MetroPort AVM.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
Kardanadam festival.
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Serkan UĞUR Business Sunumu 2. Kısım Paranız nasıl geri döner?
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ KONFERANS VE SERGİ SALONU
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Sosyal Medya.
Düğün Organizasyonu Fotoğraf ve Kamera Çekimi & Barcovizyon Gösterisi
PRIME AJANS m.
KÜÇÜK MUCİTLER PROJESİ BİR TEBESSÜM ARMAĞAN ET BAŞTACIMIZ KADINLARIMIZ
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
1 Sınavlarla İlgili Genel Konular ÖSYS’deki Değişiklikler / Yenilikler  2010 ÖSYS’de önemli değişiklikler:   Haziran ayında yapılacak Lisans.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
İstanbul Üniversitesi Dil Merkezi
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
Bir sandıkla başladı herşey ve bir bankadan daha fazlasına dönüştü. Sadece Türkiye’de değil, dünyada bile az sayıda kurumun yaşadığı bir gururdur 150.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
1. PROJEMİZİN SOSYAL YARARI: Antalya Manavgat İlçesi Uzunlar Köylü halkıyla bir araya gelmek. Köylü halkı tarımla ilgilendiği için onlarında ilgisini yaptığımız.
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
REKLAM OLANAKLARI Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.
KANAL-TV.
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası ciltleme/paketleme makinelerinden.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası insert/paketleme makinelerinden.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Günlük Haftalık /Günlük Aylık / Günlük Uzun Süreli TL TL Proje Tarihine Göre Fiyatlandırılacaktır TL TL
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
 *İlçemizin nüfusu 20 bin 772 kişi olup, 9 bin kişi yeşil karttan faydalanmaktadır.Mahallemiz 1300 nüfusa sahiptir. Mahallemizde ortalama bir ailenin.
BİYOGRAFİ NEDİR? , BİYOGRAFİ ÖRNEĞİ,
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
1 BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Mevcut durum ve geliştirme VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Mevcut durum ve geliştirme VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Özel Alışveriş Sitesi.
Televizyon Program Türleri
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
Sekiz Müzik Organizasyon
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ. TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi;
İçindekiler: Grafik oluşturalım, Sayıları tanıyalım.
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
İSMEK 14. Genel Sergi ve Festivali 31 Mayıs – 14 Haziran 2011 Feshane Kültür Merkezi / Eyüp – İstanbul ORGANİZASYON Dünyanın En Büyük El Sanatları Sergisi’nde.
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Medya Planlaması ve Stratejisi
Sunum transkripti:

MetroPort AVM

İstanbul AVM Pazarı Türkiye’nin ve İstanbul’un ilk alışveriş merkezi 1988 yılında kurulan Galleria AVM’dir. Günümüzde nüfusu 15 milyonu bulan İstanbul, daha fazla alışveriş merkezi açılmasına olanak sağlamıştır. 1988’den bugüne İstanbul’da şehir planlama uzmanları ve ekonomi uzmanlarını da şaşırtan onlarca alışveriş merkezi açılmış ve açılmaya da devam etmektedir.

Dünden Bugüne AVM’ler Galleria 1988 Flyinn 2003 Capitol 1993 Cevahir 2006 Carousel 1995 Kanyon 2006 Profilo 1998 Outlet Park 2006 Akmerkez 1999 Capacity 2007 Olivium 2000 İstinye Park 2007 Metrocity 2003 Hayatpark 2007

Neler Söylüyorlar? “Türkiye’nin ilk alışveriş merkezi” “Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezi” “İstanbul’un genç ve dinamik alışveriş merkezi” “Şehrin yeni kalbi” “Alışveriş ve Eğlence Merkezi” “Dünyanın en iyi alışveriş merkezi” “Hayatın tüm renkleri Galleria’da!” “Alışveriş ve Yaşam Merkezi” “Kazançlı alışveriş keyfi” “Hayatın ve alışverişin keyfi”

Farklı olmak için önce bir farkınız olmalı!

