DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
GÖRSEL MATERYAL TASARIMI
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Açık Dergi Sistemleri orçun madran. Open Journal Systems (OJS) Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, Ankara - 4 Aralık
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
ÖĞRENME Yrd. Doç. Dr. Mukaddes Erdem H.Ü. Eğitim Fakültesi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar 12.Görsel Araçlar: Grafikler.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Bilgi Sistemi Organizasyonlar içerisindeki kontrol ve karar verme mekanizmalarında kullanılacak bilginin toplanması, işlenmesi, saklanması ve dağıtılmasını.
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
Web Sitesi Hazırlama.
PROGRAM TASARIMI
ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 15
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
(EBA) EĞİTİM BİLİŞİM AĞI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME Amine Mirzaoğlu. DEĞERLENDİRME: Ölçme sonuçlarının bir ölçütle karşılaştırılma işine değerlendirme denir. Örneğin : Sınavdan.
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
BÜTÜNLEŞİK ÖĞRETİM MARETYAL TASARIMI
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
Bilişim Teknolojileri Dersi
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Sunum transkripti:

DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla ilgili öğretim materyallerinin geliştirilmesi ve çeşitli nitelikteki materyallerin değerlendirilmesi. - Öğretme-öğrenme süreçlerini etkili ve verimli kılmak üzere kullanılan materyallerin tasarımını yapma, uygulama ve değerlendirme.

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: Uygulama-1 Verilen 7 konu başlığı içerisinden bir tanesini seçerek uygulama, raporlaştırma ve sunma

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 1- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda yazılı kitabın (ders kitabı, bilimsel dokümanlar, okuma kitapları ve vb. kitaplar) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 2- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda çekilmiş filmin (animasyon, çizgi film, belgesel, kısa ya da uzun metrajlı filmler vb.) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 3- Branşınızla ilgili herhangi bir dersin bir konusuna özgü yazılmış programların (eğitim yazılımlarının) (vitamin, kidsplus vb. ürünler) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 4- Eğitsel anlamda oluşturulmuş (branşınızla ilgili) bir web sitesinin tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 5- Okulunuzun 10 yıllık (geçmiş 5 yıl ve gelecek 5 yıl biçiminde) teknoloji planının çıkarılması.

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 6- Zihinsel ve bedensel yetersizliğe sahip öğrencilere yönelik uygulanan, branşınızla ilgili eğitim-öğretim faaliyetleri için uzmanlarla görüşme ve uygulanan bir dersi gözlemleme

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI: