Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
GLOBAL MEANING OF INNOVATION IN THREAD ROLLING
Facebook Reklamları.
HEKE AYRILMASI PLANLANAN ARAÇLAR
Crexist Tanıtım.
ACUMASTER KULAK DİAGNOZ VE AKUPUNKTUR NOKTA DETEKTÖRÜ 1
İÇİNDEKİLER Önsöz Şirket Profili Çalışma Alanlarımız
PRObiz Hakkında PRObiz Yazılım; Interneer’ın Türkiye’deki temsilciliğini yürütmekte olup 2004 yılından itibaren birçok başarılı projeye imza atmıştır.
İHRACAT FİNANSMANINDA EXIMBANK’IN ROLÜ
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ALPA ALÜMİNYUM SANAYİ VE TİCARET ÖMER AKKAŞ
Fatih Çatladı Kapı Nikah Salonu Koltuk Modeli: ASTRA Koltuk Adeti: 410 Montaj Tarihi :
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
Tanıtım Sunumu Mayıs Biz kimiz ? 1985 yılından bu yana gıda, kimya, boya, tekstil, otomotiv ve ilaç sektörlerine yönelik, kurum ihtiyaçlarına özel.
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu faaliyetlerinde Kort kenarlarında 80 Reklam Panosuna İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri.
YÜZEY TEMİZLİĞİ VE KAYDIRMAZ
RDG Bilgi ve Üretim Teknolojileri
HERMES ULUSLARARASI DANIŞMANLIK
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
.  PRObiz Yazılım; Interneer’ın Türkiye’deki temsilciliğini yürütmekte olup 2004 yılından itibaren birçok başarılı projeye imza atmıştır. PRObiz Hakkında.
ANALİST BİLGİLENDİRME Dr. Berk Çağdaş 13 Ocak 2014.
Birtel İletişim Teknolojileri
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Squash Federasyonu Sponsorluk Teklifi Squash Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
DÜNYADAN TÜRKİYE’DEN BASIN REKLAMI ÖRNEKLERİ N o 184.
Mevcut Durum ve Gelecek Vizyonu 18 Temmuz 2012 Sakarya
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Engelliler Okulunda Badminton Eğitimi ve Engelliler Türkiye Şampiyonası yapılması. İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun.
DÜNYADAN TÜRKİYE’DEN BASIN REKLAMI ÖRNEKLERİ N o 158.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Çok Amaçlı Toplum Merkezleri Badminton Eğitimi İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları:
Zoru başarırız, İmkansız biraz zaman alır… 1981 yılından bu yana hizmet vermekte olan ŞİMŞEK PANJUR ve 2005 yılından bu yana hizmet vermekte olan METSER.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Milli, Başarılı, İhtiyaç sahibi “BİR SPORCUYA DA SEN BURS VER” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
SOYULABİLİR KORUYUCU KAPLAMA
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi “Badminton Federasyonu Ana Sponsorluk” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Badminton.
Sergileme ve Saha Aktiviteleri
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi “ 81 ilde 1500 Spor Salonlu Okulda Sponsor’un adı ile Badminton Spor Okulları” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun.
ZAMANLA YARIŞIR… Gülbahar Mah. Şehit Ertuğrul Kabataş Cad. Bozkır İş. Merkz. No:12/3 M.KÖY/İST. Tel:+90 (212)
ATC Araç Takip Sistemleri
S.S. “YE Şİ L YAKUT” KONUT YAPI KOOPERAT İ F İ KURULUYOR … OMÜ PERSONEL İ ÖNCEL İ KL İ …
.  PRObiz Yazılım; Interneer’ın Türkiye’deki temsilciliğini yürütmekte olup 2004 yılından itibaren birçok başarılı projeye imza atmıştır. PRObiz Hakkında.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ - İBGS 2009/5 YURTDIŞINDA DÜZENLENEN FUARLARA KATILIM - İBGS 97/5.
Elektrik Araç Şarj Altyapısı ve Akıllı Şebeke Yönetimi
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
.  PRObiz Yazılım; Interneer’ın Türkiye’deki temsilciliğini yürütmekte olup 2004 yılından itibaren birçok başarılı projeye imza atmıştır. PRObiz Hakkında.
AUTOSHOW 2012 OPEL STANDI KASIM 2012.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
SEDAT KAYA ÖN KAPUT YAN BAĞLANTI PARÇASI PROF.DR.KERİM ÇETİNKAYA.
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ ALANI
ŞUBAT 2008 İHRACAT RAKAMLARI BASIN TOPLANTISI Türkiye İhracatçılar Meclisi 1 MART 2008 İSTANBUL.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Mahalleler arası Badminton Turnuvası İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Projenin İsim.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Eylül / September 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
ÜRÜN Otomotiv Koyuncu Şirketler Grubu bünyesinde yer alan Koyuncu Fiat satış ve servis hizmeti sunmaktadır.
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Sunum transkripti:

Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz… KAYNAK http://www.aktifhaber.com/secimlerde-en-cok-harcama-yapan-parti-220609h.htm Yerel seçimlerin siyasi partilere maliyeti yaklaşık 135 milyon 616 bin lira oldu. Seçimlerde En Çok Harcama Yapan Parti Mart ayında gerçekleştirilen yerel seçimlerde en çok harcamayı 45,8 milyon lira ile CHP yaptı. Bu partiyi 41 milyon lira ile AK Parti, 25,8 milyon lira ile MHP, 10,5 milyon lira DTP ve 10 milyon lira ile DSP izledi. Seçim sürecinde DP 2 milyon, BBP ve ÖDP ise 250'şer bin lira harcadı. Partiler, seçimlerde en çok parayı 18 milyon lira ile bilboard reklamlarına verdi. AK Parti, CHP ve MHP'ye bayrak ve rozetler 19,7 milyon liraya, mitingler ise 8,1 milyon liraya mal oldu. AA muhabirinin siyasi partilerin yetkililerinden aldığı bilgiye göre, AK Parti, 29 Mart'ta yapılan yerel seçim sürecinde genel merkez olarak yaklaşık 30 milyon lira harcadı. Teşkilatlara da 11 milyon lira gönderen AK Parti, böylece toplam 41 milyon liralık seçim harcamasında bulundu. AK Parti, bilboard için 10 milyon, bayrak alımları için 5 milyon 250 bin, kamuoyu araştırmaları için 4 milyon 500 bin, gazete ilanları için 4 milyon, miting harcamaları için 3 milyon 800 bin lira kullandı. Uçak ve helikopter kirası için 450 bin lira harcayan AK Parti'ye, internet ve reklam giderleri 400 bin, rozet alımı 201 bin, kargo giderleri 46 bin, diğer giderler ise 1 milyon 353 bin liraya mal oldu. -EN ÇOK HARCAMA YAPAN CHP OLDU- Yerel seçimler için en çok harcama yapan parti CHP oldu. CHP, seçimlerde propaganda faaliyetleri için genel merkez olarak 13 milyon 679 bin lira harcarken, teşkilatlara 32 milyon 101 bin lira aktardı. CHP, bilboardlar için bayrak alımları için 5 milyon 756 bin, mitingler için 3 milyon 552 bin, bilboardlar için ise 2 milyon 791 bin lira harcadı. Uçak ve helikopter kirasına 468 bin, kamuoyu araştırmalarına 453 bin, rozetlere 328 bin lira ödeyen CHP, kargo giderleri için 207 bin yayın aracı kiraları için 63 bin, Google reklamları için 61 bin lira ödedi. CHP'nin seçimler için harcadığı toplam tutar ise 45 milyon 780 bin lira oldu. -MHP'NİN SEÇİM HARCAMALARI- TBMM'deki üçüncü büyük parti olan MHP, seçim sürecinde genel merkez olarak 20 milyon 332 bin, teşkilatlar bazında 5 milyon 504 bin lira harcama yaptı. MHP, bayrak ve rozet harcaması için 8 milyon 150 bin, bilboard harcaması için 5 milyon 221 bin, matbuat ve baskı harcamaları için 1 milyon 35 bin lira kullandı. Ajans ve canlı yayın harcamaları 734 bin, aday tanıtım ve miting 720 bin, film ve sinema reklamları 702 bin, diğer kalemlere 3 milyon 770 bin lira harcayan MHP'ye yerel seçimlerin faturası toplam 25 milyon 836 bin lira oldu. -DİĞER PARTİLER- Yerel seçimlerde DTP genel merkez olarak 3 milyon 500 bin lira harcarken, bütçelerini kendileri oluşturan teşkilatlar ise yaklaşık 7 milyon lira kullandı. Genel merkez olarak seçimlerde 2 milyon lira harcayan DSP, teşkilatlara ise 8 milyon lira gönderdi. Seçimlerde, diğer siyasi partilerden DP 2 milyon, ÖDP ve BBP ise 250'şer bin lira harcadı. Bu arada, Siyasi Partiler Kanunu uyarınca devlet yardımına hak kazanan AK Parti, CHP ve MHP'ye, 2009'un yerel seçim yılı olması nedeniyle 2 katı tutarında hazine yardımı yapılmıştı. Bu çerçevede AK Parti, CHP ve MHP bütçeden toplam 195 milyon 336 bin TL hazine yardımı almıştı. Bu paranın 111 milyon 331 bin TL'si AK Parti'ye, 49 milyon 898 bin TL'si CHP'ye ve 34 milyon 106 bin TL'si de MHP'ye ödenmişti. Anayasa Mahkemesinin kararı çerçevesinde AK Parti'nin 22,8 milyon TL'lik hazine yardımı bütçeden alacağı 111,3 milyon TL'den kesilmişti. Öte yandan, 29 Mart yerel seçimlerinde en fazla oyu alan üç partinin seçim harcamaları şöyle oldu: CHP Bayrak alımları 5.756 Teşkilatlara gönderilen 32.101 ----------------------- Miting harcamaları 3.552 Kamuoyu araştırması 453 Uçak ve helikopter kirası 468 Bilboard 2.791 Rozet 328 Google reklam 61 Yayın aracı kiraları 63 Kargo giderleri 207 Toplam 45.780 --------------- ------ ------------------------------------------------------ AK PARTİ (BİN LİRA) Bilboard 10.000 Teşkilatlara gönderilen 11.000 ---------------- -------- Bayrak alımları 5.250 Miting harcamaları 3.800 Gazete ilanları 4.000 Kamuoyu Araştırması 4.500 Uçak ve helikopter kirası 450 Kargo giderleri 46 Rozet 201 İnternet ve reklam 400 Diğer 1.353 Toplam 41.000 ---------------- ------ MHP Bayrak ve rozet 8.150 Matbuat ve baskı 1.035 Bilboard 5.221 Teşkilatlara gönderilen 5.504 Ajans gider.ve canlı yayın 734 Diğer 3.770 Film ve Sinema reklamı 702 Aday tanıtım ve miting 720 Toplam 25.836 -------- ------

