Sununun Başlığı Öğrenci İsimleri Öğretmenin İsmi Ders periyodu Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Advertisements

Fiziksel Büyüklüklerin Ölçülmesi
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
Uzunluk Ölçüleri Metrenin Askatları.
Kütle Nedir? Kütleyi Nasıl Ölçeriz?
KONU: ÖLÇÜLER.
Uzunluk ölçüleri Uzunluğu ölçtüğümüz araç metredir.
Bayan Stembel Tarafından Hazırlanmıştır
Metrenin As Katları Metrenin Katları
Metrenin As Katları Metrenin Katları
ÖLÇÜLER.
Elektronik Ürün Dosyası Talimatları Aşağıdaki işlemleri yaparken ihtiyaç duyarsanız Intel ® Eğitim Yardım Rehberini kullanabilirsiniz. Giriş slaytında.
HOŞGELDİNİZ…. HOŞGELDİNİZ… POWERPOİNT İLE… PowerPoint genellikle iş ya da okul için sunumlar hazırken kullanılır. Ancak PowerPoint çok daha eğlenceli.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
UZUNLUK ÖLÇÜLERİ SILA GÖNÜLALAN
Uzunluk Ölçüleri Metrenin As Katları Metrenin Katları
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
UZUNLUK ÖLÇÜLERİ.
UZUNLUK ÖLÇÜLERİ UZUNLUK ÖLÇÜLERİ 1.
UZUNLUK ÖLÇME.
Matematik Ödevi Bora cambaz 6/b 1103.
Bu bölümün kapsamında şu soruların yanıtlarını vermiş olacağız.
PEER SUPPORT TEAM.
ÖLÇME TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
DOĞAL UZUNLUK ÖLÇÜLERİ.
KUVVET.
Hazırlayan ve Sunan: Asuman Ezgi Sağkol
NAMAZGAH İHSAN DİKMEN İ.Ö.O
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Proje başlığı Adınız | Bölüm Adı|
Matematik performans ödevi
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
Hazırlayan :Hilal Külünk
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
HATİCE AKKOYUNLU SINIF ÖĞRETMENLİĞİ
MADDELERİN ÖLÇÜLMESİ.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 31 Aralık 2009 Perşembe 1.Bir metre.
MADDENİN ÖLÇÜLEBİLİR ÖZELLİKLERİ
HACİM NEDİR ?.
Metrenin askatları Metrenin katları
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Dijital Ölçüler.
FİZİKSEL BÜYÜKLÜKLERİN ÖLÇÜLMESİ
AĞIRLIK ÖLÇÜLERİNİ TANIYALIM
Bu Ünitenin Sonunda; Öğreneceğiz. Manav meyveleri, ne ile ölçer?
Konu Başlığı MMT310 Malzemelerin Mekanik Davranışı Gruptaki Öğreniclerin İsimleri K O C A E L İ ÜNİVERSİTESİ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü.
FİZİK BİLİMİNE GİRİŞ 1. FİZİĞİN UĞRAŞ ALANLARI
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
UZUNLUK ÖLÇÜLERİ 1-Uzunlukları Ölçme 2-METRE 3-SANTİMETRE
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖLÇME
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
KONU:UZUNLUK ÖLÇÜLERİ CUMA ARAYICI 3-A SINIFI ÖĞRETMENİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Adınız | Öğretmen adı | Okul
Bu bölümün kapsamında şu soruların yanıtlarını vermiş olacağız.
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
KONTROL SİSTEMLERİ DERSİ LABORATUVARI PROJE SUNUSU
FİZİK-1DERSİ UYGULAMA PROJE SUNUSU
Başlık Düzeni Alt Başlık.
UZUN -KISA.
Resimli Başlık Düzeni Alt Başlık
Resimli Başlık Düzeni Alt Başlık
Başlık Düzeni Alt Başlık
RESİMLİ BAŞLIK DÜZENİ alt başlık
Başlık Slaydı Düzeni Alt Başlık.
ALİOSMAN SEVİNÇ 10/H 3377 TEMEL MESLEKİ UYGULAMALAR ÇİLE KAŞKAR.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Sunum transkripti:

Sununun Başlığı Öğrenci İsimleri Öğretmenin İsmi Ders periyodu Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak

Milimetre ve Santimetre •Bu ölçümlerin ne olduğunu açıklayın –Nasıl yazıldıklarını belirtin –Daha büyük yada küçük bir birimin sizinkilere çevrimini gösterin –Ne kadar büyük olduklarını gösteren örnekler verin •Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik 1. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

GERÇEK ÖLÇÜM •Çektiğiniz dijital bir resmi koyun –Bu resimdeki bazı nesnelerin ölçümlerini ekleyin –Hem milimetre ham de santimetre kullandığınızdan emin olun 1. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Problemi Çözün •İzleyicinin çözmek zorunda olduğu bir kelime problemi yazın •Probleminizde hem milimetre hem de santimetre kullanmaya çalışın •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 1. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Problemin Çözümü •Problemi nasıl yaptığınızı göstererek çözün •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 1. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Metrik Ölçümleri Neden Bilmelisiniz? •Soruyu cevaplayın. •Örnekler verin. 1. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Metre ve Kilometre •Bu ölçümlerin ne olduğunu açıklayın –Nasıl yazıldıklarını belirtin –Daha büyük yada küçük bir birimin sizinkilere çevrimini gösterin –Ne kadar büyük olduklarını gösteren örnekler verin •Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik 2. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Gerçek Ölçüm •Çektiğiniz dijital bir resmi koyun –Bu resimdeki bazı nesnelerin ölçümlerini ekleyin –Burada sadece metre gösterebileceksiniz (kilometre cinsinden nasıl gösterebileceğinizi bulamadıysanız – bir deneyin!) 2. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Problemi Çözün •İzleyicinin çözmek zorunda olduğu bir kelime problemi yazın •Probleminizde hem metre hem de kilometre kullanmaya çalışın •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 2. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Problemin Çözümü •Problemi nasıl yaptığınızı göstererek çözün •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 2. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Metrik Ölçümleri Neden Bilmelisiniz? •Soruyu cevaplayın. •Örnekler verin. 2. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Gram ve Kilogram •Bu ölçümlerin ne olduğunu açıklayın –Nasıl yazıldıklarını belirtin –Daha büyük yada küçük bir birimin sizinkilere çevrimini gösterin –Ne kadar büyük olduklarını gösteren örnekler verin •Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik 3. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Gerçek Ölçüm •Çektiğiniz dijital bir resmi koyun –Bu resimdeki bazı nesnelerin ölçümlerini ekleyin –Hem gram hem de kilogram kullanmayı unutmayın 3. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Problemi Çözün •Problemi nasıl yaptığınızı göstererek çözün •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 3. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Problemin Çözümü •Problemi nasıl yaptığınızı göstererek çözün •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 3. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Metrik Ölçümleri Neden Bilmelisiniz? •Soruyu cevaplayın. •Örnekler verin. 3. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Litre ve Santigrat •Bu ölçümlerin ne olduğunu açıklayın –Nasıl yazıldıklarını belirtin –Daha büyük yada küçük bir birimin sizinkilere çevrimini gösterin –Ne kadar büyük olduklarını gösteren örnekler verin •Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik 4. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Gerçek Ölçüm •Çektiğiniz dijital bir resmi ekleyin •Litre için küçük nesneler kullanın – her nesnenin ölçümünü ekleyin •Sıcaklık için nesneler yada clip art kullanabilirsiniz. Resimler o sıcaklıkta ne giydiğinizi/yaptığınızı göstermelidir. 4. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Problemi Çözün •İzleyicinin çözeceği iki kelime problemi yazın •Problemin birinde litre diğerinde sıcaklık kullanın •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 4. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Problemin Çözümü •Problemi nasıl yaptığınızı göstererek çözün •Sununuzu güçlendirecek her hangi bir grafik 4. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Bu Metrik Ölçümleri Neden Bilmelisiniz? •Soruyu cevaplayın. •Örnekler verin. 4. ÖĞRENCİ HAZIRLAYACAK

Nasıl Ölçersiniz? •Grubun dijital resimlerini ekleyin •Vücudunuzun garklı yerlerinin ölçümlerini gösterin –Örnekler: gülümsemenin büyüklüğü, kol uzunluğu, bir kişinin ağırlığı –Kullanabildiğiniz kadar değişik ölçüm kullanın Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak

Matematik Dünyamı Anlamama Nasıl Yardım Edebilir? •Yukarıdaki Temel Soruyu Cevaplayın. •Cevabınızı metrik ölçü birimi ünitesinden kanıtlar göstererek destekleyin. •Bazı örnekler verin. Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak