EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ARALIK AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ
Advertisements

EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ.
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “ŞUBAT AYI BÜLTEN”
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “OCAK AYI BÜLTEN”
NİSAN AYI BÜLTENİMİZ.
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
YILLIK PLAN; Sütunlar; Satırlar;
OCAK AYI BÜLTENİMİZ.
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ARALIK AYI BÜLTENİMİZ.
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “NİSAN AYI BÜLTEN”
EYLÜL-EKİM AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ
EYLÜL-EKİM AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ
EYLÜL VE EKİM AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI MEYVEMİZ KASIM AYI GEZİMİZ KASIM AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ ARALIK AYINDA.
NİSAN AYI BÜLTENİ.
EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Çocuğumuzu tanımanın önemi:
OKUL ÖNCESİ DÖNEM GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
ARALIK AYI BÜLTENİMİZ.
OCAK AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR? OCAK AYINDA NELER YAPTIK?
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “MART AYI BÜLTEN”
MART AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR? MART AYINDA NELER YAPTIK?
OCAK AYI BÜLTENİMİZ.
BRANŞ BÜLTENİ.
Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKULUMUZUN BÖLÜMLERİNİ GEZEREK TANIDIK.
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ.
MÜZİK EBRU FİDAN DRAMA OSMAN DURSUN MODERN DANS DİNÇKAL TUNCA BİLGİSAYAR ŞEBNEM ÖZYURTDAŞ BALE SEÇİL AKBAŞ BEDEN EĞİTİMİ SEDA CENCİ FEN LABORATUVARI GÜLFER.
KASIM AYINDA DOĞAN ÖĞRENCİLERİMİZ
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
OCAK AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ŞUBAT AYI BRANŞ BÜLTENİ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ŞUBAT AYI BÜLTENİMİZDE
KASIM AYI BÜLTENİMİZ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ARALIK -OCAK AYI BÜLTENİMİZDE
ŞUBAT AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
BRANŞ BÜLTENİ.
MART AYI BÜLTENİMİZ.
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
4 YAS GELISIM ÖZELLIKLERI
EKİM AYI BÜLTENİ.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ.
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
OCAK AYI BÜLTENİ.
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI…
PENGUENLER SINIFI KASIM AYI AİLE KATILIMI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN.
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
12. Ders Bilişsel becerilere hazırlık öğretimi
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Okul öncesİ dönemde müzİk İle Öğretİm
BRANŞ BÜLTENİ.
4 / I SINIFI ŞUBAT AYI HABER BÜLTENİ
EKİM AYI BÜLTENİ.
RİTİM ÇALGISI İLE KISA VE UZUN SESLER
BRANŞ BÜLTENİ.
Sunum transkripti:

EYLÜL AYI BÜLTENİMİZ

BÜLTENİMİZDE NELER VAR? 2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI KAZANIM VE GÖSTERGELERİ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN ŞARKILAR EYLÜL AYI OKUNAN HİKAYE KİTAPLARI EYLÜL AYI GEZİMİZ EYLÜL AYI DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI GENEL VELİ TOPLANTIMIZ EYLÜL AYI BRANŞ DERSLERİMİZ EKİM AYI MİNİ PROGRAMI EKİM AYI AİLE KATILIMI

2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK...

TANIŞMA GÜNÜMÜZ

EYLÜL AYI KAZANIM VE GÖSTERGELERİ

BİLİŞSEL GELİŞİM KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir. Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır. Kazanım 3: Algıladıklarını hatırlar. Nesne/durum/olayı bir süre sonra yeniden söyler. Kazanım 4: Nesneleri sayar. Göstergeleri: İleriye/geriye doğru birer birer ritmik sayar. Belirtilen sayı kadar nesneyi gösterir. Kazanım 5: Nesne ya da varlıkları gözlemler. Nesne/varlığın adını söyler. Nesne/varlığın rengini söyler. Nesne/varlığın şeklini söyler. Kazanım 6: Nesne ya da varlıkları özelliklerine göre eşleştirir. Nesne/varlıkları birebir eşleştirir. Nesne/varlıkları rengine göre ayırt eder, eşleştirir. Kazanım 12: Geometrik şekilleri tanır. Gösterilen geometrik şeklin ismini söyler. Kazanım 19: Problem durumlarına çözüm üretir. Problemi söyler. Probleme çeşitli çözüm yolları önerir.