Otomobil, Mobilite Reklamı En İyi Yapan Araçtır! Türkiye'de trafiğe kayıtlı otomobil sayısı: 6.872.598 Yaklaşık 10.4 kişiye 1 otomobil düşmektedir. KAYNAK http://www.aktifhaber.com/secimlerde-en-cok-harcama-yapan-parti-220609h.htm Yerel seçimlerin siyasi partilere maliyeti yaklaşık 135 milyon 616 bin lira oldu. Seçimlerde En Çok Harcama Yapan Parti Mart ayında gerçekleştirilen yerel seçimlerde en çok harcamayı 45,8 milyon lira ile CHP yaptı. Bu partiyi 41 milyon lira ile AK Parti, 25,8 milyon lira ile MHP, 10,5 milyon lira DTP ve 10 milyon lira ile DSP izledi. Seçim sürecinde DP 2 milyon, BBP ve ÖDP ise 250'şer bin lira harcadı. Partiler, seçimlerde en çok parayı 18 milyon lira ile bilboard reklamlarına verdi. AK Parti, CHP ve MHP'ye bayrak ve rozetler 19,7 milyon liraya, mitingler ise 8,1 milyon liraya mal oldu. AA muhabirinin siyasi partilerin yetkililerinden aldığı bilgiye göre, AK Parti, 29 Mart'ta yapılan yerel seçim sürecinde genel merkez olarak yaklaşık 30 milyon lira harcadı. Teşkilatlara da 11 milyon lira gönderen AK Parti, böylece toplam 41 milyon liralık seçim harcamasında bulundu. AK Parti, bilboard için 10 milyon, bayrak alımları için 5 milyon 250 bin, kamuoyu araştırmaları için 4 milyon 500 bin, gazete ilanları için 4 milyon, miting harcamaları için 3 milyon 800 bin lira kullandı. Uçak ve helikopter kirası için 450 bin lira harcayan AK Parti'ye, internet ve reklam giderleri 400 bin, rozet alımı 201 bin, kargo giderleri 46 bin, diğer giderler ise 1 milyon 353 bin liraya mal oldu. -EN ÇOK HARCAMA YAPAN CHP OLDU- Yerel seçimler için en çok harcama yapan parti CHP oldu. CHP, seçimlerde propaganda faaliyetleri için genel merkez olarak 13 milyon 679 bin lira harcarken, teşkilatlara 32 milyon 101 bin lira aktardı. CHP, bilboardlar için bayrak alımları için 5 milyon 756 bin, mitingler için 3 milyon 552 bin, bilboardlar için ise 2 milyon 791 bin lira harcadı. Uçak ve helikopter kirasına 468 bin, kamuoyu araştırmalarına 453 bin, rozetlere 328 bin lira ödeyen CHP, kargo giderleri için 207 bin yayın aracı kiraları için 63 bin, Google reklamları için 61 bin lira ödedi. CHP'nin seçimler için harcadığı toplam tutar ise 45 milyon 780 bin lira oldu. -MHP'NİN SEÇİM HARCAMALARI- TBMM'deki üçüncü büyük parti olan MHP, seçim sürecinde genel merkez olarak 20 milyon 332 bin, teşkilatlar