Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
2012
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Esnek Yan Haklar
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
4/3/2017
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Sosyal Medya.
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
E-Ticaret’in Mobil Tarafı
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Math in Advertising....
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
HAFTA I.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
Copyright © The OWASP Foundation Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the OWASP License. The OWASP.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
Makİne Öğrenmesİ İle Ürün SInIflandIrma İncelemesi
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
dijitalleşme ve Kütüphaneler
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
Elektrikli Araç Şarj İstasyonları ve Yönetim Sistemleri.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
11 Rekabetçi Etkileşimler 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 11-2 Bölüm Soruları  Pazar liderleri toplam marketi.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Logo Netsis B2B
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Bilgi Sistemleri Hafta4
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013

n11.com & Clixous E-perakende alanında pazar lideri olmayı hedefleyen n11.com 20 Mart 2013’de internet kullanıcılarıyla buluşmasından yaklaşık 3 ay önce performans bazlı pazarlama alanında çözüm ortağı olarak Clixous ile ilerlemeyi seçerek Google AdWords, SEO, Web Analytics ve Dönüşüm Optimizasyonu alanlarında çalışmaya başladı. Infografik Kaynak: http://www.webrazzi.com/wp-content/uploads/2014/01/n11-infografik1.jpg

Zoom: Sponsor Reklam Ana Performans Göstergeleri

Çalışma Metodolojisi Mart Aralık API Geliştirme Performans Yönetimi & Raporlama Hedefler & KPI Hesap Yapısı Kampanya Opt. Bütçe Opt. Anahtar Kelime Opt. Dönüşüm & ROI Opt. Reklam Grubu Opt. Max. CPC Reklam / URL Opt. IT Kampanyalar Strateji Search-Display Mart Aralık

API Optimizasyon Uygulaması / Yazılım Geliştirme Clixous teknoloji ekibi tarafından ileri düzey AdWords hesap otomasyonu (stok yönetimi, fiyat güncellemeleri vb.) ve optimizasyonuna yönelik n11.com altyapısına özel bir AdWords API uygulaması geliştirildi.

EL – CAT – LCD / LED TV Genel Hesap Yapısı / Kampanya Stratejisi Ev & Yaşam Brand / Category Moda & Kozmetik Elektronik Brand EL – BR – Apple Cep Telefonu EL – BR – LG LCD / LED TV LG LED TV LG LED TV Fiyatları LG 3D LED TV ... EL – BR – Toshiba Notebook EL – BR – ... Category EL – CAT – Cep Telefonu Genel EL – CAT – LCD / LED TV Genel LED TV Genel LED TV Fiyatları 3D LED TV EL – CAT – Notebook EL – CAT – ... Spor & Outdoor Hobi & Oyun Oto & Aksesuar Site Kategori Yapısı Kampanyalar Hesap, site kategori yapısı, ürünler, kullanıcı arama alışkanlıkları, kampanyalar, rekabet ve dönemsel faktörler doğrultusunda maksimum yatırım getirisi hedeflenerek yapılandırıldı. Reklam Grupları

Otomatik Fiyat ve Stok Kontrolü Reklam Grubu / Anahtar Kelime / URL Statejisi LG 3D TV 32LA620S EL – BR – Samsung LED TV EL – BR – LG LED TV ... LG 3D TV 32LA620S +32LA620S +lg +32LA620S [32LA620S] LG 3D TV 42LA613S LG 3D TV 42LA620S LG 3D TV 42LA660S LG 3D TV 42LA690S LG LED TV Fiyatları LG LED TV Modelleri EL – BR – Sony LED TV Kampanyalar Reklam Grupları Otomatik Fiyat ve Stok Kontrolü Doğru zamanda, doğru mesajla, kullanıcılar hedefli iniş sayfalarına yönlendirildi. Anahtar Kelimeler Stok, indirim, fiyat, reklam gibi değişkenler Clixous API ile otomatik olarak optimize edildi.

Standart Optimizasyon ROI Optimizasyonu (Max. CPC, Bütçe, İşlem, Ciro) Günlük Haftalık Aylık Standart Optimizasyon Otomasyon Otomasyon A Otomasyon B Otomasyon C Ct. Pz. Pr. Cm. Sl. Çr. Pt. 1 2 8 9 6 7 4 5 3 13 14 11 12 10 ROI > X, Strateji A Öncelik: A ROI > Y, Strateji B Öncelik: B ... Kategori A Kategori B Kategori C Kategori D ... ROI < Y, Strateji C Öncelik: C Günlük, haftalık ve aylık bazda ROI optimizasyonu stratejileri geliştirilip, uygulandı.

Pazar Analizi: Tüm Zamanlar 2013 n11.com hedeflediği tüm anahtar kelimeler ve tüm zamanlar genelinde diğer pazar oyuncularına nazaran: 47%’lik lider gösterim pazar payına 2.1’lik premium konumlamaya 53%’lük lider üst sayfa reklam gösterimine sahip oldu

Zoom: KPI Ciro ROI odaklı metodik performans yönetimi sonucunda 9 aylık dönemde n11.com’un ciro, dönüşüm oranı ve ROI’si sistematik olarak artarken CPC (tıklama başına maliyet) düşürüldü. ROI Dönüşüm Oranı vs. Tıklama Başı Maliyet

Sonuç / Performans Değerlendirmesi %50 CPC Düşüşü 7 Kat Dönüşüm Oranı Artışı 25 Kat ROI Artışı 9 Ayda 128 Milyon TL Ciro Hacmi