Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Advertisements

/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Bölümlendirme Hedef Pazar Konumlandırma
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
C R M.
REKLAMCILIK Hafta 5.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Girişimci: Candan İŞVEREN
İNOVASYON NEDİR? Sunan Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI (ORAN) ABUDYK TOPLANTISI SUNUMU
Girişimcilik.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Sanayi Ar-Ge Proje Destek Başurusu Hazırlama Becerileri Geliştirme Çalıştayı ArGe_Projesi_Hazirlama_Calistayi (061110)
KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Eczane Sadakat Kart Sistemi
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
HAFTA I.
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Sola Kimya Firma Sunumu. Sola Kimya Firma Sunumu 2013 Ajanda Biz kimiz? Ürünlerimiz Vizyonumuz / Değerlerimiz Motivasyonumuz Stratejik Çerçeve.
Afrika Sanayici ve İşadamları Derneği «Türk Özel Sektörünün Afrika’ya Açılan Kapısı» THE GATEWAY TO AFRICA.
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
MÜŞTERİ İLİŞKİLER YÖNETİMİVE İLİŞKİLİ KONULAR
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
REKLAM.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Modern Taşımacılık Yönetimi Yaklaşımları 3PL 4PL ŞEVVAL OLGAÇ.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
TKY UYGULAMASI.
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama 1 Kasım 2010 Aylin Alacatlı aylin.alacatli@direct-tr.com

Ajanda 1 1 2 3 4 directComm Hakkında Doğrudan pazarlama nedir? Verinin Önemi 4 Örnek Uygulamalar

directComm Hakkında CRM Etkinlik Yönetimi Kreatif Interaktif directComm, 2000 yılında yaşam döngüsünü başlattığı zamandan bu yana, kendi alanında ülkenin öncü firması olarak faaliyet göstermiş, baştan sona çözümleri tüm doğrudan pazarlama mecralarında sunan, başarı ile uygun iş çözümleri üreten bir yapıya ulaşmıştır. Türkiye’de doğrudan pazarlama sektörünü geliştirmek adına 2005 yılında kurulmuş olan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD)’in kurucu üyesidir. Proje bazlı çalışmaların yanı sıra müşterilerine entegre doğrudan pazarlama çözümleri sunmaktadır. Kreatif Etkinlik Yönetimi CRM

Farkımız, Müşteri İlişkileri Yönetimine Metodolojik Yaklaşımımızdır Müşterinin Elde Tutulması Geliştirilmesi Yeni Müşteri Kazanma Müşteri Yaşam Döngüsü Yeni Müşteri Kazanma Yeni ve Kârlı Müşterilerin Belirlenmesi ve Elde Edilmesi Müşterilerin Geliştirilmesi Ortalama Müşteri Değerinin ve Müşteri Ürün/Hizmet Payının Arttırılması Müşterinin Elde Tutulması Müşteriler ile İlişkiyi Güçlendirerek Süreklilik Sağlanması Müşteri yaşam döngüsü bazında farklı disiplin ve mecraları kullanarak müşteriye yakınlaşmak…

Hizmetlerimiz Strateji Tasarım + Planlama Yönetim + Uygulama Ölçüm Gelişmiş Veri Analizleri İletişim Planı Pazarlama Yatırım Planı Program Tasarımı Yaratıcı Hizmetler Veritabanı Oluşturma ve Hosting Veri Temizliği ve Tekilleştirme Mobil ve Interaktif Hizmetler Çağrı Merkezi Hizmetleri Basım ve Üretim Kampanya Yönetimi Eğitim ve Saha Destek Organizasyon ve Etkinlik Lojistik ve Gönderim Kampanya Geri Dönüş Ölçümleme Raporlama ve Analiz

Referanslarımızdan Örnekler Telekomünikasyon Enerji Dağıtım / Lojistik İlaç Banka / Finans Perakende Otomotiv / Üretim Hızlı Tüketim Malları

Ajanda 1 2 2 3 4 directComm Hakkında Doğrudan pazarlama nedir? Verinin Önemi 4 Örnek Uygulamalar

Doğrudan pazarlama nedir? Kitlesel iletişim araçları dışındaki mecraları kullanarak hedef kitle ile marka arasında ilişki kuran Bağlılık yaratan, Satın almaya teşvik eden İnteraktif, somut, davetkar, katılımcı ve sonuçları ölçülebilen Pazarlama iletişimi faaliyetleridir. 1 2 3 4 Derneğin tanımı al

Doğrudan pazarlama nedir? Neden? Doğrudan Pazarlama, kişiye kendisine özel tekliflerin iletilebildiği kendine özel bir çok avantajı bulunan bir sistemdir. Hedef kitleye ulaşabilme etkinliği Birim maliyetleri düşürebilmesi Efektif maliyetlere sahip olması

Ajanda 1 2 3 3 4 directComm Hakkında Doğrudan pazarlama nedir? Verinin Önemi 3 4 Örnek Uygulamalar

