında yer alır.  Adex Network: Tüm teknik hedeflemeler mevcuttur.

Logaritma 2009 Logaritma Kategorileri Haber Spor Yaşam Tarzı Kadın Çocuk Oyun Blog Eğlence E-ticaret Teknoloji Seyahat Emlak

Logaritma 2009 Logaritma Sitelerinden Örnekler...

Logaritma 2009 Logaritma’nın performans bazlı networküdür. Türk ve yabancı, yüksek trafikli sitelerin, ortak bir platformda tüm hedeflemelerin yapılmasına imkan veren bir altyapı ile fazla envanterlerini birleştirmeleri üzerine kurulu bir sistemdir. Amaç, en iyi geri dönüşü en iyi fiyata almaktır. ROI maksimizasyonu temeline dayalıdır.

Logaritma 2009 adex’in faydası nedir? Her bir gösterimin reklamverenin hedefleri açısından değerini hesaplayan akıllı bir reklam satınalma sistemidir.  CPM, CPC, CPA, dCPM modellerinde satınalma yapar.  Hangi modelde, ne harcama yapacağını reklamveren belirler, sistem uygular. Artık nereye reklam verdiğiniz değil, kimi hedeflediğiniz önemlidir:  Eğer hedef kitlenize en doğru şekilde ulaşmak istiyorsanız, onları nerde yakaladığınız değil, onları yakalamanız artık önem kazanıyor.

Logaritma 2009 Adex network sitelerinden örnekler

Logaritma 2009 Kreatif  Standart Banner: 468x60  Super Banner: 728x90  Showcase: 300x250  Sky Scraper: 120x600  Wide Sky Scraper: 160x600  Ağırlık: Max 30kb  Gif, flash, jpeg, java •IAB standartları

Logaritma 2009 Raporlama  Impressions;  Clicks;  Conversions;  Spent;  eCPM;  eCPC;  eCPA;  ROI değerleri,  Kampanya, kreatif, reklam boyutu ve yayın ülkesine göre gruplanabilir. • Online ve realtime raporlama

Logaritma 2009 Reklamverenlerimizden Bazıları...

Logaritma 2009

Teşekkürler... Logaritma Internet & BT (212)