bazında 5 milyon 504 bin lira harcama yaptı. MHP, bayrak ve rozet harcaması için 8 milyon 150 bin, bilboard harcaması için 5 milyon 221 bin, matbuat ve baskı harcamaları için 1 milyon 35 bin lira kullandı. Ajans ve canlı yayın harcamaları 734 bin, aday tanıtım ve miting 720 bin, film ve sinema reklamları 702 bin, diğer kalemlere 3 milyon 770 bin lira harcayan MHP'ye yerel seçimlerin faturası toplam 25 milyon 836 bin lira oldu. -DİĞER PARTİLER- Yerel seçimlerde DTP genel merkez olarak 3 milyon 500 bin lira harcarken, bütçelerini kendileri oluşturan teşkilatlar ise yaklaşık 7 milyon lira kullandı. Genel merkez olarak seçimlerde 2 milyon lira harcayan DSP, teşkilatlara ise 8 milyon lira gönderdi. Seçimlerde, diğer siyasi partilerden DP 2 milyon, ÖDP ve BBP ise 250'şer bin lira harcadı. Bu arada, Siyasi Partiler Kanunu uyarınca devlet yardımına hak kazanan AK Parti, CHP ve MHP'ye, 2009'un yerel seçim yılı olması nedeniyle 2 katı tutarında hazine yardımı yapılmıştı. Bu çerçevede AK Parti, CHP ve MHP bütçeden toplam 195 milyon 336 bin TL hazine yardımı almıştı. Bu paranın 111 milyon 331 bin TL'si AK Parti'ye, 49 milyon 898 bin TL'si CHP'ye ve 34 milyon 106 bin TL'si de MHP'ye ödenmişti. Anayasa Mahkemesinin kararı çerçevesinde AK Parti'nin 22,8 milyon TL'lik hazine yardımı bütçeden alacağı 111,3 milyon TL'den kesilmişti. Öte yandan, 29 Mart yerel seçimlerinde en fazla oyu alan üç partinin seçim harcamaları şöyle oldu: CHP Bayrak alımları 5.756 Teşkilatlara gönderilen 32.101 ----------------------- Miting harcamaları 3.552 Kamuoyu araştırması 453 Uçak ve helikopter kirası 468 Bilboard 2.791 Rozet 328 Google reklam 61 Yayın aracı kiraları 63 Kargo giderleri 207 Toplam 45.780 --------------- ------ ------------------------------------------------------ AK PARTİ (BİN LİRA) Bilboard 10.000 Teşkilatlara gönderilen 11.000 ---------------- -------- Bayrak alımları 5.250 Miting harcamaları 3.800 Gazete ilanları 4.000 Kamuoyu Araştırması 4.500 Uçak ve helikopter kirası 450 Kargo giderleri 46 Rozet 201 İnternet ve reklam 400 Diğer 1.353 Toplam 41.000 ---------------- ------ MHP Bayrak ve rozet 8.150 Matbuat ve baskı 1.035 Bilboard 5.221 Teşkilatlara gönderilen 5.504 Ajans gider.ve canlı yayın 734 Diğer 3.770 Film ve Sinema reklamı 702 Aday tanıtım ve miting 720 Toplam 25.836 -------- ------

ARAÇ BAŞINA KİŞİ SAYISI TÜRKİYE VE OTOMOBİL KULLANIMI ŞEHİR ADET ARAÇ BAŞINA KİŞİ SAYISI İSTANBUL 1.763.967 7.1 ANKARA 863.174 5.2 İZMİR 481.487 7.8 MERSİN 134.368 11.8 MUĞLA 111.437 ANTALYA 7 ADANA 175.756 11.5 AYDIN 99.110 9.74 * VERİLER TÜİK’İN “NÜFUS VE MOTORLU KARA TAŞITLARI” İSTATİSTİKLERİ’NDEN ALINMIŞTIR.

ARAÇ ÜZERİ REKLAMLARDA ESKİ YÖNTEMLERİ UNUTUN! SON VERİYORUZ! SÖKME MALİYETLERİNE MONTAJ ZAHMETLERİNE ZAMAN KAYIPLARINA SINIRLI KULLANIM ALANINA

To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARIMIZI SUNUYORUZ ARACINIZ İÇİN; KOLAY EKONOMİK ETKİLİ SIRADIŞI KAYNAK http://www.haberortak.com/Haber/Otomotiv/300 TÜİK`in en son yayımladığı nüfus ve motorlu kara taşıtları istetiklerine göre, nüfusu 71 milyon 517 bin 100 olan Türkiye`de Mart 2009 itibarıyla trafiğe kayıtlı 6 milyon 872 bin 598 adet otomobil bulunuyor. Bir başka ifadeyle ülkemizde yaklaşık 11 kişiye bir otomobil düşüyor.Türkiye`nin idari merkezi olması dolayısıyla resmi araç varlığı fazla olan Ankara için 5,27 olan otomobil başına düşün nüfus, ekonomik bakımdan geri kalmış iller arasında bulunan Şırnak`ta 133,56`ya kadar yükseliyor.Otomobil başına en az nüfusun düştüğü iller sıralamasında Ankara`yı Antalya, Muğla, İstanbul ve Burdur izliyor. Bu illerde kişi başına otomobil sayısı 7.Şırnak, Hakkari,Muş, Bingöl ve Ağırı ise ``otomobil fukarası`` iller olarak dikkati çekiyor. Şırnak`ta 133,56 kişiye, Hakkari`de 100,85kişiye, Muş`ta 72,31 kişiye, Bingöl`de 68,03 kişiye ve Bitlis`te de 60,01 kişiye bir otomobil düşüyor. ``AB KADAR ZENGİN DEĞİLİZ`` Türkiye Şoför ve Otomobilciler Federasyonu Başkanı Fevzi Apaydın, yaptığı açıklamada, Türkiye`nin otomobil varlığıbakımından Avrupa Birliği`nin (AB) çok gerisinde olduğunu belirtti.``Ülkemizde her 1.000 kişiye düşen otomobil sayısı 100 civarındayken AB ülkelerinde bu rakam 500`ün üzerindedir`` diyen Apaydın, Türkiye`de otomobil sahibi olmanın da otomobil kullanmanın da maliyetinin AB`de olduğundan çok ağır olduğunu ifade etti.Apaydın, sözlerini şöyle sürdürdü:``Ülkemizde otomobil kimi için ekmek teknesi, kimi için prestij, kimi için ek masraf kapısı, kimi için de umutla gerçekleşmesi beklenen bir hayal. Bizim şoför esnafımız kazanç aracı olmasına karşın otomobilinin tekerleklerini döndürmekte büyük sıkıntı yaşıyor. Yani Türkiye`de otomobil sahibi olmak zor, onu gönül rahatlığıyla kullanabilmek daha da zor. Akaryakıt, yedek parça, sigorta, tamir giderleri maalesef herkesin altından kalkılabilecek gider kalemleri değil. Bunu nedenle satın alınmış ama kapı önünde çürümeye bırakılmış otomobil sayısı da ülkemizde hiç az değil.``Apaydın, Türkiye`nin kara yolu ve otopark varlığının da bugün olduğundan daha fazla sayıda araç varlığını kaldıracak halde olmadığını bildirdi. Apaydın, özellikle büyük kentlerde otopark sorununun dayanılmaz bir hal aldığını, belediyelerin geri dönüşüm projeleri uygulayarak bu sorunun üstesinden gelmelerinin zorunlu hale geldiğini bildirdi. İL İL OTOMOBİL VARLIĞI TUİK`in istatistiklerine göre Türkiye`nin nüfusu, otomobil varlığı ve otomobil başına düşün nüfus illere göre şöyle: . Otomobil Nüfus Otomobil Başına Adana 175.756 2.026.319 11,52 --------------------------------------------------------- İLLER (Adet) (Kişi) Düşen Nüfus (Kişi) Ağrı 7.975 532.180 66,73 Afyonkarahisar 46.510 697.365 14,99 Adıyaman 23.988 85.067 24,38 Antalya 265.355 1.859.275 7,00 Ankara 863.174 4.548.939 5,27 Amasya 28.038 323.675 11,54 Balıkesir 111.450 1.130.276 10,14 Aydın 99.110 965.500 9,74 Artvin 8.196 166.584 20,32 Bitlis 5.447 326.897 60,01 Bingöl 3.764 256.091 68,03 Bilecik 15.538 193.169 12,43 Bursa 248.210 2.507.963 10,10 Burdur 31.806 247.437 7,77 Bolu 27.120 268.882 9,91 Çorum 44.238 545.444 12,32 Çankırı 7.558 176.093 23,29 Çanakkale 44.092 474.791 10,76 Edirne 36.770 394.644 10,73 Diyarbakır 31.857 1.492.828 46,86 Denizli 108.884 917.836 8,42 Erzurum 34.092 774.967 22,73 Erzincan 14.944 210.645 14,09 Elazığ 34.207 547.562 16.00 Giresun 20.121 421.766 20,96 Gaziantep 110.270 1.612.223 14,62 Eskişehir 90.930 741.739 8,15 Hatay 99.220 1.413.287 14,24 Hakkari 2.564 258.590 100,85 Gümüşhane 5.013 131.367 26,20 İstanbul 1.763.967 12.697.164 7,19 Mersin 134.368 1.602.908 11,92 Isparta 47.060 407.463 8,65 Kastamonu 33.289 360.424 10,82 Kars 7.173 312.128 43,51 İzmir 481.487 3.795.978 7,88 Kırşehir 18.528 222.735 12,02 Kırklareli 29.671 336.942 11,35 Kayseri 130.244 1.184.386 9,09 Kütahya 60.847 565.884 9,30 Konya 187.071 1.969.868 10,53 Kocaeli 111.149 1.490.358 13,40 Kahramanmaraş 59.957 1.029.298 17,16 Manisa 110.794 1.316.750 11,88 Malatya 45.149 733.789 16,25 Muş 5.591 404.309 72,31 Muğla 111.437 791.424 7,10 Mardin 12.985 750.697 57,81 Ordu 37.462 719.278 19,20 Niğde 10.183 338.447 33,23 Nevşehir 24.778 281.699 11,36 Samsun 88.468 1.233.677 13,94 Sakarya 68.779 851.292 12,37 Rize 16.214 319.410 19,69 Sivas 42.191 631.112 14,95 Sinop 15.425 200.791 13,01 Siirt 6.614 299.819 45,33 Trabzon 47.238 748.982 15,85 Tokat 40.894 617.158 15,09 Tekirdağ 58.460 770.772 13,18 Uşak 34.260 334.111 9,75 Şanlıurfa 62.312 1.574.224 25,26 Tunceli 1.459 86.449 59,25 Zonguldak 56.249 619.161 11,00 Yozgat 25.914 484.206 18,68 Van 22.081 1.004.369 45,48 Karaman 19.991 230.145 11,51 Bayburt 3.233 75.675 23,40 Aksaray 28.743 370.598 12,89 Şırnak 3.214 429.287 133,56 Batman 9.827 485.616 49,41 Kırıkkale 16.805 279.325 16,62 Iğdır 3.837 184.025 47,96 Ardahan 1.921 112.242 58,42 Bartın 15.147 185.368 12,23 Kilis 4.769 120.991 25,37 Karabük 24.174 216.248 8,94 Yalova 14.470 197.412 13,64 -------------------------------------------------------- Düzce 25.748 328.611 12,76 Osmaniye 36.774 464.704 12,63 Türkiye 6.872.598 71.517.100 10,4052009/Turkiyede-otomobil-sayisi-hizla-artiyor.php To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARIMIZI SUNUYORUZ

To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARI Tak & Çıkar Özelliğe Sahip Her Marka ve Model Araçta Kullanımına Uygun Doğa Dostu Malzemeden Üretilmiştir İklim Şartlarına Karşı Dayanıklıdır Tekstil İçerikli Sağlıklı Ürün Daha Az Maliyet Birden Fazla Kullanım İmkanı Profesyonel Yardım Gerektirmeyen Montaj Ön Kaput koruyucu dekor kılıfları Yan Ayna koruyucu dekor kılıfları Yakıt Kapağı koruyucu dekor kılıfları

Siz Hayal Edin

Biz Gerçekleştirelim

Kaput Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı Uygulanabilecek Kaporta En / Cm Kaporta Boy / Cm En KÜÇÜK Kaput 120 80 En BÜYÜK Kaput 170 125

Yan Ayna Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı Örnek Referans Araç Modelleri Audi A4,Audi A6 quatro,Audi Q7,BMW 3 SERİE,Chevrolet Calos,Chevrolet Cruize,Citroen C4,Dodge Nitro,Fiat Albea,Fiat Doblo,Fiat Linea,Fiat Palio,Ford KA,Ford Conneckt,Ford Fiesta,Ford Focus,Ford Mondeo,Honda Civic,Hyundai Excent,Hyundai Tuscon,Long Rower Sport,Mercedes C 180,Mini Cooper,Mitsubushi Lancer,Opel Astra,Opel Corsa,Pegueout 206,Pegueout 407,Renault Cango,Renault Europa,Renault Megane,Renault Spring,Renault Symbol,Tofaş Şahin Doğan,Tofaş Tempra,Toyota Auris,Toyota Corolla,Wolkswagen Golf,Wolkswagen Jetta,Wolkswagen Passat,Wolkswagen Polo…

Yakıt Kapağı Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı

Yenilik Dolu, Sıra dışı bir Tasarım

Etkili ve Çarpıcı Görsellik

birçok model otomobilde Bir adet ürünü birçok model otomobilde kullanabilirsiniz Büyük Küçük Spor Klasik Hususi Ticari

Size Kusursuz ve Prestijli bir Tanıtım imkanı sunar To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARI Size Kusursuz ve Prestijli bir Tanıtım imkanı sunar

Bu sunum içerisinde kullanılan marka ve ürünler 2010-274114, 2010-09829, 2011- 03575, 2011-00340, 2012-13498, 2012/13665 sayı başvuru numaraları ile Türk Patent Enstitüsü korumasına sunulmuştur. (Otomobil görüntüleri ve siyasi logolara ait marka ve isimlerin hakları ilgili firmalara aittir.)

Reklamcılık ve Tanıtım Organizasyon Hizmetleri. Merkez   1690 sok no:52 kat:3 d:3 Karşıyaka İZMİR Üretim    7559/1 sokak no:3/A Örnekköy Karşıyaka İZMİR Tel          0 232 381 30 30       Gsm : 0 533 497 23 85 E-posta    info@arabakilifi.com   info@to-fun.com.tr Web      www.arabakilifi.com     www.to-fun.com.tr   Facebook arabakilifi www.arabakilifi.com