1TÇ Ürün Konsepti Özellikleri ve avantajları 1TÇ:ÜRÜNLERİ SATIŞ ÖZELLİKLERİ Alirıza Uzunmehmetoğlu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yepyeni bir ürün, Muz, Çikolata, Fındık ve diğer kaplama malzemelerinin kusursuz birleşimi ve etkileyici sunumu.
Advertisements

Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
 Ofis dışından erişim  Kurulum gerekmez  Internet Explorer, Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari üzerinden çalışma  Sade ve basit arayüz Web Avantajları.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Bölüm 5: Müşteri Hizmeti Sağlamak İşiniz ne olursa olsun,işin içinde olduğunuz sürece müşterileriniz vardır. Onlara davranışınızın işininizin ilerlemesi.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz.
1TÇ:Ticaret Yönetimi + Genel Muhasebe
E-İhale, Elektronik İhale veya Online İhale sistemi B2B (şirketler arası ticaret) alanında kullanılan bir satınalma yöntemidir. Bir Alıcı şirketin ve.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İŞLETMELERİN BÜYÜMESİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Yeni Pazarlama Teknikleri
PEER SUPPORT TEAM.
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
E- Ticaret Altyapısı.
Metin DURAN Genel Müdür
Tedarikçi Firma Sunumu
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Pi Magic — İş Uygulamaları Yatay Çözümler Endüstri Çözümleri Yönetim.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
AHUM Destekleri: İHRACAT UYGULAMASI
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Tablet Menü.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Tablet Menü.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

1TÇ Ürün Konsepti Özellikleri ve avantajları 1TÇ:ÜRÜNLERİ SATIŞ ÖZELLİKLERİ Alirıza Uzunmehmetoğlu

MÜŞTERİ KAZANMA VE DEVAMLILIK • Şirketler müşterilerini piyasadaki gelişim ve tavsiyeler sayesinde kazanır. • Kötü servilserden dolayı- kaybeder. • CRM – müşteri ilişkileri basit «havuz» problemi çözümünde olduğu gibidir.(satış, pazarlama ve hızmet)

%98 Müşteri memnununiyeti… MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

İSTATİSTİKLER • Dünya çapında yapılan istatistiklere göre satış sözleşmelerinin yaklaşık % 60’ı (faaliyet türünden bağımsız olarak) beşinci denemeden sonra gerçekleşmektedir. • Sözleşmelerin sadece % 4’ü ilk denemeden sonra gerçekleştirilmiştir.. • Potensiyel müşteriyi ilgisiz halden satın almaya hazır hale getirmek için, şirketiniz ve teklifiniz ile ilgili en az dokuz kez etkileşim kurmanız gerekir.

SATIŞ HUNİSİ • Isınma Turları : Karşı tarafı rahatlatmak ve konuşmayı satış baskısından uzaklaştırmak • İhtiyaç Analizi : İhtiyaçları anlayarak ve bu konularda önemli bilgiler vererek güven ve kredibilite kazanmak • Ön Konuşma : Şirketin güvenilirliğini kurmak, güven vermek • Satın Alma Kriterleri: Karşı tarafın sattığınız ürünü satın alması için en önem verdiği satın alma kriterlerini belirlemek. En önemli kısım burasıdır.

SATIŞ HUNİSİ • Satın Alma Kriterlerini Sonuçlandırmak : Potansiyel müşterinin olası ret unsurlarını belirlemek. • Ürün Tanıtımı Yapmak : Ürünler ve hizmetler hakkında bilgi vermek. • Ürün Konusunu Daraltmak : Değer sunmak için alternatifleri elemek ve asıl fırsat konularına odaklanmak. • Opsiyonel Faydaları Belirlemek : Ürün ve hizmetle ilgili ek faydalar konusunda bilgi vermek. • Kontrat : Satın alan kişideki korku, şüphe ve son dakika soru işaretlerini yok etmek. • Satış Kapatma Denemesi : Son bir değerlendirme yapılmasını sağlamak • Ürün ve Hizmeti Göstermek : Müşteri için önemli olan tarafları öne çıkararak ürünü göstermek. • Satışı Kapatmak : Kontratı imzalamak.