DİL GELİŞİMİ KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 1: Sesleri ayırt eder. Göstergeleri: Verilen sese benzer sesler çıkarır. Kazanım 5: Dili iletişim amacıyla kullanır. Konuşma sırasında göz teması kurar. Kazanım 7: Dinledikleri/izlediklerinin anlamını kavrar. Sözel yönergeleri yerine getirir. Kazanım 10: Görsel materyalleri okur. Görsel materyalleri inceler. MOTOR GELİŞİM KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 1: Yer değiştirme hareketleri yapar. Isınma ve soğuma hareketlerini bir rehber eşliğinde yapar. Yönergeler doğrultusunda yürür. Yönergeler doğrultusunda koşar. SOSYAL DUYGUSAL GELİŞİM KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 1: Kendisine ait özellikleri tanıtır. Adını/soyadını söyler. Yaşını söyler. Fiziksel özelliklerini söyler. Kazanım 2: Ailesiyle ilgili özellikleri tanıtır. Anne/babasının adını, soyadını, mesleğini vb. söyler.

ÖZBAKIM BECERİLERİ KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 10: Sorumluluklarını yerine getirir. Göstergeleri: Sorumluluk almaya istekli olduğunu gösterir. Kazanım 12: Değişik ortamlardaki kurallara uyar. Değişik ortamlardaki kuralların belirlenmesinde düşüncesini söyler. ÖZBAKIM BECERİLERİ KAZANIM VE GÖSTERGELERİ: Kazanım 1: Bedeniyle ilgili temizlik kurallarını uygular. Elini/yüzünü yıkar. Tuvalet gereksinimine yönelik işleri yapar. Kazanım 3: Yaşam alanlarında gerekli düzenlemeler yapar. Ev/okuldaki eşyaları temiz ve özenle kullanır. Ev/okuldaki eşyaları toplar. Kazanım 4: Yeterli ve dengeli beslenir. Yiyecek ve içecekleri yeterli miktarda yer/içer. Öğün zamanlarında yemek yemeye çaba gösterir. Kazanım 6: Günlük yaşam becerileri için gerekli araç ve gereçleri kullanır. Beslenme sırasında uygun araç ve gereçleri kullanır. Kazanım 7: Kendini tehlikelerden ve kazalardan korur. Tehlikeli olan durumları söyler. Herhangi bir tehlike ve kaza anında yardım ister.

EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ

RENKLER Sarı Kırmızı Mavi Ana Renkler GEOMETRİK ŞEKİL Her Şeyin Bir Şekli Olduğunu Keşfetme Daire BOYUT Büyük-Küçük Uzun - Kısa MİKTAR Aynı - Farklı YÖN/ MEKANDA KONUM Farklı Konumları Fark Etme Açık - Kapalı Önünde - Arkasında SAYI/SAYMA 1-20 Arası Ritmik Sayma 1-5 Arası Nesne Nesne Eşleştirme 1-5 Arası Nesne Rakam Eşleştirme. ZAMAN Önce – Şimdi - Sonra Sabah – Öğle - Akşam

EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ

“MÜZİKLİ ŞAPKA” İSİMLİ OYUN OYNANDI

SINIF VE OKUL KURALLARINA KARAR VERİLEREK SINIF SÖZLEŞMESİ İMZALANDI

“OKULUMA NASIL GELİYORUM? İSİMLİ GRAFİK ÇALIŞMASI YAPILDI

OYUN PARKINDA OYUNLAR OYNANDI BİSİKLETE BİNİLDİ

OKUL BAHÇESİNDE “PARAŞÜT” OYUNU OYNANDI

OYUN ODASINDA VE SINIFİÇİ OYUN MERKEZLERİNDE OYUNLAR OYNANDI

SINIF KAPISINDAKİ GRAFİĞE FOTOĞRAFLAR YAPIŞTIRILDI.

FARKLI BÜYÜKLÜKLERDEKİ DAİRELER KULLANILARAK YARATICI SANAT ETKİNLİĞİ YAPILDI

SORUMLULUK NEDİR. SORUMLULUKLARIMIZ NELERDİR SORUMLULUK NEDİR? SORUMLULUKLARIMIZ NELERDİR? SOHBET EDİLEREK OKULDAKİ İLK SORUMLULUKLAR ÖĞRENİLDİ

“SELAMLAŞMA” İSİMLİ OYUN OYNANDI

İLK KİTAP OKUMA GÜNÜMÜZ

OKUL REVİRİNE GİDİLEREK BOY VE KİLO ÖLÇÜMÜ YAPILDI

EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN ŞARKILAR

OKULUMA BAŞLADIM Okuluma başladım. Her gün erken kalkarım. Önce yüzümü yıkar. Saçlarımı tararım. Kahvaltımı yaparım. Dişleri fırçalarım. Elbiseleri giyip. Hemen okula koşarım. Öğretmenim çok tatlı melek mi melek Arkadaşlarım da var hepsi bir çiçek. Oyunlarla şarkılarla biz eğleniriz. Öğretmenim biz seni pek çok severiz.

EYLÜL AYI OKUNAN HİKAYE KİTAPLARI

EYLÜL AYI GEZİMİZ

OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI

EYLÜL AYI DOĞUM GÜNÜ KUTLAMAMIZ

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİL HAKTANIR

GENEL VELİ TOPLANTIMIZ

EYLÜL AYI BRANŞ DERSLERİMİZ

BİLGİSAYAR HAZIR RESİMLERİ BOYAMA UYGULAMALARI YAPILDI MOUSE KULLANIMINI PEKİŞTİRMEK, EL-GÖZ KOORDİNASYONUNU ARTTIRMAK AMACIYLA “BALON PATLATMA”, “TOP YAKALAMA” GİBİ KOORDİNASYON OYUNLARI OYNANDI

DRAMA MİMİKLERİ VE DUYGULARI İFADE ETME ÇALIŞMALARI YAPILDI “SİHİRLİ SANDALYELER” DRAMASI UYGULANDI

BEDEN EĞİTİMİ TEK SIRADA DURABİLME, KOMUT ALABİLME “AYI”, “YENGEÇ”, “TAVŞAN”, “KURBAĞA” YÜRÜME ÇALIŞMALARI YAPILDI

SATRANÇ SATRANÇ OYUNUNUN TANITIMI YAPILDI SATRANÇ TAHTASI ÜZERİNDE DİKEY-YATAY-ÇAPRAZ HATLAR ANLATILDI SATRANÇ TAŞLARININ TANITIMI YAPILDI KALENİN VE FİLİN HAREKETİ ÖĞRENİLDİ

FEN LABORATUVARI “SUYUN İÇİNDEKİ HAVA” DENEYİ YAPILDI “SU MU? YAĞ MI? DAHA HAFİF” DENEYİ YAPILDI

BALE ISINMA VE ESNEME HAREKETLERİ ÇALIŞILDI STRECHİNG, PİLİE, RELEVE, VE DENGE ÇALIŞMALARI YAPILDI POİNT VE FLEX KLASİK BALE TEMEL ADIMLARI ÇALIŞILDI

HALK OYUNLARI TANIŞMA VE BASİT HALK DANSLARI FİGÜRLERİ ÇALIŞILDI EL VE AYAK VURUŞLARI KULLANILARAK RİTM ÇALIŞMALARI YAPILDI

KÜTÜPHANE KÜTÜPHANE KURALLARI ÖĞRENİLDİ “KÜTÜPHANEYE GİDİYORUZ” İSİMLİ HİKAYE OKUNDU

MÜZİK SES AÇMA ÇALIŞMASI YAPILDI “OKULUM” ŞARKISI ÖĞRENİLDİ RİTM ALETLERİ TANITILDI

GÖRSEL SANATLAR SERBEST RESİM ÇALIŞMASI YAPILDI ZIMPARA KAĞIDINA “PORTRE” ÇALIŞMASI YAPILDI

İNGİLİZCE İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİMİZLE TANIŞMA OYUNLARI OYNANDI ŞARKILAR SÖYLENDİ VE DANS EDİLDİ GÜNLÜK RUTİNLER ÖĞRENİLDİ

İSPANYOLCA İSPANYOLCA ÖĞRETMENİ İLE TANIŞILDI GÜNLÜK RUTİNDE KULLANILAN KELİMELER ÖĞRENİLDİ “BALON” ŞARKISI İLE İSPANYOLCA RİTMİK SAYMA YAPILDI

EKİM AYI MİNİ PROGRAMI

NOT: Evinde beslediğin evcil hayvanını bugün okula getirebilirsin. İSTEK ÖZEL BİLGE KAĞAN ANAOKULU 2013-2014 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI 6 YAŞ EKİM MİNİ PROGRAMI 30 Sayı-Nesne eşleştirme çalışması yapıyoruz. “Temel Dikkat Çalışmaları” isimli kitabımıza başlıyoruz. 01 “1 Ekim Dünya Çocuk Günü” ile ilgili sohbet ediyoruz. Çocukların sahip olduğu hakları öğreniyoruz. “Ben Bir Çocuğum” isimli şarkıyı öğreniyoruz. 02 Kendimizi İfade Etme Yollarımız “Duygularım” isimli PYP konumuza başlıyoruz. “Farklıyız Ama Arkadaşız” isimli hikayeyi dinliyoruz. Bizi mutlu eden ve etmeyen sözcükleri belirliyoruz. 03 Şaşkın, mutlu, üzgün, kızgın duygu durumları dışında hangi duygu durumlarını yaşadığımızı buluyoruz. Farklı duygu durumlarını mimiklerimizle göstererek fotoğraflıyoruz. Fotoğrafları kullanarak duygu zarı hazırlıyoruz. 04 “4 Ekim Hayvanları Koruma Günü” ile ilgili sohbet ediyoruz. Dinlediğimiz hayvan sesi ile hayvan resimlerini eşleştiriyoruz. NOT: Evinde beslediğin evcil hayvanını bugün okula getirebilirsin. 07 Kendimizi “Dans” ile ifade ediyoruz. “Duyguların Dansı” isimli drama çalışmasını yapıyoruz. 08 Ülkemize ait farklı dans müzikleri ile yeni koreografiler oluşturuyoruz. Ekim Ayı partimiz ” Şapka Partisi” NOT: Bugün okula gelirken sevdiğin ilginç bir şapkanı getirmeyi unutma. 09 Kendimizi çektiğimiz fotoğraflar ile ifade ediyoruz. Birer fotoğraf sanatçısı olarak fotoğraf çekiyoruz. Çektiğimiz fotoğraflarla sergi hazırlıyoruz. Bayram kartı hazırlıyoruz. 10 “Şenlikköy Postanesi’ne” geziye gidiyoruz. Gezi sonrası gördüklerimizin resmini yapıyoruz. “Matematik Dehası” isimli kitabımıza başlıyoruz. 11 Ülkemizdeki Bayramlar ve Bayramlaşmanın önemi hakkında sohbet ediyoruz. Arkadaşlarımızla ve öğretmenlerimizle bayramlaşıyoruz. 14-18 EKİM KURBAN BAYRAMI TATİLİ SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE ŞEKER TADINDA NİCE BAYRAMLAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE

Ekim ayında doğan öğrencilerimizi doğum günlerini kutluyoruz. 21 Kendimizi “Resim” ile ifade ediyoruz. Ünlü ressamları tanıyarak resimlerini inceliyoruz. Ünlü ressamların resimlerini renklendiriyoruz. 22 Farklı resim tekniklerini öğreniyoruz. Yaptığımız resimleri bir araya getirerek sınıf resmimizi oluşturuyoruz. “Duvar Boyama” isimli drama çalışmasını yapıyoruz. 23 “Caillou Vitamin” tanıtımı okulumuzda. Vitaminlerin vücudumuza yararları hakkında sohbet ediyoruz. Hangi meyvelerde hangi vitaminler var öğreniyoruz. 24 İlgi ve yeteneklerimizi keşfediyoruz. Kısa filmler izliyoruz. “Yeteneğimi Bul” isimli oyunu oynuyoruz. 25 Ekim ayı sinemamız “İnanılmaz Aile” okulumuz konferans salonunda izliyoruz. Sinemada yemek için mısır patlatıyoruz. 28 Bugün okulumuzda “Cumhuriyet Balosu” var. Kırmızı-Beyaz renkte giysiler giyerek okula gelmeyi unutma. Atatürk’ü tanıyoruz. Cumhuriyet’in ülkemize getirdiği yenilikler hakkında sohbet ediyoruz. Cumhuriyet Bayramı nedeniyle bugün okulumuz 13.00’da sona erecektir. Nöbetçi sınıf uygulamamız olmayacaktır. 29 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI NEDENİYLE RESMİ TATİL. 30 Kendimizi “Müzik” ile ifade ediyoruz. Müzik aletlerini tanıyoruz ve müzik aletleri kitabımızı hazırlıyoruz. Özelliklerine göre (telli, vurmalı, üflemeli) müzik aletlerini grupluyoruz. Ekim ayında doğan öğrencilerimizi doğum günlerini kutluyoruz. 31 Sınıf orkestramızı kuruyoruz. “Rakamlarla Ritm” isimli orf çalışması yapıyoruz. 01 Klasik müzik eşliğinde serbest çizgi çalışmaları yapıyoruz. Kullandığımız eşyalarla farklı müzikler oluşturuyoruz. (bardak, tabak, kaşık v.b)