“AVRUPALI ALIŞVERİŞ MERKEZİ”

Neden Avrupalı Alışveriş Merkezi? İstanbul’un Avrupa’ya en yakın alışveriş merkezi

Neden Avrupalı Alışveriş Merkezi? Tatilde Viyana’ya gitsek… Eğer zengin olsaydım, tüm Avrupa’yı dolaşırdım. Ooo Şanzelizeee, ooo Şanzelizee… Birincil hedef kitlemiz, yani MetroPort çevresinde ikamet edenler için Avrupa’ya gitmek gerçekleştirilmesi zor bir hayal. Londra sokaklarında dolaşmak istiyorum! Balayında Venedik’e gidebilseydik…

Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Her kata Avrupa’nın metropollerinin ünlü caddelerinin isimleri verilecek.

Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Bu katlarda, o şehirleri simgeleyen minyatür uygulamalara yer verilecek.

Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Avludaki Cafe’nin çevresinde kanal şeklinde havuz inşa edilecek olması nedeniyle, bu kat Venedik olarak adlandırılacak.

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Bütün AVM’ler özel günlerde çekilişlerle müşterilerini Otomobil, Elektronik Eşya vs ile ödüllendiriyor. Akmerkez Yılbaşı Çekilişi - Jaguar S Type Kanyon Yılbaşı Çekilişi - Dodge Nitro

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Avrupalı AVM MetroPort ise yıl boyunca yapacağı tüm çekilişlerde kazanları Avrupa’nın farklı şehirlerine göndererek ödüllendirecek.

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Her kata temsil ettiği şehre ilişkin “Hatıra Fotoğrafı” panosu yerleştirilecek. Müşteriler fotoğraflarını kendileri çekebileceği gibi bu hizmet bedel karşılığı da verilebilir.

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Yabancı Dil Kursları ile iş birliği yapılarak MetroPort AVM müşterilerine özel indirimler sunulacak (CRM projesi).

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Çevredeki ev hanımları için “Avrupa Mutfaklarından Lezzetler” adı altında yemek kursları düzenlenecek.

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Özel günlerde veya hafta sonlarında yapılacak olan klasik müzik dinletilerinde sanatçılara Avrupalı ünlü müzisyenlerin (Beethoven, Mozart) kıyafetleri giydirilecek.

Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Özel günlerde ve hafta sonlarında müşterilerin portrelerini çizen ressam, karikatürist vs. sanatçılara ünlü ressamların kıyafetleri giydirilecek hatta özel maskelerle o ressamlara benzetilecek. (Örnek: Tek kulaklı Van Gogh, kaytan bıyıklı Dali)

Reklam Kampanyası

Reklam Stratejisi Avrupalı Alışveriş Merkezi Konsepti, tüketicide merak uyandıracak “teaser” ilan ve outdoor uygulamaları ile başlayacak. Mecrasına göre süresi değişen “teaser” uygulamalar, tüketici nezdinde uyandırılan “merak” duygusunun giderildiği açılış ilan ve outdoor çalışmaları ile devam edecek. Radyo mecrası “teaser” kampanyasına dahil olmayacak. Açılış ilanları ile eş zamanlı olarak yayına girecek.

Teaser Gazete İlanı

Teaser Outdoor Çalışması

Teaser Outdoor Çalışması

Açılış İlanları

Devam İlanları

Devam Outdoor Çalışması

Devam Outdoor Çalışması

Radyo Spotu

Açılış Etkinlikleri

Sunucu Alternatifleri Açılış Etkinlikleri Sunucu Alternatifleri Mehmet Ali Erbil Tülin Şahin Beyazıt Öztürk Gülse Birsel Gamze Özçelik Alternatifler arasında show’a dayalı bir sunuculuk yapmaya en uygun kişi Mehmet Ali Erbil’dir. Kadın sanatçı alternatifi seçilirse, sunucunun erkek olması önerilir.

Açılış Etkinlikleri Açılış Konseri Hem genç hem de orta yaşlı hedef kitle tarafından beğenilen, genç şarkıcı veya grup konseri Sanatçı veya müzik grubunun 3-4 parça seslendirmesi planlanmaktadır. Alternatif şarkıcı veya gruplar Kerem Cem Hepsi Kenan Doğulu Gülşen Athena Kerem Cem

Açılış Etkinlikleri Çekiliş AVM’deki tüm mağazaların kendi ürünlerinden oluşan bir hediye havuzu oluşturulur. Açılış günü kapıdan giren herkese bir çekiliş numarası verilir. Konser bitimi, sunucu önderliğinde ve açılışa katılan ünlüler, ulusal yönetim, yerel yönetim görevlileri ve basın mensuplarına yaptırılacak çekilişle hediyeler talihlilere sunulur. Belirlenecek bazı hediyeler, sunucunun show esnasında yaptıracağı küçük yarışmalarla dağıtılacaktır. (Şarkı söyletebilir veya değişik kriterlerle kazananı belirleyebilir).