SATIŞA HAZIRLIK • Müşteriye gitmeden önce hazırlık yapın - Müşteri hakkında bilgi toplayın - Broşür götürün - Promosyon ürünler hediye edin - Referans bilgileri - Müşteriden gelebilecek sorulara göre hazırlık

TANITIM - SUNUM • Müşterinize elinizdeki tanıtım ürünlerini belli bir sırada verin (kartvizit, reklam broşürü, tanıtım broşürü gibi) • Müşterinin isteklerini dinleyin ve not edin • Standart uygulamanın karşıladıklarını işaretleyin • Tanıtım için sunum slaytları oluşturun • Müşteri bilgisayarına demo uygulama kurun • Sunum yaparken müşterinin katılımını sağlayın

PROGRAMIN TANITIMI • Uygulamayı çalıştırın • Açılış işlemlerinden başlayarak sunuma giriş yapın. • Genel çalışma başlıklarının anlatımı • Her başlıkta bir rapor örneği gösterin • İlgili başlıkta özel detaylar varsa bilgi verin • Müşterinin isteklerini yansıtan detaylara özen gösterin. • Müşteri için faydalı olan özellikleri aktarın

SATIŞA YÖNLENDİRME • Müşteri isteklerinin ne kadarını standart uygulama karşılanabiliyor. • Müşteri programı istiyor olsa da eksiklikler arayacaktır. • Kendisine özgü olduğunu düşündüğü özellikler üzerinde ağırlıkla duracaktır. • Hayır diyebileceği her duruma bir öneride bulunabilirsiniz • İsteklerine yönelik küçük bir uyarlama yapın

SATIŞIN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ • Kullanıcı sayısını ve çalışma biçimin sorun • Müşterinin fiyat sormasını bekleyin • Standart uygulama ve gerekli lisansları fiyatlandırın • Özel istekler yoksa uygulamanın açık sistemli yapısı ile ilgili bilgi sonraya bırakılabilir. • Satışı sıcağı sıcağına gerçekleştirin. • Ödeme almadan satış gerçekleşmiş sayılmaz

1C:İŞLETME PLATFORMU • Sahip olma maliyeti düşük • Orta ölçekli firmalarla da çalışabilme • Daha fazla proje ve hızlı büyüme • Sektörel çözümler geliştirebilme • Bayilik ağına ilk katılanlar olma avantajları • Proje desteği • Eğitim ve bilgi desteği teknoloji paylaşımı • Binlerce bayiden kazanılan deneyim

REKABET KOŞULLARI • Orta ölçekli işletmelerde yüksek rekabet şansı • Sisteme ilk dahil olanlar için düşük partner rekabeti • Müşteri isteklerine göre kazancın sürekliliği • Kapalı sistemlere oranla yüksek hareket ve çözüm üretme kabiliyeti. • Makul fiyat, yüksek kazanç devamlılığı • Çözümlerin benzer müşterilere aktarılabilmesi • Hızlı sektörel çözüm oluşturma imkanı

SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ • Açık kaynak kodlu uygulama yapısı • Hazır Uygulama ile çalışma avantajı • Müşteri isteklerini kısa sürede gerçekleştirme • Orta ölçekteki firmalarla proje yürütmek Büyük ölçekli firmalara oranla daha kolay • Müşteri isteklerinin devamlılığı ve gelir artışı • Sahip olma maliyetlerinin daha düşük olması müşteri kazanma olanağını arttır

1TÇ ÜRÜMLERİNİN SATIŞINI YAPABİLMEK İÇİN • Eğitim ve bilgi seviyenizi arttırın • 1TÇ Standart uygulamaları ile ilgili bilgi düzeyinizi yükseltin. • Müşteri talep analizi yapın • İstenen özel fonksiyonların gerçekleştirilme süresini hesaplayın • Maliyetlerinizi çıkarın • Sözleşme hazırlayın • Tüm satış işlemlerinizi evraklar ile yapın • Hizmet ve bakım sözleşmesi imzalayın

ŞİKAYETLERİ GİDERME Çatışmaların önlenmesi: • Müşteri ile olan iletişim devamlılık analizi • Stabilite ve tüketim miktarının analizi • Satılan ürünleri müşteri memnuniyetinin izlenmesi Şirketin şikayetlere tepkisi: • Gelen tüm şikayetlerin kayda alınması • Şikayetin çözümleme yöntemi belirleme • Şikayetin nedenlerini ortadan kaldırma

BİR SATIŞIN ANATOMİSİ • Müşterinin taleplerini belirleyin • Tanımlanmış işlevleri kategorize edin • Sözleşme hazırlayın • Yazılım sorumlularını belirleyin • Adım adım ilerleyin • Anlaşma dışındaki istekleri ayrı sözleşmeye bağlayın.

1TÇ:Şirketi Alirıza Uzunmehmetoğlu destek.1tc