Pazarlama Veritabanımızın Önemi Müşteri verisi firmalar için stratejik önemi yüksek değerli bir varlıktır; Pazarlama aktivitelerinden elde edilen tarihsel ve davranışsal veriler müşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve geliştirilmesini sağlar. Kurumun tüm pazarlama faaliyetlerinin entegre biçimde yürütülmesi veritabanı aracılığıyla ile mümkündür

Veri Tabanına Dayalı Pazarlama Ne Sağlar? Müşterileri tanımayı ve onları anlamayı Müşterinizin hangi ürünleri en çok tercih ettiğini Ne zaman ve ne kadar alım yaptığını Ne zaman sizi bırakıp rakiplere geçtiğini En değerli müşterilerinizin kimler olduğunu

Ajanda 1 2 3 4 4 directComm Hakkında Doğrudan pazarlama nedir? Verinin Önemi 4 Örnek Uygulamalar 4

Mercedes-Benz – Veri Yönetimi Örnek Uygulamalarımız Mercedes-Benz – Veri Yönetimi Çalışmanın Adı: Mercedes-Benz Veri Temizleme ve Veri Girişi Operasyonu Çalışmanın Hedefi: Mercedes-Benz veri tabanında ve Mercedes-Benz bayi veri tabanlarında birikmiş olan verilerin ayrıştırılması, temizlenmesi, gerekli alanların belirlenerek kalitesinin arttırılması ve veri tabanına dayalı pazarlama iletişimleri için temel oluşturulması hedeflenmiştir. Çalışmanın Detayı: 2 ay içerisinde; 300.000 üzerinde müşteri verisinin ad, soyad, firma adı, adres bilgilerinin temizlenmesi ve formatsal düzeltmeleri (Adres 1, Adres 2, Semt, İlçe, İl ayrımlarının yapılması) gerçekleştirilmiştir. Bayi verilerinin bayiler bazında veri tekilleştirmesi işlemi gerçekleştirilmiştir.

Mercedes-Benz – Yeni Müşteri Kazanımı Örnek Uygulamalarımız Mercedes-Benz – Yeni Müşteri Kazanımı Çalışmanın Adı: Mercedes-Benz Yeni Müşteri Kazanımı Projeleri Çalışmanın Hedefi: Mercedes-Benz’in, mevcut müşterilerine ek olarak, Mercedes-Benz araç alma potansiyeline sahip kişilerin belirlenerek bu kişilerle iletişime geçilmesi Farklı kanallardan toplanarak Mercedes-Benz veri havuzuna girecek olan verilerin kalitesini arttırmak amacıyla, araç alma potansiyeline kişilerin belirlenerek, bayilere doğru hedef kitle verilerinin iletilmesinin sağlanması Çalışmanın Detayı: Mercedes-Benz’in her bir araç modelinin hedef kitlesi ayrı ayrı incelenerek, bu kişilere nasıl ulaşılabileceği (İşbirlikleri, farklı kanallar, mesleki dernekler vb.) belirlendi ve her kampanyada ilgili hedef kitleye ulaşmak amacıyla farklı uygulamalar geliştirildi. Mercedes-Benz internet sitesi üzerinden doldurulan iletişim formu ve Mercedes-Benz tarafından gerçekleştirilen farklı organizasyonlardan toplanan veriler, bayilere iletilmeden önce drC tarafından telefonla arama sürecinden geçirildi ve verilerinin doğruluğu teyit edildikten sonra, veriler segmente edilerek bayilere iletilmesi gereken kişi bilgileri hazırlandı.

Borusan - Yeni Müşteri Hoş Geldin Paketi Uygulamaları Örnek Uygulamalarımız Borusan - Yeni Müşteri Hoş Geldin Paketi Uygulamaları

Borusan – Şikayet Yönetimi ve Geçmiş Olsun İletişimi Örnek Uygulamalarımız Borusan – Şikayet Yönetimi ve Geçmiş Olsun İletişimi

Örnek Uygulamalarımız Brisa - Sadakat Uygulamaları

Örnek Uygulamalarımız Yurtiçi Kargo – Sadakat Uygulamaları 1.Doğrudan Pazarlama Ödülleri Sadakat Kampanyaları 1.lik Ödülü

Örnek Uygulamalarımız GNC – Sadakat Uygulamaları 1.Doğrudan Pazarlama Ödülleri Sadakat Kampanyaları 2.lik Ödülü

Örnek Uygulamalarımız Mavi Jeans – Sadakat Uygulamaları

Teşekkürler…

İşbu sunum dahilinde, 5846 Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında eser olarak tanımlanan ve tarafımızdan üretilen, yaratılan, geliştirilen her türlü fikir, tasarım, metod, uygulama, proje vb. gibi eser niteliğindeki her türlü yaratımın sahibi Karmel Pazarlama ve Danışmanlık A.Ş.’dir.