Açılış Etkinlikleri Diğer Etkinlikler Her katta temsil ettiği ülkenin müziğini çalan müzisyenler ve o ülkenin yerel kıyafetli servis elemanları yer alacaktır. Müzik ve yemek ikramı her katta birbiriyle çakışmayacak şekilde yapılacaktır.

Açılış Öncesi Hazırlıklar 7 Şubat 2008 Perşembe 10.000 adet logolu renkli balon zincirleri ile bina içi ve dışı süslenecek. Bina içine ses ve ışık sistemi, bina dışına özel ışık gösterisi sistemi kurulup prova yapılacak. Bakırköy sahilinden dahi görülebilecek bir özel ışık gösterisi. Sanatçı ve sunucu provaları yapılacak. Gece sonunda mekân temizlenip ertesi güne hazır hale getirilecek.

Açılış Programı 8 Şubat 2008 Cuma Sabahtan itibaren tüm catering ekipmanları 100 adet servis masası ve ülke renkleriyle donanmış örtüleri ile hazırlanacak. 17.30 - Hafif müzik ile karşılama yapılacak.(Her katta farklı canlı müzik) 18.00 - Açılış Havai Fişek Gösterisi ile başlayacak. Yaklaşık 10 dakikalık 1.200 adet havai fişek gösterisi olacak. 400 adet fişek yıldırım bombası tipinde, 800 adedi normal fişeklerden oluşacak.

Açılış Programı 18.15 - Kokteyl - Her katta temsil ettiği ülkenin yemeklerini hatırlatan 2 soğuk, 2 sıcak ve 2 adet alkolsüz içecek servisi yapılacak. Kokteyl her katta 400 kişilik olmak üzere toplam 5 katta ayrı ayrı mönülerle servis edilip, çarşı genelinde toplam 2.000 kişiye hizmet verecektir. Kapı girişlerinde yine 2.000 kişilik macun, patlamış mısır ve pamuk şeker dağıtılacaktır. 18.20 - Sunucunun açılış konuşması 18.30 - Konser 19.00 - Program sunucu tarafından kapatılacak ve Sevgililer Günü için yapılacak çekiliş duyurulacak.

Sevgililer Günü Çekilişi SEVGİLİLER GÜNÜ Çekilişi Duyurusu: 14 Şubat Sevgililer Günü dahil olmak üzere her 100 YTL ve üzeri alışveriş yapan müşterilere özel çekiliş; “Paris’te AŞK Başkadır” sloganıyla duyurulacak ve 5 şanslı çift ETS Tur’dan Paris Hediye Çeki kazanacaktır. Kampanya sonucu 16 Şubat Cumartesi duyurularak o güne de müşteri potansiyeli sağlanacaktır. Amaç: Müşteri memnuniyeti ve alışveriş potansiyeli sağlanması, alışveriş merkezinin tanıtımının desteklenmesi, çevre alışveriş merkezleri arasında fark edilip tercih edilmesi

Açılış Duyurusu Broşür dağıtımı Zamanlama: Açılıştan 1 hafta önce Dağıtım Noktaları: Bakırköy Deniz Otobüsleri İskelesi’nin önü Bakırköy Meydanı Yayla Şirinevler Meydanı Ekip Kostümleri: Avrupa ülkeleri kostümleri Gazete Reklamları ve Outdoor Çalışmaları

Medya İlişkileri Açılış Öncesi: Açılış Sonrası: Aylık, haftalık ve günlük gazetelere ve dergilere açılış hakkında basın davetiyesi ve bülteni gönderilecektir. Televizyon kanallarına davetiye ve bülten gönderilecektir. Emlak gazeteleri ve dergilerine yönelik medya çalışmaları yapılacaktır. Açılış Sonrası: Aylık, haftalık ve günlük gazete ve dergilere Sevgililer Günü Kampanyası için basın bülteni gönderilecektir. Bunun yanı sıra açılışla ilgili olarak çoğaltılacak kasetler özellikle magazin programlarına gönderilecektir. En çok satan 3 gazetenin en az birinde genel müdürle röportaj yayınlanacaktır.