Burak Koç Ankara Bölge Müdürü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Parti Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı biçimde.
Advertisements

Zaman Kaydı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Zaman Çizelgesi (CATS), bir çalışanın.
Olası Müşteri için Müşteri Siparişi İşlemesi
Servislerin Dışarıdan Tedariki SAP Best Practices.
Depo Onarımı SAP Best Practices.
Zaman ve Malzemeye Dayanan Faturalamayla Servis
1 2 HE in General …………… EM…………… EM Projects …………….. VenueVenue MEU KYK Info on EM in General Yüksek Lisans ve Doktora Programları İçin Hareketlilik.
BI Raporlama CRM için SAP Best Practices
© 2011 VMware Inc. All rights reserved Confidential VMware Corporate Overview Engin METİN VMware Kıdemli Sistem Mühendisi
Dönemsel Faturalamayla Servis Sözleşmesi
Microsoft Gelişim Atölyesi Kampı 2 Şubat 2010 – Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi Mesut MERT Teknoloji Danışmanı Microsoft Corporation.
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Spot Danışmanlık SAP Best Practices.
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Servis SAP Best Practices.
İÇERİK İhtiyaç Amaç Yazılım Emniyeti Yaşam Döngüsü Süreçleri Sonuç
Teslimat olmadan Stok Nakli
Örnek ve Simülasyon Maliyet Hesaplaması SAP Best Practices.
Yazılım Sertifikasyonunda Karşılaşılan Zorluklar
Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.
Nakit Yönetimi Durum Analizi ve Nakit Toplulaştırması
Satış Miktarı Tahmini SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış tahminini üç aylık.
İadeler ve Şikayetler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteri siparişi.
Toplu Faturalamayla Müşteri Siparişi İşlemesi
Service Order Management (Standalone) CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Alacak Dekontu İşlemesi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Alacak Dekontu işlemesi,
Stok İşlemesi: Iskarta Stoku ve Bloke Stok SAP Best Practices.
Bedelsiz Teslimat SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteriye masrafsız.
Müşteri Konsinye İşlemleri
Parti Geri Çağırma SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Hatalı bir parti tanımlanır.
Sağlık Teknolojileri Değerlendirme Metodolojisi
Yeniden İşleme (Yarı Mamul) SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Üretim siparişinde.
Müşteriler Muhasebesi
Dahili Projeler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Herhangi bir profesyonel hizmet.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Proje SAP Best Practices.
Satış Masrafları Prosedürü SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış masrafları prosedürü.
E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Şirketler Arası Müşteri Siparişi İşlemesi
Etkileşimli Raporlama CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Genel Masraf Yeri Planlaması
Fiziksel Envanter / Envanter Sayımı ve Karşılaştırması SAP Best Practices.
Seyahat Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Ortaya çıkan tüm seyahat masraflarının.
Etkileşim Merkezi Hizmet CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Faiz Hesaplama Uygulaması Amaçlar Bu derste öğrenilecekler:
Dahili Bakım SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet senaryosu, çalışan tarafından.
Yeniden İşleme (Stoka Üretilen Malzeme) SAP Best Practices.
Müşteri Teklifi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Standart müşteri teklifinin müşteri.
Dönem Sonu Kapanış Projeleri SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu Senaryo projelere.
Seri Numarası Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Satış Sözleşmesi SAP Best Practices.
Bölüm Raporlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bölüm raporlamasının amacı,
Dönem Sonu Kapanışı Servis Siparişleri SAP Best Practices.
İç Sipariş AR&GE Planlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu proses, masrafları.
Türkiye için SAP Best Practices Baseline Package V1.605 What's New.
Siparişe Özgü Tedarik ile Depolanmayan Malzeme Kalemi Satışı
© 2013 VCE Company, LLC. All rights reserved. VCE.
Onur Görür Ürün Grubu Pazarlama Müdürü Microsoft Türkiye.
Mikroiktisat: Teori ve Uygulama Bölüm 2 Arz ve Talep
These courseware materials are to be used in conjunction with Software Engineering: A Practitioner’s Approach, 6/e and are provided with permission by.
NetApp MetroCluster İle İş Sürekliliği ve felaket kurtarma Tolga Şentekin NCDA, NCIE-SAN, NCIE-BR.
TASARLA | TEST ET | UYGULA Brick com Exclusive Türkiye Distribütörü Teleone Türkiye 2016.
SQL Server 2008 ile Verileriniz Daha Güvenli Selçuk UZUN Yazılım Geliştirme Teknolojileri Yöneticisii Microsoft Türkiye.
MUNZUR WATER Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information and views set out.
SuSE Studio ve SuSE Appliance Toolkit ile JeOS R. Tolga Korkunçkaya Novell Türkiye 2 Nisan 2010 Özgür Yazılım ve Linux Günleri.
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
MIX 09 9/27/2017 © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered.
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
Geriatrist gözüyle yoğun bakım
Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
Sunum transkripti:

Burak Koç Ankara Bölge Müdürü

Müşteri ve İş Ortaklarımız büyümemizi tetikliyor $6.2 FY12 Dünya üzerinde 150 nin üzerinde ofis 13000 üzerinde çalışan Nakit para: $5.57B+ Endüstri lideri Veri Depolama İşletim sistemi DataOnTap’ın yaratıcısı Lider OEM Veri Depolama sağlayıcısı 5 yıllık ortalamada her yıl %20 lik büyüme Ciro $B $5.1 $3.9 $3.5 $3.3 $2.8 $2.1 We’re a large, publicly held company, with over $3.9 billion in revenue and around 8000 employees worldwide. We offer a broad portfolio of solutions to help you store, manage, protect and retain enterprise data. Our growth has fueled our ability to build global capabilities to meet the needs of the most successful companies in the world. Our customers have come to rely on us for innovative solutions that give them unprecedented business value and performance. We have offices around the world, and a ecosystem of world-class partners around the globe to support your product, services, and support needs. Today’s highly competitive marketplace means we have to deliver products of the highest quality and reliability that also meet the vast data requirements and demanding service level agreements of your critical business applications. We have close partnerships with industry leaders like Oracle, Microsoft, VMware, SAP, IBM, Cisco, and others, with whom we’ve worked closely to deliver integrated solutions of products, people, and processes that work together to help maximize the results you get. Our professional services organization combines great people, great tools, and great partners to help you get from where you are today to where you want to be. We can help you assess, design, implement, and optimize your data management infrastructure and maximize the value you get from it. NetApp Global Support delivers the systems, processes, and people to help you anywhere in the world with global consistency, addressing complex issues and driving them to quick resolution. Transition to next (optional) slide: The heartbeat of NetApp is our employees, working together to create a model company dedicated to your success. FY06 FY07 FY08 FY09 FY10 FY11 2 2

İnovasyon Başarıyı getirir NetApp ilk 100 içerisinde #51 Başka bir Veri Depolama firması yer almıyor Bilişim Sektöründen sadece iki firma üzerimizde %85’I NetApp kullanıcısı * From Forbes, September 24, 2012 © 2012 Forbes. All rights reserved. Used by permission and protected by the Copyright Laws of the United States. The printing, copying, redistribution, or retransmission of this Content without express written permission is prohibited. http://www.forbes.com/special-features/innovative-companies.html

Genel Amaçlı Veri Depolama için Gartner Magic Quadrant Magic Quadrant for General Purpose Disk Arrays This Magic Quadrant was published as part of a larger research note and should be evaluated in the context of the entire report. The full report is available here. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose Kaynak: Gartner, Inc. Mart 2013 Stanley Zaffos, Roger W. Cox, Valdis Filks

2012 Açık Sistemler Pazar Payları – Kapasite Kapasite Pazar Payı Üretici Petabytes Oran NetApp 3,503.6 20.1% EMC 4,997.0 28.7% IBM 1,817.4 10.4% HP 1,548.0 8.9% Hitachi 1,227.3 7.1% Dell 1,187.2 6.8% Diğer 3,125.8 18.0% Toplam 17,406.3 Kaynak: IDC, Mart 2013 Açık Sistemler = NAS ve SAN Pazar toplamı

Açık Sistemler Pazar Payı Trendleri - Kapasite EMC 28.7% NetApp 20.1% IBM 10.4% HP 8.9% Hitachi 7.1% Dell 6.8% Açık Sistemler = NAS ve SAN Pazar toplamı Kaynak: IDC, Mart 2013

2012 Replikasyon Yazılımı Pazar Payları Üretici Ciro($M) Oran NetApp $925.7 32.7% EMC $888.8 31.4% IBM $353.8 12.5% Hitachi $188.6 6.7% HP $107.2 3.8% Other $368.7 12.9% Toplam $2,832.8 Original data source: IDC, Worldwide Quarterly Storage Software Qview– 2012Q4, March 7, 2013 Kaynak: IDC, Mart 2013

Replikasyon Yazılımı Pazar Payı Trendleri NetApp 32.7% EMC 31.4% Original data source: IDC, Worldwide Quarterly Storage Software Qview– 2012Q4, March 7, 2013 IBM 12.5% Hitachi 6.7% HP 3.8% Kaynak: IDC, Mart 2013

OnCommand Yönetim Ailesi Bir Bakışta NetApp Kolay Kullanım Kapasite Hız Big Data MultiTenancy Snapshot FlexClone SnapMirror MetroCluster Verimlilik Tekilleştirme Sıkıştırma Thin Provisioning Tümleşik Mimari SAN / NAS Kesintisiz Operasyon FAS/V-Series Object Based StorageGRID InfineVol MANAGE Automate Analyze Control OnCommand Yönetim Ailesi OnCommand Insight OnCommand Balance System Manager Unified Manager Workflow Automation E-Series FlashArray Sanallaştırma Diğer üreticilerin sistemleri FlashPool FlashCache SnapProtect D2D2T