EKİM AYI AİLE KATILIMI

Çocuğunuzla “1 Ekim Dünya Çocuk günü” ile ilgili sohbet edin. 02 30 Çocuğunuza 1’den 10’a kadar olan sayıları karışık bir şekilde söyleyin. Ondan, söylediğiniz sayı kadar zıplamasını ya da el çırpmasını isteyin. 01 Çocuğunuzla “1 Ekim Dünya Çocuk günü” ile ilgili sohbet edin. 02 Çocuğunuzla mutlu, üzgün, kızgın, şaşkın duygu ifadelerini gösteren yüz resimleri yapın. Bu duygular ile ilgili konuşun. 03 Çocuğunuza sizi mutlu eden, üzen, kızdıran, şaşırtan olayları anlatın ondan da size anlatmasını isteyin. 04 Çocuğunuzla “4 Ekim Hayvanları Koruma Günü” ile ilgili sohbet edin. Birlikte bir kap içine su doldurarak bina dışında hayvanlar için uygun bir yere bırakın. 07 Yarın yapılacak parti için çocuğunuzla birlikte bir şapka seçerek çantasına koyun. 08 Çocuğunuzla birlikte internetten ülkemize ait dans gösterilerini izleyin. 09 Çocuğunuzdan farklı duyguları (mutlu, üzgün, şaşkın) yüz mimikleri ile göstermesini isteyin. Bu yüz ifadelerini fotoğraflayın ve daha sonra bu fotoğrafları birlikte inceleyin. 10 Çocuğunuz ile birlikte sevdiklerinize göndermek için e-kart hazırlayın. Gelen cevapları çocuğunuzla paylaşın. 11 Bayram tatili için çocuğunuzla birlikte plan yapın.

Çocuğunuzla birlikte 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı törenine katılın. 21 Aile bireyleri ile birlikte büyük bir kağıda resim yapın. 22 Çocuğunuzla birlikte ellerinizi suluboya ya da parmak boyası ile boyayarak el baskısı yapın. Ellerinizin büyüklüklerini karşılaştırın. 23 Çocuğunuzla birlikte buzdolabınızda bulunan sebze ve meyveleri gruplandırın. Daha sonra meyveleri kullanarak meyve salatası hazırlayın. 24 Çocuğunuza hangi alanlarda ne tür yeteneğiniz olduğunu anlatın. Ondan da size anlatmasını isteyin. 25 Çocuğunuzdan bugün okulda izlemiş olduğu “İnanılmaz Aile” isimli çizgi sinema filmini size anlatmasını isteyin. 28 Çocuğunuzla birlikte 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için evinizi bayraklarla süsleyin. 29 Çocuğunuzla birlikte 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı törenine katılın. 30 Çocuğunuzla birlikte internetten müzik aletlerinin sesini dinleyin. 31 Çocuğunuzla birlikte boş bir şişenin içine nohut, fasulye gibi yiyecekler koyarak marakas hazırlayın. 01 Klasik müzik eşliğinde çocuğunuzla boş bir kağıda düz, yamuk, dikey, yatay, dalgalı çizgiler çizin.